Guusje?quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:18 schreef Cuegirllie het volgende:
Zit even hier in hengelo te kijken, maar nog 1 kaartje vrij op 1e rij, en de dag erna nog 1 op de 2e
quote:
Verleidelijk! Jammer dat het zo'n pokke-eind is...quote:
Jah het is wel een pokke eind idd, maarja wel rij 1quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:24 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Verleidelijk! Jammer dat het zo'n pokke-eind is...
Oja, ik ga nog even vriendinnetje overhalen voor deze meneer
Ja, dat dan weer welquote:Op woensdag 13 mei 2009 20:24 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Jah het is wel een pokke eind idd, maarja wel rij 1lekker vooraan
![]()
Hihi, ik ben benieuwd of ze kan!quote:oeehHij is weer helemaal geweldig!
Ik ga 20 mei en in september weer
Ik zou wel willen gaan, maar 32 euro vind ik toch wat te veel.quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:26 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, dat dan weer wel![]()
[..]
Hihi, ik ben benieuwd of ze kan!
Mja, snap ik... En jij gaat al naar heel veel dingen natuurlijkquote:Op woensdag 13 mei 2009 20:27 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik zou wel willen gaan, maar 32 euro vind ik toch wat te veel.
Hoop het ook voor je
quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:29 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Mja, snap ik... En jij gaat al naar heel veel dingen natuurlijk
Wow....quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:30 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Heb er nu 15 staan, maar ong 22 waar ik wel heen zou willen. En het is nog afwachten wat Enschede zelf te bieden heeft en Oldenzaal en Haaksbergen natuurlijkal zitten er natuurlijk wel veel dezelfde tussen
Uhm jaquote:Op woensdag 13 mei 2009 20:31 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Wow....Haha. Leuk prijskaartje is dat!
ik zie nu dat hij, natuurlijk, naar Tilburg komt, dus dan moet hij ook wel in Breda komen![]()
quote:
Wow...quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:36 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Uhm jaAls ik alles in h'lo nam wat ik wou, zat ik aan de 400 euro
dus nu maar de helft
daar komt hij vast wel![]()
Die is hier nog openquote:Op woensdag 13 mei 2009 20:38 schreef Ofresca het volgende:
Ik wilde eigenlijk alleen maar naar Guzman.
Het is ook niet heel duurquote:Op woensdag 13 mei 2009 20:39 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Wow...Hihi. Maar goed; als je het dan gaat omrekenen (200 : aantal kaartjes) dan valt het weer wel een beetje mee
Kijk, dat scheelt zeker!quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:39 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Het is ook niet heel duurDaarbij ga ik ook niet op vakantie, dus dat geld heb ik dan ook weer over
Je moet er wat over hebben als je fan bent.quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:39 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Wow...Hihi. Maar goed; als je het dan gaat omrekenen (200 : aantal kaartjes) dan valt het weer wel een beetje mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |