Als ze Pedroia en Youkilis missen dan geef ik de Angels een grote kans.quote:Op woensdag 13 mei 2009 01:19 schreef maartena het volgende:
Over 3 uurtjes:
[ afbeelding ] @ [ afbeelding ]
Red Sox.... altijd gevaarlijk, maar niet on-overwinbaar.
Vin Scully is een levende legende. Hij kan in zijn eentje uren honkbal volpraten zonder dat het ook maar een moment saai wordt. Hij was ook de man van de legendarische call: 'And it gets through Buckner. Here comes Knight and the Mets win it'quote:Op woensdag 13 mei 2009 00:05 schreef zjroentje het volgende:
[..]
ff gegoogled en volgens mij is het hem. Werd er een beetje gek van eerlijk gezegd.
Een ERA van 2.06 na 8 starts en toch maar 3 Wins.quote:Op woensdag 13 mei 2009 09:48 schreef Colplay het volgende:
Jurrjens blijft maar goed gooien en de Braves blijven er maar niets mee doen. Twee runs tegen in de achtste inning en met een 3-2 voorsprong na acht innings de heuvel af. Om in de negende inning nog een run tegen te krijgen en vervolgens in tien innings te verliezen.
Mooie wedstrijd, grandslam van Tatis, die throw van Church, HR van Sheffield.quote:Op woensdag 13 mei 2009 22:52 schreef VinnieJones het volgende:
Jose Reyes wat een held, weigert te verliezen. slaat z'n 3e double van de dag.
bottom 12e inning. Mets 7-8 achter
COMN METS!
Ortiz moet weer Dominicaanse milkshakes gaan drinkenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 09:52 schreef Terreros85 het volgende:
David Ortiz zit nu serieus in de problemen. 0-7 gisteravond en zijn slaggemiddelde is nu .208. Drew en Varitek hebben ook een gemiddelde dat onder de .240 ligt.
![]()
Yankees pakken 2/3 van de Blue Jays
Dat lijkt mij een ground ball, is moeilijk te zien. Dus met stuit.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Hi
Wat mis ik hier?? Dat is toch een vangbal? Dus slagman uit. Bal naar 1 is niet nodig. Waarom niet naar thuis gegooid? Daar loopt iemand een punt binnen, wat niet nodig was?Of???
Flesquote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Hi
Wat mis ik hier?? Dat is toch een vangbal? Dus slagman uit. Bal naar 1 is niet nodig. Waarom niet naar thuis gegooid? Daar loopt iemand een punt binnen, wat niet nodig was?Of???
Tenzij er al twee man uit waren...quote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:38 schreef Guard het volgende:
[..]
Fles![]()
moet een groundball geweest zijn, want de runner on third gaat vol door naar home, bij een vangbal had ie eerst terug third aan moeten raken voordat ie naar home mocht
Dan nog ga je vaak naar 1B omdat 't vaak een makkelijkere out is.quote:
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:38 schreef Guard het volgende:
Fles![]()
moet een groundball geweest zijn, want de runner on third gaat vol door naar home, bij een vangbal had ie eerst terug third aan moeten raken voordat ie naar home mocht
Dat was niet het geval, in de scorebar staat 0 outquote:
Wacht even. 180 dollar per jaar voor de verlengingen alleen??quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:19 schreef maartena het volgende:
En dan rekening ik even niet het "Extra Innings" pakket mee voor $179 per jaar waarmee ik ALLE wedstrijden kan zien.... want die heb ik niet
Nee, zo noemen ze het pakket hier bij de kabelmaatschappij. Je kunt dan alle out-of-market wedstrijden kijken..... je krijgt er dan een stuk of 10 fo 12 kanalen bij, alleen baseball.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Wacht even. 180 dollar per jaar voor de verlengingen alleen??![]()
quote:
LOL Rays oefenen al wat voor interleague matchups in NL stadiumsquote:ST. PETERSBURG, Fla. -- Andy Sonnanstine delivered after a pregame mistake forced the pitcher to bat Sunday, hitting an RBI double in the Tampa Bay Rays' 7-5 victory over the Cleveland Indians.
The game was delayed 13 minutes before the bottom of the first due to a lineup card error by the Rays that listed both Ben Zobrist and Evan Longoria as the third baseman. Longoria was supposed to be the designated hitter, but Tampa Bay lost the DH position because of the snafu and was forced to put Sonnanstine in the third spot of the lineup.
Waarom niet, die miljoenen voor CC en AJ hebben ook nog niet het gewenste effect gehad, dus weer zo'n 180 tot 200 uitgeven lijkt me wel gerechtvaardigdquote:Op maandag 18 mei 2009 01:55 schreef Almighty het volgende:
En waarschijnlijk free agent volgend seizoen, als de Blue Jays hem niet kunnen overtuigen te blijven...
Volgend seizoen in pinstripes?
Ja natuurlijk. En terecht ookquote:Op dinsdag 19 mei 2009 07:24 schreef Guard het volgende:
En al die kut fans in NY die hem een week of drie geleden nog bij iedere at bat stonden uit te joelen juichen natuurlijk
Nice!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:44 schreef maartena het volgende:
Ik kijk vanavond denk ik geen baseball..... heb een Samsung Media Center gekocht tijdens de lunch die ik op mijn Samsung HDTV ga aansluiten als ik thuis ben. Aangezien mijn huidige DVD speler alweer maanden kapot is/hapert, stop ik er denk ik een filmpke in van de stapel die ik nog heb liggen.
De (gedeeltelijke) terugkeer van A-Rod doet ze goed.... Vier homers in de laatste 4 wedstrijden en ook Teixera begint ze nu goed te raken....quote:
You bet.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:29 schreef maartena het volgende:
De Texas Rangers zijn echt "hot" momenteel. Vorige week de Mariners een pak slaag gegeven met een sweep, dit weekend kregen de Angels het er van langs, en ze zitten inmiddels met een 7-game winning streak.
Nu gaan ze naar Detroit. Wellicht kunnen de Tigers er iets aan doen.
quote:The Padres and White Sox have agreed on the terms of a potential trade that would send All-Star right-hander Jake Peavy to Chicago, two sources told MLB.com on Thursday, and the ball is now in Peavy's court.
quote:Op donderdag 21 mei 2009 21:48 schreef popolon het volgende:
Tweede sweep op rij, Tigers Sweep Rangers.
No way, gewoon keihard afmakenquote:Op donderdag 21 mei 2009 22:06 schreef Guard het volgende:
White Sox kunnen wel een mercy rule gebruiken nu... thuis 16-0 achter tegen de Twins
Dat is nog lang niet zeker, Peavy moet het zelf ook willen en hij zou liever in de NL blijven....quote:Op donderdag 21 mei 2009 23:00 schreef VinnieJones het volgende:
Vannacht weer genieten met Lincecum hopelijk. En Peavy naar de White Sox, kunnen ze goed gebruiken
Ik snap zijn stat-line niet:quote:Op donderdag 21 mei 2009 23:10 schreef maartena het volgende:
20-1 nu
Overigens was Bartolo Colon een Angels pitcher. En hij zoog verleden jaar ook al, vandaar dat de Angels em gedumpt/geruild hebben....
1 2 | 2.0 7 8 1 2 1 2 |
My bad, geen idee, mijn verhaal klopt niet want hij was de startende werper... Er waren twee errors gemaakt door Wislon Betemit van de white sox, dus dat verklaart dat de eerste 6 runs niet voor Colon zijn, maar om een hr als error aan te geven is een beetje vreemdquote:Op donderdag 21 mei 2009 23:54 schreef Almighty het volgende:
Dat ene punt zal waarschijnlijk zijn omdat de pitcher voor hem die speler op de honken heeft laten komen. Dan telt die speler mee voor zijn ERA. Voor Colon telt dan alleen het punt van de spelers die hij op de honken heeft laten komen. Colon was een voormalig Cy Young award winnaar, helaas ook door blessures nooit meer zijn niveau gehaald.
quote:Padres ace Jake Peavy informed his team late Thursday afternoon that he was rejecting the team's proposed trade with the White Sox, SI.com has confirmed.
The two teams had a deal in place whereby the White Sox would have sent left-handed pitching prospects Aaron Poreda and Clayton Richard plus two more minor leaguers to San Diego for Peavy, but the trade needed Peavy's approval since he has full no-trade clause. The Padres' star seemed to be seriously weighing whether to accept the trade and move to Chicago, which was willing to assume the approximately $60 million remaining on his contract.
Earlier Thursday, in a bad sign, the White Sox were asked by the Padres, "Do you have any idea on how to persuade him?''
It appears the idea of changing leagues didn't appeal to Peavy, whose original and very unofficial list of teams he would consider included five NL teams but no AL teams (the Cubs, Braves, Astros, Cardinals and Cubs were on that original list).
In a phone interview earlier this afternoon, Peavy's agent Barry Axelrod said, "I still think he has a strong preference for the National League. I don't think that's changed as a preference but it's not a preclusion.''
The Cubs and Brewers would appear to remain as possible contenders to acquire Peavy now since it appears he'd like to remain in the National League while playing in the West or Midwest. Axelrod said in a recent interview with SI that he likes "Middle America.'' The Cubs and Brewers, much like the White Sox, are aggressive in trades talks and have shown a willingness to spend.
Jij hebt er verstand vanquote:Op vrijdag 22 mei 2009 10:21 schreef VinnieJones het volgende:
Natuurlijk wil Peavy niet naar Chicago. Iedereen wil wel pitchen in Petco Park. Zelfs ik zou daar een ERA onder de 3/4 hebben![]()
ps: Ik zou het mooie altijd zonnige San Diego ook niet ruilen voor Chicago. Vaak slecht weer, kutstad met kutvolk. Nuke'm![]()
![]()
Inderdaad.... popolon zal het totaal oneens met me zijn omdat hij wel houdt van die winterkou, maar Chicago winters zijn niet om te harden zo koud..... Doe mij dan toch echt maar het zachte klimaat van California.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 10:21 schreef VinnieJones het volgende:
ps: Ik zou het mooie altijd zonnige San Diego ook niet ruilen voor Chicago. Vaak slecht weer, kutstad met kutvolk. Nuke'm![]()
![]()
In Nederland is ESPN America volgens mij de enige zender die het uitzendt...... Digitale TV nemen dus, of als je UPC hebt waar het nu in een duur premium pakket zit kun je ook een schoteltje nemen.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 16:16 schreef FP128 het volgende:
Jah, goed maar wanneer spelen de Yankees weer in hun gloednieuwe stadion en tegen wie en op welke zender is het te zien naast ESPN America?
Oh een kenner.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 10:21 schreef VinnieJones het volgende:
Vaak slecht weer, kutstad met kutvolk. Nuke'm![]()
![]()
Niet zo raar ook ook als je zo vol zit met 40 miljoen mensen. En dan tellen de illegalen nog niet mee.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 16:21 schreef maartena het volgende:
We hebben ook niet voor niets 5 MLB teams in 1 staat....
Wat maartena zegt, en je kunt vast zelf wel even kijken op mlb.com of espn.com wanneer en tegen wie de Yankees thuis spelen....quote:Op vrijdag 22 mei 2009 16:16 schreef FP128 het volgende:
Jah, goed maar wanneer spelen de Yankees weer in hun gloednieuwe stadion en tegen wie en op welke zender is het te zien naast ESPN America?
Nah liefst zo min mogelijk games in die westelijke timezones, das midden in de nacht hierquote:Op vrijdag 22 mei 2009 17:16 schreef popolon het volgende:
Da's zo'n 15% van de totale bevolking, je zou eigenlijk nog meer teams moeten hebben.![]()
Exactlyquote:Nah liefst zo min mogelijk games in die westelijke timezones, das midden in de nacht hier![]()
Heb liever daygames on the eastcoast, ben ik net thuis van mijn werk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |