Morrowind was echt een geweldige wereld, qua sfeer en originaliteit staat Morrowind echt een flink stuk boven Oblivion. Oblivion is iets meer standaard-fantasy ridders en tovenaars zeg maar.quote:Op woensdag 27 mei 2009 18:07 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Veel verschil met Oblivion dan? Kan het me eerlijk gezegd niet voorstellen, maar heb morrowind nooit gespeeld. Ben me pas gaan verdiepen (lees: maanden lang spelen) in rpg's sinds oblivion, en een stapje terug op grafisch gebied is niet bepaald mijn ding, dus het zal er waarschijnlijk nooit van gaan komen
De combat is zeker kutter in de TES serie. In Oblivion was het zwaardvechten enzo nog leuk, maar en Morrowind was de combat niet heel geweldig. Maar dat maakt niet uitquote:Op woensdag 27 mei 2009 18:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
Maar heel de TES-serie heeft geen VATS en is dus inferieur aan Fallout.
Ik zou zeggen pm me maar wat screenshots en overtuig me! Ik vind het grafische deel gewoon erg belangrijk, een game die niet ok uitziet ligt al vrij snel in de prullenbakquote:Op woensdag 27 mei 2009 18:13 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Morrowind was echt een geweldige wereld, qua sfeer en originaliteit staat Morrowind echt een flink stuk boven Oblivion. Oblivion is iets meer standaard-fantasy ridders en tovenaars zeg maar.
Als je je een keer verveelt zou ik hem zeker aanraden, en je hebt zoveel mods die de graphics enorm verbeteren
Ik ben net weer begonnen met Morrowind
Wat lul je nou? VATS is dé reden dat ik Fallout wél tof vond en Oblivion niet. Heeft niets met schieten te maken, VATS is JUIST meer RPG, want turn-based. Ei.quote:Op woensdag 27 mei 2009 18:36 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
@ Notorious_Roy: Wow, een oneliner! Totally bogus overigens. Alsof een rpg alleen maar om schieten draait. Call of duty lijkt me dan in jouw geval een betere game
Donequote:Op woensdag 27 mei 2009 18:36 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Ik zou zeggen pm me maar wat screenshots en overtuig me! Ik vind het grafische deel gewoon erg belangrijk, een game die niet ok uitziet ligt al vrij snel in de prullenbak
Awesome taalgebruik! Siert je!quote:Op woensdag 27 mei 2009 18:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wat lul je nou? VATS is dé reden dat ik Fallout wél tof vond en Oblivion niet. Heeft niets met schieten te maken, VATS is JUIST meer RPG, want turn-based. Ei.
Meid.quote:
Wederom, zeer sterke reactie. Je wil maar niet begrijpen dat ik het volledige kul vind dat je een game vanwege 1 simpel puntje superieur vind. Ooit oblivion gespeeld? Dan zou alleen al (zoals eerder gemeld) het ranking systeem je opgevallen zijn en hoe ruk dat wel niet geregeld is in Fallout3.quote:
Jij begint meteen over schieten terwijl ik werkelijk waar poep op shooters. Ik geef een reden waarom ik Fallout beter vind (naast setting, AI en verhaal) en jij noemt het bogus. Jij bent hier de flapdrol die enkel over mijn reacties valt zonder dat je zelf met argumenten komt waarom Oblivion beter zou moeten zijn (serieus, 'ranking'?).quote:Op woensdag 27 mei 2009 18:57 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Wederom, zeer sterke reactie. Je wil maar niet begrijpen dat ik het volledige kul vind dat je een game vanwege 1 simpel puntje superieur vind. Ooit oblivion gespeeld? Dan zou alleen al (zoals eerder gemeld) het ranking systeem je opgevallen zijn en hoe ruk dat wel niet geregeld is in Fallout3.
Mensen die zich meteen aangevallen voelen, werkelijk
Ok, verkeerde woordkeuze. Noem het levellen, whatever. Maar goed, beetje uit de hand gelopen discussie dan.quote:Op woensdag 27 mei 2009 19:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Jij begint meteen over schieten terwijl ik werkelijk waar poep op shooters. Ik geef een reden waarom ik Fallout beter vind (naast setting, AI en verhaal) en jij noemt het bogus. Jij bent hier de flapdrol die enkel over mijn reacties valt zonder dat je zelf met argumenten komt waarom Oblivion beter zou moeten zijn (serieus, 'ranking'?).
Overigens, dat boeit verder ook niet, dus ga alsjeblieft in het Oblivion topic zitten spelen. Hier gaat het over Fallout. Ontopic dus aub
[ afbeelding ]
Die werd in Leipzig al getoond en toen vond ik het een beetje onzinnig (slow motion is niet altijd fijn als je gestressed bent omdat er 5 Super Mutant Masters op je af komenquote:Op woensdag 27 mei 2009 19:35 schreef Nebo het volgende:
Schitterend om een sniperkogel in slowmotion richting een Supermutant te zien vliegen! Uit-elkaar-spat Perk FTW!
yeahquote:Op zondag 24 mei 2009 22:10 schreef Nebo het volgende:
Ik ken het gevoel Robert, de eerste keer dat ik het spel oppakte heb ik het na het verlaten van de Vault ook ruim een maand laten liggen. Je moet er echt even inkomen, skills opbouwen, wapens verzamelen en dan is het echt een hemels spel. Voor je het weet maak je tig Super Mutants dood met een shotgun.
Volgens mij is de limiet voor developers laatst verhoogd, dus ik gok toch 250 per stukquote:Op zaterdag 6 juni 2009 16:33 schreef Dynd het volgende:
Point lookout ziet er echt goed uit! Ik hield al niet zo van dat bruine grauwe sfeertje dus een beetje groen is een leuke afwisseling!
Btw, wat is het maximale aantal achievements (points) dat ze erbij kunnen voegen met al die expansions? Het zou gek zijn als je straks een totaal van 2000 punten ervoor kan halen.
Dus als ze 5 expansions uitbrengen kan een game 2250 gamerpoints hebben?quote:Op zondag 7 juni 2009 14:01 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Volgens mij is de limiet voor developers laatst verhoogd, dus ik gok toch 250 per stuk
Net een uur rondgelopen in de Pitt en kan het echt niet vindenquote:Op zondag 7 juni 2009 12:56 schreef Automatic_Rock het volgende:
Ik ben zojuist klaar met The PItt.., maar hoe kom ik nu weer terug naar the Wasteland??![]()
Je moet terug naar de grote brug waar je begon, en dan door die tunnel. Kijk op de locale kaart voor de uitgang anders.quote:Op zondag 7 juni 2009 17:18 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Net een uur rondgelopen in de Pitt en kan het echt niet vinden
Wernher kan ik ook nergens meer vinden.... HELP
Ik weet zo niet de PC controls, maar je moet de knop die je gebruikt om van 1e naar 3e persoon te wisselen inhouden, dan kan je met je muis rond je character draaien. Ik gok dat deze knop TAB is.quote:Op maandag 8 juni 2009 18:48 schreef BriaNL het volgende:
mischien een domme vraag voor jullie, maar ik kan het zelf niet uitvogelen:
ik zoek een manier om gewoon mijn character te bekijken, en dan bedoel ik niet me kapper mode =)
maar gewoon als ik aan het spelen ben... Heb het op de PC btw, niet op 360
iemand?
groeten
oef, dat zou nog eens heel goed kunnen! ik zal het eens proberen en het is "F" btw, "TAB" is Pip-Boyquote:Op maandag 8 juni 2009 18:49 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ik weet zo niet de PC controls, maar je moet de knop die je gebruikt om van 1e naar 3e persoon te wisselen inhouden, dan kan je met je muis rond je character draaien. Ik gok dat deze knop TAB is.
haha ke,quote:Op maandag 8 juni 2009 18:56 schreef lkb9000 het volgende:
Ah oke volgens mij was het bij morrowind tab dus vandaar die gok
Agreed. VATS is prachtig.quote:Op woensdag 27 mei 2009 18:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
Maar heel de TES-serie heeft geen VATS en is dus inferieur aan Fallout.
F-indrukken zou kunnen werken, middle mouse wheel (mouse3?) werkt in ieder geval.quote:Op maandag 8 juni 2009 18:49 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ik weet zo niet de PC controls, maar je moet de knop die je gebruikt om van 1e naar 3e persoon te wisselen inhouden, dan kan je met je muis rond je character draaien. Ik gok dat deze knop TAB is.
Op de xbox is het de reload knop even inhoudenquote:Op maandag 8 juni 2009 22:45 schreef .txt het volgende:
[..]
F-indrukken zou kunnen werken, middle mouse wheel (mouse3?) werkt in ieder geval.
Weet iemand ook hoe je een gun kan holsteren? Als ik op "R" druk met de baseball bat wordt die geholsterd, maar met pistolen e.d. werkt dat niet.
Dat is dan ook weer zwaar overdreven.quote:Op maandag 8 juni 2009 22:43 schreef .txt het volgende:
[..]
Agreed. VATS is prachtig.
Fallout 3 best game ever.
Dat werkt ja.quote:Op maandag 8 juni 2009 22:52 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Op de xbox is het de reload knop even inhouden
Als je het bedrag wat je uitgeeft optelt wordt het wel veel ja. Maar even 10 euro per maand missen om weer nieuwe dingen te kunnen doen is niet zo erg neequote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ga zelf gewoon de 23e meteen voor Point Lookout, heb wel weer zin in een paar missies Fallout. Hoewel het op zich wel duur is, 10 euro per keer, vind ik het qua opzet wel ideaal. Eerst 35 uur main story en dan nog een paar keer kortere stukken van een paar uur. Levensduur + 10
quote:Op woensdag 10 juni 2009 15:22 schreef .txt het volgende:
Zijn er hier meer mensen die, net als ik, met INT 9 beginnen en aan het begin van het spel, op lvl 2, naar Rivet CIty lopen voor het INT bobblehead en dan met INT 10 verder spelen?
Heb het spel rond de Kerst uitgespeeld en toen had ik er vijf gevonden, nu doe ik 'm voor de tweede keer en gebruik ik:quote:Op woensdag 10 juni 2009 15:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
Die bobbleheads zoeken vond ik teveel werk. Ik kwam ze werkelijk waar nooit tegenHad er maar één ofzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door .txt op 10-06-2009 15:47:04 ]GO LANCE !!!
Ik heb ze op 2 na zelf gevonden.quote:Op woensdag 10 juni 2009 15:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
Die bobbleheads zoeken vond ik teveel werk. Ik kwam ze werkelijk waar nooit tegenHad er maar één ofzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |