Nueh, geld is het probleem ook niet echt. Probleem is dat ik verder alleen maar happy couples ken, en dat vertik ikquote:Op woensdag 13 mei 2009 12:32 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
bij is het probleem... geen geldof eerder
als jij betaalt ga ik wel met je meequote:Op woensdag 13 mei 2009 12:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nueh, geld is het probleem ook niet echt. Probleem is dat ik verder alleen maar happy couples ken, en dat vertik ik.
KF had gelijkquote:Op woensdag 13 mei 2009 12:32 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
met dit soort woorden raak ik altijd in de war.
Een echte spelling kenner graag!
Iemand?
ja, slim plan, met een totaal onbekende kerel zo uit het niets op vakantie gaan...quote:Op woensdag 13 mei 2009 12:42 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
als jij betaalt ga ik wel met je mee
Derdewielsyndroom. Herkenbaar.quote:Op woensdag 13 mei 2009 12:41 schreef HeatWave het volgende:
Ik had het niet door, ik heb slotjes nooit door.
[..]
Nueh, geld is het probleem ook niet echt. Probleem is dat ik verder alleen maar happy couples ken, en dat vertik ik.
hoi hoi mmquote:Op woensdag 13 mei 2009 12:42 schreef Memento-Mori het volgende:
Hoi wat een KUTdag![]()
maar ik vind jullie nog wel lief hoor
Sja, eigen schuld, die zijn allemaal wel braaf gesetteld, ik heb die kans daarop 1 jaar geleden mijn huis uitgeschoptquote:
ja maar naief zijn maakt de wereld zo veel mooierquote:Op woensdag 13 mei 2009 12:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, slim plan, met een totaal onbekende kerel zo uit het niets op vakantie gaan....
Hij snapt mijn uitleg nietquote:
jij en settelenquote:Op woensdag 13 mei 2009 12:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, eigen schuld, die zijn allemaal wel braaf gesetteld, ik heb die kans daarop 1 jaar geleden mijn huis uitgeschopt.
Op naar de volgende kansquote:Op woensdag 13 mei 2009 12:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, eigen schuld, die zijn allemaal wel braaf gesetteld, ik heb die kans daarop 1 jaar geleden mijn huis uitgeschopt.
zo doe ik het ook als ik eht niet meer weet, zo leer je dat op school dacht ikquote:Op woensdag 13 mei 2009 12:44 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Hij snapt mijn uitleg niet
Maar ik vervoeg altijd alles naar 'lopen / loopt / gelopen'
Kweet niet, opgesloten in een kelder vind ik de wereld niet zo mooiquote:Op woensdag 13 mei 2009 12:44 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ja maar naief zijn maakt de wereld zo veel mooier![]()
Je HEBT niet eens een kelderquote:Op woensdag 13 mei 2009 12:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Kweet niet, opgesloten in een kelder vind ik de wereld niet zo mooi.
Ik had een keer op vakantie met mijn ex een vriend van ons mee...quote:Op woensdag 13 mei 2009 12:46 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik heb dat in januari gedaan en het viel reuze mee...
ok tot dat punt is naiviteit volgens mij best fijnquote:Op woensdag 13 mei 2009 12:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Kweet niet, opgesloten in een kelder vind ik de wereld niet zo mooi.
quote:
ik niet, neem je me mee?quote:Op woensdag 13 mei 2009 12:48 schreef rival het volgende:
Wie is er weleens op hawai geweest?
gezellig mee op vakantie, alleen voor jou is er slechts een enkeltje!quote:Op woensdag 13 mei 2009 12:48 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ok tot dat punt is naiviteit volgens mij best fijn
je moet em ook op een andere kamer leggen , lief sufkutje van me!!!quote:Op woensdag 13 mei 2009 12:48 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik had een keer op vakantie met mijn ex een vriend van ons mee...
Hij bleef maar klagen gewoon en heeft zonder ons in te lichten een vlucht geboekt...
Die fokking homo sliep ook nog op onze kamer, in die hele vakantie maar 2x geneukt!!
Dat jij die nou nooit gevonden hebt.......quote:
heb liever een ticket voor heel mijn lichaam dan alleen mijn enkeltjequote:Op woensdag 13 mei 2009 12:49 schreef rival het volgende:
[..]
gezellig mee op vakantie, alleen voor jou is er slechts een enkeltje!
Je woont in een flatquote:Op woensdag 13 mei 2009 12:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat jij die nou nooit gevonden hebt........
Ik heb nog wel wat ruimte in de kofferbak.quote:Op woensdag 13 mei 2009 12:51 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
heb liever een ticket voor heel mijn lichaam dan alleen mijn enkeltje
Ja, effect is hetzelfde.quote:Op woensdag 13 mei 2009 12:51 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Je woont in een flatje hebt wellicht hoogstens een berging
Nee maar op dat na zie ik best gelijkenissen.quote:Op woensdag 13 mei 2009 12:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, effect is hetzelfde..
Maar ik doelde ook niet dat ik KZ ging opsluiten, maar dat het kan gebeuren als je naief bent.
IIk ben toch niet Oostenrijks?.
quote:Op woensdag 13 mei 2009 12:54 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Nee maar op dat na zie ik best gelijkenissen.
Het is een eiland. Alles kost een vermogen daar. Heb er wat vrienden wonen die erover klagen.quote:
wel belgisch?quote:Op woensdag 13 mei 2009 12:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, effect is hetzelfde..
Maar ik doelde ook niet dat ik KZ ging opsluiten, maar dat het kan gebeuren als je naief bent.
IIk ben toch niet Oostenrijks?.
Ook nietquote:Op woensdag 13 mei 2009 12:55 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
wel belgisch?
enne ben heul niet naief... alleen soms benijd ik de mensen wel eens die al het slechte in de wereld niet zien....
Als dat hele hotel vol zitquote:Op woensdag 13 mei 2009 12:50 schreef Murmeli het volgende:
[..]
je moet em ook op een andere kamer leggen , lief sufkutje van me!!!
dat is voor iedereen anders natuurlijk.....quote:Op woensdag 13 mei 2009 12:55 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Het is een eiland. Alles kost een vermogen daar. Heb er wat vrienden wonen die erover klagen.
ander hotel????quote:Op woensdag 13 mei 2009 12:58 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Als dat hele hotel vol zit?
Nja opzich wel heel erg gelachen
Die hotel kamer een beetje gecrashed alleen, en pizza van de 5e verdieping op mensen beneden gegooid![]()
maar ik was jong heh
Die gast was gewoon ook nog verliefd op mijn vriendin
En toen ik haar net leerde kennen en dat hoorde van hem, begon ik te klooien met haar om te laten zien aan hem wat voor mans mannetje ik wel niet was, maar ben verliefd op haar geworden en heb 4 jaar met haar gehad
En ik blijf elke keer lachen om jouw sigquote:Op woensdag 13 mei 2009 12:54 schreef Murmeli het volgende:
vriendin van me is wel een keer met een onbekende op vakantie gegaan
maar ze is levend teruggekomen.
quote:Op woensdag 13 mei 2009 12:48 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik had een keer op vakantie met mijn ex een vriend van ons mee...
Hij bleef maar klagen gewoon en heeft zonder ons in te lichten een vlucht geboekt...
Die fokking homo sliep ook nog op onze kamer, in die hele vakantie maar 2x geneukt!!
Gut, was er daar maar 1 hotel?quote:Op woensdag 13 mei 2009 12:58 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Als dat hele hotel vol zit?
Nja opzich wel heel erg gelachen
Die hotel kamer een beetje gecrashed alleen, en pizza van de 5e verdieping op mensen beneden gegooid![]()
maar ik was jong heh
Die gast was gewoon ook nog verliefd op mijn vriendin
En toen ik haar net leerde kennen en dat hoorde van hem, begon ik te klooien met haar om te laten zien aan hem wat voor mans mannetje ik wel niet was, maar ben verliefd op haar geworden en heb 4 jaar met haar gehad
dat was best erg jaquote:Op woensdag 13 mei 2009 12:58 schreef Murmeli het volgende:
ach een beetje gevaar is wel leuk
* Murmeli denkt aan trtamstation dat KZ en ik in wilden lopen waar net agenten met kogelvrije vesten in waren gelopen....
Dat kan je ook niet maken eigenlijk...quote:Op woensdag 13 mei 2009 12:59 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ander hotel????
jij bent erg..... echt hoor....
Sinceria, vrouw, 24. Single sinds een paar dagen. Kom uit Haarlem en moet nu op zoek naar een huisgenoot.quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:00 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Haaaj..... wie is u en hoe gaat het met u?
Ik heb dat zelf ook gehoord. Maar als het goed is is volgend jaar mijn financiele situatie vrij rooskleurig. Heel anders dan nuquote:Op woensdag 13 mei 2009 12:58 schreef rival het volgende:
[..]
dat is voor iedereen anders natuurlijk.....
Ik wil ook niet weten wat de prijzen daar zijn, ik wil weten wat voor vakantie ik kan verwachten...
ik hoor dus graag ervaringen, niet dat iemand heeft gezegt dat het nogal prijzig is
ok ik zal het even spellen;quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:00 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Dat kan je ook niet maken eigenlijk...
Die gast is ook 1 jaar jongen dan ik...
Wel een échte vriend hoorna het uit ging met mij en dat meisje heb ik hem bijna nooit meer gesproken...
Zegt genoeg lijkt me
Heb je ruimte voor een voetbaltafel?quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:01 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Sinceria, vrouw, 24. Single sinds een paar dagen. Kom uit Haarlem en moet nu op zoek naar een huisgenoot.
Kan je niet maken als je 16 en 17 bent, in een vreemd land...quote:
Tuurlijk kan daqt wel. Weet je wat je niet kan maken? Wat die gast jullie geflikt heeftquote:Op woensdag 13 mei 2009 13:00 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Dat kan je ook niet maken eigenlijk...
Die gast is ook 1 jaar jongen dan ik...
Wel een échte vriend hoorna het uit ging met mij en dat meisje heb ik hem bijna nooit meer gesproken...
Zegt genoeg lijkt me
quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:01 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Sinceria, vrouw, 24. Single sinds een paar dagen. Kom uit Haarlem
heb je een deutsche meister?quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:02 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Heb je ruimte voor een voetbaltafel?
Het was al een last minute wat we hadden, in het hoogseizoen, dus 2 kamers regelen kon niet meer...quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:02 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ok ik zal het even spellen;
m-e-t--z-i-j-n--3-e-n--n-a-a-r--e-e-n--a-n-d-e-r--h-o-t-e-l
hoiquote:Op woensdag 13 mei 2009 13:01 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Sinceria, vrouw, 24. Single sinds een paar dagen. Kom uit Haarlem en moet nu op zoek naar een huisgenoot.
Tof eindelijk mensen dichtbijquote:Op woensdag 13 mei 2009 13:01 schreef Sinceria het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:02 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Dank je.quote:
Doe eens je fotoboek vullenquote:Op woensdag 13 mei 2009 13:01 schreef Sinceria het volgende:
[..]
hoge golven, duur, bloemenkransdingen om je nek, rieten rokjes!quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:01 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik heb dat zelf ook gehoord. Maar als het goed is is volgend jaar mijn financiele situatie vrij rooskleurig. Heel anders dan nu
quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:02 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Als je genoeg onderneemt is het niet erg. Alleen moet je niet elke dag op het strand gaan liggen , dan is de lol er snel af.quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:03 schreef Sinceria het volgende:
Het lijkt erop dat ik alleen op vakantie ga over een paar weken.Iemand ervaring mee? Volgens mij ga ik me doodvervelen.
Ik ben vooral erg verdrietig, maar verstandelijk weet ik dat het niet langer zo kon. Ik heb voor mezelf gekozen, hoe moeilijk dat ook is. Ex gaat aan zichzelf werken, maar niet bij mij in de buurt.quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:03 schreef Murmeli het volgende:
[..]
hoigezellig!!
hmm kut andere huisgenoot zoeken....
hoe gaat het verder met je? baal je ervan of ben je relatief blij?
Kep pas net een account aangemaakt, kom ik binnenkort nog wel aan toe.quote:
Hup aan de bak jijquote:Op woensdag 13 mei 2009 13:07 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Kep pas net een account aangemaakt, kom ik binnenkort nog wel aan toe.
waar ga je naartoe? en hoe lang?quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:03 schreef Sinceria het volgende:
Het lijkt erop dat ik alleen op vakantie ga over een paar weken.Iemand ervaring mee? Volgens mij ga ik me doodvervelen.
Das niet zo mooi maar welkom!quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:01 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Verstandige keuze gemaakt zo te lezen!quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:06 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ik ben vooral erg verdrietig, maar verstandelijk weet ik dat het niet langer zo kon. Ik heb voor mezelf gekozen, hoe moeilijk dat ook is. Ex gaat aan zichzelf werken, maar niet bij mij in de buurt.
Ik ben nu 3 keer alleen op vakantie gegaan - prima te doen, lekker veel boeken meenemen en zoquote:Op woensdag 13 mei 2009 13:05 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Als je genoeg onderneemt is het niet erg. Alleen moet je niet elke dag op het strand gaan liggen , dan is de lol er snel af.
dat lijkt me zwaar. maar wel goeie beslissing als ik je zo lees. hoop dat je in je vakantie snel opknapt. mijn vakantie was ook toen het net uit was met mn ex en ik ben er erg van opgeknapt!!quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:06 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ik ben vooral erg verdrietig, maar verstandelijk weet ik dat het niet langer zo kon. Ik heb voor mezelf gekozen, hoe moeilijk dat ook is. Ex gaat aan zichzelf werken, maar niet bij mij in de buurt.
quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:08 schreef Knuffelzacht het volgende:
rip, je bent nog erger dan ik als er een nieuwe vrouw komt
Het is echt een strandvakantie, in Spanje. In Azië zou ik me denk ik wel vermaken, daar is genoeg te zien en te doen, maarja een strand blijft een strand natuurlijk.quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:09 schreef Murmeli het volgende:
[..]
waar ga je naartoe? en hoe lang?
ik ben allleen nog maar alleen bij mensen op bezoek gegaan en dan was ik afentoe een dag alleen en dat vond ik heerlijk.
als je een beetje hostels/backpacker omgevingen opzoekt komt het wel goed.
oja en de laaste 2 dagen in kuala lumpur was ik ook alleen maar toen kwam i kal snel mensen tegen en daarna zag ik nog mensen die ik van eerder in de vakantie kende.
een vriend van me die is laast 3 maanden alllen geweest en die verveelde zich niet en volgens mij heeft ie zic hook niet alleen gevoeld.
maar het hangt dus wel een beetje van de omgeving af
Waar in Spanje?quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:14 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Het is echt een strandvakantie, in Spanje. In Azië zou ik me denk ik wel vermaken, daar is genoeg te zien en te doen, maarja een strand blijft een strand natuurlijk.Ach, ik neem gewoon veel boeken mee.
IS een mooi jaarquote:
Tof!quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:13 schreef Murmeli het volgende:
Jeeej.... hotel is geregeld voor de eerste paar nachten, tickets zijn geprint, kwaak checkt vast in.... dus wij gaan lekker op reis over 3 daagjes![]()
ik dacht al inchecken dat kan toch nog niet?![]()
quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:14 schreef Ripley het volgende:
[..]Tja, let's face it - dat willen alle heren en jij toch het liefste weten. En ik ben uiteraard nieuwsgierig
In de buurt van Barcelona.quote:
en ik mag er heel de aaf naar kijkenquote:
Ik ouwehoer tegen iedereen. Maar ik heb het wel een beetje gehad met alleen dingen ondernemen.quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:10 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik ben nu 3 keer alleen op vakantie gegaan - prima te doen, lekker veel boeken meenemen en zoEn je niet generen om gewoon tegen vreemden te kletsen
Ik ga toch voor de mannen.quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:17 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
we weten nog niet eens of ze M of V invult bij voorkeur
Sin... wat vul jij 1?
thats because you never met mequote:Op woensdag 13 mei 2009 13:19 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ik ga toch voor de mannen.Vroeger wel eens wat gedaan met vrouwen, maar echte liefde is daar nooit uit voortgekomen.
quote:
Daar is zat te zien en te doen. Dali museum , Barcelona an sich is 1 groot museum.quote:
Ja, klinkt goed! Ik voel me alleen een beetje schuldig tegenover ex, het voelt alsof ik zijn vakantie afpak. Hij zou het liefst ook gaan maar ik wil niet met zijn 2en en ik heb de vakantie al betaald.quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:16 schreef Murmeli het volgende:
idd sinceria, boeken meesleuren dan maar
of een dag een scooter of auto huren en rondscheurenof desnoods een fiets als ze die daar hebben
YES! , eindelijk weer een hetero vrouw.quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:19 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ik ga toch voor de mannen.Vroeger wel eens wat gedaan met vrouwen, maar echte liefde is daar nooit uit voortgekomen.
denk dat je dat schuldgevoel moet laten gaan. het is nu eenmaal uit en dan gebeuren dit soort dingen. hij kan een andere vakantie boeken toch? kan hij ook allleen gaan, dat moet jij nu ook.quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:21 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ja, klinkt goed! Ik voel me alleen een beetje schuldig tegenover ex, het voelt alsof ik zijn vakantie afpak. Hij zou het liefst ook gaan maar ik wil niet met zijn 2en en ik heb de vakantie al betaald.
Moet daar zelf ook nog eens kijken, alleen heb ik daar al een accomodatie : villa van een kennis van de familie.quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:21 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ja, klinkt goed! Ik voel me alleen een beetje schuldig tegenover ex, het voelt alsof ik zijn vakantie afpak. Hij zou het liefst ook gaan maar ik wil niet met zijn 2en en ik heb de vakantie al betaald.
Ik ga in Juli richting Valencia.quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:22 schreef Knuffelzacht het volgende:
ik wil ook op vakantie
barcelona moet ik nog steeds een keer naar toe
en je had nog plek in je kofferbak hequote:
Da's ook heel leuk! Supermooi park met moderne architectuur en daarnaast een heel mooi oud centrum en lekker aan het strandquote:
De meeste zijn wel hetero toch?quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:22 schreef Feitosa het volgende:
[..]
YES! , eindelijk weer een hetero vrouw.![]()
Je zit aan de ondergrens qua date-bare vrouwen voor mij.
Jaa,quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:22 schreef Knuffelzacht het volgende:
ik wil ook op vakantie
ik ben in september vrij... zin om te gaan? paar daagjes samen met nouk ofzoquote:
Ja, ik denk dat je wel gelijk hebt.quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:23 schreef Murmeli het volgende:
[..]
denk dat je dat schuldgevoel moet laten gaan. het is nu eenmaal uit en dan gebeuren dit soort dingen. hij kan een andere vakantie boeken toch? kan hij ook allleen gaan, dat moet jij nu ook.
quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:26 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
De meeste zijn wel hetero toch?
Ben je eigenlijk bi als je verliefd kan worden op zowel man als vrouw, of als je een beetje spelen met je eigen geslacht wel leuk vindt?
Rustig aan feitosa, ze is er net. You dont wanna spook herquote:Op woensdag 13 mei 2009 13:22 schreef Feitosa het volgende:
[..]
YES! , eindelijk weer een hetero vrouw.![]()
Je zit aan de ondergrens qua date-bare vrouwen voor mij.
Ik heb nog géén idee hoe mijn rooster dan isquote:Op woensdag 13 mei 2009 13:27 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ik ben in september vrij... zin om te gaan? paar daagjes samen met nouk ofzoalleen is namelijk zooo veel duurder..
Hahaha, inderdaad. Ik ga eerst maar eens even alles op een rijtje zetten.quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:28 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Rustig aan feitosa, ze is er net. You dont wanna spook her
als jij toch betaald hebt, heb je je nergens schuldig over te voelen.quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:21 schreef Sinceria het volgende:
[..]
En Sinceria heeft ook dingen met vrouwen gedaan dus is bi dan...quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:27 schreef Knuffelzacht het volgende:
spelen met eigengeslacht leuke is ook BI maar dan met voorkeur naar mannen...
dat dusquote:Op woensdag 13 mei 2009 13:29 schreef rival het volgende:
[..]
als jij toch betaald hebt, heb je je nergens schuldig over te voelen.
het is uit.
klinkt hard, maar et is zo.
Oh, die stad ken ik inmiddels best redelijk, en das nog wel betaalbaar, wanneer gaan we?quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:22 schreef Knuffelzacht het volgende:
ik wil ook op vakantie
Als je een overzicht wil hebben van wie in welke categorie valt hoor ik het welquote:Op woensdag 13 mei 2009 13:29 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Hahaha, inderdaad. Ik ga eerst maar eens even alles op een rijtje zetten.
quote:
Jij speelt nooit met je geslacht? Best knapquote:Op woensdag 13 mei 2009 13:31 schreef rival het volgende:
[..]
ik zou het best waarderen als je over jezelf sprak of het gros, maar niet iedereen
Zo'n heel easyjet toestel volquote:
Jah dat las ik ook pas nadat jij jezelf verbeterdequote:Op woensdag 13 mei 2009 13:33 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
Jij speelt nooit met je geslacht? Best knap
oh gezellig ik zou er bijna single voor willen worden...quote:
zolang er ongeveer 95% singles overblijven is er niks aan de handquote:Op woensdag 13 mei 2009 13:35 schreef Murmeli het volgende:
[..]
oh gezellig ik zou er bijna single voor willen worden...
of mogen kwaak en ik ook mee?
Gezellig liedjes zingen als: "daar moet een piemel" in en "sex met die blonde"quote:
quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:35 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
O ja, jij was van de lijstjes en het indelen...
Dan is het geen singlesreis meer, maar ik ben er nog niet uit of dat nou zo erg isquote:Op woensdag 13 mei 2009 13:35 schreef Murmeli het volgende:
[..]
oh gezellig ik zou er bijna single voor willen worden...
of mogen kwaak en ik ook mee?
95% is een mooi getalquote:Op woensdag 13 mei 2009 13:36 schreef rival het volgende:
[..]
zolang er ongeveer 95% singles overblijven is er niks aan de hand
Explain....quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:32 schreef Ripley het volgende:
[..]
Als je een overzicht wil hebben van wie in welke categorie valt hoor ik het wel
Als je geduld hebt tot vanavond kan ik je genoeg vertellen om 2 weken in Porto te doen hehe. Heb lang in Portugal gewoond, Porto, azoren, algarve, aveiro, barra, albufeiraquote:Op woensdag 13 mei 2009 13:30 schreef kwaakvaak het volgende:
Had murmeli al verteld dat het hostel (wat eigenlijk meer een hotel is maar goed) voor de eerste nachten in Porto al gereserveerd was? Zo nee, bij deze...
Morgen eens uitzoeken wat er allemaal in Porto of met de tram/metro bereikbare omgeving te zien is. Mocht iemand tips hebben, spuug ze rustig in mijn pm box. (niet omdat ik het topic niet wil lezen, maar vooral omdat ik zo weg moet)
alleen als ze single isquote:Op woensdag 13 mei 2009 13:37 schreef KudFokker het volgende:
[..]
95% is een mooi getal![]()
Moet mams wel mijn handje vasthouden uiteraard
ah tof!! als we online zijn of anders viaPM heel graag!!!!quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:38 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Als je geduld hebt tot vanavond kan ik je genoeg vertellen om 2 weken in Porto te doen hehe. Heb lang in Portugal gewoond, Porto, azoren, algarve, aveiro, barra, albufeira
weet jij dat je dezelfde ava hebt als iemand uit het maleisie topic?quote:
Klinkt wel tofquote:Op woensdag 13 mei 2009 13:39 schreef Grijsmuisje het volgende:
Dat is pas een meet, met zijn allen een weekendje weg
Ik meld me vast aan
Dat wordt een flinke orgie.quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:39 schreef Grijsmuisje het volgende:
Ik meld me vast aan
Doen jullie het dan wel ergens tussen 2 en 9 juni in Barcelona?quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:39 schreef Grijsmuisje het volgende:
Ik meld me vast aan
Komt goedquote:Op woensdag 13 mei 2009 13:40 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ah tof!! als we online zijn of anders viaPM heel graag!!!!
gezellig!!!!quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:42 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Doen jullie het dan wel ergens tussen 2 en 9 juni in Barcelona?
ik geloof dat kwaak een of ander vertaalding in zn telefoon heeft maar echt veel kunnen we er niet van nee. dus voeg maar toe.quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:43 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Komt goedSpreken jullie ook wat woordjes portugees? Ander kan ik dat ook wel ff bijvoegen
Wisten ze bij Fritzl ook niet.quote:Op woensdag 13 mei 2009 12:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat jij die nou nooit gevonden hebt........
iets zegt me dat jij er dan al bentquote:Op woensdag 13 mei 2009 13:42 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Doen jullie het dan wel ergens tussen 2 en 9 juni in Barcelona?
Hoe raad je hetquote:Op woensdag 13 mei 2009 13:45 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
iets zegt me dat jij er dan al bent
Hij gaat voor het nieuwe record 'kelder-verbergen'quote:
Oeh, weet je wat handig is: een Point It boekje. Staan allemaal plaatjes in, je hoeft alleen maar te wijzen.quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:44 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik geloof dat kwaak een of ander vertaalding in zn telefoon heeft maar echt veel kunnen we er niet van nee. dus voeg maar toe.
Ik ga een kofschip klasje organiseren voor ZegIkLekkerNiet en Sinceriaquote:
Dit soort dingen moet jij helemaal niet lezenquote:
Ik ben geen japanner, ik weiger zoiets te doen. Met handen en voeten kom je vaak heel verquote:Op woensdag 13 mei 2009 13:50 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Oeh, weet je wat handig is: een Point It boekje. Staan allemaal plaatjes in, je hoeft alleen maar te wijzen.
Dit heeft niets met het kofschip te maken, maar puur met de algemene grammatica regelsquote:Op woensdag 13 mei 2009 13:50 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik ga een kofschip klasje organiseren voor ZegIkLekkerNiet en Sinceria
ik ben gewoon goedquote:
Oeh, ik had hem net verbeterd toen ik dit las. *Schaamt zichquote:Op woensdag 13 mei 2009 13:50 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Speciaal voor ons geregistreerd ? welkom iigquote:Op woensdag 13 mei 2009 13:07 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Kep pas net een account aangemaakt, kom ik binnenkort nog wel aan toe.
quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:51 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik ben geen japanner, ik weiger zoiets te doen. Met handen en voeten kom je vaak heel ver
Ok, stuur me anders maar waar je een vertaling van wilt hebbenquote:Op woensdag 13 mei 2009 13:44 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik geloof dat kwaak een of ander vertaalding in zn telefoon heeft maar echt veel kunnen we er niet van nee. dus voeg maar toe.
Kz + grammatica = regelrechte rampquote:Op woensdag 13 mei 2009 13:51 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dit heeft niets met het kofschip te maken, maar puur met de algemene grammatica regels
Ik heb tot vrijdag avond de tijd, dus als je wilt graagquote:Op woensdag 13 mei 2009 13:38 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Als je geduld hebt tot vanavond kan ik je genoeg vertellen om 2 weken in Porto te doen hehe. Heb lang in Portugal gewoond, Porto, azoren, algarve, aveiro, barra, albufeira
Komt goedquote:Op woensdag 13 mei 2009 13:54 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Ik heb tot vrijdag avond de tijd, dus als je wilt graag
quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:50 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Graag of traag hoor pikquote:
Regel maar dan mag ik de leraar kiezenquote:
misschien kunnen we beter een boekje wat en hoe in het portugees scoren... ze spreken daar niet zo veel engels of wel? zijn het eigenlijk een beetje gastvrije aardige mensen? of niet zo? meer arrogant zoals fransen dat je echt hun taal moet srpeken omdat ze je anders maar stom vinden?quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:53 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ok, stuur me anders maar waar je een vertaling van wilt hebben
Als ik jou was zou ik voor een lerares gaanquote:Op woensdag 13 mei 2009 14:00 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
Regel maar dan mag ik de leraar kiezen
Thanx.quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:53 schreef mrbox het volgende:
[..]
Speciaal voor ons geregistreerd ? welkom iig
Ik moet zo weg, als ik terug ben zal ik kijken wat ik kan doen.quote:
JonKeL!quote:
Niet zoveel engels, de jongeren wel meer. Maar boven de 45 ofzo erg weinig. Nee niet arrogant, absoluut niet. Aardige mensen die open zijn. Helemaal in de kleinere stadjes zijn ze allemaal bereid je te helpen en met je te praten.quote:Op woensdag 13 mei 2009 14:00 schreef Murmeli het volgende:
[..]
misschien kunnen we beter een boekje wat en hoe in het portugees scoren... ze spreken daar niet zo veel engels of wel? zijn het eigenlijk een beetje gastvrije aardige mensen? of niet zo? meer arrogant zoals fransen dat je echt hun taal moet srpeken omdat ze je anders maar stom vinden?
Mailtje is ook naar haar gegaanquote:Op woensdag 13 mei 2009 14:01 schreef Murmeli het volgende:haha Nijhoer! KF jij bent echt een held!!!
Ik las geheel toevallig mee.quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dit soort dingen moet jij helemaal niet lezen.
Hoi, ga je mee naar Barcelona?.
Hey Noukquote:
Daar ging ik dan ook voorquote:Op woensdag 13 mei 2009 14:00 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik voor een lerares gaan
ik zou haar persoonlijk even een mail sturen of langslopenquote:Op woensdag 13 mei 2009 14:04 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Mailtje is ook naar haar gegaan!
CC'de hem naar een collega die naast me zat, en hij zei het
Kan wel door de grond zakken
Moet ik nu sturen dat het per ongeluk was?
Of snapt ze zelf ook wel dat het een typo was?
Ik was bij Maranello in italie op zoek naar het ferrari museum, heb ik exact hetzelfde meegemaakt. die man sprong op en pakte meteen zijn auto, follow me!quote:Op woensdag 13 mei 2009 14:04 schreef Belsezar het volgende:
Ik was een keer de weg kwijt, ik vragen aan iemand op een terras, staat die vent op pakt zijn sleutels zegt ben zo trg tegen zijn vrienden en brengt me weg met zijn auto om een voorbeeld te geven.
zal ik dan ook meegaan? vreemd ben ik nietquote:Op woensdag 13 mei 2009 14:05 schreef vencodark het volgende:
Maare, Barcelona? Ik ga niet met vreemde mannen op vakantie.
Ik zou gewoon niks zeggen... als ze erover begint zeg je gewoon. Oh sorry ik heb me fout niet gezien.quote:Op woensdag 13 mei 2009 14:05 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik zou haar persoonlijk even een mail sturen of langslopen
Kz gaat ook meequote:Op woensdag 13 mei 2009 14:05 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik las geheel toevallig mee.Ik had uit betrouwbare bron opgevangen dat er gesproken werd over een singlesvakantie dus daar moest ik natuurlijk het mijne van weten.
Maare, Barcelona? Ik ga niet met vreemde mannen op vakantie.
nja we gaan naar porto he dus dat is geen klein dorpje. maar zo';n boekje is dan wel handig om te scoren denk ik. kunnen we het iig proberen. lijkt me dat mensen dat altij wel waarderen als ze ze probeert in hun eigen taal aan te spreken. wat datbetreft kan ik beter naar spanje daar kan ik nog een beetje mee uit de voetenquote:Op woensdag 13 mei 2009 14:04 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Niet zoveel engels, de jongeren wel meer. Maar boven de 45 ofzo erg weinig. Nee niet arrogant, absoluut niet. Aardige mensen die open zijn. Helemaal in de kleinere stadjes zijn ze allemaal bereid je te helpen en met je te praten.
Ik was een keer de weg kwijt, ik vragen aan iemand op een terras, staat die vent op pakt zijn sleutels zegt ben zo trg tegen zijn vrienden en brengt me weg met zijn auto om een voorbeeld te geven.
hadden we ook in maleisie jaquote:Op woensdag 13 mei 2009 14:06 schreef rival het volgende:
[..]
Ik was bij Maranello in italie op zoek naar het ferrari museum, heb ik exact hetzelfde meegemaakt. die man sprong op en pakte meteen zijn auto, follow me!
Ooo spannend!quote:Op woensdag 13 mei 2009 14:11 schreef Murmeli het volgende:
ow...info van de open universiteit komt net binennleuk!!!
En dat moet mij overtuigen?quote:
hoezo, wil je ook mee?quote:Op woensdag 13 mei 2009 14:12 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Jij met Kz en venco op vakantie, you wish
het is een eerste poging, nooit meteen je troefkaart uitspelenquote:Op woensdag 13 mei 2009 14:12 schreef vencodark het volgende:
[..]
En dat moet mij overtuigen?![]()
(hoe tof KZ natuurlijk ook is).
zijn best kleine brochuresquote:
Johquote:Op woensdag 13 mei 2009 14:12 schreef vencodark het volgende:
@ Rival, jij bent voor mij ook nog een vreemde.Dus zeg niet dat je niet vreemd bent.
En ze zijn ook nog eens slimquote:Op woensdag 13 mei 2009 14:13 schreef Memento-Mori het volgende:
Oh en in Marokko zijn ze ook erg gastvrij, we kwamen een man tegen met familie in Nederland, hup hij betaalde ons rondje, 2 keer zijn we een uur lang achter locals aangelopen omdat we de weg niet wisten en zij ons gingen helpen, we mochten bij een Marrokaanse familie binnenkomen, het huis bekijken en als we eerder waren geweest hadden we eten gekregen etc etc. Marrokanen zijn echt best lief
Thanks but no thanks.quote:Op woensdag 13 mei 2009 14:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
hoezo, wil je ook mee?.
[..]
het is een eerste poging, nooit meteen je troefkaart uitspelen.
Hahaquote:Op woensdag 13 mei 2009 14:14 schreef Murmeli het volgende:
[..]
zijn best kleine brochuresjammer...vroeger hadden ze hele dikke boekwerken hihi....
Hmm, kan Kwaak dus niet echt goeie pijltjes voor in zijn blaaspijp mee makenquote:Op woensdag 13 mei 2009 14:14 schreef Murmeli het volgende:
[..]
zijn best kleine brochuresjammer...vroeger hadden ze hele dikke boekwerken hihi....
jaquote:Op woensdag 13 mei 2009 14:15 schreef automatic_ het volgende:
[..]
HahaMaar de rest staat natuurlijk op internet
nee daar is het papier ook te stug voor. dat moet je lekker met tijdschriftenpapier doen.quote:Op woensdag 13 mei 2009 14:15 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Hmm, kan Kwaak dus niet echt goeie pijltjes voor in zijn blaaspijp mee maken?
Van mij wel. Bescherm jij me dan tegen vreemde mannen zoals HeatWave? Want ik weet niet of ik die kan vertrouwen zo hoor.quote:
ik denk dat je eerder tegen sedan moet worden beschermd eigenlijk.....quote:Op woensdag 13 mei 2009 14:17 schreef vencodark het volgende:
[..]
Van mij wel. Bescherm jij me dan tegen vreemde mannen zoals HeatWave? Want ik weet niet of ik die kan vertrouwen zo hoor.
Die heeft MeMo toch alquote:Op woensdag 13 mei 2009 14:19 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik denk dat je eerder tegen sedan moet worden beschermd eigenlijk.....
Heel goed! Heb je nog wat voor je motor gekregen? Zijn beide relaties niet stuk dan?quote:Op woensdag 13 mei 2009 14:05 schreef JonKeL het volgende:
Hey Nouk![]()
Ja prima hoorHeb geen relaties meer stuk gemaakt
Ben weer netjes tegenwoordig
Of ik heb het te druk met motors repareren en opknappen, dat kan ook![]()
Hoest met jou?
Meeste mensen daar kunnen ook wel wat Spaansquote:Op woensdag 13 mei 2009 14:07 schreef Murmeli het volgende:
[..]
nja we gaan naar porto he dus dat is geen klein dorpje. maar zo';n boekje is dan wel handig om te scoren denk ik. kunnen we het iig proberen. lijkt me dat mensen dat altij wel waarderen als ze ze probeert in hun eigen taal aan te spreken. wat datbetreft kan ik beter naar spanje daar kan ik nog een beetje mee uit de voeten
Rip gaat alleen even getuigen hoe betrouwbaar ik ben hoor, rustig maarquote:Op woensdag 13 mei 2009 14:19 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Rip, laat die jongen het eens zelf regelen.
Laten we naar Aruba gaan dan, ik weet nog een leuk hotelquote:Op woensdag 13 mei 2009 14:17 schreef vencodark het volgende:
[..]
Van mij wel. Bescherm jij me dan tegen vreemde mannen zoals HeatWave? Want ik weet niet of ik die kan vertrouwen zo hoor.
Jeujquote:Op woensdag 13 mei 2009 14:17 schreef vencodark het volgende:
[..]
Mag ik dat dan meteen ontkrachten?quote:Op woensdag 13 mei 2009 14:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Rip gaat alleen even getuigen hoe betrouwbaar ik ben hoor, rustig maar.
handig.... dan doe ik wel een paar woorden spaans en een boekje portugees en handen en voeten en kwaak die blaat vast wel gewoon tegen iedereen aan dat gaat goedkomenquote:Op woensdag 13 mei 2009 14:21 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Meeste mensen daar kunnen ook wel wat Spaans
Neequote:Op woensdag 13 mei 2009 14:22 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Mag ik dat dan meteen ontkrachten?
Och, ik denk dat dat wel meevalt. Ik ken Sedan langer dan HeatWave.quote:Op woensdag 13 mei 2009 14:19 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik denk dat je eerder tegen sedan moet worden beschermd eigenlijk.....
Ja, elkaar blijkbaar, fix datquote:
quote:Op woensdag 13 mei 2009 14:23 schreef vencodark het volgende:
[..]
Och, ik denk dat dat wel meevalt. Ik ken Sedan langer dan HeatWave.Niet dat dat alles zegt trouwens.
Ja opzich wel stuk, maar ik bemoei me er niet meer meequote:Op woensdag 13 mei 2009 14:21 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Heel goed! Heb je nog wat voor je motor gekregen? Zijn beide relaties niet stuk dan?
Met mij gaat het bijzonder goed
Bedoel je niet: I did not have a sexual relationship with that woman?quote:Op woensdag 13 mei 2009 14:23 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
[clinton]
"I did not have sex with that woman"
[/clinton]
Sexual Intercourse, ofzoiets dergelijks, was het tochquote:Op woensdag 13 mei 2009 14:23 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
[clinton]
"I did not have sex with that woman"
[/clinton]
Oh, dan win jij, ik niet namelijkquote:
Ja dat dus! Kut straks gaan ze nog wat denkenquote:Op woensdag 13 mei 2009 14:25 schreef vencodark het volgende:
[..]
Bedoel je niet: I did not have a sexual relationship with that woman?
Ik werd net bij mijn baas en de dame van PZ geroepenquote:Op woensdag 13 mei 2009 14:22 schreef KudFokker het volgende:
Héérlijk als collega's me complimentjes geven over mijn werk als mij baas er naast staat
Ik kan idd niet voor mezelf getuigen neequote:
quote:Op woensdag 13 mei 2009 14:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik kan idd niet voor mezelf getuigen nee.
Nee, deze bedoelde je :quote:Op woensdag 13 mei 2009 14:31 schreef vencodark het volgende:
[..]
ja...wat moet ik daar nu weer op zeggen?
Ohja, dit:
Beetje aardig doen hequote:Op woensdag 13 mei 2009 14:31 schreef vencodark het volgende:
[..]
ja...wat moet ik daar nu weer op zeggen?
Ohja, dit:
Mijn vriend die heeft een hele mooie boot. Daarmee varen wij over de Arubaanse zee. En dan neem ik af en toe wel eens iemand mee.quote:Op woensdag 13 mei 2009 14:21 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Laten we naar Aruba gaan dan, ik weet nog een leuk hotelhttp://www.marriott.com/h(...)nd-stellaris-casino/
Kunnen we even naar het casino, daarna uit en afsluiten met een boot tochtje!
Weet je waar je nu de fout in gaat? Bij het feit dat iedereen te vervangen is...quote:Op woensdag 13 mei 2009 14:32 schreef KudFokker het volgende:
Ben ik de enige die het een heerlijk gevoel vind dat mensen van je afhankelijk zijn?!
Dan heb ik het over werk, niet over liefde of wat dan ook
Ik heb ook gevoel hoorquote:Op woensdag 13 mei 2009 14:33 schreef Grijsmuisje het volgende:
Ik zou voor HW gaan, Sedan zit altijd met dat zweepje te dreigen.
Dan neem ik wel bapoa broodjes mee...quote:Op woensdag 13 mei 2009 14:33 schreef Grijsmuisje het volgende:
Misschien hou ik daar juist van.quote:Op woensdag 13 mei 2009 14:33 schreef Grijsmuisje het volgende:
Ik weet hetquote:Op woensdag 13 mei 2009 14:34 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Weet je waar je nu de fout in gaat? Bij het feit dat iedereen te vervangen is...
Of je neemt ze gewoon allebeiquote:Op woensdag 13 mei 2009 14:34 schreef vencodark het volgende:
[..]
Misschien hou ik daar juist van.![]()
Maare, HW heb ik toevallig al ontmoet, Sedan niet. Maar de ene ken ik langer en de ander niet.Moeilijk moeilijk.
Waarom kiezen trouwensquote:Op woensdag 13 mei 2009 14:34 schreef vencodark het volgende:
[..]
Maare, HW heb ik toevallig al ontmoet, Sedan niet. Maar de ene ken ik langer en de ander niet.Moeilijk moeilijk.
Tijdje niet gezien hierquote:
quote:Op woensdag 13 mei 2009 14:34 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Dan neem ik wel bapoa broodjes mee...
Jaja, heb nog steeds n leven itt sommigen van hierquote:Tijdje niet gezien hier !
Alles goed ?
Jupjup.. onkruid vergaat niet he?quote:
Dat kan ja.quote:Op woensdag 13 mei 2009 14:34 schreef vencodark het volgende:
[..]
Helemaal nietquote:Op woensdag 13 mei 2009 14:39 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik las piemel.![]()
@ KF: goed idee2 slaven is beter dan 1.
dat was dus iets wat je wou zienquote:Op woensdag 13 mei 2009 14:39 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik las piemel.![]()
@ KF: goed idee2 slaven is beter dan 1.
HW is best een leuke gast maar een vakantie vind ik een beetje een fase te vroeg.quote:Op woensdag 13 mei 2009 14:40 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
Dat kan ja.
Anders wil ik HW wel, volgens mij is die best leuk
Of waren we niet aan het verdelen?
Ik zei toch ook niet dat we op hele korte termijn moesten gaan?quote:Op woensdag 13 mei 2009 14:42 schreef vencodark het volgende:
[..]
HW is best een leuke gast maar een vakantie vind ik een beetje een fase te vroeg.HW en ik zijn nog maar bij de fase dat we onze gevoelens gewoon durven uit te spreken.
Zei jij net iets over taal?quote:Op woensdag 13 mei 2009 14:35 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik weet het
Maar dat kost de organisatie tijd...
En ze vinden mij als persoon ook hartstikke leuk![]()
Dat is iets moeilijker te vervangen dan je werkzaamheden
Maar vind het lekker dat ik zelf alles lekker kan plannen omdat mensen toch afhankelijk van mij zijn en ik niet op hun hoef te wachten, maar hun op mij
Ik wil niet eens meer, ik ben toch niet lief volgens sommige hierquote:Op woensdag 13 mei 2009 14:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zei toch ook niet dat we op hele korte termijn moesten gaan?.
Ja, jij wil van twee walletjes etenquote:Op woensdag 13 mei 2009 14:43 schreef vencodark het volgende:
[..]
Sorry.ik had ook gewoon helemaal niet kunnen twijfelen. Nu overwoog ik je nog.
Wees blij.
HW ook niet, dus wat is het probleem dan?quote:Op woensdag 13 mei 2009 14:44 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik wil niet eens meer, ik ben toch niet lief volgens sommige hier![]()
Daar heb je een punt. Maar wat je afspreekt of toezegt moet je nakomen.quote:Op woensdag 13 mei 2009 14:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zei toch ook niet dat we op hele korte termijn moesten gaan?.
Sja, daar heb je gelijk inquote:Op woensdag 13 mei 2009 14:47 schreef vencodark het volgende:
[..]
Daar heb je een punt. Maar wat je afspreekt of toezegt moet je nakomen.
Maar die geeft het teminste toequote:Op woensdag 13 mei 2009 14:45 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
HW ook niet, dus wat is het probleem dan?
Ja, wie weet ben ik wel niet te vertrouwen. Heb je nu ook iemand nodig die jou beschermt?quote:Op woensdag 13 mei 2009 14:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, daar heb je gelijk in.
Al kan je uiteraard altijd alles nog onder voorbehoud toezeggen, ik bedoel, alle bezwaren gaan ook voor mij op natuurlijk, ik ken jou net zo min als jij mij.
Ssssst!quote:Op woensdag 13 mei 2009 14:49 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Stiekem... het is anders best opzichtig
Daarom, lief uitziende meisjes zijn vaak de gevaarlijkstequote:Op woensdag 13 mei 2009 14:52 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, wie weet ben ik wel niet te vertrouwen. Heb je nu ook iemand nodig die jou beschermt?
KZ gaat jou echt niet beschermen tegen mij hoor.quote:Op woensdag 13 mei 2009 14:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Daarom, lief uitziende meisjes zijn vaak de gevaarlijkste.
Ja, ik moet er ook iemand bij, Kz dus.
wat's gebeurd?quote:Op woensdag 13 mei 2009 14:28 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik werd net bij mijn baas en de dame van PZ geroepen
Ik dacht ff dat ik mijn collega achterna zou gaan
Dan nog.quote:Op woensdag 13 mei 2009 14:53 schreef rival het volgende:
[..]
hoezo? we hebben het allemaal al gezien hoor
had dan ook niks anders verwacht van jequote:
Dan heb ik niets te vrezenquote:Op woensdag 13 mei 2009 14:54 schreef vencodark het volgende:
[..]
KZ gaat jou echt niet beschermen tegen mij hoor.Ik ben hartstikke lief en onschuldig.
quote:Op woensdag 13 mei 2009 14:55 schreef Murmeli het volgende:
venco...wat ben jij ineens ehhhh ondeugend???
Nee, jij wel?quote:Op woensdag 13 mei 2009 14:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan heb ik niets te vrezen.
Hou je van tapas?.
je ziet me dus als de eeuwige vrijgezelquote:Op woensdag 13 mei 2009 14:55 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
had dan ook niks anders verwacht van je
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |