Jawel, je kan RL-3, Fawkes, Charon, miss whatshername en jezelf dat ding aan laten zetten, met als enige verschil de karma boost die je krijgt wanneer je het zelf doet.quote:Op woensdag 13 mei 2009 12:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nope. Dat was ik in eerste instantie namelijk wel van plan aangezien hij wel tegen radiation kan. Die optie is er echter niet.
Ah okay, dat verklaart een hoop. Broken Steel moet ik nog gaan spelen, in de game zelf zijn er maar twee opties.quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:18 schreef Jolly_Reaper het volgende:
[..]
Jawel, je kan RL-3, Fawkes, Charon, miss whatshername en jezelf dat ding aan laten zetten, met als enige verschil de karma boost die je krijgt wanneer je het zelf doet.
Overigens overleven Fawkes en Charon het ook. (Geen idee wat RL-3 betreft, maar ik neem aan dat hij er ook wel tegen kan.)
Uiteraard kan dit alleen met de addon Broken Steel.
Het is je vergevenquote:Op woensdag 13 mei 2009 13:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
@ Lyzio, ik had niet door dat het topic dicht was
quote:Op woensdag 13 mei 2009 14:44 schreef bijdehand het volgende:
Hij werkt. Heb alle onofficiële mods uitgeschakeld.
ik speel 'm gewoon uit en schakel dan alles in denk ikquote:Op woensdag 13 mei 2009 14:47 schreef Jolly_Reaper het volgende:
[..]![]()
Nu één voor één de mods weer inschakelen totdat je de boosdoener hebt.
Heb je voor dit plaatje ook 1 euro gevraagd eigenlijk?quote:
quote:Op woensdag 13 mei 2009 15:15 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Heb je voor dit plaatje ook 1 euro gevraagd eigenlijk?
De level cap is meteen na succesvolle installatie verhoogd, dus ook zonder broken steel te spelen kun je naar level 30 gaan.quote:Op woensdag 13 mei 2009 15:14 schreef Strolie75 het volgende:
Begin je na het downloaden van Broken Steel meteen te levellen richting de 30, of moet je eerst de main quest uitspelen?
In dit topic? Zie er maar 1 staan..quote:
Mijn post zeker? Sorry!quote:
Oh, dus je hoeft niet persé in Broken Steel te levelen?quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:32 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
De level cap is meteen na succesvolle installatie verhoogd, dus ook zonder broken steel te spelen kun je naar level 30 gaan.
quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:01 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Oh, dus je hoeft niet persé in Broken Steel te levelen?
Omdat je precies weer vraagt wat hij al zegt denk ik:quote:
quote:Op woensdag 13 mei 2009 15:14 schreef Strolie75 het volgende:
Begin je na het downloaden van Broken Steel meteen te levellen richting de 30, of moet je eerst de main quest uitspelen?
quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:32 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
De level cap is meteen na succesvolle installatie verhoogd, dus ook zonder broken steel te spelen kun je naar level 30 gaan.
quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:01 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Oh, dus je hoeft niet persé in Broken Steel te levelen?
Ik moest gewoon terug naar het Dashboardquote:Op donderdag 14 mei 2009 16:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
Volgens mij zit ik vast in de kamer met de Tesla Coil? Ik kan er niet uit![]()
Grappig apparaatje idd, behoorlijk effectief (behalve tegen power armor danquote:Op donderdag 14 mei 2009 20:51 schreef Cheiron het volgende:
De heavy incinerator is voor mij DE reden om eens van mn flamer fuel af te komen
Precision gatling laser... Afwijking van 0.. Toch maar eens even zoeken dan.quote:"in-game" DAM: 127
dmg/shot: 8
DPS: 80
spread: 0
crit % mult: 4
AP: 30
item HP: 1500
damage type: Energy
ammo type: Electron Charge Pack
capacity: 240
weight: 18
value: 3000
Heb je die stash met 400 van die flamer fuels al gevonden?quote:Op donderdag 14 mei 2009 20:51 schreef Cheiron het volgende:
De heavy incinerator is voor mij DE reden om eens van mn flamer fuel af te komen
Je kunt hem niet missen. Hij wordt namelijk eerst tegen je gebruikt.quote:Op donderdag 14 mei 2009 21:09 schreef DeeCruise het volgende:
Precision gatling laser... Afwijking van 0.. Toch maar eens even zoeken dan.
Naa, waar zit die? Aan de andere kant, ik heb nog 6000+ ff, dus echt noodzakelijk is het nietquote:Op donderdag 14 mei 2009 22:47 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Heb je die stash met 400 van die flamer fuels al gevonden?
Indien pc versie, patchen naar versie 1.5quote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:56 schreef Dakada het volgende:
Sinds ik broken steel heb crash fallout alleen maar vaker. :-)
Er ligt ergens een tapequote:Op vrijdag 15 mei 2009 09:47 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Naa, waar zit die? Aan de andere kant, ik heb nog 6000+ ff, dus echt noodzakelijk is het niet
Stelenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 17:48 schreef lkb9000 het volgende:
Tvp, ik ben ook weer begonnen
Wat is de makkelijkste manier om even snel van good naar neutral of evil te gaan?
Megaton uitmoordenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 17:48 schreef lkb9000 het volgende:
Tvp, ik ben ook weer begonnen
Wat is de makkelijkste manier om even snel van good naar neutral of evil te gaan?
Makkelijk, ja, maar duurt ook wel eeuwenquote:
Laag charisma is geen enkel probleem als je voor de evil-kant kiest. (indien een hoge speech valt dit overigens nog reuze mee) Lage intelligence resulteert in minder xp points per keer dat je levelt, dus meer moeite om skills op 100 te krijgen.. Ik persoonlijk ben niet zo voor de character builds, vind het leuker om zelf een karakter samen te stellenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 15:26 schreef Dynd het volgende:
Hai, ik heb besloten deze game maar weer eens te gaan spelen, nu wil ik niet uren tijd in het spel stopppen om er achter te komen dat de character build waarmee je aan het spelen bent zuigt. Dus ik ben op zoek gegaan naar wat character builds. Ik kwam deze tegen en die sprak me wel aan:
http://fallout.wikia.com/wiki/Fallout_3_character_builds Sam’s Femme Fatal Xyiana.308
Nu vraag ik me af, is er iets mis met deze build dat ik zou moeten weten? Ik zie dat er erg weinig punten in charisma en intelligence worden gestopt, gaat dit de game veel moeilijker maken?
En als deze build inderdaad zuigt, wat is dan een betere (V.A.T.S) build?![]()
Thanks
Heb ik al gedaan werkt niet.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 17:19 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Indien pc versie, patchen naar versie 1.5
Wou ik niet lezen.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:11 schreef SevD het volgende:
[..]
* Blowing up the Enclave Mobile Command Crawler in the Who Dares Wins quest in the Broken Steel DLC: +1000 karma
* Blowing up the Citadel in the Who Dares Wins quest in the Broken Steel DLC: -1000 karma
Daarom was ik in een keer goedquote:* Blowing up the Enclave Mobile Command Crawler in the Who Dares Wins quest in the Broken Steel DLC: +1000 karma
Ja, ik zelf ook wel, maar dan ga ik later toch altijd weer denken van ''Als ik dat toen had gekozen dan had ik nu dit veel beter gehad'' enzo, maar voor de rest niks mis met de build verder? Wil eigenlijk juist good gaan, speeches enzo kan ik proberen te halen door te saven en te reloaden.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:13 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Laag charisma is geen enkel probleem als je voor de evil-kant kiest. (indien een hoge speech valt dit overigens nog reuze mee) Lage intelligence resulteert in minder xp points per keer dat je levelt, dus meer moeite om skills op 100 te krijgen.. Ik persoonlijk ben niet zo voor de character builds, vind het leuker om zelf een karakter samen te stellen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |