In zn post staat een link.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:49 schreef Zero_Empathy het volgende:
[..]
linkje? want het was toch een andere dan die jack op zijn site heeft?
Of een DDOS vanuit DX HQquote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:53 schreef joepie91 het volgende:
DP draait weer hoor mensen. Waarschijnlijk gewoon een update ofzo
Ah ik zie het, glad overheen gelezen, mijn fout sorry!quote:
Geen rare verhalen? Dan lees je niet goed.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:39 schreef jongman het volgende:
[..]
Tot nog toe heb ik hier nog geen rare verhalen gelezen over gedonder met douane. Wel herinner ik me iemand die nike air max schoenen had besteld en die geopend waren door de douane (te herkennen aan de verzegelingsstikker). Hier werden verder geen invoerrechten over geheven en ook was hoefde hij geen afstand te nemen van zijn schoenen. Verder is als ik het goed herinner iemand zijn laser ingevorderd. Toch lees je ook mensen die bbguns invoeren, en dit gewoon netjes afgeleverd krijgen door de postbode.
mmhm zou ook nog kunnen. Maar ik betwijfel het. Jack's server waar ie nu op zit is behoorlijk sterk, en hiervoor kregen ze hem ook niet plat op de nieuwe server. Dan zou DX echt het halve Storm-botnet erop moeten hebben gezet ofzoquote:
Moet dat Lacoste voorstellen lol?quote:Op woensdag 13 mei 2009 00:42 schreef Baka-san het volgende:
[..]
staat nu op dealperfect
http://dealperfect.com/detail.dp/sku.22003
14.48 dollar ! ~11 euro
quote:A thin viewing device, suitable for being poked into places where the human eye cannot, and possibly should not, otherwise see.
Whehe, zouden ze bewust zo droog zijn?quote:Op woensdag 13 mei 2009 00:59 schreef djpdjpnl het volgende:
FocalPrice.com - Home Endoscope Digital Pen Camera (Black)
[..]
Eentje besteld om eens te kijken of het wat is.quote:Op woensdag 13 mei 2009 00:42 schreef Baka-san het volgende:
[..]
staat nu op dealperfect
http://dealperfect.com/detail.dp/sku.22003
14.48 dollar ! ~11 euro
Je kunt het ook lezen dat je bijv. bij een vergadering kunt spieken maar het lijkt me hoogst onwaarschijnlijk dat ze dat bedoelen.quote:Op woensdag 13 mei 2009 01:02 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Whehe, zouden ze bewust zo droog zijn?
Ik gok dat dit meer het hilarische resultaat van een vertaalmachine is!quote:Op woensdag 13 mei 2009 01:16 schreef djpdjpnl het volgende:
[..]
Je kunt het ook lezen dat je bijv. bij een vergadering kunt spieken maar het lijkt me hoogst onwaarschijnlijk dat ze dat bedoelen.
Heb vorige week ook mijn eerste order geplaatst bij DP maar ik kan de status niet zien en kan niet inloggen.quote:Op woensdag 13 mei 2009 01:13 schreef Hoogstaande het volgende:
Mn eerste order geplaatst
Ben benieuwd, heb vertrouwen in een goede afloop
Er staan trouwens wel een hoop rare dingen op die site zeg
Scroll ff naar boven, ik had dezelfde vraag (CTRL+F > VENDRIS)quote:Op woensdag 13 mei 2009 09:09 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Heb vorige week ook mijn eerste order geplaatst bij DP maar ik kan de status niet zien en kan niet inloggen.
Hoe werkt dat daar?
Firefox inderdaad, IE en Chrome geven exact hetzelfde resultaat. Dat maakt het des te vreemder...quote:Op woensdag 13 mei 2009 09:55 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Firefox?
Lijkt alsof je alle afbeeldingen van taobao.com geblokkeerd hebt.....
probeer is met google translatequote:Op woensdag 13 mei 2009 09:44 schreef henkjan90 het volgende:
Heeft er iemand al een oplossing voor het layout probleem bij taobao.com?
Ik ben inmiddels weer thuis, maar kan hier gewoon niet op taobao... de hele opmaak ontbreekt.
Met Google Translate krijg ik exact hetzelfde, behalve dat de Chinese tekens vertaald zijn in het Engels.quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:19 schreef mcwops het volgende:
[..]
probeer is met google translate
ik heb met hetnet en ff en chrome nergens last van
zit je achter een proxy? welke provider?quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:35 schreef henkjan90 het volgende:
[..]
Met Google Translate krijg ik exact hetzelfde, behalve dat de Chinese tekens vertaald zijn in het Engels.
Solcon, geen proxy server.quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:38 schreef mcwops het volgende:
[..]
zit je achter een proxy? welke provider?
Ja dat had ik gedaan, maar ook dan zie ik geen status, geen order helemaal niks. Ik had ook mijn paypal betaling geforward naar DealPerfect, met de vraag wat de status is, maar geen antwoord mogen ontvangen...quote:Op woensdag 13 mei 2009 09:38 schreef Vendris het volgende:
[..]
Scroll ff naar boven, ik had dezelfde vraag (CTRL+F > VENDRIS)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |