Nueh, geld is het probleem ook niet echt. Probleem is dat ik verder alleen maar happy couples ken, en dat vertik ikquote:Op woensdag 13 mei 2009 12:32 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
bij is het probleem... geen geldof eerder
als jij betaalt ga ik wel met je meequote:Op woensdag 13 mei 2009 12:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nueh, geld is het probleem ook niet echt. Probleem is dat ik verder alleen maar happy couples ken, en dat vertik ik.
KF had gelijkquote:Op woensdag 13 mei 2009 12:32 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
met dit soort woorden raak ik altijd in de war.
Een echte spelling kenner graag!
Iemand?
ja, slim plan, met een totaal onbekende kerel zo uit het niets op vakantie gaan...quote:Op woensdag 13 mei 2009 12:42 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
als jij betaalt ga ik wel met je mee
Derdewielsyndroom. Herkenbaar.quote:Op woensdag 13 mei 2009 12:41 schreef HeatWave het volgende:
Ik had het niet door, ik heb slotjes nooit door.
[..]
Nueh, geld is het probleem ook niet echt. Probleem is dat ik verder alleen maar happy couples ken, en dat vertik ik.
hoi hoi mmquote:Op woensdag 13 mei 2009 12:42 schreef Memento-Mori het volgende:
Hoi wat een KUTdag![]()
maar ik vind jullie nog wel lief hoor
Sja, eigen schuld, die zijn allemaal wel braaf gesetteld, ik heb die kans daarop 1 jaar geleden mijn huis uitgeschoptquote:
ja maar naief zijn maakt de wereld zo veel mooierquote:Op woensdag 13 mei 2009 12:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, slim plan, met een totaal onbekende kerel zo uit het niets op vakantie gaan....
Hij snapt mijn uitleg nietquote:
jij en settelenquote:Op woensdag 13 mei 2009 12:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, eigen schuld, die zijn allemaal wel braaf gesetteld, ik heb die kans daarop 1 jaar geleden mijn huis uitgeschopt.
Op naar de volgende kansquote:Op woensdag 13 mei 2009 12:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, eigen schuld, die zijn allemaal wel braaf gesetteld, ik heb die kans daarop 1 jaar geleden mijn huis uitgeschopt.
zo doe ik het ook als ik eht niet meer weet, zo leer je dat op school dacht ikquote:Op woensdag 13 mei 2009 12:44 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Hij snapt mijn uitleg niet
Maar ik vervoeg altijd alles naar 'lopen / loopt / gelopen'
Kweet niet, opgesloten in een kelder vind ik de wereld niet zo mooiquote:Op woensdag 13 mei 2009 12:44 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ja maar naief zijn maakt de wereld zo veel mooier![]()
Je HEBT niet eens een kelderquote:Op woensdag 13 mei 2009 12:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Kweet niet, opgesloten in een kelder vind ik de wereld niet zo mooi.
Ik had een keer op vakantie met mijn ex een vriend van ons mee...quote:Op woensdag 13 mei 2009 12:46 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik heb dat in januari gedaan en het viel reuze mee...
ok tot dat punt is naiviteit volgens mij best fijnquote:Op woensdag 13 mei 2009 12:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Kweet niet, opgesloten in een kelder vind ik de wereld niet zo mooi.
quote:
ik niet, neem je me mee?quote:Op woensdag 13 mei 2009 12:48 schreef rival het volgende:
Wie is er weleens op hawai geweest?
gezellig mee op vakantie, alleen voor jou is er slechts een enkeltje!quote:Op woensdag 13 mei 2009 12:48 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ok tot dat punt is naiviteit volgens mij best fijn
je moet em ook op een andere kamer leggen , lief sufkutje van me!!!quote:Op woensdag 13 mei 2009 12:48 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik had een keer op vakantie met mijn ex een vriend van ons mee...
Hij bleef maar klagen gewoon en heeft zonder ons in te lichten een vlucht geboekt...
Die fokking homo sliep ook nog op onze kamer, in die hele vakantie maar 2x geneukt!!
Dat jij die nou nooit gevonden hebt.......quote:
heb liever een ticket voor heel mijn lichaam dan alleen mijn enkeltjequote:Op woensdag 13 mei 2009 12:49 schreef rival het volgende:
[..]
gezellig mee op vakantie, alleen voor jou is er slechts een enkeltje!
Je woont in een flatquote:Op woensdag 13 mei 2009 12:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat jij die nou nooit gevonden hebt........
Ik heb nog wel wat ruimte in de kofferbak.quote:Op woensdag 13 mei 2009 12:51 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
heb liever een ticket voor heel mijn lichaam dan alleen mijn enkeltje
Ja, effect is hetzelfde.quote:Op woensdag 13 mei 2009 12:51 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Je woont in een flatje hebt wellicht hoogstens een berging
Nee maar op dat na zie ik best gelijkenissen.quote:Op woensdag 13 mei 2009 12:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, effect is hetzelfde..
Maar ik doelde ook niet dat ik KZ ging opsluiten, maar dat het kan gebeuren als je naief bent.
IIk ben toch niet Oostenrijks?.
quote:Op woensdag 13 mei 2009 12:54 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Nee maar op dat na zie ik best gelijkenissen.
Het is een eiland. Alles kost een vermogen daar. Heb er wat vrienden wonen die erover klagen.quote:
wel belgisch?quote:Op woensdag 13 mei 2009 12:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, effect is hetzelfde..
Maar ik doelde ook niet dat ik KZ ging opsluiten, maar dat het kan gebeuren als je naief bent.
IIk ben toch niet Oostenrijks?.
Ook nietquote:Op woensdag 13 mei 2009 12:55 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
wel belgisch?
enne ben heul niet naief... alleen soms benijd ik de mensen wel eens die al het slechte in de wereld niet zien....
Als dat hele hotel vol zitquote:Op woensdag 13 mei 2009 12:50 schreef Murmeli het volgende:
[..]
je moet em ook op een andere kamer leggen , lief sufkutje van me!!!
dat is voor iedereen anders natuurlijk.....quote:Op woensdag 13 mei 2009 12:55 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Het is een eiland. Alles kost een vermogen daar. Heb er wat vrienden wonen die erover klagen.
ander hotel????quote:Op woensdag 13 mei 2009 12:58 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Als dat hele hotel vol zit?
Nja opzich wel heel erg gelachen
Die hotel kamer een beetje gecrashed alleen, en pizza van de 5e verdieping op mensen beneden gegooid![]()
maar ik was jong heh
Die gast was gewoon ook nog verliefd op mijn vriendin
En toen ik haar net leerde kennen en dat hoorde van hem, begon ik te klooien met haar om te laten zien aan hem wat voor mans mannetje ik wel niet was, maar ben verliefd op haar geworden en heb 4 jaar met haar gehad
En ik blijf elke keer lachen om jouw sigquote:Op woensdag 13 mei 2009 12:54 schreef Murmeli het volgende:
vriendin van me is wel een keer met een onbekende op vakantie gegaan
maar ze is levend teruggekomen.
quote:Op woensdag 13 mei 2009 12:48 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik had een keer op vakantie met mijn ex een vriend van ons mee...
Hij bleef maar klagen gewoon en heeft zonder ons in te lichten een vlucht geboekt...
Die fokking homo sliep ook nog op onze kamer, in die hele vakantie maar 2x geneukt!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |