quote:Op zondag 17 mei 2009 12:22 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Ik ben net in de zeikende regen een tegenoffensief begonnen en heb een half pain de boulogne -vers uiteraard- de tuin ingeflikkerd. Emma en Eduard bevinden zich inmiddels op onze eigen schuur:
Pfoehquote:Op zondag 17 mei 2009 12:29 schreef TheSilentEnigma het volgende:
En Emma zit weer op haar nest:
Misschien gaat Eduard nu eindelijk beter opletten zodat Emma lekker op d'r nestje kan blijven zitten.quote:Op zondag 17 mei 2009 12:29 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Eduard houdt haar oplettend in de gaten:
[ afbeelding ]
Misschien heb ik net dan een verkrachting gemist, wat dat zijn in principe nog de enige momenten waarop Eduard zichtbaar in de buurt is en Emma van haar nestje afkomt...
Ik heb zo'n huis, tuin en keukenfototoestel (dat hadden jullie aan de kwaliteit van de foto's allang gezien natuurlijk) waar ik filmpjes mee op kan nemen. Echter, deze filmpjes kan ik niet afspelen op mijn laptop. Ik heb ooit wel eens een filmpje met mijn mobieltje gemaakt en geüpload, maar deze waren best brak. Ik zal eens zoeken naar de drivers van mijn camera, misschien staat daar een programmaatje op om de filmpjes weer te kunnen geven.quote:Op zondag 17 mei 2009 19:07 schreef Rica het volgende:
Heb je iets om bewegende beelden mee te schieten SE? Het zou wel heel leuk zijn om straks filmpjes van het kleine grut te zien
Mss dan even uploaden op youtube.quote:Op zondag 17 mei 2009 19:54 schreef Hukkie het volgende:
Wat voor camera heb je en in welk bestandsformaat slaat ie filmpjes op?
Er is een kans dat als dat een afwijkend formaat is, wij de filmpjes alsnog niet kunnen zien.
en * Hukkie is ook wel benieuwd
Een Kodak EasyShare CX7525. En ik heb nog nooit van mijn leven iets op YouTube gezet...quote:Op zondag 17 mei 2009 19:54 schreef Hukkie het volgende:
Wat voor camera heb je en in welk bestandsformaat slaat ie filmpjes op?
Er is een kans dat als dat een afwijkend formaat is, wij de filmpjes alsnog niet kunnen zien.
en * Hukkie is ook wel benieuwd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |