Nueh, geld is het probleem ook niet echt. Probleem is dat ik verder alleen maar happy couples ken, en dat vertik ikquote:Op woensdag 13 mei 2009 12:32 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
bij is het probleem... geen geldof eerder
als jij betaalt ga ik wel met je meequote:Op woensdag 13 mei 2009 12:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nueh, geld is het probleem ook niet echt. Probleem is dat ik verder alleen maar happy couples ken, en dat vertik ik.
KF had gelijkquote:Op woensdag 13 mei 2009 12:32 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
met dit soort woorden raak ik altijd in de war.
Een echte spelling kenner graag!
Iemand?
ja, slim plan, met een totaal onbekende kerel zo uit het niets op vakantie gaan...quote:Op woensdag 13 mei 2009 12:42 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
als jij betaalt ga ik wel met je mee
Derdewielsyndroom. Herkenbaar.quote:Op woensdag 13 mei 2009 12:41 schreef HeatWave het volgende:
Ik had het niet door, ik heb slotjes nooit door.
[..]
Nueh, geld is het probleem ook niet echt. Probleem is dat ik verder alleen maar happy couples ken, en dat vertik ik.
hoi hoi mmquote:Op woensdag 13 mei 2009 12:42 schreef Memento-Mori het volgende:
Hoi wat een KUTdag![]()
maar ik vind jullie nog wel lief hoor
Sja, eigen schuld, die zijn allemaal wel braaf gesetteld, ik heb die kans daarop 1 jaar geleden mijn huis uitgeschoptquote:
ja maar naief zijn maakt de wereld zo veel mooierquote:Op woensdag 13 mei 2009 12:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, slim plan, met een totaal onbekende kerel zo uit het niets op vakantie gaan....
Hij snapt mijn uitleg nietquote:
jij en settelenquote:Op woensdag 13 mei 2009 12:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, eigen schuld, die zijn allemaal wel braaf gesetteld, ik heb die kans daarop 1 jaar geleden mijn huis uitgeschopt.
Op naar de volgende kansquote:Op woensdag 13 mei 2009 12:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, eigen schuld, die zijn allemaal wel braaf gesetteld, ik heb die kans daarop 1 jaar geleden mijn huis uitgeschopt.
zo doe ik het ook als ik eht niet meer weet, zo leer je dat op school dacht ikquote:Op woensdag 13 mei 2009 12:44 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Hij snapt mijn uitleg niet
Maar ik vervoeg altijd alles naar 'lopen / loopt / gelopen'
Kweet niet, opgesloten in een kelder vind ik de wereld niet zo mooiquote:Op woensdag 13 mei 2009 12:44 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ja maar naief zijn maakt de wereld zo veel mooier![]()
Je HEBT niet eens een kelderquote:Op woensdag 13 mei 2009 12:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Kweet niet, opgesloten in een kelder vind ik de wereld niet zo mooi.
Ik had een keer op vakantie met mijn ex een vriend van ons mee...quote:Op woensdag 13 mei 2009 12:46 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik heb dat in januari gedaan en het viel reuze mee...
ok tot dat punt is naiviteit volgens mij best fijnquote:Op woensdag 13 mei 2009 12:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Kweet niet, opgesloten in een kelder vind ik de wereld niet zo mooi.
quote:
ik niet, neem je me mee?quote:Op woensdag 13 mei 2009 12:48 schreef rival het volgende:
Wie is er weleens op hawai geweest?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |