thnq die zocht ikquote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:02 schreef vipeax het volgende:
[..]
Examen van 2008 (tijdvak 1), opgave 4
S = -39,5N² + 9450N - 245000
S' = -79N + 9450
-79N + 9450 = 0
-79N = -9450
N = 119.6202531 of "ongeveer 120"
quote:haha ze komt eraan. Sorry nog heel even geduld. Haar computer loopt vast. We gaan gewoon een kwartiertje langer door.
Boxplot komt niet in het examen voor, behalve als je oude stijl doetquote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:17 schreef -SG- het volgende:
Bij de boxplot, daar kan je toch ook alles in je rekenmachine zetten en die rekent dan toch uit wat Q1 en Q2 etc toch is? Hoe doe je dat ook alweer?
stat, editquote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:17 schreef -SG- het volgende:
Bij de boxplot, daar kan je toch ook alles in je rekenmachine zetten en die rekent dan toch uit wat Q1 en Q2 etc toch is? Hoe doe je dat ook alweer?
thnxquote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:22 schreef ismey het volgende:
[..]
stat, edit
l1, l2 invoeren
stat, calc
1 vars stats, l1, l2
dan lees je gem. q1, q2 ,q3 ,q4 af
boxplot kwam toch ook bij nieuwe stijl voor?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:20 schreef Kevin1Bravo het volgende:
[..]
Boxplot komt niet in het examen voor, behalve als je oude stijl doet.
quote:
quote:[Opmerking van sophie]
Hallo Margot. Kunnen de docenten die bij het examen aanwezig zijn, vragen of iedereen even alle programma;s uit de rekenmachine wil wissen?
heleenvanlier: ja dat kunnen ze vragen. Het is niet de bedoeling dat jullie spiekbrieven opslaan
ow shit ik bedoel kleinste getal, q1, q2(mediaan), q3, grootste getalquote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:22 schreef ismey het volgende:
[..]
stat, edit
l1, l2 invoeren
stat, calc
1 vars stats, l1, l2
dan lees je gem. q1, q2 ,q3 ,q4 af
kleinste getal = MinXquote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:24 schreef ismey het volgende:
[..]
ow shit ik bedoel kleinste getal, q1, q2(mediaan), q3, grootste getal
Wat voor clown zit hierachter?quote:[Opmerking van enfraín]
hoe kan je de raaklijn berekenen??
Margot: @enfrain: de raaklijn kan je berekenen door eerst een afgeleide functie te maken en die gelijk te stellen aan 0. Dan de waarden van de coordinaten invullen en een formule opstellen.
11:26
quote:Maandag beantwoorde docent Menno Visser jullie vragen. Lees het hier nog eens terug:
spuit11quote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:40 schreef -SG- het volgende:
[Opmerking van Tong80]
Vroeger, toen had je pas wiskunde![]()
![]()
Wat is dat voor antwoordquote:[Opmerking van wauss]
wiskunde b krijgt toch geen formuleblad? havo
Margot: @ wauss: check eens de examens van vorig jaar op www.examenblad.nl.
Kijk ook eens naar de correctievoorschriften, dan weet je waar ze op gaan letten.
quote:[Opmerking van Ilse]
Hoi! Ik heb altijd problemen met de GR om een goede window in te stellen voor een grafiek. Hoe kan ik dit het beste doen?
Margot: @Ilse: ik heb zelf geen problemen met het instellen van de window en weet niet goed wat je bedoelt. is je vraag technisch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |