Ook dat, TS heeft elke dag trio's met zijn linker- en rechterhandquote:Op woensdag 13 mei 2009 20:16 schreef Rekkie het volgende:
Daar heeft jouw hand toch helemaal geen last van?
Zeg dan gewoon dat je het hebt over fokkers in het algemeenquote:Op woensdag 13 mei 2009 20:18 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ook dat, TS heeft elke dag trio's met zijn linker- en rechterhand
Dat is inderdaad ook waarquote:Op woensdag 13 mei 2009 20:21 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Zeg dan gewoon dat je het hebt over fokkers in het algemeen
Echt?quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:14 schreef Acinonyx het volgende:
Geilheid van jonge vrouwen gaat steeds harder achteruit en pas vanaf hun 40e ongeveer beginnen ze weer op gang te komen.
quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:21 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Zeg dan gewoon dat je het hebt over fokkers in het algemeen
Jij hebt ook Horny Schoolgirls 17 gezienquote:Op woensdag 13 mei 2009 20:37 schreef afcajos het volgende:
Uit persoonlijke ervaringen kan ik zeggen dat jonge vrouwtjes nog steeds geil zijn hoor
Typ het eens in op Google, lui varkenquote:Op woensdag 13 mei 2009 20:40 schreef banaantjeEE het volgende:
Wat is een GILF?
Toch geen Grandmother I Like To Fuck hoop ik![]()
link ?quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:39 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Jij hebt ook Horny Schoolgirls 17 gezien
quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:41 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Typ het eens in op Google, lui varken
En zoek voor de grap eens naar Lemonparty, dat is ook best geil, met van die schoolmeisjes enzulksquote:Op woensdag 13 mei 2009 20:40 schreef banaantjeEE het volgende:
Wat is een GILF?
Kan ook Gay zijn.quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:40 schreef banaantjeEE het volgende:
Wat is een GILF?
of Grandpa, of Goose, of Goblinquote:Op woensdag 13 mei 2009 20:42 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Kan ook Gay zijn.
Ligt er aan wat je lekker vind.
quote:
Dit kan ik beamen.quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:27 schreef Acinonyx het volgende:
Wehehe, in Tilburg ken ik er nog meiden zat die het wel weten![]()
Sorry, verkeerd topic.quote:
denk het nietquote:Op woensdag 13 mei 2009 20:46 schreef servus_universitas het volgende:
Het zal er wel mee te maken hebben dat de voortplantingsdrift minder een rol begint te spelen nu er interessante alternatieven voor vrouwen toegankelijk zijn geworden. Dat zou een biologische verklaring kunnen zijn. Het mannelijke geslacht zal uiteindelijk overbodig zijn en uitsterven.
Eerder een quartet, het vergrootglas hoort er ook nog bij.quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:18 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ook dat, TS heeft elke dag trio's met zijn linker- en rechterhand
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |