quote:Persona heb ik nog niet besteld nee
Persona niet bestellen, Orange Box nog niet gespeeld.quote:Orange Box bijvoorbeeld.
Gijs,... jij mist de meest machtigste end-credits en begin tutorials van de twee beste games ooit gemaaktquote:Op woensdag 13 mei 2009 08:40 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
[..]
Persona niet bestellen, Orange Box nog niet gespeeld.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 13 mei 2009 08:42 schreef Magneet het volgende:
ik heb de Orange Box geprobeerd, vind het helemaal niks
Monkey Island I en II heb ik diverse keren uitgespeeld hoor.quote:Op woensdag 13 mei 2009 08:43 schreef Chocobo het volgende:
Gijs,... jij mist de meest machtigste end-credits en begin tutorials van de twee beste games ooit gemaakt
quote:Op woensdag 13 mei 2009 08:42 schreef Magneet het volgende:
quote:Op woensdag 13 mei 2009 08:44 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Monkey Island I en II heb ik diverse keren uitgespeeld hoor.
Naar welke games refereer je dan Gijs?quote:
Geschrokken ookquote:Op woensdag 13 mei 2009 08:36 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Orange Box,....
Maar nee,... ik wil CoD4 al een tijd spelen, maar het is er nooit van gekomen. Lijkt me een coole SP, maar ben zo geschrokken van CoD3, dat ik dezelfde gameplay verwacht.
Het kan wat saai zijn ja, dat herken ik er ook wel in.. eenzaamheid. Doch, dat gevoel wat je er bij hebt van een uitgestrekte wereld is ongekend.quote:Op woensdag 13 mei 2009 08:42 schreef Magneet het volgende:
Klopt, Infinty Wardquote:Op woensdag 13 mei 2009 08:55 schreef Bastard het volgende:
Geschrokken ook![]()
Nee, zijn andere makers Gijs.. van CoD2, en daarnaast een hele andere setting, gewoon compleet ander spel en niet te vergelijken met zijn voorganger.
Gijs, FFVII heb ik 2x helemaal uitgespeeld.quote:Op woensdag 13 mei 2009 09:00 schreef Chocobo het volgende:
Xenogears
[ afbeelding ]
Final Fantasy VII
[ afbeelding ]
Dat wist ik niet Gijs,.... nou vul dan maar Chrono Cross of Vagrant Story in i.p.v. FFVIIquote:Op woensdag 13 mei 2009 09:06 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gijs, FFVII heb ik 2x helemaal uitgespeeld.
En Xenogears speel ik wel een keer de remake op de DS.
Serieus Gijs...ik ben een FFVII -hoer!quote:Op woensdag 13 mei 2009 09:18 schreef Chocobo het volgende:
Dat wist ik niet Gijs,.... nou vul dan maar Chrono Cross of Vagrant Story in i.p.v. FFVII
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
quote:Op woensdag 13 mei 2009 09:21 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Serieus Gijs...ik ben een FFVII -hoer!2x keer uitgespeeld,.... wel respect!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FFX was inderdaad ook zooooo goed. Luister nog wel eens naar de OST,..... serieus wow
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
Op de PC nog wel.quote:Op woensdag 13 mei 2009 09:23 schreef Chocobo het volgende:
2x keer uitgespeeld,.... wel respect!FFX was inderdaad ook zooooo goed. Luister nog wel eens naar de OST,..... serieus wow
[ afbeelding ]
Je kunt ze niet echt met elkaar vergelijken vind ik.quote:Op woensdag 13 mei 2009 09:27 schreef Rossdale het volgende:
Monkey Island 1 en 2 slechter vinden dan Orange Box
Als HL2 niet al 2 jaar op de markt was, was ik het met de meeste gijsjes eens geweest. Aber.... nein.
MI1&2 zijn tofferder
Ik kan dat nergens teruglezen eerlijk gezegdquote:Op woensdag 13 mei 2009 09:27 schreef Rossdale het volgende:
Monkey Island 1 en 2 slechter vinden dan Orange Box
Heb jij een Amiga gehad Gijs?quote:Op woensdag 13 mei 2009 09:30 schreef Bastard het volgende:
Mja je moet er van houden natuurlijk![]()
Voor mij Gran Turismo 1 en 2.. letterlijk tot sochtendsvroeg spelen en dan snel douchen en weer naar het werk gaan
[ afbeelding ]
Let op; er was nog geen MP uitgevonden he!
Maar daarvoor nog op de Amiga echt veel goede herrineringen opgedaan
[ afbeelding ]
(Rick dangerous)
Ik moest het met een C128 doen!quote:Op woensdag 13 mei 2009 09:34 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Heb jij een Amiga gehad Gijs?Ik ook
Machtige (spel)computer
Jazeker, had wel 200 spellen er opquote:Op woensdag 13 mei 2009 09:34 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Heb jij een Amiga gehad Gijs?Ik ook
Machtige (spel)computer
Ik weet nog dat je dan links moest zijn om iets, en dan rechts om die kisten heen, en dan onder een vrachtwagen door om daarachter binnen te komen..quote:Op woensdag 13 mei 2009 09:35 schreef Chocobo het volgende:
Toen ik dit speelde dacht ik dat de limiet bereikt was![]()
[ afbeelding ]
En nu laat je OutRun Arcade Online links liggen? On-be-grij-pe-lijk.quote:Op woensdag 13 mei 2009 09:37 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik moest het met een C128 doen!
[ afbeelding ]
Ik weet nog goed dat mijn vader me 24 jaar geleden helemaal naar de Dixons reed ver in Den Haag om Outrun te kopen. Pa![]()
[ afbeelding ]
Ik ook, ik ook, ik ookquote:Op woensdag 13 mei 2009 09:38 schreef Bastard het volgende:
Jazeker, had wel 200 spellen er op
Met een extra floppy drive zodat je niet steeds hoefde te wisselen!
Big ass tv recht voor mn snufferd.. waren nog eens tijden.
Ja,... er was ook een luik linksboven!quote:Op woensdag 13 mei 2009 09:39 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik weet nog dat je dan links moest zijn om iets, en dan rechts om die kisten heen, en dan onder een vrachtwagen door om daarachter binnen te komen..
Overigens helemaal in zwart wit gespeeld op mn omgebouwde psx.
Tijden veranderen Gijs,... ik speel Dragon's Lair ook niet meerquote:Op woensdag 13 mei 2009 09:40 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
En nu laat je OutRun Arcade Online links liggen? On-be-grij-pe-lijk.
Ik weet nog goed dat ik in Aachen 3 of 4 winkels ben afgelopen voor een 3dfx kaart (Duitsland was net over de grens, en daar waren onderdelen goedkoper). Toen thuis de patch voor Tomb Raider geinstalleerd en er ging een wereld voor me open!quote:Op woensdag 13 mei 2009 09:40 schreef Rossdale het volgende:
Mijn pa heeft speciaal een nieuwe PC aangeschaft, zodat we Turok konden spelen. Het was namelijk een van de eerste games waar een 3dfx kaart voor nodig was en ik had de game voor mijn verjaardag gekregen terwijl ik hem niet kon spelen
Ik heb inderdaad ook moeten uitwijken naar het buitenland voor een 3dfx kaart, alleen was de belgische grens wat dichter bij voor mijquote:Op woensdag 13 mei 2009 09:44 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik weet nog goed dat ik in Aachen 3 of 4 winkels ben afgelopen voor een 3dfx kaart (Duitsland was net over de grens, en daar waren onderdelen goedkoper). Toen thuis de patch voor Tomb Raider geinstalleerd en er ging een wereld voor me open!Naderhand nog genoten van Resident Evil (een van de eerste games waar een 3D kaart verplicht voor was), Little Big Adventure en Final Fantasy VII. Toen Metal Gear Solid uitkwam een PSX erbij gehaald, en toen GTAIII uitkwam een PS2. Daarna eigenlijk opgehouden met PC games. Ik twijfelde nog om te upgraden voor HL2, maar toen die steeds maar werd uitgesteld had ik zoiets van "fuck it".
Lag in de vrachtwagen niet de SOCOM?quote:
Larryquote:Op woensdag 13 mei 2009 09:47 schreef Chocobo het volgende:
Vaak liet ik de commodore ook links liggen voor de Sierra adventures op de PC
[ afbeelding ]
Nee ... echt??quote:Op woensdag 13 mei 2009 09:41 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja,... er was ook een luik linksboven!
JA!quote:Op woensdag 13 mei 2009 09:47 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Lag in de vrachtwagen niet de SOCOM?
Er was ook een spel bij.. geen idee meer hoe het heet maar had het laatst er over met mn broer.quote:Op woensdag 13 mei 2009 09:41 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik ook, ik ook, ik ook
Weet nog goed toen de eerste game op 11 disks (!) kwam.
Nee.quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
Oh, en als mensen iets bij Bol.com willen bestellen, doe dat dan via de mini banner op mijn blog. Ik krijg de komende weken een verhoogd percentage op electronica
Wat krijgen wij dan?quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
Oh, en als mensen iets bij Bol.com willen bestellen, doe dat dan via de mini banner op mijn blog. Ik krijg de komende weken een verhoogd percentage op electronica
quote:
Je zat gewoon tever steeds te schieten mietje!quote:De verhaalmode in het spel zal geen co-op bevatten. Wel wordt het mogelijk andere missies samen met een vriend te spelen
De singleplayer wordt langer dan die van Call of Duty 4: Modern Wafare
Je zult meer bewegingsvrijheid hebben, maar het spel blijft lineair
De game zal draaien op 60 frames per seconde
Je kunt sneeuwscooters gebruiken om te vluchten uit gevechten. Het is echter nog niet duidelijk of je ze zelf kunt besturen
Je zult ijsmuren kunnen beklimmen
Er zullen verplaatsbare turrets in de singleplayer aanwezig zijn en de tegenstander zal de beschikking hebben over 'customised' wapens
In het vierde deel moest je tijdens de singleplayer een bepaalde lijn voorbij zijn voor de tegenstander stopte met spawnen. Dit zal nu anders zijn
Dat was gewoon onrealistisch en irritant!quote:Op woensdag 13 mei 2009 11:15 schreef Bastard het volgende:
Je zat gewoon tever steeds te schieten mietje!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |