ow ksnap em.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:19 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Er zijn nog 5 ballen waarvan 3 wit.
4 nCr 2 zou je alleen krijgen als de volgorde niet van belang zou zijn.
er zijn nog 5 knikkers over, en er zijn 3 witte?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:17 schreef Bapesta het volgende:
[..]
ooh had ik em bijna zelf goed maar hoe kom je op 3/5 bij de laatste?
sommeren over [uitkomst]*[kans op uitkomst]quote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:26 schreef Bapesta het volgende:
Verwachtingswaarde = kans * uitbetaling of kans * X ??
ok thnq again...quote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:27 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
sommeren over [uitkomst]*[kans op uitkomst]
Wat bij een binomiale verdeling gelijk is aan n*p.
Bij mij precies andersom, een van m'n zwakste vakken en ik denk een 4 of een 5quote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:52 schreef Sieps het volgende:
Vond het erg makkelijk, 2 vragen wist ik niet maar de rest kon ik achter elkaar invullen![]()
Denk dat ik rond een 7~8 heb. Maar wiskunde is dan ook één van mijn sterkste vakken
Best goed dan nog! [vind ik persoonlijk.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:12 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Bij mij precies andersom, een van m'n zwakste vakken en ik denk een 4 of een 5
quote:kolere... hoogte band moest maal 2
Veel van mijn klasgenoten wisten 18 ook niet, ik heb er zelf wel wat ingevuld Maar verwacht dat het fout is. Waar zou ik erover kunnen klagen?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:54 schreef Silverstone het volgende:
Sjonge jonge dat was SIMPEL zeg![]()
Wist alleen vraag 18 niet
nieuwe stijl!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:09 schreef Ranselaar het volgende:
[..]
Dus jij deed ook oude stijl![]()
Ging wel lekker.
Helaas was ik vergeten hoe je de standaarddeviatie moest uitrekenen
Waar kan je dit doen?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:20 schreef Blocko het volgende:
heb met alleen de antwoorden een 5,1. moet een 5,6 halen :/
Vraag 18, was abnormaal moeilijk. Niet ingevult en ga zeker klagen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |