Je kiest een van de woorden en er staat hoeveel letters er op de goede plek staan 3/6 bijvoorbeeld. Je kiest een ander woord en weer staat hoeveel letters er goed staan, 2/6 bijv. Nu zoek je een woord waarbij er zowel 3 letters van het ene woord als 2 letters van het andere woord overeen komen. En dan heb je de PC gekraakt. Easy as can be.quote:Op woensdag 10 juni 2009 16:26 schreef Lyzio het volgende:
Die computers 'hacken' snap ik nog altijd geen hol van trouwens.
Je moet wachtwoorden raden (je ziet een scherm vol met memory/cache zooi, en daar staan woorden tussen). Klik je op een woord, dan zie je hoeveel letters correct zijn (en een letter is correct als hij ook op de juiste plek staat).quote:Op woensdag 10 juni 2009 16:26 schreef Lyzio het volgende:
Die computers 'hacken' snap ik nog altijd geen hol van trouwens.
Yepquote:Op woensdag 10 juni 2009 15:22 schreef .txt het volgende:
Zijn er hier meer mensen die, net als ik, met INT 9 beginnen en aan het begin van het spel, op lvl 2, naar Rivet CIty lopen voor het INT bobblehead en dan met INT 10 verder spelen?
Wat kun je daar dan?quote:Op woensdag 10 juni 2009 18:53 schreef wapwip het volgende:
[..]
Yep
En pak er meestal ook gelijk Paradise Falls en Tenpenny Towers bij, dan saven en je hebt een heel fijne savegame
Paradise falls omdat je dan wat slaven kunt verkopen en dus snel een flink aantal caps bij elkaar hebt,quote:
Waar haal je die slaven vandaan? En wie is "zij" dan?quote:Op woensdag 10 juni 2009 21:13 schreef wapwip het volgende:
[..]
Paradise falls omdat je dan wat slaven kunt verkopen en dus snel een flink aantal caps bij elkaar hebt,
Tenpenny towers omdat je dan al snel de dart gun schematics hebt, daarna knal je haar overhoop en heb je gelijk een mooi arsenaal aan ammo en goede wapens dmv de sleutel die ze bij zich heeft van de inventory kist
Plus is Tenpenny towers een fijne spot om te fast travelen vind ik![]()
Dat hacken is echt een heel leuk mastermind-achtig spelletjequote:Op woensdag 10 juni 2009 16:30 schreef .txt het volgende:
[..]
Je moet wachtwoorden raden (je ziet een scherm vol met memory/cache zooi, en daar staan woorden tussen). Klik je op een woord, dan zie je hoeveel letters correct zijn (en een letter is correct als hij ook op de juiste plek staat).
http://fallout.wikia.com/wiki/Terminal#Hacking_Terminals
Als je bijvoorbeeld op GAMES klikt en het juiste wachtwoord zou JAMES zijn. Dan staat er 4/5. 4 correcte letters en 5 is de woordlengte.
lol, ik ging er vanuit dat je wist dat je in tenpenny towers een wapenhandelaar-ster hebtquote:Op woensdag 10 juni 2009 21:15 schreef .txt het volgende:
[..]
Waar haal je die slaven vandaan? En wie is "zij" dan?
quote:Op woensdag 10 juni 2009 21:17 schreef Nebo het volgende:
[..]
Dat hacken is echt een heel leuk mastermind-achtig spelletje
Ja en thx.quote:Op woensdag 10 juni 2009 21:17 schreef wapwip het volgende:
[..]
lol, ik ging er vanuit dat je wist dat je in tenpenny towers een wapenhandelaar-ster hebtMaar dat dus. En slaven kun je bijna overal vandaag krijgen, veel npc's in megaton kun je slaven, raiders ook vaak, eigenlijk bijna iedereen wel. Behalve als ze iets met een missie te maken hebben.
quote:Op donderdag 11 juni 2009 18:44 schreef .txt het volgende:
It is common knowledge that irradiated cats have 18 half-lives.
I once visited a crematorium where they gave discounts to burn victims.
Protons have mass? I didn't even know they were Catholic.
Ik dacht ook hier in oktoberquote:Op donderdag 11 juni 2009 19:15 schreef .txt het volgende:
Ik lees net dat de Game of the Year Edition (met de vier of vijf? uitbreidingen) in oktober dit jaar in de VS uitkomt. Dus paar maandjes later in Europa (of weken).
En 5 uitbreidingenquote:
Volgens mij nietquote:Op donderdag 11 juni 2009 19:21 schreef .txt het volgende:
Kun je btw nog ergens anders power armor training krijgen dan tijdens de main quest?
Hopelijk zit er in de GOTY nog een leuk speeltje voor in de boekenkast.quote:Op donderdag 11 juni 2009 19:21 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
En 5 uitbreidingenIk ga rond die tijd gewoon de GOTY versie halen en mn normale versie verkopen
Ik heb wel spijt dat ik de collectors edition niet heb gekocht. Ik wil best graag zo'n bobblehead hebbenquote:Op donderdag 11 juni 2009 19:23 schreef .txt het volgende:
[..]
Hopelijk zit er in de GOTY nog een leuk speeltje voor in de boekenkast.
Ik heb het even opgezocht omdat ik het toch wilde weten.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 06:50 schreef SebasC het volgende:
Fallout 3 Wordt nu toch echt dodelijk saai 70+ uur, alle expansions uitgespeeld... Iedereen in de Wasteland is dood..
Nopzquote:Op vrijdag 12 juni 2009 05:18 schreef Rica het volgende:
Ik heb de game al een tijd maar het was niet te spelen. Voortdurend dat het bevroor of helemaal crashte. Dus had hem aan de kant gelegd. Paar dagen geleden weer eens gepakt, geupdate naar 1.5 en er waren nieuwe nvidia drivers en nu gaat het perfect!![]()
Het is er even inkomen maar dan is het een heerlijke game!![]()
Ik heb vooraf niks gelezen (ga hier ook niet teveel lezen ivm spoilers) en zoveel mogelijk proberen zelf uit te vogelen. Heb al wel door dat ik daardoor een paar mindere perks heb gekozen maar dat hoort erbij. Kun je met een tweede keer spelen goedmaken.
Bovendien ben ik nu een extreem goed karakteren wil natuurlijk ook nog eens extreem evil
![]()
Ik heb nu telkens wastelanders die me gifts (meestal vies water lol) brengen en kids die me vertellen dat ik een good benHet kost veul zelfbeheersing om dan niet gelijk de VATS in te drukken en een headshot uit te delen.
De MQ laat ik nog even liggen. Eerst wat skills opdoen en de wereld verkennen.
Een vraagje heb ik wel. Ik was net zo'n reizende verkoper tegengekomen, met zo'n tweehoofdige koe, toen ik in een huge fight met raiders terecht kwam. Die verkoper begon ook mee te vechten en verloor jammerlijk het leven toen een auto ontploftte.![]()
Nu ben ik er een paar keer weer opnieuw wezen kijken maar dat lijk blijft maar liggen en het koebeest blijft er naast staan.
Respawned die verkoper nou niet meer?
Ik maak er een sport van om alle bobbleheads en alle pre-war books op te zoeken.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 06:50 schreef SebasC het volgende:
Fallout 3 Wordt nu toch echt dodelijk saai 70+ uur, alle expansions uitgespeeld... Iedereen in de Wasteland is dood..
Heb je hem ook doorquote:Op vrijdag 12 juni 2009 06:50 schreef SebasC het volgende:
Op de duur... Als ik er zoals SebasC 70+ uur game plezier uithaal teken ik ervoor, dan ben ik sowieso de hele zomer voorzien.quote:Op maandag 15 juni 2009 02:45 schreef SkyChat het volgende:
[..]
Heb je hem ook door
Op den duur is er geen ruk meer aan totdat ze weer 800 chargen voor een dlc waar je 3 uur verder mee bent en die lvl 30 is nu al behaald door de meesten.
Inplaats dat ze nu eens wat andere muziek er in flikkeren maarja op naar de volgende game.
Ik heb de animal perk maar je hebt alleen het eerste lvl nodig van die perk.quote:Op maandag 15 juni 2009 13:38 schreef wapwip het volgende:
Trouwens wat ook leuk is, is telkens als je bij Rivet City komt die guards neerknallen, even 24 uur (speluren) wachten en meestal spawned er dan wel weer een nieuwe, die knal je ook weer neer etcetera. Ik heb nu iets van 8 10mm submachine guns, en heel veel body armor, waarmee je je combat armor kunt repairenEn een volledig gerepareerde submachine gun brengt toch weer 300 caps op
Heeft iemand de Animal Friend perk? ik heb namelijk een schijthekel aan die yao gauis of hoe je het schrijven mag
Het is alleen kut dat je dan moet investeren in je charisma terwijl je dat voor de rest niet echt nodig hebt. Maar beter dan die kut Yao Guai'squote:Op maandag 15 juni 2009 13:46 schreef SkyChat het volgende:
[..]
Ik heb de animal perk maar je hebt alleen het eerste lvl nodig van die perk.
Dan laten ze met rust en het is erg handig voor de Yao Guai tunnels
Wacht maar tot je Fawkes in Vault 87 tegenkomt, zodra je die mutant bij je hebt dan ben je in godmode, zo goed als
Ik denk dat ik die ga spelen dan.quote:Xbox Live Arcade deal of the Week
Deze week is de aanvulling voor Fallout 3 genaamd Operations Anchorage een stukje goedkoper te krijgen en wel voor 560 microsoft points. (normaal 800 punten)
The Pitt is beschikbaar wanneer je in de game aan het spelen bent, je krijgt vanzelf een bericht daarvan en dan staat de locatie op je map.quote:Op maandag 15 juni 2009 23:13 schreef Heider00sje het volgende:
Hallo!
Ik heb mijn eerste uitbreiding aangeschaft via Xbox Live: The Pitt. Alleen hoe kan ik dit nou gaan spelen?
Als ik in het hoofdmenu ben, en kies voor 'Downloads' staat The Pitt er wel als optie tussen, maar als ik deze wil selecteren gebeurd en niks en start deze niet op
Wat doe ik verkeerd?![]()
Ow okquote:Op dinsdag 16 juni 2009 04:07 schreef SkyChat het volgende:
[..]
The Pitt is beschikbaar wanneer je in de game aan het spelen bent, je krijgt vanzelf een bericht daarvan en dan staat de locatie op je map.
Die vallen nog wel mee vind ik. Die deathclaws zijn pas pokkebeesten.quote:Op maandag 15 juni 2009 14:57 schreef wapwip het volgende:
[..]
Het is alleen kut dat je dan moet investeren in je charisma terwijl je dat voor de rest niet echt nodig hebt. Maar beter dan die kut Yao Guai's
Dat is behoorlijk lastig in het begin ja, er zijn ook tig locaties daar en je kan niet altijd boven de grond van de ene naar de andere lopen. Als je eenmaal alles ontdekt hebt is het wel goed te doen dmv fast travel.quote:Op woensdag 17 juni 2009 07:23 schreef Rica het volgende:
Het kan wel een gedoe zijn om je weg in DC te vinden zeg. Ik moest via de metrotunnels naar het museum voor die schotel voor het radiostation maar kwam telkens op de verkeerde plek uit.
Ik heb er toch maar voor gekozen om mijn charisma lekker op 1 te laten staan, tegen de tijd dat je die animal friend perk hebt, heb je al zo'n zware wapens en goede skills dat je zo'n beestje toch wel aan moet kunnen.. denk ik, hoop ikquote:Op woensdag 17 juni 2009 07:23 schreef Rica het volgende:
[..]
Die vallen nog wel mee vind ik. Die deathclaws zijn pas pokkebeesten.
Ben nog maar een keer doodgegaan. Ik liep nietsvermoedend Old Olney in en daar stikt het van die krengen. Had geeneens tijd om wat stimpaks te nemen.
Companions hoef ik sowieso niet. Die zijn alleen maar lastig.![]()
Het kan wel een gedoe zijn om je weg in DC te vinden zeg. Ik moest via de metrotunnels naar het museum voor die schotel voor het radiostation maar kwam telkens op de verkeerde plek uit.
Dat rivercity trucje kan ik niet doen want ik ben een goed karakter.quote:Op woensdag 17 juni 2009 10:24 schreef wapwip het volgende:
[..]
Ik heb er toch maar voor gekozen om mijn charisma lekker op 1 te laten staan, tegen de tijd dat je die animal friend perk hebt, heb je al zo'n zware wapens en goede skills dat je zo'n beestje toch wel aan moet kunnen.. denk ik, hoop ik![]()
Mijn Rivetcity truucje blijft leuk, heb al 20 10mm submachine gunsen hetzelfde aantal security uniforms á 200/300 caps per stuk
Trouwens als je zo'n tunnel in gaat, gewoon minimaal aantal wapens meenemen, die je echt gebruikt en de rest lekker thuis laten zodat je flink dingen kunt meenemen, in die tunnels kan je zooo veel vinden wat je later kunt gebruiken en verkopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |