Oke graag gedaanquote:Op woensdag 13 mei 2009 23:02 schreef Danny het volgende:
[..]
ermm, ik was altijd, en ben nog steeds, Huub-fan. de rest van je verhaal ga ik even niet op in want dan krijgen we weer gezeikMaar ik waardeer de persoonlijke aanvallen
quote:Op woensdag 13 mei 2009 23:01 schreef Danny het volgende:
[..]
Die poll zou er niet komen. Dat was wat huub had gezegd, maar dat had Huub kennelijk ook verkeerd begrepen en dus foutief gemeld. De eerste poll was de enige poll en ook meteen de poll die besliste wat de bewoners mochten houden.
FOK! is een internetmedium. The Bunker Online is een internetproject.quote:Op woensdag 13 mei 2009 23:10 schreef Noelle06 het volgende:
Misschien als jij wat opmerkt en je bedenkingen bij heb, even een bellentje naar de crew
ik had begrepen dat er nog véél meer misverstanden waren?quote:Op woensdag 13 mei 2009 23:22 schreef Danny het volgende:
[..]
Dit keer was het frustratie op misverstand op rare poll en waren de - spreekwoordelijke - rapen gaar. Kwestie van schouders ophalen, het zien als leermoment, toegeven dat er fouten zijn gemaakt en waar nodig excuses aanbieden en verder gaan. Met een project als the Bunker in je kielzog en twee enthousiaste crews die elk niet alleen elkaar maar ook zichzelf en de kijkers en users tevreden moeten zien te stellen ontkom je niet aan wat wrijvingen. Daar moet dat uiteindelijk ook niet meer van gemaakt worden dan het is.
En zo is het maar net, frustratie van users die kapte met stemmen omdat het niet meer te redden viel voor Jeroen en nu weer volop gaan stemmen. De interactie daar geniet ik van.quote:Op woensdag 13 mei 2009 23:22 schreef Danny het volgende:
[..]
FOK! is een internetmedium. The Bunker Online is een internetproject.
Daar is wmb weinig plaats voor telefoon. Wel voor mail/pm trouwens, maar een KLEIN beetje rellen is ook wel leuk af en toe natuurlijk. Verontwaardiging, frustratie en woede zijn allemaal tekenen van betrokkenheid. Hoe drukker men zich maakt en hoe feller men tekeer gaat, hoe groter de binding.
Kijk voor de gein eens hoeveel stemmen erbij zijn gekomen sinds ik de jeroen stemmen heb teruggezet, om maar wat te noemen.
Dit keer was het frustratie op misverstand op rare poll en waren de - spreekwoordelijke - rapen gaar. Kwestie van schouders ophalen, het zien als leermoment, toegeven dat er fouten zijn gemaakt en waar nodig excuses aanbieden en verder gaan. Met een project als the Bunker in je kielzog en twee enthousiaste crews die elk niet alleen elkaar maar ook zichzelf en de kijkers en users tevreden moeten zien te stellen ontkom je niet aan wat wrijvingen. Daar moet dat uiteindelijk ook niet meer van gemaakt worden dan het is.
Ik neem Huub zijn fout beslist niet kwalijk, maar zou graag zien dat hij een volgende keer een dergelijke fout herstelt, want ik was duidelijk niet de enige die er niets van begreep. Ook dat is een leermoment.
Verder was ik in DGK altijd al voor Huub, noem het huub-fan. Ik ben alleen niet zo'n starstruck iemand en zal het niet nalaten tegen 'm in te gaan als ik dat nodig vind. En dat geldt andersom net zo goed.
Althans, zo zie IK 't. Evengoed is Huub enorm pissed off, dat zou zomaar kunnen. Daar kan ik niet over oordelen. Wat mij betreft is het echter achter de rug en gaan we liever naar morgen kijken dan naar gisteren.
dat ben ik nooit met iemand eens geweest. Jeroen heeft sinds vanmiddag aardig wat stemmen verzameld zomaar spontaan. Als die vanmorgen gegeven waren had hij ook bovenaan gestaan.quote:Op woensdag 13 mei 2009 23:29 schreef FANN het volgende:
[..]
ik had begrepen dat er nog véél meer misverstanden waren?
maar goed, blijkbaar is alles nu vergeten en vergeven, ook al blijft het systeem dus zo lek als een mandje,
want met deze ''ruzie'' is wel aangetoond dat, wat ik al eerder zei, niet de kijker bepaald, maar de kijker die het meeste geld kan missen.
toch ?
Bet het een beetje kwijt door omstandigheden maar voor zover ik het kan bekijken is er nik mis met stemmen. !! Dat de ene er geen donder aan uit wil geven zoals ik (wel straems betaald btw) en de ander er 20 euro of meer aan uit wil geven?? Prima. Zo gaat dat toch altijd ??? Sms'en op een figuur (x faktor en weet ik veel) Moet iedereen voor zich zelf weten tochquote:
En jij gaat vast wel een biertjehhh drinken met Huub in Scheveningen,jij wel ,jij wel.quote:Op woensdag 13 mei 2009 23:22 schreef Danny het volgende:
[..]
FOK! is een internetmedium. The Bunker Online is een internetproject.
Daar is wmb weinig plaats voor telefoon. Wel voor mail/pm trouwens, maar een KLEIN beetje rellen is ook wel leuk af en toe natuurlijk. Verontwaardiging, frustratie en woede zijn allemaal tekenen van betrokkenheid. Hoe drukker men zich maakt en hoe feller men tekeer gaat, hoe groter de binding.
Kijk voor de gein eens hoeveel stemmen erbij zijn gekomen sinds ik de jeroen stemmen heb teruggezet, om maar wat te noemen.
Ik neem Huub zijn fout beslist niet kwalijk, maar zou graag zien dat hij een volgende keer een dergelijke fout herstelt, want ik was duidelijk niet de enige die er niets van begreep. Ook dat is een leermoment.
Verder was ik in DGK altijd al voor Huub, noem het huub-fan. Ik ben alleen niet zo'n starstruck iemand en zal het niet nalaten tegen 'm in te gaan als ik dat nodig vind. En dat geldt andersom net zo goed.
Althans, zo zie IK 't. Evengoed is Huub enorm pissed off, dat zou zomaar kunnen. Daar kan ik niet over oordelen. Wat mij betreft is het echter achter de rug en gaan we liever naar morgen kijken dan naar gisteren.
Jaloerse bitchquote:Op woensdag 13 mei 2009 23:53 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
En jij gaat vast wel een biertjehhh drinken met Huub in Scheveningen,jij wel ,jij wel.![]()
Nee hoor ,ik heb geknuffeld met Huubjequote:
Gefeliciteerd !!!!!! Na 7 ben je zwangerquote:Op donderdag 14 mei 2009 00:03 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Nee hoor ,ik heb geknuffeld met Huubje6 tellen
![]()
Nee wel haast soort omaquote:Op donderdag 14 mei 2009 00:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Gefeliciteerd !!!!!! Na 7 ben je zwanger
Dat is ook zo en het is allemaal niet negatief bedoeld van alle betrokkenen.Komt allemaal goed!quote:Op donderdag 14 mei 2009 00:09 schreef iteejer het volgende:
Je kan zeggen wat je wil, maar door dit soort keihard vasthouden aan uitgangspunten zal bunker2 straks een veel betere bunker zijn. Waar we dan allemaal van profiteren.
Ik zei al tegen Danny, een paar weken bunker maken me een jaar ouderquote:Op donderdag 14 mei 2009 00:11 schreef mooiiiiii het volgende:
Dat is ook zo en het is allemaal niet negatief bedoeld van alle betrokkenen.Komt allemaal goed!
Met alle respect voor de makers, ik begin daar best wel een beetje aan te twijfelen. Men zet, vermoedelijk onder tijdsdruk, net niet de punten op de i, waardoor het er heel regelmatig "net langs" gaat, met als gevolg ontzettend veel ruis.quote:Op donderdag 14 mei 2009 00:09 schreef iteejer het volgende:
Je kan zeggen wat je wil, maar door dit soort keihard vasthouden aan uitgangspunten zal bunker2 straks een veel betere bunker zijn. Waar we dan allemaal van profiteren.
Laat ik nou een uurtje terug nog met Bram aan de foon besproken hebben dat we dat absoluut moeten doen, en een hele berg protocollen en regels op zullen gaan stellen voor bunker2quote:Op donderdag 14 mei 2009 00:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Met alle respect voor de makers, ik begin daar best wel een beetje aan te twijfelen. Men zet, vermoedelijk onder tijdsdruk, net niet de punten op de i, waardoor het er heel regelmatig "net langs" gaat, met als gevolg ontzettend veel ruis.
Denk ook de tijdsdruk, het net op tijd klaar hebben van de bunker.quote:Op donderdag 14 mei 2009 00:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Met alle respect voor de makers, ik begin daar best wel een beetje aan te twijfelen. Men zet, vermoedelijk onder tijdsdruk, net niet de punten op de i, waardoor het er heel regelmatig "net langs" gaat, met als gevolg ontzettend veel ruis.
Mag ik daaruit afleiden dat FOK! ook zijn naam gaat verbinden aan der bunker 2?quote:Op donderdag 14 mei 2009 00:15 schreef iteejer het volgende:
[..]
Laat ik nou een uurtje terug nog met Bram aan de foon besproken hebben dat we dat absoluut moeten doen, en een hele berg protocollen en regels op zullen gaan stellen voor bunker2
Dat lijkt mij het beste wat ze kunnen doen, wat meer structuur d'r in, dat voorkomt een hoop gedoequote:Op donderdag 14 mei 2009 00:15 schreef iteejer het volgende:
[..]
Laat ik nou een uurtje terug nog met Bram aan de foon besproken hebben dat we dat absoluut moeten doen, en een hele berg protocollen en regels op zullen gaan stellen voor bunker2
Paar weken Fok ,1 jaar ouder?,kun je nagaan na 2 jaar DGK + paar weken FOK = 3 jaar ouderquote:Op donderdag 14 mei 2009 00:13 schreef iteejer het volgende:
[..]
Ik zei al tegen Danny, een paar weken bunker maken me een jaar ouderWat een gedoe allemaal
Lijkt FOK! wel
Uh... het was soms héél negatief bedoeld.quote:Op donderdag 14 mei 2009 00:11 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Dat is ook zo en het is allemaal niet negatief bedoeld van alle betrokkenen.Komt allemaal goed!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |