Si, vale!! (hoog tijd dat ik weer eens ga oefenen)quote:Op woensdag 13 mei 2009 01:21 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
No ? Asi, ahora nos hablamos Espaņol verdadero![]()
Helemaal niet als hij Kongo wilde schrijven schreef ie wel Kongo. Er staat nu Conjo!quote:Op woensdag 13 mei 2009 01:27 schreef Acinonyx het volgende:
conjo moet je schrijven als Coņo, anders staat er Kongo met harde G
Ene spanjaard spreekt de J uit als de Gquote:Op woensdag 13 mei 2009 01:28 schreef Siniti het volgende:
[..]
Helemaal niet als hij Kongo wilde schrijven schreef ie wel Kongo. Er staat nu Conjo!
Het is niet Spaans bedoeld jij conjoquote:Op woensdag 13 mei 2009 01:29 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Ene spanjaard spreekt de J uit als de G
Ja maar wij zijn hier op een nederlands forum AMIRITE??quote:Op woensdag 13 mei 2009 01:29 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Ene spanjaard spreekt de J uit als de G
Geeneens verkocht?quote:Op woensdag 13 mei 2009 01:29 schreef Syb-rund. het volgende:
wel een beetje matig dat mijn ma al mijn studieboeken heeft weggepleurd trouwens, nu ben ik best veel handige tips vergeten en kan ik het niet meer opzoeken
Hoe durft ze! Knowledge is power!quote:Op woensdag 13 mei 2009 01:29 schreef Syb-rund. het volgende:
wel een beetje matig dat mijn ma al mijn studieboeken heeft weggepleurd trouwens, nu ben ik best veel handige tips vergeten en kan ik het niet meer opzoeken
Oww... jah in dat gevalquote:Op woensdag 13 mei 2009 01:29 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Het is niet Spaans bedoeld jij conjo
Alweer zolang geleden dan ?quote:Op woensdag 13 mei 2009 01:28 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
Si, vale!! (hoog tijd dat ik weer eens ga oefenen)
Boeit haar het, als ze een kreukeltje/scheurtje ziet dan flipt ze hem, dus dan gooit ze het weg.quote:
Hoe dan wel?quote:Op woensdag 13 mei 2009 01:29 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Het is niet Spaans bedoeld jij conjo
jaartje maar, maar ik merk dat mijn engels en spaans/nederlands rap achteruit zijn gegaanquote:
Je moet het ook kaften!!!quote:Op woensdag 13 mei 2009 01:33 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
Boeit haar het, als ze een kreukeltje/scheurtje ziet dan flipt ze hem, dus dan gooit ze het weg.
en aangezien ik nogal... makkelijk met mijn boeken omging..
Hoe wast ze zich eigen dan ?quote:Op woensdag 13 mei 2009 01:33 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
Boeit haar het, als ze een kreukeltje/scheurtje ziet dan flipt ze hem, dus dan gooit ze het weg.
en aangezien ik nogal... makkelijk met mijn boeken omging..
Ik zou ook aan geheugenverlies lijden op 108-jarige leeftijd, maak je niet druk.quote:Op woensdag 13 mei 2009 01:33 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
jaartje maar, maar ik merk dat mijn engels en spaans/nederlands rap achteruit zijn gegaan
Amai ze, dat is wel erg snel, na een jaartje alquote:Op woensdag 13 mei 2009 01:33 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
jaartje maar, maar ik merk dat mijn engels en spaans/nederlands rap achteruit zijn gegaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |