Fucking hell inderdaad. Nooit ergens gezien overigens.quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:43 schreef Janetje het volgende:
Deze lijkt me echt geweldig. en ik moest lachen om de naam
[ afbeelding ]
ja maar die zijn niet in de winter openquote:Op woensdag 13 mei 2009 18:04 schreef Deliah het volgende:
Het is niet eens zo lekker als het ijs bij de goede Italiaan.
quote:
Wat zit hierin verwerkt?quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:43 schreef Janetje het volgende:
Deze lijkt me echt geweldig. en ik moest lachen om de naam
[ afbeelding ]
gewoon in de supermarkt. Niet te vreten. Veelste zoet.quote:Op woensdag 13 mei 2009 18:20 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Fucking hell inderdaad. Nooit ergens gezien overigens.
ik vind hem echt vet lekkerquote:Op woensdag 13 mei 2009 18:53 schreef Sapstengel het volgende:
Vooral die chunky monkey. Iedereen is er lyrisch over maar het is gewoon bananenijs van twijfelachtige kwaliteit met te grote stukken chocola.
Wat dacht je van gewoon in de supermarkt ?quote:Op woensdag 13 mei 2009 19:17 schreef Qwea het volgende:
[..]
ik vind hem echt vet lekker
Maar als je me nou vertelt waar ik gewoon bananen ijs kan kopen, dan flikker ik er zelf wel chocolade door
Klopt! Maar het is wel verdomd lekker.quote:Op woensdag 13 mei 2009 18:53 schreef Sapstengel het volgende:
Vooral die chunky monkey. Iedereen is er lyrisch over maar het is gewoon bananenijs van twijfelachtige kwaliteit met te grote stukken chocola.
Verkapte ik wil graag pm's van chickies-post.quote:Op woensdag 13 mei 2009 19:35 schreef norich het volgende:
De chocolate fudge brownie, vanilla en baked alaska zijn lekker. En voor mij zijn ze ook niet zo duur, want ik werk in een ijsfabriek waar ze ook ben & jerry's maken en kan het voor een lagere prijs meenemen
uh neequote:Op woensdag 13 mei 2009 19:37 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Verkapte ik wil graag pm's van chickies-post.
Ja, huismerkquote:Op woensdag 13 mei 2009 19:21 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Wat dacht je van gewoon in de supermarkt ?
Toch nog een voordeeltje voor je deksel-op-potten-duwerij.quote:Op woensdag 13 mei 2009 19:35 schreef norich het volgende:
De chocolate fudge brownie, vanilla en baked alaska zijn lekker. En voor mij zijn ze ook niet zo duur, want ik werk in een ijsfabriek waar ze ook ben & jerry's maken en kan het voor een lagere prijs meenemen
Huismerk smaakt precies hetzelfde als B&J ijs zonder die fratsen erinquote:Op woensdag 13 mei 2009 21:48 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, huismerkniet te vreten. Er is bv geen banaan ijs van Hertog
Da's ook het enige voordeel jaquote:Op woensdag 13 mei 2009 21:59 schreef kabelhaspel het volgende:
[..]
Toch nog een voordeeltje voor je deksel-op-potten-duwerij.
Jammer dat die potten nooit zo vol zitten.quote:Op woensdag 13 mei 2009 22:02 schreef vahmpcat het volgende:
Ik was altijd verbaasd waarom mensen dit spul zo goddelijk vonden... tot ik et zelf probeerde...
Peace of Cake![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Dat is ook echt de enige die ik altijd koopquote:Op woensdag 13 mei 2009 22:02 schreef vahmpcat het volgende:
Ik was altijd verbaasd waarom mensen dit spul zo goddelijk vonden... tot ik et zelf probeerde...
Peace of Cake![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |