Je kiest een van de woorden en er staat hoeveel letters er op de goede plek staan 3/6 bijvoorbeeld. Je kiest een ander woord en weer staat hoeveel letters er goed staan, 2/6 bijv. Nu zoek je een woord waarbij er zowel 3 letters van het ene woord als 2 letters van het andere woord overeen komen. En dan heb je de PC gekraakt. Easy as can be.quote:Op woensdag 10 juni 2009 16:26 schreef Lyzio het volgende:
Die computers 'hacken' snap ik nog altijd geen hol van trouwens.
Je moet wachtwoorden raden (je ziet een scherm vol met memory/cache zooi, en daar staan woorden tussen). Klik je op een woord, dan zie je hoeveel letters correct zijn (en een letter is correct als hij ook op de juiste plek staat).quote:Op woensdag 10 juni 2009 16:26 schreef Lyzio het volgende:
Die computers 'hacken' snap ik nog altijd geen hol van trouwens.
Yepquote:Op woensdag 10 juni 2009 15:22 schreef .txt het volgende:
Zijn er hier meer mensen die, net als ik, met INT 9 beginnen en aan het begin van het spel, op lvl 2, naar Rivet CIty lopen voor het INT bobblehead en dan met INT 10 verder spelen?
Wat kun je daar dan?quote:Op woensdag 10 juni 2009 18:53 schreef wapwip het volgende:
[..]
Yep
En pak er meestal ook gelijk Paradise Falls en Tenpenny Towers bij, dan saven en je hebt een heel fijne savegame
Paradise falls omdat je dan wat slaven kunt verkopen en dus snel een flink aantal caps bij elkaar hebt,quote:
Waar haal je die slaven vandaan? En wie is "zij" dan?quote:Op woensdag 10 juni 2009 21:13 schreef wapwip het volgende:
[..]
Paradise falls omdat je dan wat slaven kunt verkopen en dus snel een flink aantal caps bij elkaar hebt,
Tenpenny towers omdat je dan al snel de dart gun schematics hebt, daarna knal je haar overhoop en heb je gelijk een mooi arsenaal aan ammo en goede wapens dmv de sleutel die ze bij zich heeft van de inventory kist
Plus is Tenpenny towers een fijne spot om te fast travelen vind ik![]()
Dat hacken is echt een heel leuk mastermind-achtig spelletjequote:Op woensdag 10 juni 2009 16:30 schreef .txt het volgende:
[..]
Je moet wachtwoorden raden (je ziet een scherm vol met memory/cache zooi, en daar staan woorden tussen). Klik je op een woord, dan zie je hoeveel letters correct zijn (en een letter is correct als hij ook op de juiste plek staat).
http://fallout.wikia.com/wiki/Terminal#Hacking_Terminals
Als je bijvoorbeeld op GAMES klikt en het juiste wachtwoord zou JAMES zijn. Dan staat er 4/5. 4 correcte letters en 5 is de woordlengte.
lol, ik ging er vanuit dat je wist dat je in tenpenny towers een wapenhandelaar-ster hebtquote:Op woensdag 10 juni 2009 21:15 schreef .txt het volgende:
[..]
Waar haal je die slaven vandaan? En wie is "zij" dan?
quote:Op woensdag 10 juni 2009 21:17 schreef Nebo het volgende:
[..]
Dat hacken is echt een heel leuk mastermind-achtig spelletje
Ja en thx.quote:Op woensdag 10 juni 2009 21:17 schreef wapwip het volgende:
[..]
lol, ik ging er vanuit dat je wist dat je in tenpenny towers een wapenhandelaar-ster hebtMaar dat dus. En slaven kun je bijna overal vandaag krijgen, veel npc's in megaton kun je slaven, raiders ook vaak, eigenlijk bijna iedereen wel. Behalve als ze iets met een missie te maken hebben.
quote:Op donderdag 11 juni 2009 18:44 schreef .txt het volgende:
It is common knowledge that irradiated cats have 18 half-lives.
I once visited a crematorium where they gave discounts to burn victims.
Protons have mass? I didn't even know they were Catholic.
Ik dacht ook hier in oktoberquote:Op donderdag 11 juni 2009 19:15 schreef .txt het volgende:
Ik lees net dat de Game of the Year Edition (met de vier of vijf? uitbreidingen) in oktober dit jaar in de VS uitkomt. Dus paar maandjes later in Europa (of weken).
En 5 uitbreidingenquote:
Volgens mij nietquote:Op donderdag 11 juni 2009 19:21 schreef .txt het volgende:
Kun je btw nog ergens anders power armor training krijgen dan tijdens de main quest?
Hopelijk zit er in de GOTY nog een leuk speeltje voor in de boekenkast.quote:Op donderdag 11 juni 2009 19:21 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
En 5 uitbreidingenIk ga rond die tijd gewoon de GOTY versie halen en mn normale versie verkopen
Ik heb wel spijt dat ik de collectors edition niet heb gekocht. Ik wil best graag zo'n bobblehead hebbenquote:Op donderdag 11 juni 2009 19:23 schreef .txt het volgende:
[..]
Hopelijk zit er in de GOTY nog een leuk speeltje voor in de boekenkast.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |