Verlander is on his way.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 11:42 schreef Terreros85 het volgende:
Randy Johnson waarschijnlijk als laatste speler ooit die 300 wins pakt.
52 overwinningen op 26-jarige leeftijd is impressive. Als hij doorgaat tot zijn 42e en jaarlijks 15 partijen wint, is het mogelijkquote:
'Slechts' 270.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:38 schreef VinnieJones het volgende:
Hoeveel had Mussina ook alweer? Had toch ook wel wat ?
Carpenter is inderdaad geniaal!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:38 schreef VinnieJones het volgende:
Wat is Carpenter toch uber-geweldig bezig trouwens.
Kijken jullie allen MLB premium ?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 09:25 schreef Guard het volgende:
Johnson dus lid van de 300 win club.
En Johnson van de Marlin zorgt voor zijn eigen offense...
Zeker een tampa fanquote:
Jij gokte ooit op sport toch ? ( just like me )quote:Op zaterdag 6 juni 2009 00:33 schreef popolon het volgende:
Tja jammer , de Yankees zijn de Stinkees niet meer.
tegenwoordig ook te vaak van de relief mennekesquote:Op zaterdag 6 juni 2009 00:44 schreef popolon het volgende:
Nee ik ben geen gokker. Gokken op baseball is sowieso erg verraderlijk.
Hangt bijna altijd af van de SP.
Meestal verneukt de bullpen hetquote:Op zaterdag 6 juni 2009 00:44 schreef popolon het volgende:
Nee ik ben geen gokker. Gokken op baseball is sowieso erg verraderlijk.
Hangt bijna altijd af van de SP.
Tell me about it. Tigers.quote:
quote:
Toch toch ... Jij of iemand was "put your hands up for Detriot " liedje gebeurenquote:Op zaterdag 6 juni 2009 01:04 schreef popolon het volgende:
[..]
Tell me about it. Tigers.
Daarom noem ik gokken op MLB ook verraderlijk, valt soms geen pijl op te trekken.
Ja, dat zal ik wel geweest zijn. Ik type vaak van dat soort onzin erbij als ik een tipbet op WOS post, maar denk dat dit beter in WOS kanquote:Op zaterdag 6 juni 2009 01:10 schreef Cappy het volgende:
[..]
Toch toch ... Jij of iemand was "put your hands up for Detriot " liedje gebeurenin WOS.
Ben zo ver gegaan dat ik een kitten met haar voorpootjes op en neer op de beat liet gaan in een filmpje.
hey ...a goodluck charm is always welcome
het was geen topic kaap actie hoor, sorry.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 01:17 schreef popolon het volgende:
Het hoort bij de sport, misschien. Maar de taal en kotssmilies etc. in WOS passen niet echt.
WOS is wedden voor jezelf. Dit is voor fans.
Wat is WOS?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 01:10 schreef Cappy het volgende:
Toch toch ... Jij of iemand was "put your hands up for Detriot " liedje gebeurenin WOS.
Ja, gelukkig verklooide ie het deze keer niet.quote:
Die Aarsmade probeert altijd een manier te vinden om het te verklotenquote:Op zondag 7 juni 2009 01:23 schreef fanneke het volgende:
[..]
Ja, gelukkig verklooide ie het deze keer niet.
Maar toch weer een walk en een wild pitch.
Ik krijg altijd pijn in mijn buik als ie staat te gooien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The cardinal rule is to keep them playing and to keep them coming back. The longer they play, the more they lose, and in the end, we get it all.
We klagen niet.quote:[b]Op zondag 7 juni 2009 03:45 schreef Playmaker het volgende:[/b
Bij de Rays zullen ze zich wel achter de oren krabben dat ze Edwin Jackson zo makkelijk hebben weggetrade...
Hanley Ramírezquote:Op zondag 7 juni 2009 20:19 schreef VinnieJones het volgende:
Kam iemand mij een betere speler noemen dan Chipper Jones.
Allemaal aardig, maar niet zo constant als Chipper.quote:Op zondag 7 juni 2009 20:22 schreef popolon het volgende:
[..]
Hanley Ramírez![]()
Albert Pujols
David Wright
José Reyes
Miguel Cabrera
Grady Sizemore
Ryan Braun
Ryan Howard
Chase Utley
Josh Hamilton
Ian Kinsler