SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
quote:Op woensdag 13 mei 2009 07:31 schreef Huppelmuts het volgende:Hehe Volgens mij ook ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
OT: feli
Wij zijn artificial intelligence. Overclock jezelf maar hou jezelf wel goed koel.
Ik ben gematigd verslaafd aan drugs-ik kan stoppen voor een periode of altijd-maar altijd is zo lang-leef in zonde met mate(n)
http://pc-fr34k.hyves.nl/blog/
Die ene met de fipoquote:
Schatjequote:
Dat noem je toch 'minnaar'?quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:22 schreef laurensschu het volgende:
[..]
Ooh je bedoelt die kerel waar je mee batst?
Hoi ander gevaar op de wegquote:
Feliciteer mn vent eensquote:
Die hele vent ken ik niet, en die komt hier ook niet voor zover ik weetquote:
hihi hij leest wel meequote:Op woensdag 13 mei 2009 12:59 schreef rival het volgende:
[..]
Die hele vent ken ik niet, en die komt hier ook niet voor zover ik weet
maw, wat heb ik er aan?
Die vent van je is een lul want je mag niet zomaar bij me op bezoek komen!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wil je een laatste duwtje voor hetgene dat wij allebei willen of een schouderklopje? Of verwacht je dat je Paul kan rechtrekken door hem zulke moeilijke vragen te stellen?quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:13 schreef SuperwormJim het volgende:
Nu ook al felicitatietopics voor neukertjes?
What's next? Een felicitatietopic voor de cavia van Remlof?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |