Wat voor fout maakt hij? Serieus, jij bent gewoon degene die te lui is om even de OP te lezen.quote:Op donderdag 14 mei 2009 21:24 schreef PietBel het volgende:
[..]
Waarom moet ik excuses maken als HIJ een fout maakt?
Tevens mag in de TT wel staan dat het om meerdere chineze websites gaat.
Ik ga daar idd geen excuses voor maak`n
deze reeks gaat over chinese webwinkels maar ik ga me tijd niet vuilmaken een een n00bjequote:Op donderdag 14 mei 2009 21:29 schreef PietBel het volgende:
Ik vroeg gewoon iets over een andere webwinkel dan waarover dit topic gaat.
Ga niet voor elk topic een complete OP doorspitten als ik het bedrijf waarom het gaat niet eens interresant vind.
Want ik vind dealextreme niet eens een leuke winkel en DP en tabao wel.
Dus ga het me niet aanrekenen dat ik niet een ellenlange OP ga lezen die me niet interesseert.
Mensen hebben veel tijd en moeite in diezelfde OP gestoken om het k#tnoobs makkelijk te maken.quote:Op donderdag 14 mei 2009 21:29 schreef PietBel het volgende:
Dus ga het me niet aanrekenen dat ik niet een ellenlange OP ga lezen die me niet interesseert.
Hier ook de laatste tijd. Hij zal 't wel druk hebben met alle Fok! orders.quote:Op donderdag 14 mei 2009 21:57 schreef Kadooosh het volgende:
Zit Jack eigenlijk nog ooit op msn?
Hij staat altijd offline hier namelijk...
Bij mij is ie elke dag online..quote:Op donderdag 14 mei 2009 21:57 schreef Kadooosh het volgende:
Hij is nu wel online op Google Talk.quote:Op donderdag 14 mei 2009 21:57 schreef Kadooosh het volgende:
Just what i wus thinking.. Kut, no toch nog een tvp op de laatste pagina..quote:
Zucht,, geloof je dit echt sander? Je mag de 200 euro ook aan mij geven. Dan krijg je van mij 2 iphones uit Nieuw-Zeeland! Dat is pas een dealquote:Op donderdag 14 mei 2009 22:12 schreef SanderXX0X het volgende:
He
Ik zoek 4 mensen die geintresseerd zijn in iPhones.
Als je 200 euro inlegt, kan ik er 5 bestellen (eentje voor mezelf), want dat is het minimum.
Ze komen echter wel uit VS, weet niet of je ze dan "Nederlands" klaar moet maken met telefoonproviders etc.
Sander
Uhm gast, weet je zeker dat dat originele iPhones zijn?quote:Op donderdag 14 mei 2009 22:12 schreef SanderXX0X het volgende:
He
Als je 200 euro inlegt, kan ik er 5 bestellen (eentje voor mezelf), want dat is het minimum.
Ze komen echter wel uit VS, weet niet of je ze dan "Nederlands" klaar moet maken met telefoonproviders etc.
Sander
quote:Op donderdag 14 mei 2009 22:13 schreef PietBel het volgende:
Als ik jullie zo zie dan ben ik er trots op dat ik een noob ben op dit gebied.
Ik denk dat jullie moeders hetzelfde denken.
Kijk, hij had foto's gestuurd. En op de achterkant stond een serie nummer. Ik had het even gecheckt op Apple.nl en het klopte echter wel. Hij werd geverifeerd als een iPhone 3G.quote:Op donderdag 14 mei 2009 22:15 schreef joepie91 het volgende:
[..]
Uhm gast, weet je zeker dat dat originele iPhones zijn?
quote:Op donderdag 14 mei 2009 22:12 schreef SanderXX0X het volgende:
He
Sander
zou ik niet doen grote kans is dat je genaaid word, ding is duurder als 200 dollar in de statesquote:Op donderdag 14 mei 2009 22:19 schreef SanderXX0X het volgende:
[..]
Kijk, hij had foto's gestuurd. En op de achterkant stond een serie nummer. Ik had het even gecheckt op Apple.nl en het klopte echter wel. Hij werd geverifeerd als een iPhone 3G.
Ik wou er een voor mezelf bestellen, maar hij had een minimum order van 5
Daar gaat onze reputatiequote:Op donderdag 14 mei 2009 22:28 schreef Joene94 het volgende:
Voor de lol heb ik deze boxer besteld bij Jack: http://item.taobao.com/au(...)47b0be21cf4ada.jhtmlBen benieuwd hoe de kwaliteit van dat spul is.
Link doet het nietquote:Op donderdag 14 mei 2009 22:28 schreef Joene94 het volgende:
Voor de lol heb ik deze boxer besteld bij Jack: http://item.taobao.com/au(...)47b0be21cf4ada.jhtmlBen benieuwd hoe de kwaliteit van dat spul is.
Linkt doet het wel, is een Spongebob-Bjorn Borg (wtfquote:Op donderdag 14 mei 2009 22:30 schreef SanderXX0X het volgende:
[..]
Link doet het nietwat voor boxer is het?
Zeg tegen hem dat je er eerst 1 wil proberen en dat als ze goed zijn dat je er dan 10 neemt, dan heb ik ook wel interesse om mee te leggen.quote:Op donderdag 14 mei 2009 22:24 schreef SanderXX0X het volgende:
Nee, met PayPal kan je betalen.
Ik vond het ook allemaal maar een beetje vaag hoormaar door die serie nummer vond ik het wel geloofwaardig.
Ben jij echt zo naïef?quote:Op donderdag 14 mei 2009 22:24 schreef SanderXX0X het volgende:
Nee, met PayPal kan je betalen.
Ik vond het ook allemaal maar een beetje vaag hoormaar door die serie nummer vond ik het wel geloofwaardig.
Hoe duur was tie? Ik vind hem wel vet! hahaquote:Op donderdag 14 mei 2009 22:37 schreef Joene94 het volgende:
[..]
Kommop, voor de lol mag het toch wel 1 keertje?
En jij bent een pesimist. Die iPhones worden voor een appel en een ei gemaakt.quote:Op donderdag 14 mei 2009 22:34 schreef Stinosss het volgende:
[..]
Ben jij echt zo naïef?
Dan vraag je er ook om...
als 94 je geboortejaar is, dan mag hetquote:Op donderdag 14 mei 2009 22:37 schreef Joene94 het volgende:
[..]
Kommop, voor de lol mag het toch wel 1 keertje?
Daar gaat het niet om?quote:Op donderdag 14 mei 2009 22:38 schreef SanderXX0X het volgende:
[..]
En jij bent een pesimist. Die iPhones worden voor een appel en een ei gemaakt.
Jack zet binnen paar dagen CK boxers erop.quote:Op donderdag 14 mei 2009 22:28 schreef Joene94 het volgende:
mailen naar Jack dus met de keuze van je favo unterhose. bitte dankequote:http://www.xinneiku.cn/
you can chooes CK shorts in this site ,it is a wholesaler in China.
which style customer loves mos, then I will order them from the website.
All of the item will be with original package.And price will around 5.5$ including shipping fee
Best regards,
jack
Oke, dan mag het dus.quote:Op donderdag 14 mei 2009 22:40 schreef Slein83 het volgende:
[..]
als 94 je geboortejaar is, dan mag het
Staan over 5 dagen op dealperfect, met een stuk meer bb's.quote:Op donderdag 14 mei 2009 22:37 schreef SanderXX0X het volgende:
[..]
Hoe duur was tie? Ik vind hem wel vet! haha
Mr.Houdoe heeft dat besteld.quote:Op donderdag 14 mei 2009 22:51 schreef Kadooosh het volgende:
Wie had hiero wielrenkleding besteld bij Jack...
taobao..
Hij zegt dat iemand daar wat had gekocht maar wist niet meer wie en wat.
Vraag me namelijk af wat de kwaliteit ervan is.
Je bedoelt rechtstreeks van TaoBao? Of van TaoBao via TBN naar Jack naar jou toe?quote:Op donderdag 14 mei 2009 22:53 schreef Sneijder5 het volgende:
Jeej, Jack wil tussenpersoon spelen voor mij en TaoBaoNow.![]()
Ik weet nog niet precies hoeveel het gaat kosten maar ik verwacht rond de $30,-. De helft minder dan TaoBaoNow dus.![]()
Ik heb ook tegen Jack gezegd dat ik voortaan via hem dingen bestellen van TaoBao.
Gewoon rechtstreeks van TaoBao jaquote:Op donderdag 14 mei 2009 22:57 schreef joepie91 het volgende:
[..]
Je bedoelt rechtstreeks van TaoBao? Of van TaoBao via TBN naar Jack naar jou toe?
Die op dealperfect pas binnen gehad, zijn redelijk goede oortjes. Maar verwacht er niet teveel van.quote:Op donderdag 14 mei 2009 22:58 schreef goudensticker het volgende:
Welke ipod oordopjes van dealextreme/dealperfect leken nou het meeste op de echte? Of heeft niemand nog oordopjes besteld?
Ik geloof dat er een paar topics terug, de BOSE oordopjes zijn aangeraden (redelijk goed geludi enzo), en de iPod-oordopjes-kloon-dingesen juist werden afgeraden, omdat de geluidskwaliteit bagger was.quote:Op donderdag 14 mei 2009 22:58 schreef goudensticker het volgende:
Welke ipod oordopjes van dealextreme/dealperfect leken nou het meeste op de echte? Of heeft niemand nog oordopjes besteld?
Die heb ik idd besteld... Heb het nog niet binnen, heb Silence-Lotto besteld:quote:Op donderdag 14 mei 2009 22:51 schreef Kadooosh het volgende:
Wie had hiero wielrenkleding besteld bij Jack...
taobao..
Hij zegt dat iemand daar wat had gekocht maar wist niet meer wie en wat.
Vraag me namelijk af wat de kwaliteit ervan is.
quote:Hope your future order from me
Ben benieuwdquote:Op donderdag 14 mei 2009 23:05 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
Die heb ik idd besteld... Heb het nog niet binnen, heb Silence-Lotto besteld:
http://item.taobao.com/auction/item_detail-0db1-cf11d7a95b7bc1e1a7625934d189df21.jhtml?cm_cat=0&pm1=1
Ik post hier wel wat als het binnen is, maar de foto's zien er goed uit vind ik!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |