Zo zie je maar hoe grote fan ik benquote:
Sorry dat ik je niet kan helpen trouwens ... even te druk opt moment , anders had ik hem graag gerepareerd voor je.quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik heb besloten om een andere te gaan kopen. Maar misschien stel ik dat nog een tijdje uit tot dat ik weer geld heb.
Wanneer ga je weer dan weer zien?quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:55 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Zo zie je maar hoe grote fan ik ben
Geen idee of er nog nieuwe roddels zijn.quote:Op woensdag 13 mei 2009 21:00 schreef MaartenHaarlem het volgende:
[..]
Sorry dat ik je niet kan helpen trouwens ... even te druk opt moment , anders had ik hem graag gerepareerd voor je.
Is er iets nieuws nog gebeurd dat ik moet weten? Zijn er nog setjes ontstaan?
Ik heb niets gezien eigenlijk!quote:Op woensdag 13 mei 2009 21:00 schreef MaartenHaarlem het volgende:
[..]
Sorry dat ik je niet kan helpen trouwens ... even te druk opt moment , anders had ik hem graag gerepareerd voor je.
Is er iets nieuws nog gebeurd dat ik moet weten? Zijn er nog setjes ontstaan?
20 mei is de laatste van het seizoen.quote:
Veel plezierquote:Op woensdag 13 mei 2009 21:04 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
20 mei is de laatste van het seizoen.
tnxquote:
Ja inderdaad. Wat is er met Barcalona?quote:
Post hier een verslag.quote:
Nee, al een tijdje. Maar ik ken jou ook niet.quote:Op woensdag 13 mei 2009 21:10 schreef MaartenHaarlem het volgende:
Ofresca nieuw hiero ?
Leg eens uit ... wie ben je en wat doe je?
Wat is je lievelingskleur en wat is je lievelingssmaak van een ijsje?
Ik zie een weekendtripje wel zittenquote:Op woensdag 13 mei 2009 21:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Wat is er met Barcalona?
Een overjarige fuckbuddy? Je komt hier zoeken naar een nieuwe?quote:Op woensdag 13 mei 2009 21:19 schreef MaartenHaarlem het volgende:
Ach ik kom in vlagen , even checken of iedereen nog leeft . Te oud voor dit , single met een overjaarige fuckbuddy , eigen huis , en ik doe miep miep na !
Naar sinaasappelland.quote:
Op 2 juni heb ik iets belangrijks dus ik kan helaas niet mee.quote:
Eerst vraag je 'Barcaquote:Op woensdag 13 mei 2009 21:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Op 2 juni heb ik iets belangrijks dus ik kan helaas niet mee.
quote:Op woensdag 13 mei 2009 21:21 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Neukpopje!Ik ben er weer hoor!
Oooooooooooh, ik was zooooooooooo sexy!
quote:Op woensdag 13 mei 2009 21:20 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Een overjarige fuckbuddy? Je komt hier zoeken naar een nieuwe?
Londen: 7x ofzoquote:Op woensdag 13 mei 2009 21:25 schreef MaartenHaarlem het volgende:
[..]
Dus......
Maar waarom Barca ? Wrom ni Londen ofzodas leuker !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |