Ik had geen laatste postquote:Op woensdag 13 mei 2009 10:02 schreef boem-dikkie het volgende:
Niet zo lang dat wij al 30 reacties hebben geplaatst en Tally een nieuw topic aanmaakt?
Kun je niks mee hoor.quote:
Ik wil een gele i.v.m. mijn liefde voor pils.quote:
Tot het streepje van de e geel en dan daarboven wit.quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:10 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik wil een gele i.v.m. mijn liefde voor pils.
Ik ken dat jaquote:Op woensdag 13 mei 2009 10:12 schreef motorbloempje het volgende:
ik wil een getint kleurtjezie nu nog wat bleekjes
Ik vind het al heel wat dat ik nog steeds mijn tag heb.quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:15 schreef boem-dikkie het volgende:
Wat wil jij voor kleurtje JK?
quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:14 schreef motorbloempje het volgende:
vooral m'n benen, die zien echt nooit daglicht![]()
en dan gaan zwemmen ineensfail
www.sundays.nlquote:Op woensdag 13 mei 2009 10:14 schreef motorbloempje het volgende:
vooral m'n benen, die zien echt nooit daglicht![]()
en dan gaan zwemmen ineensfail
Dat wil ik ook, een kleur of een tagje. Ik voel me zo normaal als userquote:Op woensdag 13 mei 2009 10:15 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ik vind het al heel wat dat ik nog steeds mijn tag heb.
dat zijn ijsjes, toch?quote:
Ik heb blauw net als mijn uhh... uhh.... uhh.... jeugdherinnering! De smurfen.quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:16 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
En zwart vind ik ook wel mooi als nickkleur.
Zwart, net als mijn ziel..
quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:16 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik had eens van mijn zusje een dagcreme gehad.. Heel lief enzo.
Had alleen niet gezien dat het om te bruinen was
Dus ik op mijn benen smeren.. Nou alsof ik de vlekkentering had
Echt niet dat ik mijn korte broek ging aan doen he..
Je krijgt netjes een advies en dan begin je met 10 min onder de lichtste bank, en dan opbouwen enzo.quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:17 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dat zijn ijsjes, toch?
ja, ik moet maar 's naar de zonnebank, zit er een in de straat hiermaar ik durf niet. Ben bang dat ik eruit kom als een kreeft
Ik heb van Knorretje een keer de tag "Jaloerse Kip" gehad na lang zeuren.quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:17 schreef Houzer het volgende:
Dat wil ik ook, een kleur of een tagje. Ik voel me zo normaal als user
Ik moest er best om lachenquote:
Hij weet nog veel meerquote:
Misschien is Houzer wel zo een sjiek hendige Guido.quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:19 schreef boem-dikkie het volgende:
Apart dat Houzer dit allemaal weet.
Weet je hoe lekker zonnebanken is. Ff 15min geen gezeik aan je kop, en je ziet er nog beter uit als je er onder vandaan komt ook.quote:
zijn er ' sterktes ' ?quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:19 schreef Houzer het volgende:
[..]
Je krijgt netjes een advies en dan begin je met 10 min onder de lichtste bank, en dan opbouwen enzo.
Nee.quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:25 schreef motorbloempje het volgende:
is dit het moment waar op we
' vertel vertel! '
moeten roepen?
Hoezo niet?quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:25 schreef Tally het volgende:
Nee.
jij deelt jouw bedgeheimen toch ook niet met ons?quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:25 schreef motorbloempje het volgende:
is dit het moment waar op we
' vertel vertel! '
moeten roepen?
Schobbejak!quote:
quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:15 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ik vind het al heel wat dat ik nog steeds mijn tag heb.
She gained a few pouds toquote:Op woensdag 13 mei 2009 10:40 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ik wist niet dat Semtex tegenwoordig korter rood haar heeft trouwens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |