abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68987324
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 18:39 schreef Bobsch het volgende:
Op vier mei is een zonnebril van me geshipped, normaal duurde dat altijd een dag of zes. Een andere zonnebril met tracking is vorige week vrijdag al aangekomen terwijl ik die op dezelfde dag besteld had. Hebben meer mensen last van vertraging / is er een reden voor of ben ik het alleen?
[..]

Gewoon in meerdere pakketten bestellen, kost niks en je loopt volgens mij veel minder risico.
Ik had juist gevoel dat ze snel waren bij DX. Op 8 mei (vrijdag) vertrokken uit HongKong, de dinsdag daarna (12mei) was de chauffeur met mijn pakketje!
DX
pi_68987346
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 18:39 schreef Skiet het volgende:
Ik wil nu wat meer van DX gaan bestellen, nou ja ik weet niet of het echt veel is. Het zijn 30 items in totaal. Maar is de kans dan aanzienlijk groter dat de douane het gaat controleren? Wat is het grootste pakket wat jullie zonder problemen binnen hebben gekregen uit China?
De kans dat ze het onderscheppen is groter denk ik, omdat het pakket gewoon meer opvalt.

Het grootste pakket dat ik binnen heb gekregen was toch wel een halve meter grote "envelop".
pi_68987469
Van de meeste koop ik er 3 of meer, dus Wholesale korting. Anders zou ik het allemaal wel spreiden. Maar nu is het natuurlijk toch aanzienlijk goedkoper. Maar als dat echt een hoger risico is dan ga ik het wel spreiden.
  woensdag 13 mei 2009 @ 19:03:52 #79
183846 joepie91
Eentjes en nulletjes genoeg.
pi_68988012
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 13:12 schreef Negakinu het volgende:
Me weer niet kunnen inhouden en een zooi onzin op DX besteld. Nog geen ervaring met DP (oooohhh... nee zo ook niet) maar dat komt vast nog wel. Deze maand.

12017 Kingston MicroSD Card with World's Smallest USB 2.0 Reader (SDC/2GB) $6.68 -
12590 Stainless Steel 11-in-1 Multi-Functional Tool Card (2-Pack) x 1 Pending $2.98 -
16108 6#*6 Hex Head Cap Steel PC Case Screws Kit (20-Pack) x 1 Pending $2.80 -
18350 FiiO E5 3.5mm Earphone Volume Booster Power Amplifier (Black) *Pre-order*

En onlangs binnengekregen en erg tevreden over:
19997 Fiio PS1110 Walkbox Portable Stereo Speaker - 3.5mm Jack (USB/AC/2*AAA Powered) x 1 Shipped $14.90 -

Iemand al eens problemen gehad met de Douane via Taobao? Ik verbaasde me over hoe enorm veel spul ze daar verkopen. Het aanbod is echt eindeloos uitgebreid. Iemand al eens een U-Boat besteld? Degelijk?
Dit ga je niet leuk vinden, maar dat gaat nog wel even duren. Zo ongeveer alle MicroSD's zijn backordered. Lage supply, hoge vraag.
quote:
Google Translate, voor al uw humoristische momenten
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 09:44 schreef henkjan90 het volgende:
Heeft er iemand al een oplossing voor het layout probleem bij taobao.com?

Ik ben inmiddels weer thuis, maar kan hier gewoon niet op taobao... de hele opmaak ontbreekt.

[ afbeelding ]
Ik denk dat je provider ze blokkeert. Probeer www.opendns.com eens te gebruiken als DNS-server (gewoon instructies op site volgen), waarschijnlijk lost dat je probleem op.
Verder, zou iedereen bij wie het niet werkt zijn provider kunnen posten? Dan weten we bij welke providers het ligt.
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 17:57 schreef WLproxy het volgende:

[..]

Ik lees het nu ook, via airmail is de kans dus heel klein. Maar het viel me gewoon opeens op. Had bij DX nog nooit de waarde van een pakketje zien staan, en hier ineens wel.
Jawel, alleen staat daar HKD (Hong Kong Dollar)
ChinaCheep: Goedkoop shoppen in China
Ook ik gebruik Bitcoin :3
Adres: 15kvR6gZTkRQCF9FU4vopbxTqQeDfeW47K
pi_68988047
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 17:58 schreef Downstar het volgende:

[..]

Is volgends het persoon zelf niet het zelfde :
[..]

en ik zie dat een fok user er 1 heeft besteld nu , dus misschien dat hij deze kan reviewen

[..]

Die mouwen zien er trwns heel nep uit normaal lopen ze wat meer naar binnen, op DP zijn ze recht.
http://brandaxiom.com/images/Lacoste/Fake%20Lacoste%20Sizes.jpg
http://dealperfect.com/productpics/sku_22003_2.jpg

[ Bericht 18% gewijzigd door Baka-san op 13-05-2009 19:12:59 ]
pi_68988126
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 17:09 schreef Sneijder5 het volgende:
Hmm, verzendkosten van TaoBaoNow vallen mij tegen:
[..]

Ik zou dan in totaal zo'n ¤33,34 (4 voetbalshirts + broekje) + ¤46,73 (verzendkosten) = ¤80,07 kwijt zijn. Dat is nog niet veel, dat is ¤20,- per shirt en broekje.
Jammer dat die verzendkosten dan zo hoog zijn. Heb nu eerst een mailtje gestuurd naar alle medewerkers van DealPerfect gestuurd om te vragen wat bij hen de verzendkosten zouden zijn voor een pakketje van 1540 gram.
Als dat een groot verschil is ga ik Charles zeggen dat het veel goedkoper kan. Ik wacht dan ook eerst een mailtje van DealPerfect af voordat ik de verzendkosten ga betalen.
Hmmm een pakje van mij wat 1,05kg weegt kost me $21 met tracking en $17 zonder trackingnummer... dus voor iets van 1.5kg $62 vragen lijkt me zwaar overdreven.
En waarschijnlijk zijn de afmetingen van mij pakje nog groter.. moest in een doos verzonden worden.
pi_68988168
hoe zit het met verzend kosten voor Dealperfect en DX?

Bedraagt het niks, of wel wat? als het wel wat bedraagt is het dan niet zonde om meerdere bestellingen los te doen?

Wat als je gepakt word. Krijg je dan melding erover of niet? krijg je een boete? bijv voor neppe ipod oplader, bose oordoppen etc.

Is het veilig om via Paypal te betalen. Ook als je creditcard gebruikt?
Wat voor garantie heb je? Kunnen ze je CC niet leeg halen?
pi_68988226
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 19:07 schreef Lenrel het volgende:

Bedraagt het niks, of wel wat? als het wel wat bedraagt is het dan niet zonde om meerdere bestellingen los te doen?

Wat als je gepakt word. Krijg je dan melding erover of niet? krijg je een boete? bijv voor neppe ipod oplader, bose oordoppen etc.
Ook jij mag de OP lezen.
pi_68988441
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 19:09 schreef Sneijder5 het volgende:

[..]

Ook jij mag de OP lezen.
ik heb dat gelezen...... maar soms raak ik weer in de war door andere posts die ik lees.
  woensdag 13 mei 2009 @ 19:15:54 #85
219615 drummerdude
Wat een kutplaatje
pi_68988456
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 18:39 schreef Bobsch het volgende:
Op vier mei is een zonnebril van me geshipped, normaal duurde dat altijd een dag of zes. Een andere zonnebril met tracking is vorige week vrijdag al aangekomen terwijl ik die op dezelfde dag besteld had. Hebben meer mensen last van vertraging / is er een reden voor of ben ik het alleen?
[..]

Gewoon in meerdere pakketten bestellen, kost niks en je loopt volgens mij veel minder risico.
Ik heb nu aardig wat pakketten van rond de 28ste ronddwarrellen, gewoon wachten. Als je na een maand niks hebt, moet je even contact zoeken
Ik ben ook een horloge onderweg kwijtgeraakt. Kon niet opnieuw besteld worden
pi_68988475
maar ik wil het echt even zeker weten omdat ik zomenteen een lijst met spullen ga bestellen
pi_68988556
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 19:16 schreef Lenrel het volgende:
maar ik wil het echt even zeker weten omdat ik zomenteen een lijst met spullen ga bestellen
Ja, alles is veilig en geen verzendkosten. Je pakketje zal niet ingenomen worden door de douane.

Bestellen maar.
  woensdag 13 mei 2009 @ 19:20:38 #88
219615 drummerdude
Wat een kutplaatje
pi_68988602
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 19:15 schreef Lenrel het volgende:

[..]

ik heb dat gelezen...... maar soms raak ik weer in de war door andere posts die ik lees.
Alle prijzen zijn inclusief verzendkosten. Bij zware producten betaal je dus meer dan voor lichte producten, terwijl de waarde in NL hetzelfde kan zijn. Verzendkosten zijn ook meestal meer dan 50% van de prijs. Zoals TNT in Nederland werkt (tot zoveel gram die prijs, vanaf zoveel tot zoveel gram die prijs) werkt HKP niet...
100 gram kost $2,23 om te verzenden, en 200 gram $3,91. de totaalprijs kun je uitrekenen door het befaamde programmaatje van een FOK!er (Will the real producer please stand up?) Of mijn Excel sheet, die niet te gebruiken is voor grotere bedragen
  woensdag 13 mei 2009 @ 19:24:57 #89
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_68988763
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 19:07 schreef Lenrel het volgende:
En je hebt de OP gelezen..? 3e regel:
quote:
Hetgeen dat DealExtreme zo bijzonder maakt, zijn naast de lage dollarprijzen en het enorme assortiment, de gratis verzendkosten. Of je nou iets koopt van 1 dollar of van 100 dollar, het verzenden blijft gratis.
Daar is toch echt geen woord Chinees aan. Alhoewel "gratis verzendkosten" natuurlijk zwaaar brak Nederlands is, dat dan weer wel. Maar goed, elke telefoonzaak e.d. gebruikt ook deze fantastische term, dus dit is helaas ingeburgerd geloof ik..
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_68989170
Hmm, even uitgerekend wat ik bij Jack zou betalen voor de 4 shirts. Dat zou ¤51,17 (inclusief verzendkosten), bij TaoBaoNow zou dat ¤80,05 zijn.
Moet nog een mailtje krijgen van DealPerfect, maar ik verwacht niet dat het (veel) zal verschillen. Dat zal ik toch maar eens melden bij Charles van TaoBaoNow.
Hij heeft dan wel een betere service, maar om daar nou ¤30,- voor te betalen....

Ik ga het gewoon voor elkaar krijgen om die verzendkosten omlaag te krijgen bij hem als ik de prijs van de concurrent laat zien. Dan ga ik ook nog zeggen dat hij niet veel bestellingen meer kan verwachten uit Nederland als ik deze grote verschillen hier post.
pi_68989328
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 12:16 schreef Lenrel het volgende:
Ik moet zeggen dat ik niet begrijp dat men lacoste shirts koopt.

Ze zijn nep maar ze zien er ook nep uit. .

Een tijd geleden toen ik nog wat jonger was kocht ik weleens wat in turkije aan kleding, Maar het is zo overduidelijk dat het nep eruit ziet, dat ik er niet langer in ging lopen.
het waren merken zoals hugo boss, versace en ook lacoste.
bovendien ging zag je al duidelijk kwaliteit verschil na een paar keer wassen.

Denken jullie niet dat deze shirts vrijwel hetzelfde zullen zijn?

en ter verduidelijking?

DX means Dealextreme right?

Ik ga wel een laptophoes halen van DX. huge prijs verschil en een hoes is een hoes.

tussen dealperfect en dealextreme. welk is goedkoper? betrouwbaarder? etc?
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 15:13 schreef Lenrel het volgende:
zijn er ook nog in afdeling kleding : boxershorts te vinden op één van de sites?
Boxershorts zeker Bjorn Borg ofniet

dacht dat jij zo in je voorgaande post te lezen t maar troep vond ; en t niet langer zal dragen omdat t er nep uitziet..

maar vervolgens wel boxers willen kopen waar je 1 scheet in laat waardoor er een gat van pik tot naad ontstaat haa newbie...
  woensdag 13 mei 2009 @ 19:44:48 #92
97745 Thorical
finding a way
pi_68989562
Ik wil ook Paul Smith spullen kunnen kopen.
Wie weet hoe ik dat moet doen?
pi_68989724
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 17:28 schreef SanderXX0X het volgende:

[..]

Veel troep en namaak. Soms wel een echt product. Zeeer dure verzendkosten echter. Ik zou het je niet aanraden. De aanbieders zetten ook foto's er op die niet op het product lijken in werkelijkeheid.

Geen aanrader!
Ik zie anders toch best veel Free shipping products die je per stuk kunt bestellen, verder is er een escrow systeem waarmee je toch redelijk veilig kunt betalen.

Of heb ik het nu mis?
Einde bericht
pi_68989825
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 19:47 schreef Negentien het volgende:

[..]

Ik zie anders toch best veel Free shipping products die je per stuk kunt bestellen, verder is er een escrow systeem waarmee je toch redelijk veilig kunt betalen.

Of heb ik het nu mis?
Probeer er daar maar eens 1 van te bestellen, Krijg je een melding dat je er minimaal 8 moet bestellen.
pi_68990174
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 19:49 schreef Sneijder5 het volgende:

[..]

Probeer er daar maar eens 1 van te bestellen, Krijg je een melding dat je er minimaal 8 moet bestellen.
Oké, verkeerde voorbeeld

8 stuks komen niet door de douane zeker?
Einde bericht
pi_68990312
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 19:03 schreef joepie91 het volgende:

Dit ga je niet leuk vinden, maar dat gaat nog wel even duren. Zo ongeveer alle MicroSD's zijn backordered. Lage supply, hoge vraag.

Lage supply is onzin, de inkoopprijzen voor MicroSD geheugen veranderen wereldwijd per dag. DX die past zijn prijzen niet elke dag aan, als de prijzen dus stijgen en mensen gaan bestellen dan komt DX er pas bij het inkopen achter dat de prijzen zijn gestegen, willen ze de bestelling dan door laten gaan moet DX verlies maken of aan de klant om meer geld vragen.

Vervolgens doen ze dus alsof er geen voorraad meer is, terwijl er nog genoeg voorraad is bij de suppliers, alleen zijn de prijzen omhoog. Wat doet DX in dit geval? Gewoon een leuke ETA verzinnen en hopen dat de prijzen intussen zakken, als dit niet het geval is en de prijzen zakken niet genoeg, blijven hetzelfde, of worden hoger? Dan zet DX de ETA gewoon nog verder vooruit.
  woensdag 13 mei 2009 @ 20:08:53 #98
219615 drummerdude
Wat een kutplaatje
pi_68990587
quote:
Hij heeft van de Playboy 40 gekocht, en nog 15 over. It's all about the profit
  woensdag 13 mei 2009 @ 20:15:31 #99
232329 Orlistat
I see fat people
pi_68990867
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 17:31 schreef WLproxy het volgende:
Want tijdje geleden had ik was dingen uit frankrijk laten overkomen. En toen moest ik nog 20 euro invoer iets betalen.
Als dat echt het geval is, ben je genaaid door de douane.
pi_68991166
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 20:08 schreef drummerdude het volgende:

[..]

Hij heeft van de Playboy 40 gekocht, en nog 15 over. It's all about the profit
Size: one-size-fits-all Chinezen hebben allemaal mini leuters misschien
<>
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')