Ik had geen laatste postquote:Op woensdag 13 mei 2009 10:02 schreef boem-dikkie het volgende:
Niet zo lang dat wij al 30 reacties hebben geplaatst en Tally een nieuw topic aanmaakt?
Kun je niks mee hoor.quote:
Ik wil een gele i.v.m. mijn liefde voor pils.quote:
Tot het streepje van de e geel en dan daarboven wit.quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:10 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik wil een gele i.v.m. mijn liefde voor pils.
Ik ken dat jaquote:Op woensdag 13 mei 2009 10:12 schreef motorbloempje het volgende:
ik wil een getint kleurtjezie nu nog wat bleekjes
Ik vind het al heel wat dat ik nog steeds mijn tag heb.quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:15 schreef boem-dikkie het volgende:
Wat wil jij voor kleurtje JK?
quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:14 schreef motorbloempje het volgende:
vooral m'n benen, die zien echt nooit daglicht![]()
en dan gaan zwemmen ineensfail
www.sundays.nlquote:Op woensdag 13 mei 2009 10:14 schreef motorbloempje het volgende:
vooral m'n benen, die zien echt nooit daglicht![]()
en dan gaan zwemmen ineensfail
Dat wil ik ook, een kleur of een tagje. Ik voel me zo normaal als userquote:Op woensdag 13 mei 2009 10:15 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ik vind het al heel wat dat ik nog steeds mijn tag heb.
dat zijn ijsjes, toch?quote:
Ik heb blauw net als mijn uhh... uhh.... uhh.... jeugdherinnering! De smurfen.quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:16 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
En zwart vind ik ook wel mooi als nickkleur.
Zwart, net als mijn ziel..
quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:16 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik had eens van mijn zusje een dagcreme gehad.. Heel lief enzo.
Had alleen niet gezien dat het om te bruinen was
Dus ik op mijn benen smeren.. Nou alsof ik de vlekkentering had
Echt niet dat ik mijn korte broek ging aan doen he..
Je krijgt netjes een advies en dan begin je met 10 min onder de lichtste bank, en dan opbouwen enzo.quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:17 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dat zijn ijsjes, toch?
ja, ik moet maar 's naar de zonnebank, zit er een in de straat hiermaar ik durf niet. Ben bang dat ik eruit kom als een kreeft
Ik heb van Knorretje een keer de tag "Jaloerse Kip" gehad na lang zeuren.quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:17 schreef Houzer het volgende:
Dat wil ik ook, een kleur of een tagje. Ik voel me zo normaal als user
Ik moest er best om lachenquote:
Hij weet nog veel meerquote:
Misschien is Houzer wel zo een sjiek hendige Guido.quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:19 schreef boem-dikkie het volgende:
Apart dat Houzer dit allemaal weet.
Weet je hoe lekker zonnebanken is. Ff 15min geen gezeik aan je kop, en je ziet er nog beter uit als je er onder vandaan komt ook.quote:
zijn er ' sterktes ' ?quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:19 schreef Houzer het volgende:
[..]
Je krijgt netjes een advies en dan begin je met 10 min onder de lichtste bank, en dan opbouwen enzo.
Nee.quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:25 schreef motorbloempje het volgende:
is dit het moment waar op we
' vertel vertel! '
moeten roepen?
Hoezo niet?quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:25 schreef Tally het volgende:
Nee.
jij deelt jouw bedgeheimen toch ook niet met ons?quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:25 schreef motorbloempje het volgende:
is dit het moment waar op we
' vertel vertel! '
moeten roepen?
Schobbejak!quote:
quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:15 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ik vind het al heel wat dat ik nog steeds mijn tag heb.
She gained a few pouds toquote:Op woensdag 13 mei 2009 10:40 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ik wist niet dat Semtex tegenwoordig korter rood haar heeft trouwens.
Voel je niets van.quote:
quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:57 schreef n00cL30n het volgende:
Oef, zo maar eens wat nieus rond gaan brengen hier.
Je hebt je contract getekedn ?quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:57 schreef n00cL30n het volgende:
Oef, zo maar eens wat nieus rond gaan brengen hier.
Wij hebben het over lekkere wijven en dan komt meneer met computergebrabbel aanzetten.quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:57 schreef Joene het volgende:
Hoeren Barcode scanners
Damn hang een barcode scanner via usb aan een windows xp (sp3) client, machine begint te flippen doet een reboot , sloopt hiermee een bestand tijdens het booten , en de pc is onbruikbaar. Zover dat een FDISK nodig was om weer leven in de pc te krijgen.
Ik haat Brakkige Devices
Samen met Albertoquote:
Neenquote:Op woensdag 13 mei 2009 11:08 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Whehe, Houzert de Fok!gigolo.
De Fok!olo, zo u wilt.
Waar zit je ergens?quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:59 schreef Houzer het volgende:
Wie is of neemt er vanmiddag nog meer vrij?
Dan gaan we naar de park om bier te drinken en KUT te schreeuwen.
Je kent alberto die de park checkt niet meer ?quote:
ik nietquote:Op woensdag 13 mei 2009 11:13 schreef cerror het volgende:
Wie heeft m'n bolletje met leverpastei gejat?
Ik post ook in R&Pquote:Op woensdag 13 mei 2009 11:09 schreef Houzer het volgende:
[..]
Neen
Alleen de mooie he, die lelijke (r&p posters)hoef ik echt niet hoor
Heb je al in je DVD-drive gekeken?quote:Op woensdag 13 mei 2009 11:13 schreef cerror het volgende:
Wie heeft m'n bolletje met leverpastei gejat?
Open je ook topics over je onzekerheid/sexuele geaardheid/sexloze leven/kras kras kwaliteiten?quote:
Ede, dat is toch in de biblebelt?quote:Op woensdag 13 mei 2009 11:16 schreef Houzer het volgende:
[..]
Nu in Ede, vanmiddag kan ik overal zijn.
Korrekt.quote:Op woensdag 13 mei 2009 11:18 schreef cerror het volgende:
Ede, dat is toch in de biblebelt?
Mijn allereerste topic was wel in R&P.. Over dat mijn man (toen nog vriend) nooit zin hadquote:Op woensdag 13 mei 2009 11:17 schreef Houzer het volgende:
[..]
Open je ook topics over je onzekerheid/sexuele geaardheid/sexloze leven/kras kras kwaliteiten?
Wat een lul.quote:Op woensdag 13 mei 2009 11:20 schreef Tally het volgende:
[..]
Mijn allereerste topic was wel in R&P.. Over dat mijn man (toen nog vriend) nooit zin had
Maar was gewoon een kuttoppic
Voor de rest niet geopend zover ik weet..
Ja ach.. Na 10 jaar word je dat ook wel zat..quote:Op woensdag 13 mei 2009 11:22 schreef Houzer het volgende:
[..]
Wat een lul.
Ik zou je iedere dag doen.
GVW.quote:Op woensdag 13 mei 2009 11:22 schreef Joene het volgende:
Topics openen is een kut bezigheid.
H! H! Jij ook!quote:Op woensdag 13 mei 2009 11:23 schreef motorbloempje het volgende:
hihi, je zei kut!
O menquote:Op woensdag 13 mei 2009 11:27 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
"Welke os kan ons iets leren? Noes, Noes, Noes, Noes."
ik had het niet eens door , whehehehe ik zei kut.quote:
Pokemonquote:Op woensdag 13 mei 2009 11:34 schreef boem-dikkie het volgende:
Uhm, ik wacht op geld voor Pokemon game.
Ik heb het ooit op een gamboy emulator gedaan, een van die eerste Pokeomn games.quote:
Ik heb Pokemon Blue nog voor de gameboy. Jeugdsentiment. Mijn save gooi ik ook niet weg want ik heb alle pokemon.quote:Op woensdag 13 mei 2009 11:38 schreef Houzer het volgende:
[..]
Ik heb het ooit op een gamboy emulator gedaan, een van die eerste Pokeomn games.
Heb me er wel een tijdje mee vermaakt.
Ik denk constant aan jouw tuin in colombia.quote:Op woensdag 13 mei 2009 11:37 schreef Joene het volgende:
ik wacht op geld om mn miljoenenjacht te kunnen kopen zonder dat mensen denken aan mijn tuin in colombia......
Tussen het mijmeren over schone Fok!sters door?quote:Op woensdag 13 mei 2009 11:38 schreef Houzer het volgende:
Ik denk constant aan jouw tuin in colombia.
Wil je voor me werken en dan steeds mooie pakketjes voor me heen en weer vliegen ?quote:Op woensdag 13 mei 2009 11:38 schreef Houzer het volgende:
[..]
Ik denk constant aan jouw tuin in colombia.
Je hebt mn tuin in colombia niet gezien ?quote:
Schone foksters in de tuin van J. in Colombiaquote:Op woensdag 13 mei 2009 11:40 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Tussen het mijmeren over schone Fok!sters door?
Dat zal niet goed voor je omzet zijn, als je mij dat laat doenquote:Op woensdag 13 mei 2009 11:42 schreef Joene het volgende:
[..]
Wil je voor me werken en dan steeds mooie pakketjes voor me heen en weer vliegen ?op eigen risico natuurlijk , zonder dat je weet wie ik ben enzo.
Nah ik zal zeggen als je een paar kilo van die plantjes weet mee te nemen , mag je gerust voor eigen consumptie wat gebruikenquote:Op woensdag 13 mei 2009 11:43 schreef Houzer het volgende:
[..]
Dat zal niet goed voor je omzet zijn, als je mij dat laat doen
ik dacht dat ik deze ook hier had gepost ?quote:Op woensdag 13 mei 2009 11:39 schreef Joene het volgende:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.20641 ik ga deze even testen met igo8 of met tomtom navcore 7
Neen. Dacht opeens dat ik in DIG zat ofzo.quote:Op woensdag 13 mei 2009 11:49 schreef Joene het volgende:
ik dacht dat ik deze ook hier had gepost ?
whehehehequote:Op woensdag 13 mei 2009 11:50 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Neen. Dacht opeens dat ik in DIG zat ofzo.
Zitten we dat niet danquote:Op woensdag 13 mei 2009 11:50 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Neen. Dacht opeens dat ik in DIG zat ofzo.
Ga jij maar rukken op je gadget..quote:Op woensdag 13 mei 2009 11:58 schreef Joene het volgende:
ik dacht in Nerds the revival ,en samen blij worden van gadgets.
Die klopt allang niet meer.quote:Op woensdag 13 mei 2009 12:05 schreef Houzer het volgende:
Had boebidoe niet ooit zo'n wie doet wie lijstje?
Zo duidelijk is hij niet hoorquote:Op woensdag 13 mei 2009 12:08 schreef Houzer het volgende:
[..]
Nee maar dan heb ik iig een lijst met high potentials
HOAXes en Conspiracies zeg ik je!quote:Op woensdag 13 mei 2009 12:05 schreef Houzer het volgende:
Had boebidoe niet ooit zo'n wie doet wie lijstje?
Kom je wel kijken dan ?quote:
Dat waren nog eens tijden het eilandquote:Op woensdag 13 mei 2009 12:01 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
* JohnnyKnoxville geeft Joene een kopje zelfgemaakte EIL-soep.
Zet je cam maar aan hoorquote:
Daar zie je meer ja.quote:Op woensdag 13 mei 2009 12:09 schreef Houzer het volgende:
[..]
Wacht ik kan beter kijken Fotoboek.fok\vrouwen
net als laatst ?quote:
quote:Op woensdag 13 mei 2009 12:13 schreef Houzer het volgende:
Opzich een mooi streven om alle foksters te gaan doen.
Net zoals Gandhi ook een mooi streven had.
Ja net als laatstquote:
tot midden in de nacht ook weer ?quote:
Ik hou het wel bij een enkele hier en daar. Het streven is mooi, mar om het daadwerkelijk tot uitvoering te brengen.quote:
Wie ?quote:
Nou uhm 3 uur (was het geloof ik) is voor vanavond wel een beetje laat..quote:
Weekend is okayquote:Op woensdag 13 mei 2009 12:34 schreef Tally het volgende:
[..]
Nou uhm 3 uur (was het geloof ik) is voor vanavond wel een beetje laat..
Dan liever in het weekend..
Ik ben op dieet n00bquote:
Onverzadigd vet in het kwadraatquote:
Huhw? A is groter dan of gelijk aan +quote:
Was eigenlijk een schouderklop gesprek. Dat ik het boven verwachtingen goed doet nu dat mijn collega ontslagen is.quote:Op woensdag 13 mei 2009 14:28 schreef Anosmie het volgende:
Oh-Oh T. Dat klinkt verdacht.
Waar ging het over?
Ze hadden even een foutje gemaaktquote:Op woensdag 13 mei 2009 15:27 schreef Joene het volgende:
Maar goed T , zaten er nog een paar centen an ?
Niets zover bekend is.quote:Op woensdag 13 mei 2009 15:42 schreef motorbloempje het volgende:
wat gaat Mikkie in vredesnaam modden?hij post door slotjes heen
http://www.hardwarebook.info/Keyboard_(6_PC,_PS/2)quote:Op woensdag 13 mei 2009 15:41 schreef boem-dikkie het volgende:
Heeft iemand hier enig idee hoe ik kan achterhalen wélke kabels van een toetsenbord precies welke zijn?
Dus welke kabels zijn data,clock,ground en vcc?
quote:Op woensdag 13 mei 2009 15:59 schreef n00cL30n het volgende:
Hodverdomme, altijd leuk, tegen je manager willen zeggen dat je op gaat rotten, en hij is de hele tijd in een meeting!
Hallo Baas,quote:
Ze zoeken iemand die weinig zin heeft om te werken en wel om te internetten ?quote:Op woensdag 13 mei 2009 23:39 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Goed gedaan Talie!
Ik heb vandaag via de Freundin nog even genetwerkt en een gesprek geregeld bij een bedrijf wat zowaar nog mensen zoekt. Laat ik nou precies aan het profiel voldoen..
Gelijk een auto van de zaak, bonusregeling en salarisverhoging erbij eisen!quote:
Auto van de zaak mogen ze houden.. Kan toch niet op tegen mijn autoquote:Op donderdag 14 mei 2009 08:42 schreef Houzer het volgende:
[..]
Gelijk een auto van de zaak, bonusregeling en salarisverhoging erbij eisen!
Jij misschien..quote:Op donderdag 14 mei 2009 08:44 schreef boem-dikkie het volgende:
Geld maakt niet gelukkig.Als ik nu met mijn huidige leventje opeens 5 miljoen op mijn rekening kreeg werd ik wel nét iets gelukkiger hoor.
Mijn collega heeft 2 weken geleden 2,3 miljoen gewonnen in de postcodelotterij en die werkt hier ook nog steeds als klusjesman.quote:Op donderdag 14 mei 2009 08:49 schreef boem-dikkie het volgende:
Nou.. Ik zou net als die buschauffeuse doen die toen zo'n hoofdprijs won.
Gewoon 't geld op een spaarrekening en alleen gebruiken als je een keer wat wil.. lekkere luxe vakantie ofzo. Ze had een autootje voor haar moeder gekocht en voor de rest alleen 't geld gebruikt voor een vakantie.
Voor de rest woonde ze nog steeds in haar flatje en werkte ze nog steeds elke dag als buschauffeuse.
Dat is gelul want dat doet het wel.. Volgens mij max 4 gig. Ik heb het zelf in mijn laptopje zitten en heb daar een discussie over gehad met de leverancier..quote:Op donderdag 14 mei 2009 09:01 schreef boem-dikkie het volgende:
Sowieso dat 32 bit maar maximaal 3 gig RAM geheugen gebruikt. 64 bits kan meer gebruiken.
Daarom vind ik het altijd zo leuk dat er op pc's staat " MET MAARLIEFST 4 GIG GEHEUGEN " terwijl die ene gig geen flikker kan/doet bij de meeste home laptops die tegenwoordig in de mediamarkt staan.
Nee hoor ik gebruik echt mijn volle 4 Gig..quote:Op donderdag 14 mei 2009 09:06 schreef boem-dikkie het volgende:
3072 MB gebruikt ie maar Tally. Niet 4 gig.
SP1 heeft dit namelijk voor een groot deel verholpen..quote:
2007 Boem.. 2007quote:Op donderdag 14 mei 2009 09:08 schreef boem-dikkie het volgende:
http://www.codinghorror.com/blog/archives/000811.html
dankuquote:Op donderdag 14 mei 2009 09:12 schreef boem-dikkie het volgende:
Hier staat het één en ander H.
Verschil tussen 32bit en 64bit.
Scooter kattenquote:Op donderdag 14 mei 2009 09:28 schreef Armageddon het volgende:
Komen onze katten:
Miep
Teun
Saar
Buxy
Gilera
Rapido
Noem 'm Yehei Schlomo.quote:Op donderdag 14 mei 2009 09:32 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Alleen is Rapido niet zo Rapido meer. Die is al 15 ofzo.
Zundapp.quote:Op donderdag 14 mei 2009 09:32 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Alleen is Rapido niet zo Rapido meer. Die is al 15 ofzo.
quote:
Nope dan zit ik vol.......... Lees in masterdam op verhaardag van een seniele behaarde.quote:Op donderdag 14 mei 2009 09:44 schreef Armageddon het volgende:
Joene het gaat een weekje later op zaterdag worden. Is dat ok?
Die harigequote:
Jaaaaaaaa een schatje hequote:
Dan komt Arma daar toch ook langs?quote:Op donderdag 14 mei 2009 09:45 schreef Joene het volgende:
Nope dan zit ik vol.......... Lees in masterdam op verhaardag van een seniele behaarde.
Wanneer is de finale?quote:Op donderdag 14 mei 2009 09:05 schreef Anosmie het volgende:
Mogguh op deze zonovergoten voorochtend van de 2e halve finale van het songefstival.
.
Niet meer.quote:Op donderdag 14 mei 2009 10:05 schreef boem-dikkie het volgende:
Niemand van jullie woont in Delft zeker?
Wel gewoond? Weet jij een beetje oke hotel of een slaapplek op wandel afstand van de Korenbeurs?quote:
Op de Koornmarkt zit een hotel naast de Synagoge (bij parkeerplaats Gasthuisplein).quote:Op donderdag 14 mei 2009 10:07 schreef boem-dikkie het volgende:
Wel gewoond? Weet jij een beetje oke hotel of een slaapplek op wandel afstand van de Korenbeurs?
Vraag m'n ex. Misschien heeft ze nog een matrasje over. Die woont daar om de hoek.quote:Op donderdag 14 mei 2009 10:07 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Wel gewoond? Weet jij een beetje oke hotel of een slaapplek op wandel afstand van de Korenbeurs?
Wat zie jij als vrij prijzig? En ik ben volgens mij nog nooit in Delft geweest. Is de Korenbeurs een beetje te vinden vanaf het CS?quote:Op donderdag 14 mei 2009 10:08 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Op de Oude Delft zit een hotel naast de Synagoge (bij parkeerplaats Gasthuisplein).
Maar dat is volgens mij een vrij prijzig hotel.
9292ov.nlquote:Op donderdag 14 mei 2009 10:09 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Wat zie jij als vrij prijzig? En ik ben volgens mij nog nooit in Delft geweest. Is de Korenbeurs een beetje te vinden vanaf het CS?
Hé. Algemene vraag. Ik heb 't al gevonden. 10 minuten van CS ofzo.quote:Op donderdag 14 mei 2009 10:11 schreef Anosmie het volgende:
[..]
9292ov.nl
Lees je in Boem. Lees. Je. In.
Jawel, station uit, oversteken, rechtdoor door Barbarasteeg, over bruggetje over Oude Delft, rechtdoor, bij Koornmarkt linksaf, Koornmarkt helemaal aflopen, doorlopen bij versmalling, bij Visbanken (je weet wel, bij dat pleintje bij de Gall&Gall en Restaurant de Wijnhaven) rechtsaf. Stenen klont waartegen de Visbanken zijn gebouwd is de Koornbeurs.quote:Op donderdag 14 mei 2009 10:09 schreef boem-dikkie het volgende:
Wat zie jij als vrij prijzig? En ik ben volgens mij nog nooit in Delft geweest. Is de Korenbeurs een beetje te vinden vanaf het CS?
Koel, je gaat lekker nerden aldaar?quote:Op donderdag 14 mei 2009 10:11 schreef boem-dikkie het volgende:
Chiptune festival.
Jup. Wiklund komt auch. Die is uitgenodigd om op te treden. Vliegticket en hotel wordt voor 'm betaald.quote:Op donderdag 14 mei 2009 10:14 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Koel, je gaat lekker nerden aldaar?
(Komt Wiklund ook? Of is het een nationaal festival?)
FF naar Assen terug karrenquote:Op donderdag 14 mei 2009 10:15 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Jup. Wiklund komt auch. Die is uitgenodigd om op te treden. Vliegticket en hotel wordt voor 'm betaald.!
Heeft niemand zin om met me mee te gaan en dan 's nachts voor mij te bobben?
Worden je ouders dan niet ongerust als hun benjamin niet thuis komt slapen?quote:Op donderdag 14 mei 2009 10:20 schreef boem-dikkie het volgende:
Nee, Groningen.
En niet terug. Als ik maar bij iemand kan pitten die kan bobben tussen Delft en zijn huis. Dan is 't prima.
http://www.legerdesheils.com/delft/quote:Op donderdag 14 mei 2009 10:22 schreef boem-dikkie het volgende:
Ja.
Welcome (back) to Vulcanusgames.net!quote:Op donderdag 14 mei 2009 10:26 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
http://www.legerdesheils.com/delft/
Of een lekker hamburger uit de afvalbak.quote:Op donderdag 14 mei 2009 10:26 schreef boem-dikkie het volgende:
En elke dag koolhydraat rijk eten. Bonen met spek. Geniaal!
TV kijken en je wijf uitschelden?quote:Op donderdag 14 mei 2009 10:27 schreef Armageddon het volgende:
Wat moet je met een huis als je bier hebt?
Weedplantage?quote:Op donderdag 14 mei 2009 10:27 schreef Armageddon het volgende:
Wat moet je met een huis als je bier hebt?
Daar heb je een TV en een wijf voor nodig, geen huis.quote:
Dan wordt het tijd om hem eens schoon te makenquote:
quote:Op donderdag 14 mei 2009 10:34 schreef Metatron het volgende:
[..]
Dan wordt het tijd om hem eens schoon te maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |