quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:18 schreef henkzijlstra het volgende:
waarom alleen trilstand? je wilt andere mensen toch wel laten horen wat voor je muziek je luistert? ik heb altijd 50cent - in de club opstaan.
Herrie.quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:18 schreef henkzijlstra het volgende:
waarom alleen trilstand? je wilt andere mensen toch wel laten horen wat voor je muziek je luistert? ik heb altijd 50cent - in de club opstaan.
wow dubbele basskickquote:Op woensdag 13 mei 2009 18:17 schreef IJsblock het volgende:
Ik heb die riff van Metallica -One erin, precies het punt dat ze lekker los gaan met de gitaren en de dubbele basskick.
Dubbele basskickkkk.quote:
quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:18 schreef henkzijlstra het volgende:
Heb je nog steeds zoeen Indonesisch vriendinnetje?quote:Op woensdag 13 mei 2009 23:21 schreef Tuvai.net het volgende:
Mijn vriendin doet dat altijd.Meteen terugbellen zodat we elkaar kruisen met de oproepen als ik nog eens probeer zeg maar.
Dat betekent dat jullie voor elkaar gemaakt zijn.quote:Op woensdag 13 mei 2009 19:43 schreef afcajos het volgende:
Of dat je elkaar telkens tegelijk belt zodat je allebei "in gesprek" hoorten dat 3x achter elkaar. En dan denk je, ik laat hem/haar wel bellen, en dan denkt die persoon het zelfde... etc
Wat een kuthoerquote:Op woensdag 13 mei 2009 23:21 schreef Tuvai.net het volgende:
Mijn vriendin doet dat altijd.Meteen terugbellen zodat we elkaar kruisen met de oproepen als ik nog eens probeer zeg maar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |