ik had mlb.tv er al op staan toen ik het pas zag, ESPN is toch nog iets gaver.quote:Op zondag 31 mei 2009 18:44 schreef Guard het volgende:
Yankees at Indians nu live op ESPNA, mooie tijd voor de kijkers in Nederland
Pierre doet het verdomde goed, dat wordt nog lastig voor Torre, als Manny terug komt, met de stats die Pierre bijelkaar heeft gespeeld, die donder je niet zomaar uit je lineupquote:Op zondag 31 mei 2009 20:01 schreef maartena het volgende:
[..]
Zou zijn 50-game ban net VOOR de all-star game afgelopen zijn?
Dodgers doen het trouwens verder enorm goed zonder hem.
zoals?quote:Op zondag 31 mei 2009 20:12 schreef Terreros85 het volgende:
Mooie dingen op komst voor de Orioles, als ik de commentatoren mag geloven. Tot nu toe één grote goed-nieuws-show. 0-0 nog tegen de Tigers trouwens.
quote:Op zondag 31 mei 2009 22:03 schreef Guard het volgende:
Indians win
En nou volgende keer weer Morrow als closer?quote:Op maandag 1 juni 2009 00:38 schreef fanneke het volgende:
Aardsma godverdomme.
Geeft zomaar een 8-6 voorsprong weg in de 9e. We hadden de Angels kunnen 'sweepen'.
En Ervin Santana had ze nog vrij veel runs gegevenquote:Op maandag 1 juni 2009 00:38 schreef fanneke het volgende:
Aardsma godverdomme.
Geeft zomaar een 8-6 voorsprong weg in de 9e. We hadden de Angels kunnen 'sweepen'.
quote:Matt Wieters Is Only A Switch Hitter Because The League Will Not Allow Him To Hit Backwards With His Hands Tied Behind His Back.
quote:Matt Wieters Once Stole First.
quote:One Swing Of The Bat By Matt Wieters Powers All Of Downtown Baltimore During Night Games.
And so onquote:Matt Wieters' At Bat Music Is A Moment Of Silence. For The Pitcher.
David Aarsdsmadequote:Op maandag 1 juni 2009 00:38 schreef fanneke het volgende:
Aardsma godverdomme.
quote:Op maandag 1 juni 2009 22:14 schreef Terreros85 het volgende:
Chuck Norris kan opdoeken. Nu zijn er de Matt Wieters facts. Een paar pareltjes:
And so on
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |