Ik denk dat je hier een heel eind mee komt:quote:Op maandag 22 juni 2009 21:32 schreef RickoKun het volgende:
Ik kan dus echt nergens een ander energy wapen dan energy rifle en energy pistol vinden
Die Replicated Man quest heb ik gedaan, maar die heb ik niet gedaan zodat ik dat speciale energy wapen krijg
En ja ik ben al level 20 en heb niet de expansion en ik heb energy op 100
Alle wapens klikbaar (op site) voor locatie.quote:The list of Energy Weapons in Fallout 3 includes the Laser Pistol, Laser Rifle, Mesmetron, Plasma Pistol, Plasma Rifle, Alien Blaster, and Firelance. DLC The Pitt introduces the Metal Blaster, DLC Operation: Anchorage introduces the Scoped Gauss Rifle, and DLC Broken Steel introduces the Tri-Beam Laser Rifle and Tesla Cannon. Some weapons, such as the Gatling Laser, Vengeance, Operation: Anchorage's Jingwei's Shock Sword, and Broken Steel's Precision Gatling Laser are not classed as Energy Weapons, even though their design is more associated with Energy Weapons; the Gatling Lasers are in the Big Guns group, while the Shock Sword is classed as a Melee weapon.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.When all else fails, you always have delusion.
quote:Op maandag 22 juni 2009 22:44 schreef Mirel het volgende:
Ik had laatst die missie gedaan dat je bij Dr Braun in die virtual reality komt. Wat echt vet gaaf bedacht is. Zo out of place, en toch herken je de meubels, de hekken, auto's en huisjes.
Nou ben ik er nu terug gegaan, met een verhoogde scienceskill, en heb die pc van hem gehackt, en vervolgens naar z'n office gegaan waar hij in een pod zit. Kon er niet in, ook niet in die lege pod, Vault 112 Suit helpt ook niet.
Ik hoopte terug te gaan, hopend met hem te praten. En vraagje over de missie in jefferson memorial:Op de Fallout Wiki staat dat min of meer als klacht, dat je in de Vault 112 Overseer's Office niets kan doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je moet echt via de simulatie het experiment beëindigen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GO LANCE !!!
En hier weten ze bijna alles al, snel zeg, de rest zal er zeker vandaag op staan.quote:
Oeh joepie! Eerst nog even The Pitt uitspelenquote:
Ik krijg alle expansions in oktober.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:39 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Oeh joepie! Eerst nog even The Pitt uitspelen
Hij staat er op Xbox.nl nog niet bijquote:
-Niet zeurenquote:
Dat zekerquote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:06 schreef delano.888 het volgende:
[..]
-Niet zeuren
-Half jaartje wachten
-In dat half jaar uncharted / metal gear solid 4 / killzone 2 / infamous / uncharted 2 spelen
-GOTY editie van fallout 3 kopen met alle DLC op disc.
-DLC alsnog spelen.
Dit is ook wat ik ga doen!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:06 schreef delano.888 het volgende:
[..]
-Niet zeuren
-Half jaartje wachten
-GOTY editie van fallout 3 kopen met alle DLC op disc.
-DLC alsnog spelen.
Zo jammer dat m'n pimp abo afgelopen isquote:
Roy, enig idee hoe je dat Reuzenrad activeert?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik vind het erg gaafHeb net de eerste missie gedaan, was nog best pittig eigenlijk
Twee sidequests tegengekomen ook al en ik probeer ook alle locaties meteen te ontdekken.
Fallout
Ik ben die nog niet tegen gekomenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:40 schreef SkyChat het volgende:
[..]
Roy, enig idee hoe je dat Reuzenrad activeert?
Add me even op Live: skychat
Je vind het een leuk spel?!?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik vind het erg gaafHeb net de eerste missie gedaan, was nog best pittig eigenlijk
Twee sidequests tegengekomen ook al en ik probeer ook alle locaties meteen te ontdekken.
Fallout
Waar heb je de afgelopen maanden gezeten?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |