doodgegooid worden met toppers meuk.quote:Op woensdag 13 mei 2009 19:48 schreef Rekkie het volgende:
Hé er zit een knop op je tv!!!!
OT: Tong80 natuurlijk
Wat een onzin joh.... ik heb al zeker 2 weken geen toppers gezien op de televisie.quote:Op woensdag 13 mei 2009 19:51 schreef optimusfunk het volgende:
[..]
doodgegooid worden met toppers meuk.
Is je TV al 2 weken kapot?quote:Op woensdag 13 mei 2009 19:52 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Wat een onzin joh.... ik heb al zeker 2 weken geen toppers gezien op de televisie.
quote:VANWEGE FAMILIE OMSTANDIGHEDEN BEN IK TIJDELIJK IN ITALIE
DAARNA VAKANTIE DUS ROND JUNI TERUG
OP FOK
[Klaag over deze gebruiker]
Al het instrumentale is geplaybackt, wat Zwitserland hooguit deed was het realistisch playbacken.quote:Op woensdag 13 mei 2009 21:57 schreef am1b het volgende:
Enige wat leuk was bij het songfestival waren de Zwitsers. Volgens mij speelden die namelijk echt. De rest playbackte (of ze speelden in ieder geval gewoon luchtgitaar - waarom doe je in hemelsnaam een gitaar erbij dan?)
foto's?quote:Op woensdag 13 mei 2009 19:46 schreef optimusfunk het volgende:
drie dikke wijven op de achtergrond staan
"Ik ben benieuwd naar het toetje, hmmmm"quote:
omgquote:Op donderdag 14 mei 2009 11:43 schreef Dragorius het volgende:
Zoals je ziet staat het SBS-feestteam al klaar om de Floppers te mogen ontvangen straks! [ afbeelding ]
heb je ook wel nodig als je elke dag als Topper van die politiek-correcte, glimmende meuk moet uitschijten. mijn kringspier zou daar onder bezwijken.quote:Op donderdag 14 mei 2009 14:47 schreef Croupouque het volgende:
Pure jaloezie, dit topic. De Toppers hebben meer talent in hun kringspier dan jij in je hele lichaam.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |