Anno 2009 wel. Tenzij je niet zonder honing kan levenquote:Op woensdag 13 mei 2009 12:54 schreef Netsplitter het volgende:
Zonder insecten zouden we niet lang blijven bestaan.
wtfquote:
Heb je een hor van kippengaas ofzo?quote:Op woensdag 13 mei 2009 12:54 schreef Bredewout92 het volgende:
Ik heb voor beide ramen op mijn kamer een hor maar toch komen insecten zoals wespen er nog doorheen
Was het maar waarquote:Op woensdag 13 mei 2009 12:55 schreef Bredewout92 het volgende:
[..]
Anno 2009 wel. Tenzij je niet zonder honing kan leven
quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:00 schreef BasEnAad het volgende:
1. Wesp 2 minuutjes is een potje in de vriezer.
2. Wesp in coma uit vriezer en touwtje om middel binden.
3. Wesp aangelijnd weer bij bewustzijn
4. Laat de wesp uit!
Het aantal boeren in Nederland zal ook steeds meer afnemen. Er is nog genoeg in het buitenlandquote:
ik vraag me af of dat echt werkt, ik wil het wel proberenquote:Op woensdag 13 mei 2009 13:00 schreef BasEnAad het volgende:
4. Laat de wesp uit!
Die moet ik onthoudenquote:Op woensdag 13 mei 2009 13:00 schreef BasEnAad het volgende:
4. Laat de wesp uit!
zoiets als:quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:00 schreef BasEnAad het volgende:
4. Laat de wesp uit!
Dat ik daar niet aan gedacht hebquote:Op woensdag 13 mei 2009 13:21 schreef Bredewout92 het volgende:
[..]
Het aantal boeren in Nederland zal ook steeds meer afnemen. Er is nog genoeg in het buitenland
hahahah waar heb je die vandaanquote:
Ooit eens gedaan. Hard lachen. Totdat de wesp naar de hand van de vriend vloog die het draadje vast had en hem prikte. Wesp dood, vriend een dikke poot.quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:24 schreef Bomil het volgende:
[..]
ik vraag me af of dat echt werkt, ik wil het wel proberen
Ik heb thuis ergens een filmpje van iemand die dat doet. Zal even zoeken als ik weer thuis benquote:Op woensdag 13 mei 2009 14:59 schreef devl1nsect het volgende:
[..]
Ooit eens gedaan. Hard lachen. Totdat de wesp naar de hand van de vriend vloog die het draadje vast had en hem prikte. Wesp dood, vriend een dikke poot.
Wat heb ik gelachen![]()
quote:
ff een WAKEUP CALL voor dit topicquote:Op woensdag 13 mei 2009 18:46 schreef LoggedIn het volgende:
hoe maak je een hor voor je raam? het helpt natuurlijk niet als er nog een gat in zit... Ik woon in een flat, dus van buiten kan ik niet bij mn raam
Je moet de deodorant dan ook in combinatie met een aansteker gebruiken, dat is wel efficiëntquote:Op woensdag 13 mei 2009 12:51 schreef Bredewout92 het volgende:
Ik kan niet eens even mijn raam open doen of mijn kamer zit al weer vol met insectenIk heb ondertussen al een hele bus deodorant gebruikt om ze uit te roeien. Vooral wespen zijn irritant Je weet nooit precies wanneer ze dood zijn of niet
en kan ik al een vlucht boeken?quote:Op maandag 18 mei 2009 12:34 schreef AlligatorNL het volgende:TVP, kga ook een dergelijke vliegtuig bouwen met vliegen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |