quote:Dôar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand oons mooie en neerige Twèènte 't Laand van katoen en 't laand van d'n es den greun is in wéénter en lèènte. Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd Dôar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan Dat is oons zo leeve land Twèènte (2x)
quote:-_Guitarist_- = David
ACT-F= Teun/ Mr.T/ Harry
Blawh = Bas
Bob-B = Bob
Drizzt_DoUrden = Justin
Fems = Femke
Lamzak_ = Timo
Lastlivingsoul = Tamara
MinderMutsig = Kirsten
drumstickNL = Matthijs
Oldenzaal = Daniël
Ratelslangetje = Selma
ReMcOrE = Remco
Rikketik = Bart
Robinhoo = Robin
Roycooooo = Roy
rulerofdeath = Wouter
Rumille = Peter
Samzz = San
TheGirlNextDoor = Nathalie
Konami = Metin
Intelligence = Patrick
MarkoAlmelo = Marko
Chr1st1aan = Christiaan
Luiheid = Gerben
en wat dacht je dat je eerst gehaald had?quote:Op woensdag 13 mei 2009 12:04 schreef Samzz het volgende:
Whahaha, foutje! Ik heb engels gehaaldDe andere cijfers staan er nog niet op...
Ik weet het niet... ik gok alsnog op een onvoldoendequote:Op woensdag 13 mei 2009 12:10 schreef ReMcOrE het volgende:
ik ook niet
laatste post ff herhalen:
[..]
en wat dacht je dat je eerst gehaald had?
oei, had ik hem bijna volgemaakt, alweer tijdje geleden
ik doelde meer op voor welk vak je eerst dacht het tentamen gehaald te hebbenquote:Op woensdag 13 mei 2009 12:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet het niet... ik gok alsnog op een onvoldoendeWas ook gewoon een kuttentamen. Ach ja... We shall see.
Management and Organization... Onze school heeft geen specifieke vakken, maar terms. Wat het allemaal niet makkelijker maakt...quote:Op woensdag 13 mei 2009 12:25 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik doelde meer op voor welk vak je eerst dacht het tentamen gehaald te hebben
pics!!quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:43 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Stork/siemens.
Ik zag het gewoon gebeuren, en ik zie t nog steeds
quote:Bij Stork aan de Industriestraat in Hengelo woedt een grote brand.
Het gaat om een klein gebouw aan de zijkant van het complex.
Ik waardeer emquote:Op woensdag 13 mei 2009 14:24 schreef MarkoAlmelo het volgende:![]()
Ik zag het gewoon gebeuren, ik heel droog tegen een klasgenoot: is dit normaal?
Toen in één keer iedereen kijken, fikken fikken. Ze zijn nog steeds aan het nablussen. Het rookt alleen nog
Juist, weet nog niet eens hoelaat onze bus gaat, waar kun je dat vinden?quote:Op woensdag 13 mei 2009 15:51 schreef ReMcOrE het volgende:
13.45 met de bus vanaf de Veste richting Rotterdam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |