Ik heb nog geen idee.. Ik weet even niet hoe ik dit verder op moet pakken.. Moet ik een website opzetten of wat voor updates, een privé-hyves, weet ik het..?quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Bootje, wie komen er nu trouwens allemaal op de meet?
netjes.. precies zoals je het wilde dus...quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:25 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Thanks Nico en Isdatzo!
Nee van dat kantoor heb ik nog niks gehoord
Bij dit kantoor kan ik én samenstellen én controleren, ik mag zelf bepalen of ik 4*9 of 4*8 uur in de week werk (vrijdag is studiedag) en ik mag naar Nyenrode![]()
Ik heb ook aangegeven dat ik nog een sollicitatie had lopen, daar deden ze niet moeilijk over![]()
Isdatzo: baan bij een klein accountantskantoor (30) man
Gewoon iedereen betaald evenveel mee.quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:40 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik heb nog geen idee.. Ik weet even niet hoe ik dit verder op moet pakken.. Moet ik een website opzetten of wat voor updates, een privé-hyves, weet ik het..?
Verder gaan mijn ouders de nacht van 3 op 4 juli op vakantie, dus de hele zaterdag kan ik dingen voorbereiden. Verder zitten we met het financiële aspect en de opkomst.
dat is meestal het probleem hier bij meetsquote:Als mensen kunnen garanderen dat ze komen, kan ik al meer dingen vastzetten.
Ik ben ook niet bang dat mensen niet willen betalen, maar wel dat ze pas als ze langskomen willen betalen..quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Gewoon iedereen betaald evenveel mee.
[..]
dat is meestal het probleem hier bij meets
Ja eigenlijk alles wat ik belangrijk vind kan ik daar krijgenquote:Op donderdag 14 mei 2009 11:43 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
netjes.. precies zoals je het wilde dus...
Beetje goed salaris ook nog?
Dat is zo, maar hoe doe je het met vervoerskosten? Want iemand die bij mjou om de hoek woont, heeft geen vervoerskosten, maar de meesten hier wonen in het Oosten van het land.quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:47 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik ben ook niet bang dat mensen niet willen betalen, maar wel dat ze pas als ze langskomen willen betalen..
dan zou ik het zo moeten regelen dat mensen vooraf mij betalen.. Als ze dan niet komen is het hun eigen probleem..
quote:En verder ben ik bloedserieus over het idee. Ik wil het echt laten werken, maar heb jullie hulp er wel bij nodig.
ja als het niet zou schelen was de keuze niet zo moeilijk lijkt mequote:Op donderdag 14 mei 2009 11:51 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ja eigenlijk alles wat ik belangrijk vind kan ik daar krijgen
Salaris gaan we het de volgende keer over hebben, ze bieden een marktconform salaris dus het zal niet zo veel afwijken van bij de andere kantoren, maar ik mag zelf een voorstel doen. Ik ga in ieder geval eerst even nadenken of ik 4 keer 8 uur wil werken of 4 keer 9 uur in de week. Dat scheelt ook wel in salaris
dat zal wel schelen jaquote:Op donderdag 14 mei 2009 11:51 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ja eigenlijk alles wat ik belangrijk vind kan ik daar krijgen
Salaris gaan we het de volgende keer over hebben, ze bieden een marktconform salaris dus het zal niet zo veel afwijken van bij de andere kantoren, maar ik mag zelf een voorstel doen. Ik ga in ieder geval eerst even nadenken of ik 4 keer 8 uur wil werken of 4 keer 9 uur in de week. Dat scheelt ook wel in salaris
Daaromquote:Op donderdag 14 mei 2009 11:52 schreef jna het volgende:
[..]
ja als het niet zou schelen was de keuze niet zo moeilijk lijkt me
Daaromquote:Op donderdag 14 mei 2009 11:56 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
dat zal wel schelen ja
Maar goed, lekker dat je in ieder geval al gevonden hebt wat je zoekt. Kan je je andere reacties nog even afwachten en kijken wat ze daar bieden qua werk enzo. Dan kan je gaan afstrepen, maar je bent dus in ieder geval al binnen
juist, misschien heb je nu ook wat meer rust om je scriptie af te maken. Zal in ieder geval wat stress schelen.quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:59 schreef Daph_ het volgende:
[..]
DaaromHet is echt fijn om te weten dat je gewoon een baan hebt als je contract niet verlengd wordt. Dan was ik denk ik toch redelijk in paniek geraakt
Ik kan per 1 juli gelijk beginnen ('Het liefst zo snel mogelijk!') en dat ik dan na 3,5 week op vakantie ga is ook geen probleem.. Ik kreeg zelfs nog tips waar ik naartoe kon/moest gaan daar
quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:59 schreef Daph_ het volgende:
[..]
DaaromHet is echt fijn om te weten dat je gewoon een baan hebt als je contract niet verlengd wordt. Dan was ik denk ik toch redelijk in paniek geraakt
Ik kan per 1 juli gelijk beginnen ('Het liefst zo snel mogelijk!') en dat ik dan na 3,5 week op vakantie ga is ook geen probleem.. Ik kreeg zelfs nog tips waar ik naartoe kon/moest gaan daar
Ik kan geen rekening houden met vervoerskosten. Dat valt buiten mijn verantwoording. Ik ga zelf ook geen kosten berekenen voor de 4000 liter water die het zwembadje nodig heeft. De stroomkosten idem.quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat is zo, maar hoe doe je het met vervoerskosten? Want iemand die bij mjou om de hoek woont, heeft geen vervoerskosten, maar de meesten hier wonen in het Oosten van het land.
[..]
Ik heb thuis sowieso nog gezelschapsspelletjes liggen, zoals Levensweg, Hotel, Risk.. Die zou ik eventueel mee kunnen nemen, hebben we iig iets te doen.
Jupquote:Op donderdag 14 mei 2009 12:03 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
juist, misschien heb je nu ook wat meer rust om je scriptie af te maken. Zal in ieder geval wat stress schelen.
En wat waren de tips die ze hadden voor de vakantie? Hun vakantiehuisjes ergens?
quote:Op donderdag 14 mei 2009 12:07 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik kan geen rekening houden met vervoerskosten. Dat valt buiten mijn verantwoording. Ik ga zelf ook geen kosten berekenen voor de 4000 liter water die het zwembadje nodig heeft. De stroomkosten idem.
Als er voor mij frisdrank is, ben ik tevredenquote:Kijk, dat de kosten voor de BBQ netjes verdeeld worden is logisch, hetzelfde als het vlees. Als we dan gaan mierenneuken over de kleinste dingetjes komen we er ook niet uit. Als er alcohol gewenst is, kan er gewoon gebruik gemaakt worden van de op voorraad zijnde alcohol. Is er een wens naar andere soorten alcohol, dan worden die gewoon verdeeld over de mensen.
Ik hoop dan ook dat er geen mensen heel lastig gaan zijn over een paar euro meer of minder als zij wel of geen alcohol willen. Als het 10 euro scheelt pp, dan kan ik het goed begrijpen, maar dat zal het zeker niet zijn.
Zou gemiddeld ¤ 4,72 kosten om 'em te vullen met water. Daar kan ik heus wel aan meebetalen.quote:Op donderdag 14 mei 2009 12:20 schreef Bootje84 het volgende:
Ff ter info, die 4000 liter water is niet overdreven, true story..
Leuk he, dat je er dan helemaal zin in hebtquote:Op donderdag 14 mei 2009 12:33 schreef Psychonikeo het volgende:
gloeiende.. Had ik gister wat extra pasta gemaakt met het idee omdat mee te nemen naar werk en dan hier in de magnetron te gooien..
3x raden... juist.. Dat staat nog netjes in de koelkast thuis
quote:Op donderdag 14 mei 2009 12:33 schreef Psychonikeo het volgende:
gloeiende.. Had ik gister wat extra pasta gemaakt met het idee omdat mee te nemen naar werk en dan hier in de magnetron te gooien..
3x raden... juist.. Dat staat nog netjes in de koelkast thuis
bedoel je nou hosti of het vegetarische vlees?quote:Op donderdag 14 mei 2009 12:33 schreef Californium het volgende:
als ik aanwezig KAN zijn... betaal ik gewoon en neem ik zelfs mijn eigen vlees mee indien nodig![]()
![]()
Als je een man was geweest, had ik daar hele andere gedachtes bij kunnen hebben.quote:Op donderdag 14 mei 2009 12:33 schreef Californium het volgende:
als ik aanwezig KAN zijn... betaal ik gewoon en neem ik zelfs mijn eigen vlees mee indien nodig![]()
![]()
neequote:Op donderdag 14 mei 2009 12:34 schreef jna het volgende:
[..]
Leuk he, dat je er dan helemaal zin in hebt
Nou, zo zou je het kunnen uitleggen, maar ik ben gewoon heel vergeetachtig van mezelfquote:
Bootje heeft nog wel een speciaal stuk vlees voor jequote:Op donderdag 14 mei 2009 12:33 schreef Californium het volgende:
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |