Jawel, je kan RL-3, Fawkes, Charon, miss whatshername en jezelf dat ding aan laten zetten, met als enige verschil de karma boost die je krijgt wanneer je het zelf doet.quote:Op woensdag 13 mei 2009 12:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nope. Dat was ik in eerste instantie namelijk wel van plan aangezien hij wel tegen radiation kan. Die optie is er echter niet.
Ah okay, dat verklaart een hoop. Broken Steel moet ik nog gaan spelen, in de game zelf zijn er maar twee opties.quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:18 schreef Jolly_Reaper het volgende:
[..]
Jawel, je kan RL-3, Fawkes, Charon, miss whatshername en jezelf dat ding aan laten zetten, met als enige verschil de karma boost die je krijgt wanneer je het zelf doet.
Overigens overleven Fawkes en Charon het ook. (Geen idee wat RL-3 betreft, maar ik neem aan dat hij er ook wel tegen kan.)
Uiteraard kan dit alleen met de addon Broken Steel.
Het is je vergevenquote:Op woensdag 13 mei 2009 13:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
@ Lyzio, ik had niet door dat het topic dicht was
quote:Op woensdag 13 mei 2009 14:44 schreef bijdehand het volgende:
Hij werkt. Heb alle onofficiële mods uitgeschakeld.
ik speel 'm gewoon uit en schakel dan alles in denk ikquote:Op woensdag 13 mei 2009 14:47 schreef Jolly_Reaper het volgende:
[..]![]()
Nu één voor één de mods weer inschakelen totdat je de boosdoener hebt.
Heb je voor dit plaatje ook 1 euro gevraagd eigenlijk?quote:
quote:Op woensdag 13 mei 2009 15:15 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Heb je voor dit plaatje ook 1 euro gevraagd eigenlijk?
De level cap is meteen na succesvolle installatie verhoogd, dus ook zonder broken steel te spelen kun je naar level 30 gaan.quote:Op woensdag 13 mei 2009 15:14 schreef Strolie75 het volgende:
Begin je na het downloaden van Broken Steel meteen te levellen richting de 30, of moet je eerst de main quest uitspelen?
In dit topic? Zie er maar 1 staan..quote:
Mijn post zeker? Sorry!quote:
Oh, dus je hoeft niet persé in Broken Steel te levelen?quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:32 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
De level cap is meteen na succesvolle installatie verhoogd, dus ook zonder broken steel te spelen kun je naar level 30 gaan.
quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:01 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Oh, dus je hoeft niet persé in Broken Steel te levelen?
Omdat je precies weer vraagt wat hij al zegt denk ik:quote:
quote:Op woensdag 13 mei 2009 15:14 schreef Strolie75 het volgende:
Begin je na het downloaden van Broken Steel meteen te levellen richting de 30, of moet je eerst de main quest uitspelen?
quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:32 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
De level cap is meteen na succesvolle installatie verhoogd, dus ook zonder broken steel te spelen kun je naar level 30 gaan.
quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:01 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Oh, dus je hoeft niet persé in Broken Steel te levelen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |