quote:Op woensdag 13 mei 2009 14:54 schreef vencodark het volgende:
[..]
KZ gaat jou echt niet beschermen tegen mij hoor.Ik ben hartstikke stout en ondeugend.
Ja, maar jij ook wel, als je ze in Barcelona gegeten hebt, das is toch even een klasse andersquote:
je ziet me dus als de eeuwige vrijgezelquote:Op woensdag 13 mei 2009 14:55 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
had dan ook niks anders verwacht van je
nog nooit geweest?quote:Op woensdag 13 mei 2009 15:00 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik ga over 2 weken voor het eerst in mijn leven naar de efteling![]()
13 juni ga ik weerquote:Op woensdag 13 mei 2009 15:00 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik ga over 2 weken voor het eerst in mijn leven naar de efteling![]()
Nope en toen zei een collega, dan gaan we samen! en voor ik t wist had hij met dank aan de appie kaartjesquote:
Byequote:Op woensdag 13 mei 2009 15:07 schreef vencodark het volgende:
Ik ben er van tussen.![]()
Ik zou zeggen: Single ze.
gezellig toch?quote:Op woensdag 13 mei 2009 15:03 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Nope en toen zei een collega, dan gaan we samen! en voor ik t wist had hij met dank aan de appie kaartjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En weer iemand die het overneemt *zucht*quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
quote:Op woensdag 13 mei 2009 15:16 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
En weer iemand die het overneemt *zucht*Krijg je als je je spullen niet copyright!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
P.I.C!quote:
Foei JoeyT! Foei!quote:Op woensdag 13 mei 2009 15:18 schreef JoeyT het volgende:
Jupz ik eet sinds gister weer van 2 walletjes.
Damn wat een super leuk meisje.
Neeneequote:Op woensdag 13 mei 2009 15:19 schreef dawg het volgende:
[..]
Oh, niks.
En wat ziet mijn oog? Een meet in Barcelona?
quote:
Vriendschappelijkerwijs welquote:
Ik weet van niks.quote:Op woensdag 13 mei 2009 15:22 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Neenee
Zie je dat slechts met 1 oog?
Die meet ga ik ook wel heen
Nou ja, het was idd meer letterlijk dan figuurlijk, maar het was wel zo, vraag maar aan sp3cquote:
Dat zou ik tof vinden!quote:Op woensdag 13 mei 2009 15:22 schreef dawg het volgende:
Ja, kun jij voor mij geen tagje regelen? Kutmuts?
quote:
net of sp3c nog IETS weetquote:Op woensdag 13 mei 2009 15:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja, het was idd meer letterlijk dan figuurlijk, maar het was wel zo, vraag maar aan sp3c.
Ik vlieg wel met je mee danquote:Op woensdag 13 mei 2009 15:24 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik weet van niks.
En ik vlieg misschien ook wel even heen en weer.
welke zou ik krijgen dan?quote:Op woensdag 13 mei 2009 15:29 schreef HeatWave het volgende:
Nee, tags worden door de (F)A's gedaan helaas, maar goed ook anders wist ik er nog wel een paar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |