Dat was vorige week inderdaad echt al een ramp, de hele N280 stond vast in beide richtingen, maar daar kwam ik dus pas achter toen ik de A73 afreed... Uiteindelijk zo snel mogelijk weer in de andere richting de A73 opgereden om een afslag eerder te pakken. Heb gisteren trouwens weinig gemerkt van een verkeersinfarct, maar nu de tunnels dicht zijn rijd ik wel weer elke keer via Asselt naar Swalmen, maar helaas ben ik daar ook niet de enige...quote:Op zaterdag 20 juni 2009 13:05 schreef Tism het volgende:
[..]
OMG, THE GERMANS!!!..![]()
Als die wave er nog eens overheen zou zijn gekomen, dan hadden we waarschijnlijk ook nog een paar artikeltjes kunnen plaatsen over diversen vechtpartijen en of file rijdende zelfmoordenaars, wellicht..
Man! Heel autorijdend Roermond en omstreken is opzoek naar alternative routes, ventweggetjes en sluiproutes!..quote:Op zaterdag 20 juni 2009 13:25 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Dat was vorige week inderdaad echt al een ramp, de hele N280 stond vast in beide richtingen, maar daar kwam ik dus pas achter toen ik de A73 afreed... Uiteindelijk zo snel mogelijk weer in de andere richting de A73 opgereden om een afslag eerder te pakken. Heb gisteren trouwens weinig gemerkt van een verkeersinfarct, maar nu de tunnels dicht zijn rijd ik wel weer elke keer via Asselt naar Swalmen, maar helaas ben ik daar ook niet de enige...
Tja, ik kom zo lastig met computerapparatuur in Sittard of in Eindhoven zonder auto en moet dan toch weer naar Swalmen uiteindelijk...quote:Op zaterdag 20 juni 2009 13:31 schreef Tism het volgende:
[..]
Man! Heel autorijdend Roermond en omstreken is opzoek naar alternative routes, ventweggetjes en sluiproutes!..![]()
[TIP:]
In 't weekend of op dagen dat 't Duitse volk een nationale vrijedag heeft en in de spits tijdens de sluiting van de tunnels (A73)...
GA FIETSEN OF LOPEN, MAAR LAAT DE AUTO STAAN, JE KOMT ECHT ERGENS!!!..
Mja, ik bedoel dan eigenlijk ook, als het je iets meer moeite mag kosten en als je de auto echt niet nodig hebt, hé!?..quote:Op zaterdag 20 juni 2009 13:47 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Tja, ik kom zo lastig met computerapparatuur in Sittard of in Eindhoven zonder auto en moet dan toch weer naar Swalmen uiteindelijk...
Was dat met die Ferrari's?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 13:57 schreef Tism het volgende:
Heeft er iemand trouwens een linkje naar de uitzending van "Blik op de weg" van afgelopen week (Blik op de Weg 16-06-2009), Roermond schijnt daar op te zien te zijn geweest..![]()
Ik heb dat gemist want mijn videorecorder is kapot en ik was weg!..![]()
Heeft iemand 't toevallig opgenomen???..
Die zie je hier ook steeds meer rond rijden, wel al met een Duits/Belgisch kenteken, edoch toch zie je ze hier steeds meer rond rijden!..quote:
De laatste uitzending die ik kan vinden is van 26 mei 2009, daar heb ik niks an!..quote:(maar blik op de weg staat toch gewoon op Uitzending Gemist of niet?)
Zoek en gij zult vinden..quote:Op zaterdag 20 juni 2009 14:22 schreef Tism het volgende:
De laatste uitzending die ik kan vinden is van 26 mei 2009, daar heb ik niks an!..
..quote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:35 schreef denka het volgende:
[..]
Zoek en gij zult vinden..![]()
Blik Op De Weg 16-06-2009
24:17 Begint het zoiets..
..quote:"Geloof je in god? Geloof je in god? Geloof je in god?...maak nieks oet tjong!!!"
Wat ga je met je 5000 Euro doen, you lucky bastard?!!!..quote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:13 schreef Sjoerd102 het volgende:
Ik Werk tegenwoordig op Westhoven (bij Essent)
Helaas, helaas.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:19 schreef Tism het volgende:
[..]
Wat ga je met je 5000 Euro doen, you lucky bastard?!!!..
Die politie-agent kwam op mij juist over als een gefrustreerde pauper.quote:
Ten eerste wil ik de tegemoetkomende automobilist bedanken voor de lichtsignalen, om me daarmee te waarschuwen voor de verkeerscontrole..quote:Extreme snelheden gemeten op N280 bij Horn
Door NEWWORLD, maandag 29 juni 2009 15:05
HORN - Het Verkeershandhavingsteam voerde zondag een verkeerscontrole uit op het vierbaans weggedeelte van de Rijksweg N280 in de richting van Roermond. 16 Bestuurders kregen te horen dat zij hun rijbewijs terplekke moesten achterlaten vanwege hun rijgedrag. Er werden snelheden van ver boven de toegestane 100 km/u gemeten, met als uitschieter een 21 jarige automobilist uit Mainz die met 195 km/u richting Roermond raasde.
Tijdens deze snelheidscontrole viel het de agenten op dat veel automobilisten het met de ter plaatse geldende limiet van 100 km/u niet zo nauw namen. Ze wezen de meest extreme hardrijders naar de kant om hen te verbaliseren. Opvallend veel automobilisten reden, ondanks het drukke verkeersaanbod, met veel te hoge snelheden over deze autoweg. Slechts de 18 bestuurders die de controlepost met meer dan 150 km/u passeerden, werden staande gehouden. 16 Van deze snelle rijders moesten hun rijbewijs inleveren, met uitzondering van de 21-jarige man uit Mainz, die, omdat hij zijn rijbewijs niet bij zich had, zijn auto moest achterlaten. Hij krijgt zijn auto van de politie terug als hij zijn rijbewijs daarvoor in de plaats brengt. Omdat al deze verdachten meer dan 50 km/u te hard reden, is de politie gemachtigd het rijbewijs in te vorderen.
Twee bestuurders bleken net onder de 50 km/u te hard te hebben gereden. Zij hoefden hun rijbewijs net niet in te leveren, maar krijgen binnenkort van de officier van justitie te horen hoe hoog de boete zal zijn. Er werd zondag gecontroleerd tussen drie en zes uur 's middags en in de avonduren tussen van zeven en tien.
Nog meer tunnels!!!..quote:De plannen in de toekomst.
Tot aan Baexem is de N280 nu een autoweg met twee rijstroken per rijrichting. Ten noorden van Roermond, tussen de binnenstad en het Designer Outlet Centre, ligt echter nog een stuk weg dat wordt geregeld met verkeerslichten. Om ook hier een betere doorstroming te garanderen heeft de gemeente Roermond een plan opgesteld voor de aanpak van dit stuk weg. Zoals het er nu naar uitziet komt er ter hoogte van het kruispunt bij het Outlet Centre een korte tunnel. De N280 gaat hier onder het lokale wegennet door. Ter hoogte van de Rattentoren, nabij de Maasbrug, zal het kruispunt anders worden ingedeeld. Lokaal verkeer zal de N280 niet zomaar meer kunnen bereiken en zal moeten omrijden. Hierdoor kan het verkeer op de N280 veilig en snel doorrijden.
Verder zal de Maasbrug bij Roermond mogelijk worden verbreed. Hierdoor kan een extra rijstrook worden aangelegd voor langzaam verkeer en is er plaats voor een middengeleider, waardoor een betere scheiding tussen beide rijrichtingen ontstaat.
Wat natuurlijk alleen maar verantwoord is als je in een auto rijd van Zuid-Europeese origine, zoals Ferrari, Lamborghini of Seat..quote:Op dinsdag 30 juni 2009 14:44 schreef de_boswachter het volgende:
Ik rijdde gistereavond nog 190 daar
Waar zat jij bij de Kade???quote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:28 schreef Tism het volgende:
Van die overdreven controle bij de ingang heb ik geen last gehad, ben gewoon ergens door een gat in het hekwerk naar binnen gelopen..![]()
Ik was wat laat terug in Roermond Zondag, heb de laatste 10 Minuten van Marco V meegekregen en daarna begon Ferry Corsten met z'n Trance meuk, moest ff op mijn vingers bijten tot 22:00 uur om het te overleven, maar toen we eindelijk op het terrasje bij "De Kade" zaten ging het allemaal wel weer een beetje, na 3 vaasjes..
Ik kan heel trots melden dat ik een keer betrokken ben geweest bij een ongeluk aldaar, maar dat kwam door:quote:Op dinsdag 30 juni 2009 14:42 schreef Tism het volgende:
[..]
Ten derde vraag ik me af hoeveel ongelukken of andere problemen er de laatste jaren zijn geweest op dat stuk van de N280 die werkelijk te maken hebben met, of veroorzaakt zijn door veel te hoge snelheden op deze autoweg, en of deze frequente verkeerscontroles heden ten dagen, daarmee niet een beetje overdreven zijn..![]()
Het had gehageld, spekglad dus, en de auto voor me (Nissan 200SX met achterwielaandrijving) had ineens besloten de vangrail te gaan kussen. Ik had 2 opties: of er tegenaan, of uitwijken naar rechts, waar op dat moment een vrachtwagen aankwam die door die hagel ook niet meer kon remmen... Ik heb toch maar voor de 1e optie gekozenquote:Miz zijn de meeste incidenten het gevolg van slechte afwatering tijdens regenachtig weer en de daarmee bijkomstige aquaplanning en "spray" waarbij snelheden van 100 km/u al gevaarlijke situaties opleverd, op deze weg die de sportieve automobilist ideaal oogt, en vaak uitnodigt om het gaspedaal eens even lekker helemaal tot op de bodem in te trappen.
??quote:Op dinsdag 30 juni 2009 15:13 schreef Tism het volgende:
[..]
Wat natuurlijk alleen maar verantwoord is als je in een auto rijd van Zuid-Europeese origine, zoals Ferrari, Lamborghini of Seat..
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 14:42 schreef Tism het volgende:
[..]
Frapant is het trouwens ook dat men daar de laatste tijd veel controleerd als er evenementen gehouden worden in Roermond waar veel bezoekers op afkomen van buiten de stad. Zoals vandaag ook het geval zal zijn met het eerder hierboven genoemde evenement op de Markt.
Ohjoa, en den nog efkes get angers waat betreffende de nieue N280,
[..]
Nog meer tunnels!!!..
FreeFunkFestival komend weekend in Venloquote:Op dinsdag 30 juni 2009 19:01 schreef Plums het volgende:
Binnenkort niet nog leuke dingen te doen? Dancetour is niet zo mijn ding, en ik zat sowieso in Mtricht dit weekend.
Oh huh!? Ik zat buiten op het terrasje, op een stoel!..quote:Op dinsdag 30 juni 2009 17:00 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Waar zat jij bij de Kade???Ik was er na dancetour namelijk ook nog geweest, ging ook pas rond 1 uur naar huis
![]()
En waar was jij????quote:Op dinsdag 30 juni 2009 08:12 schreef Metalfreak het volgende:
En iedereen vanavond zeker naar het TrosMuziek
feest
op het plein?
Zat je buiten op het terras bij de Kade zelf, of aan d overkant van de straat??quote:Op dinsdag 30 juni 2009 21:19 schreef Tism het volgende:
[..]
Oh huh!? Ik zat buiten op het terrasje, op een stoel!..Ben ook om 01:00 uur naar huis gegaan..
Ik ontken ALLES!!!quote:Op dinsdag 30 juni 2009 23:49 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
En waar was jij????![]()
![]()
Och ja, jij was daar![]()
![]()
![]()
![]()
haha, leuk dat je erbij was. morgen enkele foto's op dit topic (nee niet van metal)
Aan de overkant van de straat..quote:Op woensdag 1 juli 2009 01:09 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Zat je buiten op het terras bij de Kade zelf, of aan d overkant van de straat??
Ow, ik zat daar in het begin op het muurtje bij de Roer omdat zo'n mensen als jij alle tafeltjes bezettenquote:
Wie is de heldquote:Op woensdag 1 juli 2009 17:40 schreef de_boswachter het volgende:
TISM IK HEB VANDAAG MET DE HELD GESPROKEN!!!
Wat een baaaaasss
Jo!..quote:Op woensdag 1 juli 2009 17:40 schreef de_boswachter het volgende:
TISM IK HEB VANDAAG MET DE HELD GESPROKEN!!!
Wat een baaaaasss
Tja, moet je gewoon een tijdje lelijk naar ze gaan zitten kijken, gaan ze vanzelf weg..quote:Op woensdag 1 juli 2009 17:21 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ow, ik zat daar in het begin op het muurtje bij de Roer omdat zo'n mensen als jij alle tafeltjes bezetten
OMG!1!..quote:
Doe ik..quote:Op woensdag 1 juli 2009 19:53 schreef de_boswachter het volgende:
Doe um de groeten van me.
Lol ik zal es zwaaien als ik er weer eens langskom.quote:Op woensdag 1 juli 2009 23:45 schreef skittelman het volgende:
Helemaal links bovenin bij de oranje luifels zit ik elke dag af te studeren
[ afbeelding ]
Wat zit daar dan ?quote:Op woensdag 1 juli 2009 23:45 schreef skittelman het volgende:
Helemaal links bovenin bij de oranje luifels zit ik elke dag af te studeren
[ afbeelding ]
Ik mag dan wel hopen dat jij niet verantwoordelijk was voor het fiasco rond de promotie (welke promotiequote:Op donderdag 2 juli 2009 10:02 schreef skittelman het volgende:
Citymanagement
ik zorg ervoor dat de feestjes in Roermond beter bezocht worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |