abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 10 juni 2009 @ 16:28:29 #151
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_69902168
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 16:26 schreef Lyzio het volgende:
Die computers 'hacken' snap ik nog altijd geen hol van trouwens.
Je kiest een van de woorden en er staat hoeveel letters er op de goede plek staan 3/6 bijvoorbeeld. Je kiest een ander woord en weer staat hoeveel letters er goed staan, 2/6 bijv. Nu zoek je een woord waarbij er zowel 3 letters van het ene woord als 2 letters van het andere woord overeen komen. En dan heb je de PC gekraakt. Easy as can be.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_69902243
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 16:26 schreef Lyzio het volgende:
Die computers 'hacken' snap ik nog altijd geen hol van trouwens.
Je moet wachtwoorden raden (je ziet een scherm vol met memory/cache zooi, en daar staan woorden tussen). Klik je op een woord, dan zie je hoeveel letters correct zijn (en een letter is correct als hij ook op de juiste plek staat).

http://fallout.wikia.com/wiki/Terminal#Hacking_Terminals

Als je bijvoorbeeld op GAMES klikt en het juiste wachtwoord zou JAMES zijn. Dan staat er 4/5. 4 correcte letters en 5 is de woordlengte.
GO LANCE !!!
pi_69906980
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 15:22 schreef .txt het volgende:
Zijn er hier meer mensen die, net als ik, met INT 9 beginnen en aan het begin van het spel, op lvl 2, naar Rivet CIty lopen voor het INT bobblehead en dan met INT 10 verder spelen?
Yep

En pak er meestal ook gelijk Paradise Falls en Tenpenny Towers bij, dan saven en je hebt een heel fijne savegame
pi_69912220
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 18:53 schreef wapwip het volgende:

[..]

Yep

En pak er meestal ook gelijk Paradise Falls en Tenpenny Towers bij, dan saven en je hebt een heel fijne savegame
Wat kun je daar dan?
GO LANCE !!!
pi_69913012
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 20:54 schreef .txt het volgende:

[..]

Wat kun je daar dan?
Paradise falls omdat je dan wat slaven kunt verkopen en dus snel een flink aantal caps bij elkaar hebt,
Tenpenny towers omdat je dan al snel de dart gun schematics hebt, daarna knal je haar overhoop en heb je gelijk een mooi arsenaal aan ammo en goede wapens dmv de sleutel die ze bij zich heeft van de inventory kist

Plus is Tenpenny towers een fijne spot om te fast travelen vind ik
pi_69913076
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 21:13 schreef wapwip het volgende:

[..]

Paradise falls omdat je dan wat slaven kunt verkopen en dus snel een flink aantal caps bij elkaar hebt,
Tenpenny towers omdat je dan al snel de dart gun schematics hebt, daarna knal je haar overhoop en heb je gelijk een mooi arsenaal aan ammo en goede wapens dmv de sleutel die ze bij zich heeft van de inventory kist

Plus is Tenpenny towers een fijne spot om te fast travelen vind ik
Waar haal je die slaven vandaan? En wie is "zij" dan?
GO LANCE !!!
pi_69913160
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 16:30 schreef .txt het volgende:

[..]

Je moet wachtwoorden raden (je ziet een scherm vol met memory/cache zooi, en daar staan woorden tussen). Klik je op een woord, dan zie je hoeveel letters correct zijn (en een letter is correct als hij ook op de juiste plek staat).

http://fallout.wikia.com/wiki/Terminal#Hacking_Terminals

Als je bijvoorbeeld op GAMES klikt en het juiste wachtwoord zou JAMES zijn. Dan staat er 4/5. 4 correcte letters en 5 is de woordlengte.
Dat hacken is echt een heel leuk mastermind-achtig spelletje
DavidDuchovny: Alle programma's op SBS 6 zijn van grootse kwaliteit
pi_69913163
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 21:15 schreef .txt het volgende:

[..]

Waar haal je die slaven vandaan? En wie is "zij" dan?
lol, ik ging er vanuit dat je wist dat je in tenpenny towers een wapenhandelaar-ster hebt Maar dat dus. En slaven kun je bijna overal vandaag krijgen, veel npc's in megaton kun je slaven, raiders ook vaak, eigenlijk bijna iedereen wel. Behalve als ze iets met een missie te maken hebben.
pi_69913216
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 21:17 schreef Nebo het volgende:

[..]

Dat hacken is echt een heel leuk mastermind-achtig spelletje
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 21:17 schreef wapwip het volgende:

[..]

lol, ik ging er vanuit dat je wist dat je in tenpenny towers een wapenhandelaar-ster hebt Maar dat dus. En slaven kun je bijna overal vandaag krijgen, veel npc's in megaton kun je slaven, raiders ook vaak, eigenlijk bijna iedereen wel. Behalve als ze iets met een missie te maken hebben.
Ja en thx.
GO LANCE !!!
pi_69945732
It is common knowledge that irradiated cats have 18 half-lives.

I once visited a crematorium where they gave discounts to burn victims.

Protons have mass? I didn't even know they were Catholic.
GO LANCE !!!
pi_69945888
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 18:44 schreef .txt het volgende:
It is common knowledge that irradiated cats have 18 half-lives.

I once visited a crematorium where they gave discounts to burn victims.

Protons have mass? I didn't even know they were Catholic.
meer meer!

pi_69946821
[Gob] Hey drunkie.
GO LANCE !!!
  donderdag 11 juni 2009 @ 19:14:24 #163
248693 hanglul
hangt rond
pi_69946913
Ik lees net dat de Game of the Year Edition (met de vier of vijf? uitbreidingen) in oktober dit jaar in de VS uitkomt. Dus paar maandjes later in Europa (of weken).
GO LANCE !!!
pi_69946982
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 19:15 schreef .txt het volgende:
Ik lees net dat de Game of the Year Edition (met de vier of vijf? uitbreidingen) in oktober dit jaar in de VS uitkomt. Dus paar maandjes later in Europa (of weken).
Ik dacht ook hier in oktober
pi_69947052
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 19:17 schreef lkb9000 het volgende:

[..]

Ik dacht ook hier in oktober
Nog beter.
GO LANCE !!!
pi_69947060
Tvp
pi_69947187
Kun je btw nog ergens anders power armor training krijgen dan tijdens de main quest?
GO LANCE !!!
pi_69947197
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 19:18 schreef .txt het volgende:

[..]

Nog beter.
En 5 uitbreidingen Ik ga rond die tijd gewoon de GOTY versie halen en mn normale versie verkopen
pi_69947206
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 19:21 schreef .txt het volgende:
Kun je btw nog ergens anders power armor training krijgen dan tijdens de main quest?
Volgens mij niet
pi_69947247
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 19:21 schreef lkb9000 het volgende:

[..]

En 5 uitbreidingen Ik ga rond die tijd gewoon de GOTY versie halen en mn normale versie verkopen
Hopelijk zit er in de GOTY nog een leuk speeltje voor in de boekenkast.
GO LANCE !!!
pi_69947304
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 19:23 schreef .txt het volgende:

[..]

Hopelijk zit er in de GOTY nog een leuk speeltje voor in de boekenkast.
Ik heb wel spijt dat ik de collectors edition niet heb gekocht. Ik wil best graag zo'n bobblehead hebben
pi_69947343
Precies, ik dus ook. Maar ik ga nu weer verder spelen!
GO LANCE !!!
pi_69947514
Ik had nog zo'n brotherhood of steel figurine kunnen krijgen toen ik hem kocht, maar ik was het vergeten te melden bij de kassa
  vrijdag 12 juni 2009 @ 05:18:11 #175
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_69961887
Ik heb de game al een tijd maar het was niet te spelen. Voortdurend dat het bevroor of helemaal crashte. Dus had hem aan de kant gelegd. Paar dagen geleden weer eens gepakt, geupdate naar 1.5 en er waren nieuwe nvidia drivers en nu gaat het perfect!

Het is er even inkomen maar dan is het een heerlijke game!

Ik heb vooraf niks gelezen (ga hier ook niet teveel lezen ivm spoilers) en zoveel mogelijk proberen zelf uit te vogelen. Heb al wel door dat ik daardoor een paar mindere perks heb gekozen maar dat hoort erbij. Kun je met een tweede keer spelen goedmaken.

Bovendien ben ik nu een extreem goed karakter en wil natuurlijk ook nog eens extreem evil

Ik heb nu telkens wastelanders die me gifts (meestal vies water lol) brengen en kids die me vertellen dat ik een good ben Het kost veul zelfbeheersing om dan niet gelijk de VATS in te drukken en een headshot uit te delen.

De MQ laat ik nog even liggen. Eerst wat skills opdoen en de wereld verkennen.

Een vraagje heb ik wel. Ik was net zo'n reizende verkoper tegengekomen, met zo'n tweehoofdige koe, toen ik in een huge fight met raiders terecht kwam. Die verkoper begon ook mee te vechten en verloor jammerlijk het leven toen een auto ontploftte.

Nu ben ik er een paar keer weer opnieuw wezen kijken maar dat lijk blijft maar liggen en het koebeest blijft er naast staan.

Respawned die verkoper nou niet meer?
Don't try and blame me for your games
Your games are death
My world is light, the angels fill my eyes
With every breath
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')