Dat plaatje!quote:Op donderdag 14 mei 2009 19:35 schreef Scootmobiel het volgende:
Leuk, die eendenplaatjes allemaal!![]()
Mijn bijdrage: (met, jawel, zeven pulletjes...)
[ afbeelding ]
Dies leuk voor op een bord!!quote:Op donderdag 14 mei 2009 19:35 schreef Scootmobiel het volgende:
[ afbeelding ]
Nee, want dan bewegen die voetjes niet zo briljant als op dat plaatje!quote:
Das waar maar volgens mij gaat dat best leuk staan!quote:Op donderdag 14 mei 2009 19:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, want dan bewegen die voetjes niet zo briljant als op dat plaatje!
quote:Op donderdag 14 mei 2009 19:43 schreef Schunckelstar het volgende:
[ afbeelding ]
zo te zien vinden ze vliegjes ook lekker
quote:Op donderdag 14 mei 2009 19:35 schreef Scootmobiel het volgende:
Klopt, het is ook eigenlijk als gans bedoeld denk ik, maar ach, wat maakt het uit... Het is in ieder geval een geinig en toepasselijk plaatje.quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:48 schreef maok het volgende:
Die voorste is meer een gans dan een eend, ze lijkt iig niet op Emma...
Wat leukquote:Op donderdag 14 mei 2009 19:35 schreef Scootmobiel het volgende:
[ afbeelding ]
En hier nog een paar:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dan wil ik een parkiet-smiley erbijquote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:14 schreef senesta het volgende:
Eigenlijk zouden we ook F&F smilies moeten hebben he?![]()
Wie opent er een groot F&F smilie topic?
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:55 schreef Rijpie het volgende:
Heeft het in Arnhem ook zo ontzettend geregend? Wat doen eenden bij regen? of hebben ze daar geen last vanEenden zijn waterdicht. Ooit een eend met een regenpak gezien?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
ongetwijfeld dat donald duck er ooit eens eentje aan heeft gehadquote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:31 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Eenden zijn waterdicht. Ooit een eend met een regenpak gezien?
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:31 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Eenden zijn waterdicht. Ooit een eend met een regenpak gezien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |