N95 grijs dus het eerste model. Officieel een t-mobile, maar dat zie je nu alleen maar aan het achterklepje want het toestel is unbrandendquote:Op woensdag 13 mei 2009 02:13 schreef Saninl het volgende:
Welke versie is het![]()
Ik ben trouwens nog steeds bezig![]()
quote:
"De beste windows mobile telefoon". Sodemieter toch op man, al die telefoons zijn hetzelfdequote:Op woensdag 13 mei 2009 12:25 schreef hoerezooi het volgende:
of je koopt ff een touch diamond 2Die wel werkt en volgens vele reviews bekend staat als de beste windows mobile telefoon.
en mensen die niets met windows mobile kunnen kunnen er gewoon niet mee omgaan
Het is gewoon pauper. En die mensen die zo'n ding gekocht hebben merken dat ook, ze durven alleen niet toe te geven dat ze een stronttoestel gekocht hebben waar ze nog 2 jaar aan vast zitten.quote:Op woensdag 13 mei 2009 12:25 schreef hoerezooi het volgende:
of je koopt ff een touch diamond 2Die wel werkt en volgens vele reviews bekend staat als de beste windows mobile telefoon.
en mensen die niets met windows mobile kunnen kunnen er gewoon niet mee omgaan
wat raad jij aan dan?quote:Op woensdag 13 mei 2009 12:35 schreef Repeat het volgende:
[..]
Het is gewoon pauper. En die mensen die zo'n ding gekocht hebben merken dat ook, ze durven alleen niet toe te geven dat ze een stronttoestel gekocht hebben waar ze nog 2 jaar aan vast zitten.
En dat.quote:Op woensdag 13 mei 2009 12:35 schreef Repeat het volgende:
[..]
Het is gewoon pauper. En die mensen die zo'n ding gekocht hebben merken dat ook, ze durven alleen niet toe te geven dat ze een stronttoestel gekocht hebben waar ze nog 2 jaar aan vast zitten.
Met hetzelfde kut os. Een ferrari met een fiat panda motor is ook geen snelle auto.quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:26 schreef hoerezooi het volgende:
[..]
touch hd is in alles inferieur aan de diamond 2 op de 3.5mm aansluiting na
Ik zeg hier niets over een google phone hoorquote:Op woensdag 13 mei 2009 14:19 schreef Jaheur het volgende:
En een google phone is een fiat panda met een ferarri motor zeker?
Gelukkig, want de google phone is echt een pauper ding.quote:Op woensdag 13 mei 2009 14:33 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Ik zeg hier niets over een google phone hoor
Zit in het zelfde pakket.quote:Op woensdag 13 mei 2009 15:59 schreef Zaith het volgende:
Toevallig mag ik over een maand een nieuwe phone. Enige aanraders?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |