quote:Persona heb ik nog niet besteld nee
Persona niet bestellen, Orange Box nog niet gespeeld.quote:Orange Box bijvoorbeeld.
Gijs,... jij mist de meest machtigste end-credits en begin tutorials van de twee beste games ooit gemaaktquote:Op woensdag 13 mei 2009 08:40 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
[..]
Persona niet bestellen, Orange Box nog niet gespeeld.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 13 mei 2009 08:42 schreef Magneet het volgende:
ik heb de Orange Box geprobeerd, vind het helemaal niks
Monkey Island I en II heb ik diverse keren uitgespeeld hoor.quote:Op woensdag 13 mei 2009 08:43 schreef Chocobo het volgende:
Gijs,... jij mist de meest machtigste end-credits en begin tutorials van de twee beste games ooit gemaakt
quote:Op woensdag 13 mei 2009 08:42 schreef Magneet het volgende:
quote:Op woensdag 13 mei 2009 08:44 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Monkey Island I en II heb ik diverse keren uitgespeeld hoor.
Naar welke games refereer je dan Gijs?quote:
Geschrokken ookquote:Op woensdag 13 mei 2009 08:36 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Orange Box,....
Maar nee,... ik wil CoD4 al een tijd spelen, maar het is er nooit van gekomen. Lijkt me een coole SP, maar ben zo geschrokken van CoD3, dat ik dezelfde gameplay verwacht.
Het kan wat saai zijn ja, dat herken ik er ook wel in.. eenzaamheid. Doch, dat gevoel wat je er bij hebt van een uitgestrekte wereld is ongekend.quote:Op woensdag 13 mei 2009 08:42 schreef Magneet het volgende:
Klopt, Infinty Wardquote:Op woensdag 13 mei 2009 08:55 schreef Bastard het volgende:
Geschrokken ook![]()
Nee, zijn andere makers Gijs.. van CoD2, en daarnaast een hele andere setting, gewoon compleet ander spel en niet te vergelijken met zijn voorganger.
Gijs, FFVII heb ik 2x helemaal uitgespeeld.quote:Op woensdag 13 mei 2009 09:00 schreef Chocobo het volgende:
Xenogears
[ afbeelding ]
Final Fantasy VII
[ afbeelding ]
Dat wist ik niet Gijs,.... nou vul dan maar Chrono Cross of Vagrant Story in i.p.v. FFVIIquote:Op woensdag 13 mei 2009 09:06 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gijs, FFVII heb ik 2x helemaal uitgespeeld.
En Xenogears speel ik wel een keer de remake op de DS.
Serieus Gijs...ik ben een FFVII -hoer!quote:Op woensdag 13 mei 2009 09:18 schreef Chocobo het volgende:
Dat wist ik niet Gijs,.... nou vul dan maar Chrono Cross of Vagrant Story in i.p.v. FFVII
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
quote:Op woensdag 13 mei 2009 09:21 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Serieus Gijs...ik ben een FFVII -hoer!2x keer uitgespeeld,.... wel respect!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FFX was inderdaad ook zooooo goed. Luister nog wel eens naar de OST,..... serieus wow
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
Op de PC nog wel.quote:Op woensdag 13 mei 2009 09:23 schreef Chocobo het volgende:
2x keer uitgespeeld,.... wel respect!FFX was inderdaad ook zooooo goed. Luister nog wel eens naar de OST,..... serieus wow
[ afbeelding ]
Je kunt ze niet echt met elkaar vergelijken vind ik.quote:Op woensdag 13 mei 2009 09:27 schreef Rossdale het volgende:
Monkey Island 1 en 2 slechter vinden dan Orange Box
Als HL2 niet al 2 jaar op de markt was, was ik het met de meeste gijsjes eens geweest. Aber.... nein.
MI1&2 zijn tofferder
Ik kan dat nergens teruglezen eerlijk gezegdquote:Op woensdag 13 mei 2009 09:27 schreef Rossdale het volgende:
Monkey Island 1 en 2 slechter vinden dan Orange Box
Heb jij een Amiga gehad Gijs?quote:Op woensdag 13 mei 2009 09:30 schreef Bastard het volgende:
Mja je moet er van houden natuurlijk![]()
Voor mij Gran Turismo 1 en 2.. letterlijk tot sochtendsvroeg spelen en dan snel douchen en weer naar het werk gaan
[ afbeelding ]
Let op; er was nog geen MP uitgevonden he!
Maar daarvoor nog op de Amiga echt veel goede herrineringen opgedaan
[ afbeelding ]
(Rick dangerous)
Ik moest het met een C128 doen!quote:Op woensdag 13 mei 2009 09:34 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Heb jij een Amiga gehad Gijs?Ik ook
Machtige (spel)computer
Jazeker, had wel 200 spellen er opquote:Op woensdag 13 mei 2009 09:34 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Heb jij een Amiga gehad Gijs?Ik ook
Machtige (spel)computer
Ik weet nog dat je dan links moest zijn om iets, en dan rechts om die kisten heen, en dan onder een vrachtwagen door om daarachter binnen te komen..quote:Op woensdag 13 mei 2009 09:35 schreef Chocobo het volgende:
Toen ik dit speelde dacht ik dat de limiet bereikt was![]()
[ afbeelding ]
En nu laat je OutRun Arcade Online links liggen? On-be-grij-pe-lijk.quote:Op woensdag 13 mei 2009 09:37 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik moest het met een C128 doen!
[ afbeelding ]
Ik weet nog goed dat mijn vader me 24 jaar geleden helemaal naar de Dixons reed ver in Den Haag om Outrun te kopen. Pa![]()
[ afbeelding ]
Ik ook, ik ook, ik ookquote:Op woensdag 13 mei 2009 09:38 schreef Bastard het volgende:
Jazeker, had wel 200 spellen er op
Met een extra floppy drive zodat je niet steeds hoefde te wisselen!
Big ass tv recht voor mn snufferd.. waren nog eens tijden.
Ja,... er was ook een luik linksboven!quote:Op woensdag 13 mei 2009 09:39 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik weet nog dat je dan links moest zijn om iets, en dan rechts om die kisten heen, en dan onder een vrachtwagen door om daarachter binnen te komen..
Overigens helemaal in zwart wit gespeeld op mn omgebouwde psx.
Tijden veranderen Gijs,... ik speel Dragon's Lair ook niet meerquote:Op woensdag 13 mei 2009 09:40 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
En nu laat je OutRun Arcade Online links liggen? On-be-grij-pe-lijk.
Ik weet nog goed dat ik in Aachen 3 of 4 winkels ben afgelopen voor een 3dfx kaart (Duitsland was net over de grens, en daar waren onderdelen goedkoper). Toen thuis de patch voor Tomb Raider geinstalleerd en er ging een wereld voor me open!quote:Op woensdag 13 mei 2009 09:40 schreef Rossdale het volgende:
Mijn pa heeft speciaal een nieuwe PC aangeschaft, zodat we Turok konden spelen. Het was namelijk een van de eerste games waar een 3dfx kaart voor nodig was en ik had de game voor mijn verjaardag gekregen terwijl ik hem niet kon spelen
Ik heb inderdaad ook moeten uitwijken naar het buitenland voor een 3dfx kaart, alleen was de belgische grens wat dichter bij voor mijquote:Op woensdag 13 mei 2009 09:44 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik weet nog goed dat ik in Aachen 3 of 4 winkels ben afgelopen voor een 3dfx kaart (Duitsland was net over de grens, en daar waren onderdelen goedkoper). Toen thuis de patch voor Tomb Raider geinstalleerd en er ging een wereld voor me open!Naderhand nog genoten van Resident Evil (een van de eerste games waar een 3D kaart verplicht voor was), Little Big Adventure en Final Fantasy VII. Toen Metal Gear Solid uitkwam een PSX erbij gehaald, en toen GTAIII uitkwam een PS2. Daarna eigenlijk opgehouden met PC games. Ik twijfelde nog om te upgraden voor HL2, maar toen die steeds maar werd uitgesteld had ik zoiets van "fuck it".
Lag in de vrachtwagen niet de SOCOM?quote:
Larryquote:Op woensdag 13 mei 2009 09:47 schreef Chocobo het volgende:
Vaak liet ik de commodore ook links liggen voor de Sierra adventures op de PC
[ afbeelding ]
Nee ... echt??quote:Op woensdag 13 mei 2009 09:41 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja,... er was ook een luik linksboven!
JA!quote:Op woensdag 13 mei 2009 09:47 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Lag in de vrachtwagen niet de SOCOM?
Er was ook een spel bij.. geen idee meer hoe het heet maar had het laatst er over met mn broer.quote:Op woensdag 13 mei 2009 09:41 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik ook, ik ook, ik ook
Weet nog goed toen de eerste game op 11 disks (!) kwam.
Nee.quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
Oh, en als mensen iets bij Bol.com willen bestellen, doe dat dan via de mini banner op mijn blog. Ik krijg de komende weken een verhoogd percentage op electronica
Wat krijgen wij dan?quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
Oh, en als mensen iets bij Bol.com willen bestellen, doe dat dan via de mini banner op mijn blog. Ik krijg de komende weken een verhoogd percentage op electronica
quote:
Je zat gewoon tever steeds te schieten mietje!quote:De verhaalmode in het spel zal geen co-op bevatten. Wel wordt het mogelijk andere missies samen met een vriend te spelen
De singleplayer wordt langer dan die van Call of Duty 4: Modern Wafare
Je zult meer bewegingsvrijheid hebben, maar het spel blijft lineair
De game zal draaien op 60 frames per seconde
Je kunt sneeuwscooters gebruiken om te vluchten uit gevechten. Het is echter nog niet duidelijk of je ze zelf kunt besturen
Je zult ijsmuren kunnen beklimmen
Er zullen verplaatsbare turrets in de singleplayer aanwezig zijn en de tegenstander zal de beschikking hebben over 'customised' wapens
In het vierde deel moest je tijdens de singleplayer een bepaalde lijn voorbij zijn voor de tegenstander stopte met spawnen. Dit zal nu anders zijn
Dat was gewoon onrealistisch en irritant!quote:Op woensdag 13 mei 2009 11:15 schreef Bastard het volgende:
Je zat gewoon tever steeds te schieten mietje!![]()
Daar zitten veel kliks van mij tussen!quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
Sjo! Google heeft 25,52 naar mijn rekening overgemaakt vannacht, mijn eerste adsense betalingIk laat je weten wanneer dat op mijn rekening staat
Mijn eerste game ooit! Stop the Expressquote:
Wel al veel hoor,... 25 euro,... das toch een gamequote:Op woensdag 13 mei 2009 11:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik denk dat 90% van mijn kliks van Kepler, mijn zusje en jou afkomen
Ik klik ook regelmatig hoorquote:Op woensdag 13 mei 2009 11:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik denk dat 90% van mijn kliks van Kepler, mijn zusje en jou afkomen
Ja snap ik.. maar dan loop ik er heen en zoek in de buurt dekking, vlgs mij was op dat stukje een traktor aanwezig bij die ingangquote:Op woensdag 13 mei 2009 11:21 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Dat was gewoon onrealistisch en irritant!
In FPS hou ik sowiezo liever afstand, vijanden van veraf neerschieten. Ik gebruik zelden de melee functie.Bij CoD4 kon dat dus niet omdat vijanden bleven komen! Soms haalde je dat echt uit het spel, bijvoorbeeld als je een paar dozijn terroristen uit een klein houten huisje zag komen.
Dit zijn nu zeg maar mn serverkosten. Daarmee is het een gratis hobby gewordenquote:Op woensdag 13 mei 2009 11:51 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Wel al veel hoor,... 25 euro,... das toch een game
quote:
Echt vol op zn gezichtquote:Op woensdag 13 mei 2009 12:39 schreef Chocobo het volgende:
http://www.break.com/index/massive-faceplant-off-staircase.html
Die schadequote:Op woensdag 13 mei 2009 12:43 schreef Bastard het volgende:
[..]
Echt vol op zn gezicht
Gebruik dan ook een trap zoals hij bedoelt is.
mooi kruisje. Dumpert plaatjes laten zich hier niet rechstreeks plaatsen Cho die moet je linkenquote:
Het loont de moeite om de URL even te CPén naar de adresbalk!quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:24 schreef Magneet het volgende:
[..]
mooi kruisje. Dumpert plaatjes laten zich hier niet rechstreeks plaatsen Cho die moet je linken
Nee!quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:24 schreef Magneet het volgende:
[..]
mooi kruisje. Dumpert plaatjes laten zich hier niet rechstreeks plaatsen Cho die moet je linken
uhuh maar niet op me werkquote:Op woensdag 13 mei 2009 13:26 schreef Bastard het volgende:
[..]
Het loont de moeite om de URL even te CPén naar de adresbalk!
Hoe ver ben je met Resident Evil 5 Gijs,... heb hem vorige week eindelijk uitgespeeld,... erg leuke game! Vooral de replay ligt heel hoog. Wilde elk chapter op A of S ranking!quote:
Gijs schei toch uit met die flauwekul!quote:
Gijs..quote:Op vrijdag 15 mei 2009 08:04 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gijs schei toch uit met die flauwekul!
Ja!quote:
quote:Beste Roy,
Gefeliciteerd! Je hebt een goodiebag van Ferry Corsten gewonnen.
Hij komt middels een aangetekend pakketje jouw kant op.
Veel plezier ermee!
Met vriendelijke groet,
Germaine van de Laar
Redacteur
Nobiles Media B.V.
En hoeveel spam krijg je inmiddels binnen? En word je ook iedere avond gebeld door iemand die geintresseerd is in je uitvaart/spaarregeling/pensioen/electra voorzieningen?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
Meedoen met prijsvragen is best lucratief:
[..]
Dit jaar al gewonnen: weekendje Brussel, boek Armin van Buuren, Sonic voor de Wii en nu dit weer! Helaas lukt het met de Staatsloterij nog niet helemaal
-edit-
Ik zie nu dat ze 4 prijzen weggaven en er 6 mensen meededen![]()
Double EXP weekend Halo3 met die hamers, gisteren al wat spannende potjes gedaanquote:Op woensdag 13 mei 2009 13:27 schreef Magneet het volgende:
[..]
uhuh maar niet op me werkKon hem snel genoeg wegklikken gelukkig
Ik doe wel enkel mee met prijsvragen van normale bedrijven. Bij Nobiles was ik al 'lid' vanwege m'n studie bijvoorbeeld. Ik doe niets met First Impressions of andere zooi die ik via Euroclix binnen krijg natuurlijkquote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:59 schreef Bastard het volgende:
[..]
En hoeveel spam krijg je inmiddels binnen? En word je ook iedere avond gebeld door iemand die geintresseerd is in je uitvaart/spaarregeling/pensioen/electra voorzieningen?
ben er het hele weekend nietquote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:01 schreef Bastard het volgende:
[..]
Double EXP weekend Halo3 met die hamers, gisteren al wat spannende potjes gedaan
Had nog ergens 5 kill combo gemaakt
Yeps.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:04 schreef Magneet het volgende:
[..]
ben er het hele weekend nietIs het die grote ruimte waar je de ball naar de andere kant moet brengen?
damn dat vind ik echt jammer die vond ik best gaaf en was idd heel goed vood e combo's medailles en andere crapquote:
Gebeld ookquote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:23 schreef Strolie75 het volgende:
Ik ben net gebeld dat ik de functie waarop ik had gesolliciteerd bij mijn huidige werkgever krijg! Ik word ook meteen een schaal hoger geplaatst!
zie deze blog voor meer details:
http://strolie.blogspot.com/2009/04/catch-22.htmlblij
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:01 schreef Bastard het volgende:
[..]
Double EXP weekend Halo3 met die hamers, gisteren al wat spannende potjes gedaan
Had nog ergens 5 kill combo gemaakt
Meeste fun met die shooterquote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:04 schreef Wessiej het volgende:
Halo 3, die heb ik dacht ik 1 potje online gedaan en toen ging mijn xbox weer eens kapot, meteen dat spel weggedaan, die moet ik even snel terugkopen
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:23 schreef Strolie75 het volgende:
Ik ben net gebeld dat ik de functie waarop ik had gesolliciteerd bij mijn huidige werkgever krijg! Ik word ook meteen een schaal hoger geplaatst!
zie deze blog voor meer details:
http://strolie.blogspot.com/2009/04/catch-22.htmlblij
Heftigquote:Op zaterdag 16 mei 2009 13:10 schreef gijsje79 het volgende:
http://www.break.com/inde(...)-racing-crashes.html
Oooooooooooooh...lekker Gijs!quote:
B. wat gebeurd er precies 25 mei,.... ik lees allemaal shitquote:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Memorial_Dayquote:Op maandag 18 mei 2009 09:07 schreef Chocobo het volgende:
B. wat gebeurd er precies 25 mei,.... ik lees allemaal shit?
[ afbeelding ]
Memorial Day is nu niet echt een global event toch?quote:Op maandag 18 mei 2009 09:12 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Memorial_Day
Veel Romeinse dingen toch? Ik wil er ook nog eens een weekendje heen.quote:Op maandag 18 mei 2009 09:17 schreef Magneet het volgende:
Trier is trouwens wel een geweldig mooie stad zegzooooo veel historie in zo'n klein stadje
veel Romeins ja maar ook genoeg andere dingenquote:Op maandag 18 mei 2009 09:29 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Veel Romeinse dingen toch? Ik wil er ook nog eens een weekendje heen.
Hoe ver is het rijden?
Genieten van mn vrije dagenquote:Op maandag 18 mei 2009 08:34 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Oooooooooooooh...lekker Gijs!
Ga je nog ergens heen of wat bijzonders doen?
Geen idee, ik zag 2 reclamefilmpjes van Historychannel, die geven de 25e een persconferentie wat de wereld zal schokken, iets over ontstaan van mensenras of buitenaards leven zijn de speculatiesquote:Op maandag 18 mei 2009 09:07 schreef Chocobo het volgende:
[..]
B. wat gebeurd er precies 25 mei,.... ik lees allemaal shit?
[ afbeelding ]
Buitenaards leven zou cool zijnquote:Op maandag 18 mei 2009 10:09 schreef Bastard het volgende:
[..]
Geen idee, ik zag 2 reclamefilmpjes van Historychannel, die geven de 25e een persconferentie wat de wereld zal schokken, iets over ontstaan van mensenras of buitenaards leven zijn de speculaties
Wil je zo graag een anal probe Gijs?quote:
Als jij hem inbrengtquote:Op maandag 18 mei 2009 10:20 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Wil je zo graag een anal probe Gijs?
quote:
Zo dan!!quote:Op maandag 18 mei 2009 18:05 schreef gijsje79 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 18 mei 2009 21:41 schreef Scarface2004 het volgende:
Waarom kijk jij niet naar die tieten?
Dat voor een NFS game.quote:
Xbox ligt nog in de auto, zal zo de andere spellen er even bijzoeken!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:39 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Dat voor een NFS game.
Game om in de gaten te houden.
Groeten morgen aan Poffers, vergeet de xbox niet.
WTF!!quote:Op maandag 18 mei 2009 22:07 schreef Strolie75 het volgende:
Hier, heb je kontjelikken
http://player.omroep.nl/?aflID=9531106&start=00:40:10
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 08:11 schreef Strolie75 het volgende:
Cho...Chrono Trigger...wtf!Je speeltSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja Gijs,..... het verhaal wordt nu vanaf hier HEEL sterk!!A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
Nederlandse publieke omroep Gijs...dat wordt nu van jouw belastingcentjes gemaakt...quote:
Ja Gijs...het is echt mijn vakantiegame.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 08:19 schreef Chocobo het volgende:
Je speelt![]()
Ja Gijs,..... het verhaal wordt nu vanaf hier HEEL sterk!!
quote:No English dub on mainlaind EU-versions?
As most of you know, the demo's language auto-adapts to your PS3's system settings. Mildly annoying, but manageable because it was back to English after I switched the system settings. It's a totally messed up mechanic, but it's just a demo.
Now I'm reading stories of retail versions not even including the English dub in EU countries where English isn't the primary language. In other words - if you don't live in the UK you can't get English language settings.
If this is true, it would be a failure beyond belief, and I could use some confirmation from the Sucker Punch staff on this before the rumor spreads and all hell breaks loose on the internet.
quote:There are in fact THREE builds covering traditional "Sony Europe" territories...
#1 = English, Portuguese, Russian
#2 = French, Italian, German, Spanish, Dutch
#3 = Polish
We had to do #3 because the OS doesn't yet support polish.
We split #1 and #2 at Sony's request.
I'd love information on this "failure beyond belief" point of view, for future projects at a minimum.
Thx,
---- Brian
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 08:11 schreef Strolie75 het volgende:
Cho...Chrono Trigger...wtf!Game of the ForeverSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
EU games kopenquote:Lang leve import.
Dit betekent overigens wel dat ik dus NIET de inFamous bundel ga kopen, maar een andere oplossing moet verzinnen.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
Voor 360-games haal ik alles via TheHut, Game of Amazon ja. Zijn die tegenwoordig ook goedkoper voor PS3 games?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:32 schreef Wessiej het volgende:
EU games kopen![]()
Eerst kon je nog goedkoop games kopen bij vgp, nu hebben ze daar de prijs ook met 10 dollar verhoogt
Engelse winkels zijn nu gewoon geniaal, mooie prijs met alles
Yup. Wil je er iets over weten?quote:En Roy jij had toch de Samsung le40a656 of in die trant?
Nah, ik heb net diezelfde gekocht, maar dan de 8 versie. Morgen in huis, ben benieuwd!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Voor 360-games haal ik alles via TheHut, Game of Amazon ja. Zijn die tegenwoordig ook goedkoper voor PS3 games?
[..]
Yup. Wil je er iets over weten?
Ja, die series lopen gewoon door natuurlijk. Toen ik de mijne net gekocht had was de 8-serie net aangekondigd geloof ik. Maar ja, op een gegeven moment moet je toch een TV hebben, je kunt niet blijven wachtenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:36 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Nah, ik heb net diezelfde gekocht, maar dan de 8 versie. Morgen in huis, ben benieuwd!
Ja, Strol praat een hoop onzin, maar hij is af en toe best wijs!quote:En PS3 games & 360 games zijn meestal even duur, maar ik merk dat er nu een beetje standaard prijzen zijn van 40 pond, dat wordt dus 50 euro
Games worden duurder, koop ik er maar een paar minder
Geen tijd voor middelmatigheid zei een wijs man ooit nog eens!
Infamous bundel niet te koop bij amazon?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja, die series lopen gewoon door natuurlijk. Toen ik de mijne net gekocht had was de 8-serie net aangekondigd geloof ik. Maar ja, op een gegeven moment moet je toch een TV hebben, je kunt niet blijven wachten
[..]
Ja, Strol praat een hoop onzin, maar hij is af en toe best wijs!
Voor prijzen gebruik ik meestal Budgetgaming, daar kijk ik ongeveer elke dag wel. Die FRS fuckup met Dead Space en Mirror's Edge had ik ook daar gezien. Zo blijft gaming nog een beetje betaalbaar.
Ik zit alleen met een probleem nu. Ik wilde volgende week die inFamous PS3 bundel kopen, maar ik wil de game niet in het Nederlands spelenIk denk dat ik dan maar op zoek ga naar een losse PS3 en inFamous bij game ofzo koop.
Amazon is vrij duur/niet goedkoper, ze rekenen tegenwoordig gewoon belasting af namelijk. Bovendien wil ik hardware het liefst in NL zelf kopen ivm garantie. De PS3 is voor games toch regiovrij, dus dat is geen probleem verder.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:55 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Infamous bundel niet te koop bij amazon?
http://www.amazon.co.uk/gp/feature.html/ref=amb_link_83602593_3?ie=UTF8&docId=1000211123&pf_rd_m=A3P5ROKL5A1OLE&pf_rd_s=center-4&pf_rd_r=0YQMT1VDZXT11DQV07E4&pf_rd_t=101&pf_rd_p=467407673&pf_rd_i=16423381
Kan je een free game erin knallen (sowieso UFC Undisputed) + gratis HDMI kabel en dan Infamous los.
Waar is de PS2 tijd geblevenquote:
Inderdaad, die ene week maakt niets uit. Ik zit al sinds maart 2008 zonder PS3quote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:14 schreef Wessiej het volgende:
Weekje wachten kan geen kwaad, Infamous komt 2 dagen uit voor de E3 dus geen probleem.
Wel zin in de E3 ja, mijn neef gaat er gewoon heen, hij doet zich voor als fotograaf, uhh ja dat is hij in alle opzichten niet
Zelfde vraag voor Nintendo. Waar is de Gamecube tijd gebleven? God, dat ding was geweldigquote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:28 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Waar is de PS2 tijd gebleven
Sony,...........
False, je staat bij in mn ps3 list zo:quote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Inderdaad, die ene week maakt niets uit. Ik zit al sinds maart 2008 zonder PS3![]()
[..]
Zelfde vraag voor Nintendo. Waar is de Gamecube tijd gebleven? God, dat ding was geweldig
Ik zou inderdaad een week wachten, wie weet wat er allemaal wordt aangekondigd? Onderhand moet Sony toch wel met een prijsverlaging komen! Anders krijg je straks ook nog de Uncharted 2 bundel.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
Inderdaad, die ene week maakt niets uit. Ik zit al sinds maart 2008 zonder PS3![]()
Ja, dat kan wel. Ik heb wel vrienden waar ik soms inlogquote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:47 schreef Wessiej het volgende:
[..]
False, je staat bij in mn ps3 list zo:
Last online 5 months ago.
Gisteravond nog.quote:
Ik heb best veel goede Gamecube games die ik wel eens op de Wii speel. De BC van de Wii is echt geweldig!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
[..]
Zelfde vraag voor Nintendo. Waar is de Gamecube tijd gebleven? God, dat ding was geweldig
best een lekker wijfquote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja, dat kan wel. Ik heb wel vrienden waar ik soms inlog(meestal als ze mijn gedownloade games willen hebben
)
In other news:
http://www.vkmag.com/gall(...)d_op_de_klassenfoto/![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Die ophefquote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja, dat kan wel. Ik heb wel vrienden waar ik soms inlog(meestal als ze mijn gedownloade games willen hebben
)
In other news:
http://www.vkmag.com/gall(...)d_op_de_klassenfoto/![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ze moeten die RE2make eens aankondigen.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:18 schreef Chocobo het volgende:
Ik heb best veel goede Gamecube games die ik wel eens op de Wii speel. De BC van de Wii is echt geweldig!
Gijs! Nu kunnen we samen overleven!quote:
quote:
Dead Rising gebruikt de verkeerde wapens.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
Deze week even lezen ook als opwarmertje voor Dead Rising 2 beelden vanaf de E3!Ik begin een beetje hyped te raken
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:00 schreef Rossdale het volgende:
Die Psycho's zijn zo kut bij Dead Rising, die verneuken het complete spel voor me. Ik heb hem pas nog eens geprobeerd, maar bij die clown met de kettingzagen ben ik afgehaakt.
ik hoop op:quote:
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:00 schreef Rossdale het volgende:
Die Psycho's zijn zo kut bij Dead Rising, die verneuken het complete spel voor me. Ik heb hem pas nog eens geprobeerd, maar bij die clown met de kettingzagen ben ik afgehaakt.
Dat ziet er leuk uit,... soort combi van ICO en SotCquote:
Dat beest ziet er wel eng realistisch uit!quote:Op woensdag 20 mei 2009 08:19 schreef Chocobo het volgende:
Dat ziet er leuk uit,... soort combi van ICO en SotCAnimaties nog een beetje hetzelfde. Ook de omgevingen ken ik inmiddels wel,... wel heerlijk dat de graphics nu ziekelijk mooi zijn. Ben erg benieuwd
Ja,... toen dat ventje afstapte bij dat water,... pfffffquote:Op woensdag 20 mei 2009 08:49 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Dat beest ziet er wel eng realistisch uit!
Ik moest denken aan die film, geen idee meer hoe die heet, met een jongetje en een soort vliegende hond.quote:Op woensdag 20 mei 2009 08:55 schreef Chocobo het volgende:
Ja,... toen dat ventje afstapte bij dat water,... pfffffBen erg benieuwd Gijs.
Neverending Storyquote:Op woensdag 20 mei 2009 08:58 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik moest denken aan die film, geen idee meer hoe die heet, met een jongetje en een soort vliegende hond.
quote:Op woensdag 20 mei 2009 11:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
http://www.endandit.nl/en(...)ailand-gekozen-fotos
*ril
Ign dan weer een 9,2. Gemiddeld een 8,6.quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:05 schreef Chocobo het volgende:
Een net niet game
http://www.eurogamer.net/articles/infamous-review
Ik vond de demo persoonlijk erg matig!
Had iets meer verwacht van een exclusive,..... voelt paarsig en herhaaldelijk aan. Althans,... de demo!quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:11 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ign dan weer een 9,2. Gemiddeld een 8,6.
En IGN neem ik ook niet meer serieus nu na 2 reviews, die van Football Manager 2009 die ze een 2,0 gaven, maar toen erachter komen dat het geen concurrent is van Fifa en het veranderde naar een 8. En na de review van gister van UFC Undisputed, die beste persoon snapt het principe van het spel niet...
Je was ook al lekker vroeg opquote:Op donderdag 21 mei 2009 07:09 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Had iets meer verwacht van een exclusive,..... voelt paarsig en herhaaldelijk aan. Althans,... de demo!
Teveel lady-boys hier in Thailandquote:Op woensdag 20 mei 2009 11:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
http://www.endandit.nl/en(...)ailand-gekozen-fotos
*ril
Tis verschrikkelijk soms Gijsquote:
Ja Gijs, van de week stond er 1 om 0400 uur al aan mn bed.. teruggelegd natuurlijkquote:Op donderdag 21 mei 2009 14:36 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Tis verschrikkelijk soms GijsMaar ja,... jij zal ook altijd wel vroeg op zijn met kids toch? Je hebt wel wat aan je dag! Kom net terug van een dagje buiten zijn,.... speeltuin, kinderboerderij etc. etc.
Ze mogen dr houdenquote:
Ben vaak mol, maar stiekum zijn dat fijne dagen!quote:Op vrijdag 22 mei 2009 08:18 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja Gijs, van de week stond er 1 om 0400 uur al aan mn bed.. teruggelegd natuurlijk
Maar je hebt zeker wat aan je dag, heerlijk is dat.. meteen opruimen, hond laten rennen, boodschap doen, en dan kom je thuis is het nog maar 10 uur ofzo
Ja soort van mol maar voldaan, en het is heerlijk om met je kinderen bezig te kunnen zijn. Steeds weer verrassendquote:Op vrijdag 22 mei 2009 08:25 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ben vaak mol, maar stiekum zijn dat fijne dagen!
Nog steeds word hij goed verkochtquote:Op vrijdag 22 mei 2009 10:50 schreef gijsje79 het volgende:
De titanenstrijd in Amerika tussen de twee meest populaire first-person shooters exclusives van het moment is in april gewonnen door Halo 3. Killzone 2 werd 58.000 keer verkocht in de States, tegenover zo'n 57 à 74 duizend exemplaren van Halo 3. Statistisch gezien is er dus nog een kans dat Killzone 2 de maandelijkse strijd heeft gewonnen, maar echt reëel is die kans niet.
Opzienbarend is wel dat Halo 3 al veel langer uit is dan Killzone 2. Halo 3 verscheen al in september 2007, terwijl Killzone 2 nog maar net in de schappen ligt.
Sonyquote:Op vrijdag 22 mei 2009 10:50 schreef gijsje79 het volgende:
De titanenstrijd in Amerika tussen de twee meest populaire first-person shooters exclusives van het moment is in april gewonnen door Halo 3. Killzone 2 werd 58.000 keer verkocht in de States, tegenover zo'n 57 à 74 duizend exemplaren van Halo 3. Statistisch gezien is er dus nog een kans dat Killzone 2 de maandelijkse strijd heeft gewonnen, maar echt reëel is die kans niet.
Opzienbarend is wel dat Halo 3 al veel langer uit is dan Killzone 2. Halo 3 verscheen al in september 2007, terwijl Killzone 2 nog maar net in de schappen ligt.
Eeuuuhhh...Gijs...quote:
Het was Quinny!quote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:06 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Eeuuuhhh...Gijs...
Ik mist de lachende PI
Dank je, Cpt. Obvious.quote:
No problem.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 08:17 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Dank je, Cpt. Obvious.
[ afbeelding ]
Heftige poep!quote:Op zaterdag 23 mei 2009 02:48 schreef gijsje79 het volgende:
http://www.xboxonly.nl/videos/3320/Battlefield_Bad:_Company_2_-_E3_09:_Multiplayer_Trailer/
Word weer een druk najaar.quote:
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 13:02 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Word weer een druk najaar.
BF Bad company 2
Operation flashpoint 2
Modern Warfare 2
Halo 3: Recon.
Misschien nog Forza 3
Nee joh, is van de makers van Fahrenheit, zat ook veel QT events in, maar het spel was magisch.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 13:13 schreef Chocobo het volgende:
Serieus,.... Heavy Rain,.... slaat echt nergens op! Kan ik ook van mijn lijst halenEen groot Quick-time event drama!
Sony
http://www.gametrailers.c(...)lay-heavy-rain/49554
Ik hoop het echt,... maar de drie filmpjes die ik zag deden het nog niet voor mij.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 14:08 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Nee joh, is van de makers van Fahrenheit, zat ook veel QT events in, maar het spel was magisch.
Ga ook vanuit dat dit magisch wordt.
Ach het spelen wordt vast een aparte ervaring...quote:Op zaterdag 23 mei 2009 14:17 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik hoop het echt,... maar de drie filmpjes die ik zag deden het nog niet voor mij.
Nee, helaas nooit aan toegekomen.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 14:32 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ach het spelen wordt vast een aparte ervaring...
Ooit Fahrenheit gespeeld?
Filmische ervaring, het begin alleen alquote:
Als het verhaal en de sfeer goed zijn haal ik hem wel. Ik had eigenlijk niks anders verwacht. Het is meer een interactieve film dan een spel.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 13:13 schreef Chocobo het volgende:
Serieus,.... Heavy Rain,.... slaat echt nergens op! Kan ik ook van mijn lijst halenEen groot Quick-time event drama!
Sony
http://www.gametrailers.c(...)lay-heavy-rain/49554
Begin van Fahrenheit was geweldig. Het is alleen jammer dat de 2e helft ontaarde in een slechte Matrix-kloon.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 14:46 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Filmische ervaring, het begin alleen al
Je ziet een gast (jij dus) die gek wordt in een openbare wc van een restaurant. Dan steek je een lieve man dood op de wc en ontwaak je uit een soort van trance, fuck [ afbeelding ].
Dan schakelt de camera over naar een agent die het restaurant binnen loopt, en zie je alles wat hij doet op de helft van je scherm, en wat jij doet op de andere helft, geniaal al.
Mag je zelf kiezen wat je doet ook, keihard op een rennen zetten, alles perfect opruimen en dan betalen en wegwezen, alles kan. En daarna speel je dan als de agenten die moet zoeken naar de moordenaar.
En dat allemaal in de eerste 10 minuten, wat een spel
quote:Search Engine Terms
These are terms people used to find your blog.
Today
Search Views
pornno rama nl 1
Serieus,... ochtendsex,... respect voor Tam!quote:
quote:Op zondag 24 mei 2009 11:17 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Serieus,... ochtendsex,... respect voor Tam!
quote:hello dear friend,
i am sorry for the late reply.
first, I have to clarify that I am NOT a swindler and i will send the item to you. Maybe I have already shipped to you, why I say this:
even i don't know why eBay is such a ridiculous company and suspended my account without a logical reason, I will still do what I should do to all my dear customers and friends. But the problem is now I cannot check my [sold item list] in my ebay summary so I need triple or more time to search everyone in my paypal account that I have sent out the item or not.
I promise your item will be shipped out within 3 days if I haven't sent out. so don't worry. I swear to you that if I am a swindler or a scammer, disaster forever come to me and everyone of my family.
Please kindly send me your eBay ID, paypal register name, and your e-mail address and your mailing address then I can check the paypal record and speed up the progress.
I sure you can receive it very soon. Thank you for your understanding and patience.
-redmoon
**my friend, if this is not very trouble to you, may I ask you to do me a kindly favor: After you received the item you've paid, please kindly send a e-mail to eBay and tell them I am not a lair/swindler/scammer and I am a honest people and doing honest business. Thank you very much if you can help.
WTF,... klinkt wel vreemd allemaal!quote:Op zondag 24 mei 2009 20:36 schreef Strolie75 het volgende:
Demon's Souls gewonnen op eBay, betaald maar nog steeds niet ontvangen. Mail gestuurd krijg ik dit antwoord. Zal ik hem nog maar een kans gegeven. Ik voel me bijna schuldig!![]()
[..]
Ik geef hem nog een week, en anders laat ik mijn geld via Paypal terugboeken.quote:
Dit weekend Perfume: A Story of a Murderer gezien.quote:Op zondag 24 mei 2009 22:00 schreef Chocobo het volgende:
X-men origins Wolverine_________________________________O_________________________________
Airco, schijnt volgend weekend ook goed weer te worden.quote:Op maandag 25 mei 2009 08:19 schreef Strolie75 het volgende:
Morgeuh
Wordt 30 graden vandaag...wat doe ik hier binnen op kantoor?
Ik zag vanmorgen dat het vanaf woensdag weer minder zou worden.. ach het weer voorspellen is nog steeds iets wat moeilik blijkt te zijn.quote:Op maandag 25 mei 2009 08:21 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Airco, schijnt volgend weekend ook goed weer te worden.
Zag op de KNMI site dat het vanaf vrijdag weer beter word.quote:Op maandag 25 mei 2009 08:23 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik zag vanmorgen dat het vanaf woensdag weer minder zou worden.. ach het weer voorspellen is nog steeds iets wat moeilik blijkt te zijn.
Dit was vlgs mij de eerste internetjoke die ik leerde kennen toen ik 15 jaar geleden online kwam.quote:
Oh ja pinkpop hequote:Op maandag 25 mei 2009 08:27 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Zag op de KNMI site dat het vanaf vrijdag weer beter word.
Zou wel lekker zijn met Pinkpop.
We zullen het wel zien.
Ja ik tot en met woensdag, as vrijdag gaan we er al heen.quote:Op maandag 25 mei 2009 08:35 schreef Bastard het volgende:
[..]
Oh ja pinkpop he![]()
Dus volgende week maandag ben ik weer vrij
Dubbel kut dusquote:Op maandag 25 mei 2009 08:38 schreef Magneet het volgende:
ik hoop dat het met name de zaterdag kut weer is bij Pinkpop maar dat komt omdat me schoonbroer dan bij Bruce Springsteen zit
quote:Op maandag 25 mei 2009 08:34 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dit was vlgs mij de eerste internetjoke die ik leerde kennen toen ik 15 jaar geleden online kwam.
Hoogheemraadschap is niet verbuik, maar het schoonhouden van het oppervlaktewater en het onderhoud van duinen, waterwegen etc.quote:Op maandag 25 mei 2009 09:40 schreef Chocobo het volgende:
Pfffff,... alle rekeningen betaald,... oude rekeningen, openstaande rekeningen, nieuwe rekeningen. Weet soms niet eens wat ik betaal. Dacht dat ik al water betaalde geloof ik, krijg ik weer iets van zuiveringsheffing (Hoogheemraadschap) binnen,... 327 Euro,.... snap er soms echt niks van,.... Maar ja,... wel helemaal clean,...
Vakantiegeld
Heb geen geld om een buffer te creëren. Ik weet de grote uitgaven wel, maar deze is me ontschoten,... of verdrongen van vorig jaar. Maar heb jij deze rekening ookquote:Op maandag 25 mei 2009 09:45 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Klinkt niet alsof je echt grip op je financiën hebt Gijs.Ik gebruik een Excel-sheet waarin ik precies kan zien wanneer welke grote uitgaven plaatsvinden. Het helpt wel als je van te voren een kunt plannen en wat geld apart houdt. Deze maand krijgt de auto een grote beurt + APK.
Hoogheemraadschap is niet verbuik, maar het schoonhouden van het oppervlaktewater en het onderhoud van duinen, waterwegen etc.quote:Op maandag 25 mei 2009 09:47 schreef Chocobo het volgende:
Heb geen geld om een buffer te creëren. Ik weet de grote uitgaven wel, maar deze is me ontschoten,... of verdrongen van vorig jaar. Maar heb jij deze rekening ook? En zo ja,... wat is het,... staat uiteraard niet op de rekening.
Heb je maandelijkse teruggave van je hypotheek? Die heb ik vorig jaar laten stop zetten. Elke maand iets krapper, maar 1x per jaar wel een mooi bedrag op mijn rekening.quote:Belastingdienst ook,.... kreeg iets van 100 euro terug van kinderopvang,.... krijg ik 1 week later een brief dat ze nog 100 Euro willen over 2007 ofzo
Mafia
Ik zal je hem vanavond eens sturen.quote:Op maandag 25 mei 2009 09:48 schreef Chocobo het volgende:
Kan je me helpen Gijs,... kan je die Excel sheet cleanen of met andere bedragen invullen en me die laten zien?
Kan ik me niet veroorloven,... moet 580 Euro per maand aan kinderopvang betalen!quote:Op maandag 25 mei 2009 09:50 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Heb je maandelijkse teruggave van je hypotheek? Die heb ik vorig jaar laten stop zetten. Elke maand iets krapper, maar 1x per jaar wel een mooi bedrag op mijn rekening.
Vergeet Quinny's verjaardagskado niet!quote:Op maandag 25 mei 2009 09:50 schreef Chocobo het volgende:
Dus de grote uitgaven zijn:
ontroerend goed belasting
Energie
Water
Waterschapbelasting?
Zuiveringsheffing?
Rioolrecht?
Strol je hebt gelijk,.... heb eigenlijk geen idee
quote:Op maandag 25 mei 2009 09:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Vergeet Quinny's verjaardagskado niet!
quote:Op maandag 25 mei 2009 09:50 schreef Chocobo het volgende:
Dus de grote uitgaven zijn:
ontroerend goed belasting
Energie
Water
Waterschapbelasting?
Zuiveringsheffing?
Rioolrecht?
Strol je hebt gelijk,.... heb eigenlijk geen idee
*AUCH*quote:Op maandag 25 mei 2009 09:51 schreef Chocobo het volgende:
Kan ik me niet veroorloven,... moet 580 Euro per maand aan kinderopvang betalen!
Waar valt zuiveringsheffing onder van Hoogheemraadschapquote:Op maandag 25 mei 2009 09:54 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Van hoog naar laag:
Gemeentelijke Belasting (ontroerend goed, afvalheffing, rioolrecht).
Waterschapsbelasting
Naheffing Energie (al verhoog ik elk jaar mijn maandelijke rekening zodat ik quitte spel of iets terug krijg).
Naheffing Waterverbruik (al verhoog ik elk jaar mijn maandelijke rekening zodat ik quitte spel of iets terug krijg).
Grote beurt Auto.
Waterschapsbelasting.quote:Op maandag 25 mei 2009 09:57 schreef Chocobo het volgende:
Waar valt zuiveringsheffing onder van Hoogheemraadschap?
317 euro per kwartaal!quote:Op maandag 25 mei 2009 09:55 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
*AUCH*
Ja, dat hakt er wel in. Krijg je wel kinderbijslag?
Hoeveel vormen heeft dat,.... dacht dat ik die begin 2009 al betaald had namelijk!quote:
Ja,... 250 Euro Eneco per maand ookquote:
Stap over dan.quote:
Als het goed is eentje, en dan 1x per jaar.quote:Op maandag 25 mei 2009 09:58 schreef Chocobo het volgende:
Hoeveel vormen heeft dat,.... dacht dat ik die begin 2009 al betaald had namelijk!
Ohja,... 240 euro ofzoquote:
Jij kan een klein vermogen besparen door XS4all op te gevenquote:Op maandag 25 mei 2009 10:05 schreef Strolie75 het volgende:
Wat ook helpt is altijd kritisch overal naar kijken. Maar dat doe ik meestal nooit echt. Verzekeringen, energieleveranciers, TV- en internetabonnement. Ik heb het gevoel dat het goedkoper kan, maar ik heb gewoon geen zin om dat allemaal uit te zoeken.
Jawel,... ik ben netto 300 euro kwijt ofzo,... moet zelf 580 voorschieten en krijg 1/3 terug ofzo!quote:Op maandag 25 mei 2009 10:04 schreef Magneet het volgende:
Cho krijg jij niks terug dan van de belastingen voor die kinderopvang? Ik ben netto maar 200 euro per maand kwijt voor 2 koters 3 dagen per week. Betaal zel wel 1700 euro ofzo maar krijg er ook 1500 terug van de belastingen.
Tele2 beste keusquote:Op maandag 25 mei 2009 10:06 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Jij kan een klein vermogen besparen door XS4all op te gevenen een tele2 20 MB lijn te nemen ofzo,... beste keus consumentenbond!
Ik ben wel erg tevreden over ze, ik heb er ook VoIP bij.quote:Op maandag 25 mei 2009 10:06 schreef Chocobo het volgende:
Jij kan een klein vermogen besparen door XS4all op te gevenen een tele2 20 MB lijn te nemen ofzo,... beste keus consumentenbond!
Vriend van me heeft het,... nooit down en supersnel. Zelf heb ik Telfort 20MB incl telefonie,... ook prima. Kost me 24 Euro per maand. En support,... tja dat doe ik zelfquote:Op maandag 25 mei 2009 10:09 schreef Magneet het volgende:
[..]
Tele2 beste keusDie staat bij de rest dus samen met Ziggo helamaal onderaan wegens megaslechte support
Dat doe ik wel netjes,.... geef zo'n 50 Euro per maand uit aan games,...quote:Op maandag 25 mei 2009 10:10 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik ben wel erg tevreden over ze, ik heb er ook VoIP bij.
Ik kan meer besparen door Play, Amazon en VGP te laten blokkeren.
mjah maar als er shit is en je hun moet hebben schijnt het bagger te zijn. Ik heb zelf alles via upc. Kost me ongeveer 60 euro per maand en dat is incl analoge tv, digi tv, internet en telefoon incl verbruikskosten.quote:Op maandag 25 mei 2009 10:10 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Vriend van me heeft het,... nooit down en supersnel. Zelf heb ik Telfort 20MB incl telefonie,... ook prima. Kost me 24 Euro per maand. En support,... tja dat doe ik zelf
Als ik straks ga verhuizen zoek ik ook zoiets,... TV, Internet en VoIP in 1quote:Op maandag 25 mei 2009 10:12 schreef Magneet het volgende:
[..]
mjah maar als er shit is en je hun moet hebben schijnt het bagger te zijn. Ik heb zelf alles via upc. Kost me ongeveer 60 euro per maand en dat is incl analoge tv, digi tv, internet en telefoon incl verbruikskosten.
Ik heb elke maand een credit card rekening van rond de 250 euro. Daar zit van alles bij: games, dvd's, kleding, uit eten, downloadable content, etc...quote:Op maandag 25 mei 2009 10:11 schreef Chocobo het volgende:
Dat doe ik wel netjes,.... geef zo'n 50 Euro per maand uit aan games,...
DVD's koop ik niet meer,.... kleding ook amper tot niet,... en ik weet al helemaal niet wat uit eten gaan isquote:Op maandag 25 mei 2009 10:14 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik heb elke maand een credit card rekening van rond de 250 euro. Daar zit van alles bij: games, dvd's, kleding, uit eten, downloadable content, etc...
Maar eigenlijk is het teveel. Al kan ik me niet herinneren wanneer ik voor het laatst echt de NL winkelprijs hebt betaald voor een game.
ik snap er ook geen hol van, hoeveel krijg je nu terug per dvd?quote:Op maandag 25 mei 2009 10:16 schreef Strolie75 het volgende:
Wat is dit weer voor naai-actie?![]()
http://www.freerecordshop.nl/used?utm_source=Homepage&utm_medium=footer2
FRS gaat zich voornamelijk richten op games las ik ergens,... ze denken dat daar marge in zit. De CD en film industrie ligt helemaal op zijn gat,... iedereen downed dat! Misschien dat ze zo hopen klanten te trekken.quote:Op maandag 25 mei 2009 10:16 schreef Strolie75 het volgende:
http://195.160.216.99/acties/productions/index.php?settype=839quote:Op maandag 25 mei 2009 10:16 schreef Strolie75 het volgende:
De inruilactie is afgelopen.quote:Op maandag 25 mei 2009 10:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
http://195.160.216.99/acties/productions/index.php?settype=839
4 euro! ! !![]()
![]()
![]()
ja, maak ik me ook altijd kwaad overquote:Op maandag 25 mei 2009 10:05 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ohja,... 240 euro ofzo
Die kosten
En wel een rekening krijgen net he,... moest 60 Euro betalen omdat standaard antibiotica niet vergoed wordt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |