quote:
quote:
Ah, je bent nog een achterlijke computerreparatienerd ook. Het leven kan soms wel heel hard zijn.quote:Op woensdag 13 mei 2009 12:07 schreef jagga het volgende:
Ik heb zijn optiplexje teruggegeven, nadat ik er toch een goede 2 uur aan gespendeerd heb.
Niks heeft hij hoeven te betalen.
Het maakte niet zoveel verschil, ik heb ondertussen zitten gamen en dat is wel zo netjes, want zoveel had ik er niet aan gedaan.quote:Op woensdag 13 mei 2009 12:12 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Ah, je bent nog een achterlijke computerreparatienerd ook. Het leven kan soms wel heel hard zijn.
Dan heb je er toch ook geen twee uur aan gespendeerd?quote:Op woensdag 13 mei 2009 12:21 schreef jagga het volgende:
[..]
Het maakte niet zoveel verschil, ik heb ondertussen zitten gamen en dat is wel zo netjes, want zoveel had ik er niet aan gedaan.
Diverse soorten scans erover gooien en lekker kijken hoe hij vordert...ja dat kijk ik graag.quote:Op woensdag 13 mei 2009 12:25 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Dan heb je er toch ook geen twee uur aan gespendeerd?
Je bent dus blijkbaar ook een oplichtendeachterlijkecomputerreparatienerd.
Maar neemt niet weg dat jij onnodig lang zijn laptop in jouw bezit hebt gehad.quote:Op woensdag 13 mei 2009 12:28 schreef jagga het volgende:
[..]
Diverse soorten scans erover gooien en lekker kijken hoe hij vordert...ja dat kijk ik graag.
Tevens, je leeftijd gaat je parten spelen, want ik toch zojuist gezegd dat hij niets hoefde te betalen, ofwel?
quote:Op woensdag 13 mei 2009 12:32 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Maar neemt niet weg dat jij onnodig lang zijn laptop in jouw bezit hebt gehad.
Zeg schandvlek. Ik weet prima waar het over gaat. Ik heb het gehele topic gelezen.quote:Op woensdag 13 mei 2009 12:37 schreef jagga het volgende:
[..]
Ja vast... als je niet weet waar het over gaat, niet reageren.
Moet jij niet jezelf pluisvrij maken ofzo? ik meen wat pluisjes te zien op dat oranje hoofd van je
Gelukkig kan jij wel een mooie volzin dichtenquote:Op woensdag 13 mei 2009 12:40 schreef macondo het volgende:
Mooi volk die IT-ers. Behalve zeuren communiceren ze nooit echt lekker. Daarom verdienen ze ook zo weinig.
Die lui zitten 24/7 achter een PCtje en hebben geen sociale contacten vind je het gek dat de communicatie dan nooit lekker loopt.quote:Op woensdag 13 mei 2009 12:40 schreef macondo het volgende:
Mooi volk die IT-ers. Behalve zeuren communiceren ze nooit echt lekker. Daarom verdienen ze ook zo weinig.
quote:Op woensdag 13 mei 2009 12:41 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Gelukkig kan jij wel een mooie volzin dichten
Weinigquote:Op woensdag 13 mei 2009 12:40 schreef macondo het volgende:
Is dát wat ze je hebben wijsgemaakt op het MBO?quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:57 schreef MervinMinky het volgende:
[..]
Weinig![]()
Denk je dat echt gast!, wij verdienen later kk veel als we een hoge IT opleiding afronden en als het tekort aan goedgeschoolde niet-puisterige goed-communicatieve IT'ers toeneemt
Ja! Maar weet ook wel van verschillende bronnen dat IT'ers goed verdienen dus ja, vooral een klein bedrijfje erbij zit je goed.quote:Op woensdag 13 mei 2009 14:01 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Is dát wat ze je hebben wijsgemaakt op het MBO?
Tja jij bent niet degene die later in een Gallardo gaat rijden, als ik later emigreer naar CH (Zwitserland) als hoogopgeleide voorbeeldallochtoon heb ik na 5 a 10 jaar genoeg geld voor een dikke Lamboquote:
Ik zou het niet eens willenquote:Op woensdag 13 mei 2009 14:48 schreef MervinMinky het volgende:
[..]
Tja jij bent niet degene die later in een Gallardo gaat rijden, als ik later emigreer naar CH (Zwitserland)
.quote:Op woensdag 13 mei 2009 14:41 schreef MervinMinky het volgende:
[..]
Ja! Maar weet ook wel van verschillende bronnen dat IT'ers goed verdienen dus ja, vooral een klein bedrijfje erbij zit je goed.
Idd maar ik ben zelf wel een groot voorstander een goed moederbordquote:Op woensdag 13 mei 2009 18:58 schreef Warrick21 het volgende:
Voor 400 kan je makkelijk een Athlon X2 7750 BE, 2GB RAM en een ATi HD 4830 bouwen.
Ik zou het kunnen weten, want ik heb het gedaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |