Jawel.quote:Op woensdag 13 mei 2009 15:41 schreef lkb9000 het volgende:
heheh dat plaatje
Maar je weet niet wat je mist ed!
quote:Op woensdag 13 mei 2009 15:41 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik heb een periode Guitar Hero gehad.
Anders paste het nietquote:Op woensdag 13 mei 2009 15:42 schreef lkb9000 het volgende:
En je TT zegt dat jij de enige homo bent die Rockband niet speelt
Dus je faalt én weet niet waar je het over hebtquote:
Man, jij bent de grootste faal die er op dit forum is. Constant iedereen afzeiken maar zodra iemand terug komt reageer je niet meer terug.quote:Op woensdag 13 mei 2009 15:44 schreef disjfa het volgende:
[..]
Dus je faalt én weet niet waar je het over hebt
Edje, waar blijft je nieuwe smiley?quote:Op woensdag 13 mei 2009 15:44 schreef disjfa het volgende:
[..]
Dus je faalt én weet niet waar je het over hebtTripple fail
Waar heb je het over man. Ik zeik nooit iemand af, en als mensen terug komen sta ik meestal aan de bar en heb ik al een bietje voor ze klaar staanquote:Op woensdag 13 mei 2009 15:45 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Man, jij bent de grootste faal die er op dit forum is. Constant iedereen afzeiken maar zodra iemand terug komt reageer je niet meer terug.
Je weet PRECIES wat ik bedoel.quote:Op woensdag 13 mei 2009 15:48 schreef disjfa het volgende:
[..]
Waar heb je het over man. Ik zeik nooit iemand af, en als mensen terug komen sta ik meestal aan de bar en heb ik al een bietje voor ze klaar staan
Ga huilen vent, beetje negatief lopen doen
Ja, jij faaltquote:
* Fallen ook maar...quote:
Dus ik bedoel dat ik faal?quote:Op woensdag 13 mei 2009 15:56 schreef disjfa het volgende:
[..]
Ja, jij faalt
[ afbeelding ]
Duidelijk gevalletje van!
Ja, zo kom je iig over.quote:
Gekregen op flickrquote:I have dreamed X-ray pictures of all human bodies..I am South Korean..I want to operate X-ray machines..
I have a question..Where have you bought X-ray machines?..How much is X-ray machines of Yours?..
If you are a millionaire..please send me your X-ray machines? Or..I want to buy your X-ray machines..
please send me your answer by e-mail..
quote:Op woensdag 13 mei 2009 17:20 schreef Bart het volgende:
Willen jullie ook even je mening geven?
IJsmuts mocht van nix "illegaals" voor mij matsen op bf2!
en daaropvolgend:
Wie vind Bart de irritantste moderator van FOK!?
Bedankt
Wat?quote:
bart... ben je zo'n aandachtshoer eigenlijk?quote:Op woensdag 13 mei 2009 17:20 schreef Bart het volgende:
Willen jullie ook even je mening geven?
IJsmuts mocht van nix "illegaals" voor mij matsen op bf2!
en daaropvolgend:
Wie vind Bart de irritantste moderator van FOK!?
Bedankt
Wist je dat nog nietquote:Op woensdag 13 mei 2009 17:40 schreef Fallen het volgende:
[..]
bart... ben je zo'n aandachtshoer eigenlijk?
quote:
Nee hoor, maar als ik zo'n topic krijg dan moet ik gewoon even rellenquote:Op woensdag 13 mei 2009 17:40 schreef Fallen het volgende:
[..]
quote:
Machtsgeil is wat anders dan aandachtsgeil, dat weet je bestquote:
quote:
Maar het doel van die spam was dat ik jullie even mee wilde laten lachen. Niet om mezelf in de picture te zetten.quote:Op woensdag 13 mei 2009 17:40 schreef Fallen het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 13 mei 2009 17:42 schreef Bart het volgende:
[..]
Machtsgeil is wat anders dan aandachtsgeil, dat weet je best
Ja helaasquote:
Oh. Oké. Bedankt voor de toelichtingquote:Op woensdag 13 mei 2009 17:44 schreef disjfa het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb nergens gezegd dat jij naast machtgeil niet aandachtgeil bent hoor. Erger nog ik heb je vaker uitgelegd dat je door dat je aandacht wou je macht hebt opgezocht dus nu ^^ zie plaatje bovenstaand ^^ kan doen op het forum.
Nee, okay... dan weet ik hoe ik dat moet interpreteren.quote:Op woensdag 13 mei 2009 17:43 schreef Bart het volgende:
[..]
Maar het doel van die spam was dat ik jullie even mee wilde laten lachen. Niet om mezelf in de picture te zetten.
jij zou ook eens mee moete lullen ipv altijd "grappig" tegen mensen in gaan... het begint te vervelen eerlijk gezegd.quote:Op woensdag 13 mei 2009 17:44 schreef disjfa het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb nergens gezegd dat jij naast machtgeil niet aandachtgeil bent hoor. Erger nog ik heb je vaker uitgelegd dat je door dat je aandacht wou je macht hebt opgezocht dus nu ^^ zie plaatje bovenstaand ^^ kan doen op het forum.
Mee moete lullen? Waarmee. Ik heb een kruistoch tegen bart, en als je wil nazoeken heb ik sinds het begin der tijden hetzelfde tegen de betreffende modquote:Op woensdag 13 mei 2009 17:47 schreef Fallen het volgende:
[..]
jij zou ook eens mee moete lullen ipv altijd "grappig" tegen mensen in gaan... het begint te vervelen eerlijk gezegd.
Boeit mij dat...?quote:Op woensdag 13 mei 2009 17:50 schreef disjfa het volgende:
[..]
Mee moete lullen? Waarmee. Ik heb een kruistoch tegen bart, en als je wil nazoeken heb ik sinds het begin der tijden hetzelfde tegen de betreffende modIk ga echt geen verhalen doorelkaar halen
![]()
Nee, maar je probeer te vaak "tegendraads grappig" te zijn... en dat begint wel te vervelen.quote:En ik lul mee als ik het ermee eens ben. Of moet ik gewoon meelullen om het meelullen. Ik dacht het niet
Boeit mij dat...?quote:Op woensdag 13 mei 2009 17:54 schreef Fallen het volgende:
[..]
Nee, maar je probeer te vaak "tegendraads grappig" te zijn... en dat begint wel te vervelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |