Haha, dat geloof ik wel!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:37 schreef djayzz het volgende:
[..]
Wel interessant, beetje raar maarja het blijven amerikanen
Dan moet je gewoon gaan!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:41 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha, dat geloof ik wel!
Ik ben Guus aan het kijken, maar nu krijg ik nóg meer zin om er heen te gaan
Thnxquote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:41 schreef kingmob het volgende:
iig complimenten voor je TT, ik hou wel van een beetje meta
Die kaartjes zijn te duurquote:
Jaquote:
Augustus toch?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:41 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha, dat geloof ik wel!
Ik ben Guus aan het kijken, maar nu krijg ik nóg meer zin om er heen te gaan
Tnx meisquote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:33 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oké dan, spannend! Ik hoop voor je dat het wat gaat worden
Bavaria Open Airquote:
We horen het welquote:
Dan moet je maar samen met mij een dvd'tje kijken van Guus. Ook leukquote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:42 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Die kaartjes zijn te duur
Ik kan het wel betalen, maar vind het overdreven
[..]
Ja
gewoon sparenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:42 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Die kaartjes zijn te duur
Ik kan het wel betalen, maar vind het overdreven
[..]
Ja
eigenlijk zou elke vrouw gewoon een kale man moeten hebben!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:36 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
en kale mannen, grote jannen... eigenlijk zijn wij gewoon het ultieme genot!
daar hebben ze bier genoeg iigquote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:42 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Bavaria Open Air![]()
[..]
We horen het wel
nah...Guus 2m voor je neus is tofquote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:43 schreef djayzz het volgende:
[..]
Dan moet je maar samen met mij een dvd'tje kijken van Guus. Ook leuk
goed plan!... Guus is wel tof volgens mij...quote:
Het concert is uitverkocht & nu vragen ze ruim ¤80 euro voor een kaartje i.p.v. de normale ¤45...quote:
Hahaquote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:43 schreef djayzz het volgende:
[..]
Dan moet je maar samen met mij een dvd'tje kijken van Guus. Ook leuk
Ik moet geen bier, want ik moet nog naar huis danquote:
ik heb wel een kamertje overquote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:45 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Het concert is uitverkocht & nu vragen ze ruim ¤80 euro voor een kaartje i.p.v. de normale ¤45...
[..]
HahaJa, dan lijkt het net echt
Ik heb nu 2006 erin zitten, zometeen 2007 denk ik
[..]
Ik moet geen bier, want ik moet nog naar huis dan
ik hoor net uit betrouwbare bron dat het is uitverkocht.....quote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:44 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
goed plan!... Guus is wel tof volgens mij...
Het bier is daar toch veelste duur!quote:
dat niet, maar wel Bavariaquote:
Maar dan moeten we nog vanuit Lieshout naar jouquote:
oh in dat geval... hrmmm dan bel ik Guus zelf wel ff op.. Ik heb nog wel wat te goed van die ouwe studentepikomhoog van een Meeuwis.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:46 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik hoor net uit betrouwbare bron dat het is uitverkocht.....
Hihi. Hij komt wel in augustus met meerdere mensen bij Bavaria Open Airquote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:46 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik hoor net uit betrouwbare bron dat het is uitverkocht.....
6km ofzoquote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:47 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Maar dan moeten we nog vanuit Lieshout naar jou
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:36 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
en kale mannen, grote jannen... eigenlijk zijn wij gewoon het ultieme genot!
Dat is net zoiets als besneden mannen die zeggen dat dat sowieso het beste isquote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:43 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
eigenlijk zou elke vrouw gewoon een kale man moeten hebben!
quote:
*wijst* gindswijd ergensquote:
Heerlijck bierquote:
ja, maar te voet is ook 6km...taxi ookquote:
Oei! Dat wordt afkicken!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:50 schreef djayzz het volgende:
Ow, ik ga jullie morgen de hele dag missen![]()
Heb een cursus van een dag, en s'avonds ga ik naar mijn zus, dat wordt een Hele dag!!!!! geen Fok
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:50 schreef djayzz het volgende:
Ow, ik ga jullie morgen de hele dag missen![]()
Heb een cursus van een dag, en s'avonds ga ik naar mijn zus, dat wordt een Hele dag!!!!! geen Fok
Arme jijquote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:51 schreef ArTiC het volgende:
morgenochtend om 6 uur naar Den Haag vertrekken...geen zin in
Ben ik een drug voor je dan, dat je van me moet afkickenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:52 schreef Murmeli het volgende:
afkicken voor ons van jou ja!! ik ben morgen vrij..legaal fokken dus
Bij ons komt de 15e de gids pas uitquote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:52 schreef Cuegirllie het volgende:
Concert van guus .. meeuwis?
die komt hier voor 35 euro in t theater
maakt veul goed ditquote:
ik heb je even verbeterd schatjequote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:52 schreef Murmeli het volgende:
afkicken voor ons van jou ja!! ik ben morgen vrij..legaal fokkensporten dus
Dan moet je nog even wachten. hier zal hij denk ik al uitverkocht zijn.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:53 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Bij ons komt de 15e de gids pas uit
Dat weet ik tochquote:
Ik ook, vorig jaar & ik heb hem aangeraaktquote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:54 schreef kingmob het volgende:
Ik geloof dat ik me even beter afzijdig kan houden
al heb ik Guus wel eens live gezien
zoals het hoortquote:
En ben je daar al voor aangeklaagd?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:55 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik ook, vorig jaar & ik heb hem aangeraakt
Ja, dat is zeker jammerquote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:55 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dan moet je nog even wachten. hier zal hij denk ik al uitverkocht zijn.
Heb er nog over gedacht om te gaan, maar dan moet ik ook alleen en bij guus zou ik dat toch jammer vinden.
nja dat was om te proberen er een msn ding van te maken....quote:
Ik heb gehoord dat ie zich sindsdien niet meer gewassen heeftquote:
Hahahaquote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:57 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat ie zich sindsdien niet meer gewassen heeft
Zou ik ook niet doen!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:57 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat ie zich sindsdien niet meer gewassen heeft
Truste!quote:Op woensdag 13 mei 2009 00:01 schreef ArTiC het volgende:
Prettige voortzetting van de avond/nacht nog...ik ga een tukkie doen
Bier is pas bier als het uit een belgisch klooster komt, de rest is gewoon pils. Leuk voor als je met de auto bent en nog moet rijdenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:57 schreef ArTiC het volgende:
Hoewel ik geen Bav in de koelkast heb staan maar Grolsch...is ook
Slaap lekkerquote:Op woensdag 13 mei 2009 00:01 schreef ArTiC het volgende:
Prettige voortzetting van de avond/nacht nog...ik ga een tukkie doen
niet iedereen zuipt zoveel als jij als ie nog moet rijden....quote:Op woensdag 13 mei 2009 00:03 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Bier is pas bier als het uit een belgisch klooster komt, de rest is gewoon pils. Leuk voor als je met de auto bent en nog moet rijden
Haha, jah inderdaad.quote:Op woensdag 13 mei 2009 00:05 schreef automatic_ het volgende:
Ahh kwaak heeft nu ook al zo'n leuke sig
Ging jij niet slapen?quote:Op woensdag 13 mei 2009 00:06 schreef djayzz het volgende:
[..]
Haha, jah inderdaad.
Begint ook een rage te worden
Ikke? Neeeeeeeeeeequote:
Slaap zequote:
Hahaha, okeeé!quote:Op woensdag 13 mei 2009 00:08 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ikke? Neeeeeeeeeee
Nou ja, een beetje dan
niet??? oh... ..quote:Op woensdag 13 mei 2009 00:04 schreef Murmeli het volgende:
[..]
niet iedereen zuipt zoveel als jij als ie nog moet rijden....
ja blijkbaar... ik dacht dat iedereen net als ik gewoon alchol dermate snel verbrand... Overigens... ik snap dat hele drinken toch niet eigenlijk, dan zegt dat meisje achter de tap dat ik genoeg heb gehad. En toch he... heb ik de volgende dag weer gewoon dorst. Dan zou je toch denken dat ik de avond ervoor niet genoeg heb dronken he?quote:
Linkjequote:Op woensdag 13 mei 2009 00:14 schreef Ofresca het volgende:
Haha, er staat wel een foto van mij op FOK!. In het Fobo van iemand anders.
Link.quote:Op woensdag 13 mei 2009 00:14 schreef Ofresca het volgende:
Haha, er staat wel een foto van mij op FOK!. In het Fobo van iemand anders.
Ik ga nog door tot 6 uur hoorquote:Op woensdag 13 mei 2009 00:09 schreef Murmeli het volgende:
al die slaapkoppen hier... waar is de nachtploeg dan? ik mis ado
Nee, dan slaap ik welquote:Op woensdag 13 mei 2009 00:16 schreef kingmob het volgende:
[..]
Ik ga nog door tot 6 uur hoor
Dan is er alleen nooit iemand
Waarom?quote:Op woensdag 13 mei 2009 00:16 schreef kingmob het volgende:
[..]
Ik ga nog door tot 6 uur hoor
Dan is er alleen nooit iemand
Ik ben aan het werk. Maar ik heb m'n gitaar bij, dat kan ik gelukkig combineren met m'n werkquote:
Okee. Nou ja, dat scheelt! Wat doe je dan nog meer om jezelf te vermaken?quote:Op woensdag 13 mei 2009 00:18 schreef kingmob het volgende:
[..]
Ik ben aan het werk. Maar ik heb m'n gitaar bij, dat kan ik gelukkig combineren met m'n werk
quote:Op woensdag 13 mei 2009 00:22 schreef timbob het volgende:
Jeetje, wat een Kut TT.
-1, voorspelbare binnenkomer.
Goedenavond allen
Hoi!quote:
Internetten en werken (het is wat meer werk dan de meeste nachtdienstenquote:Op woensdag 13 mei 2009 00:22 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Okee. Nou ja, dat scheelt! Wat doe je dan nog meer om jezelf te vermaken?
Dat klinkt eigenlijk best relax.quote:Op woensdag 13 mei 2009 00:24 schreef kingmob het volgende:
[..]
Internetten en werken (het is wat meer werk dan de meeste nachtdiensten). En als het echt rustig is zet ik een filmpje aan op de big screen hier
Ik zie in je profiel ISS operator, wat is dat?quote:Op woensdag 13 mei 2009 00:24 schreef kingmob het volgende:
[..]
Internetten en werken (het is wat meer werk dan de meeste nachtdiensten). En als het echt rustig is zet ik een filmpje aan op de big screen hier
Goed werkquote:
Dat is het ook, maar toch ben ik op zoek naar meer. Vooral de uren zijn toch wel killing voor je persoonlijke leven. Maar ik heb een fantastisch aanbod gehad voor een nieuwe baan, maar dat hoor ik geheim te houdenquote:
Te laat, dus vertel maar. Kan ik rustig slapen.quote:Op woensdag 13 mei 2009 00:31 schreef kingmob het volgende:
[..]
Dat is het ook, maar toch ben ik op zoek naar meer. Vooral de uren zijn toch wel killing voor je persoonlijke leven. Maar ik heb een fantastisch aanbod gehad voor een nieuwe baan, maar dat hoor ik geheim te houden
ISS staat voor "International Space Station" en Operator betekend dat ik uitvoerend werk doe voor de missie. Meer laat ik niet los, want dit is nogal makkelijk na te zoekenquote:Op woensdag 13 mei 2009 00:29 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Ik zie in je profiel ISS operator, wat is dat?
Dat verbrand ik ze welquote:Op woensdag 13 mei 2009 00:33 schreef kingmob het volgende:
[..]
ISS staat voor "International Space Station" en Operator betekend dat ik uitvoerend werk doe voor de missie. Meer laat ik niet los, want dit is nogal makkelijk na te zoeken.
En straks gaat het verhaal de wereld in dat we hier belastingcenten verbranden
De echte ISS!quote:Op woensdag 13 mei 2009 00:33 schreef kingmob het volgende:
[..]
ISS staat voor "International Space Station" en Operator betekend dat ik uitvoerend werk doe voor de missie. Meer laat ik niet los, want dit is nogal makkelijk na te zoeken.
En straks gaat het verhaal de wereld in dat we hier belastingcenten verbranden
Is hij straks niet meer stoer als hij een andere baan heeft?quote:Op woensdag 13 mei 2009 00:37 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Ik vind je wel heel stoer nu!Je wil er echt niet meer over vertellen?
Ik wil het wel (zoals ik al zei ben ik erg trots), maar ik vond m'n fotoboek openen al eng qua privacyquote:Op woensdag 13 mei 2009 00:37 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Ik vind je wel heel stoer nu!Je wil er echt niet meer over vertellen?
foeiquote:Op woensdag 13 mei 2009 00:39 schreef Cuegirllie het volgende:
* Cuegirllie komt tot de conclusie dat ze al gelurkt had
Het was je profiel! Niet je Fobo!quote:Op woensdag 13 mei 2009 00:38 schreef kingmob het volgende:
[..]
Ik wil het wel (zoals ik al zei ben ik erg trots), maar ik vond m'n fotoboek openen al eng qua privacy
* Murmeli ookquote:Op woensdag 13 mei 2009 00:39 schreef Cuegirllie het volgende:
* Cuegirllie komt tot de conclusie dat ze al gelurkt had
quote:
same samequote:Op woensdag 13 mei 2009 00:41 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Het was je profiel! Niet je Fobo!
Nu ook je Fobo
Ik vind je baan in theorie echt heel stoer klinken!quote:Op woensdag 13 mei 2009 00:50 schreef kingmob het volgende:
[..]
same same.
Maargoed, ik kan nog wel een beetje uitleggen wat ik doe op zich, echt kwaad kan het niet. Ik ben (op dit moment dan) verantwoordelijk voor een aantal experimenten en apparaten op het ISS. Ik zit hier in zo'n mission controll kamer (wat kleiner dan je ze op TV ziet, maar hetzelfde idee) en heb allerlei telemetrie etc. om de boel in de gaten te houden. Als er dan wat moet gebeuren kan ik commando's naar boven sturen. Verder is het een boel plannen en discussieren, dus heb ik ook zo'n koptelefoon op m'n kop en sta ik in contact met alle andere operators en de astronauten (die nu slapen).
De praktijk is echter dat ik weinig te doen heb als ik nachtshifts heb, omdat er te weinig gebeurd. Maar als er iets misgaat moet er een gekwalificeerd persoon direct aanwezig zijn. Zo kan het dus dat ik hier zit te niksen op dit moment
En je favo liedjes!quote:Op woensdag 13 mei 2009 00:49 schreef DR34M3R het volgende:
zal ik zometeen maar gewoon mijn hele playlist posten.
Zoals altijd is het in het echt minder spannendquote:Op woensdag 13 mei 2009 00:53 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Ik vind je baan in theorie echt heel stoer klinken!![]()
Wat heb je hiervoor gestudeerd dan?
quote:Op woensdag 13 mei 2009 00:55 schreef kwaakvaak het volgende:
zeg kingmob, zo big is dat screen toch niet???
[ afbeelding ]
als je tenminste niet door de BVD wordt opgepakt als je verteld of je bij de NLR rond hangt.
Playlist van vanaaf:quote:
Tja, dat heb je meestal.quote:Op woensdag 13 mei 2009 00:55 schreef kingmob het volgende:
[..]
Zoals altijd is het in het echt minder spannend
Ik heb sterrenkunde gestudeerd, maar mijn collega's zijn allemaal ingenieur.
Nee, een econometrist hoort idd niet zoveel met sterrenkunde te hebbenquote:Op woensdag 13 mei 2009 00:59 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Tja, dat heb je meestal.![]()
Sterrenkunde is dan weer net niets voor mij.Alhoewel ik een paar dagen geleden wel opgezocht hebt hoe de temperatuur, afstand en dat soort dingen van sterren berekend wordt. Vindt het zooo vet dat mensen dat soort dingen kunnen bedenken!
Haha, je luistert!quote:Op woensdag 13 mei 2009 00:57 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Playlist van vanaaf:
Coldplay - The Scientist
Colplay - Fix You
Maria Mena - Just Hold Me
Blof - Mens
Damien Rice - 9 Crimes
James Morrison - You Give Me Something
K's Choice - Tired
Keane - Chrystal Ball
Sandi Thom - Lonely Girl
Sarah McLaghlan - Angel
Savage Garden - Crash And Burn
Snow Patrol - Chasing Cars
Snow Patrol - It's Beginning To Get To Me
Snow Patrol - You Could Be Happy
Stone Sour - Through Glass
Tanita Tikaram - Valentine Heart
Twarres - She Couldn't Laugh
Karin Bloemen - Lef
Cover van I Wanna Kiss You All Over
Nelly Furtado - All Good Things
Savage Garden - Two Beds And A Coffee Machine
Eva Cassidy - Fields of Gold
Eva Cassidy - Time After Time
Racoon - Blow Your Tears
Mijn favo liedjes.. nu ff deze dus. Morgen weer wat anders. Hoop ik.
quote:Op woensdag 13 mei 2009 01:02 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Haha, je luistert!![]()
Alleen die Snow Patrol valt me op! It's beginning to get to me vind ik er niet tussen passen. En je hebt een versie van Stone Sour zonder beep?!
Haha, dat zal best. Het is meer teveel zweverig gedoe voor mij. Een satelliet in een baan om de aarde krijgen lijkt me prachtig. Maar alles eromheen...quote:Op woensdag 13 mei 2009 01:01 schreef kingmob het volgende:
[..]
Nee, een econometrist hoort idd niet zoveel met sterrenkunde te hebben. Natuurkundigen en wiskundigen vinden het nonchalante wat sterrenkundigen doen met wiskunde en statistiek altijd verschrikkelijk
quote:Op woensdag 13 mei 2009 01:08 schreef Murmeli het volgende:
en mijn leuke muziekje wordt gewoon genegeerd
Ik was niet zo onder de indrukquote:Op woensdag 13 mei 2009 01:08 schreef Murmeli het volgende:
Ik ben er niet zo voor in de stemming.quote:Op woensdag 13 mei 2009 01:08 schreef Murmeli het volgende:
daar twijfel ik nog een beetje over....quote:Op woensdag 13 mei 2009 01:11 schreef Ofresca het volgende:
Maar Murm, heb jij problemen met Kwaak's drink- en rijgedrag. Of was dat een grapje?
Ik luister bijna alleen naar dat soort muziek als ik kan dansen op een feest oid. Heb redelijk wat gezien (ala Chemical Brothers enzo) maar luister het bijna nooit. Ik heb die behoefte nooitquote:Op woensdag 13 mei 2009 01:11 schreef Murmeli het volgende:
[..]
was een kutopname maar ik hou dr wel van
Aah okee. Ik wilde namelijk net posten dat ik jullie zo leuk vond samen op internet.quote:Op woensdag 13 mei 2009 01:12 schreef Murmeli het volgende:
[..]
daar twijfel ik nog een beetje over....
hihi... hij drinkt meer dan ik zou drinken, maar hij is dan niet aangeschoten ofzo. maar 4 drankjes en dan effe wachten en dan een koffie en dan rijden. of 5 drankjes ik weet niet, ik tel het niet, maar ik vind het net teveel. maar hij zegt dat ie zo wel es heeft moeten blazen en dat de test niet uitsloeg zeg maar. nou heeft ie ook wel 100 kilo lijf om het in op te slaan, maar dan nog... ik ben er geen voorstander van.quote:Op woensdag 13 mei 2009 01:14 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Aah okee. Ik wilde namelijk net posten dat ik jullie zo leuk vond samen op internet.Komt er ineens zoiets!
Maar hij drinkt redelijk wat, en rijdt daarna dus gewoon? als je het liever niet bespreekt moet je het zeggen hoor!
Aah okee. Inderdaad een twijfel gevalletje.quote:Op woensdag 13 mei 2009 01:17 schreef Murmeli het volgende:
[..]
hihi... hij drinkt meer dan ik zou drinken, maar hij is dan niet aangeschoten ofzo. maar 4 drankjes en dan effe wachten en dan een koffie en dan rijden. of 5 drankjes ik weet niet, ik tel het niet, maar ik vind het net teveel. maar hij zegt dat ie zo wel es heeft moeten blazen en dat de test niet uitsloeg zeg maar. nou heeft ie ook wel 100 kilo lijf om het in op te slaan, maar dan nog... ik ben er geen voorstander van.
ik drink nu zelf 0,0 als ik moet rijden maar dat komt dus ook omdat ik sowieso moet uitkijken met rijden door mn medicijnen en daardoor ook moet uitkijken met alcohol dus drinken én rijden samen lijkt me dan geen optie
ja dat dus een beetje....quote:Op woensdag 13 mei 2009 01:20 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Aah okee. Inderdaad een twijfel gevalletje.Kan me voorstellen dat je het niet prettig vindt.
Maar dat ben jij ookquote:
Ow naar! Maar op zich wel verstandig dat je het dan niet doet. Waar heb je last van dan?quote:Op woensdag 13 mei 2009 01:21 schreef Murmeli het volgende:
maar ik kan vaak gewoon helemaal niet rijden, ben ik te moe of te duf of ik zie niet genoeg ofzoof ik durf gewoon niet, hahahaha
mijn ogen zijn niet goed en daar is niets aan te doen (geen gewone + of - afwijking) en dat wordt erger als ik moe benquote:Op woensdag 13 mei 2009 01:22 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Ow naar! Maar op zich wel verstandig dat je het dan niet doet. Waar heb je last van dan?
Oh ja. Geen handige combinatie. Lukt het een beetje om er rekening mee te houden?quote:Op woensdag 13 mei 2009 01:24 schreef Murmeli het volgende:
[..]
mijn ogen zijn niet goed en daar is niets aan te doen (geen gewone + of - afwijking) en dat wordt erger als ik moe ben
ik ben nachtblind volgens mij
en vaak duf en moe van mn medicijnen. dus overdag rijden is prima maar laatst reed ik een keer savonds om 10 uur weg uit eindhoven en dat was toch niet zo heel erg veilig vond ik.... hoop red bull erin maar dat hielp ook niet. was blij toen ik eindelijk thuis was
Trusten en bedankt!quote:Op woensdag 13 mei 2009 01:26 schreef automatic_ het volgende:
Ik ga afsluiten. Slaap lekker voor straks!
Weltrustenquote:Op woensdag 13 mei 2009 01:26 schreef automatic_ het volgende:
Ik ga afsluiten. Slaap lekker voor straks!
jawel ik heb zelf geen auto en als ik met kwaak wegga dan rijd ik als ik me goed voel. en als ik alleen weg ga dan weet ik het niet want dat is pas een keer voorgekomenquote:Op woensdag 13 mei 2009 01:26 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Oh ja. Geen handige combinatie dan. Lukt het een beetje om er rekening mee te houden dan?
oke, ik vind dat je gewoon niet moet drinken en rijden. Er is wel een grijs gebied wat ik zelf ook soms betreed, maar ik vind 4 bier niet ok. Die koffie daarna slaat ook echt nergens op.quote:
Nee, klopt. Alhoewel sommigen er anders over denken...quote:Op woensdag 13 mei 2009 01:30 schreef Murmeli het volgende:
[..]
jawel ik heb zelf geen auto en als ik met kwaak wegga dan rijd ik als ik me goed voel. en als ik alleen weg ga dan weet ik het niet want dat is pas een keer voorgekomenmaar dan zorg ik dat ik fit ben anders pak ik de trein
maar gemiddeld komt het wel goed hoor, niemand kan toch rijen als ie keimoe is?
dat is dus eigenlijk ook mijn mening.... 1 a 2 vind ik zelf ook de max (toen ik nog een auto had deed ik dat ook max)quote:Op woensdag 13 mei 2009 01:32 schreef kingmob het volgende:
[..]
oke, ik vind dat je gewoon niet moet drinken en rijden. Er is wel een grijs gebied wat ik zelf ook soms betreed, maar ik vind 4 bier niet ok. Die koffie daarna slaat ook echt nergens op.
En ik lust zelf ook behoorlijk graag een drankje, maar je moet je in dit geval gewoon kunnen inhouden toch?
Precies! Je weet van tevoren of je moet rijden of niet. Hou er dan gewoon rekening mee. Alleen het morning after verhaal vind ik lastig.quote:Op woensdag 13 mei 2009 01:32 schreef kingmob het volgende:
[..]
oke, ik vind dat je gewoon niet moet drinken en rijden. Er is wel een grijs gebied wat ik zelf ook soms betreed, maar ik vind 4 bier niet ok. Die koffie daarna slaat ook echt nergens op.
En ik lust zelf ook behoorlijk graag een drankje, maar je moet je in dit geval gewoon kunnen inhouden toch?
jah, irritante mensen soms ookquote:Op woensdag 13 mei 2009 01:32 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Nee, klopt. Alhoewel sommigen er anders over denken...
quote:Op woensdag 13 mei 2009 01:34 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Alleen het morning after verhaal vind ik lastig.
1 drankje duurt 2 uur om de alcohol af te breken, dus als jij er 5 op hebt mag je 10 uur later weer rijden....quote:Op woensdag 13 mei 2009 01:34 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Precies! Je weet van tevoren of je moet rijden of niet. Hou er dan gewoon rekening mee. Alleen het morning after verhaal vind ik lastig.
1 tot 1,5 toch? Wat dat betreft zou je eigenlijk gewoon een blaas ding thuis in de auto moeten hebben liggen.quote:Op woensdag 13 mei 2009 01:35 schreef Murmeli het volgende:
[..]
1 drankje duurt 2 uur om de alcohol af te breken, dus als jij er 5 op hebt mag je 10 uur later weer rijden....
Nou, die paar millisecondes reactievertraging kun je wel hebben van 1 drankje. En dat beinvloed je gedrag ook nog niet. Dat wordt alleen exponentieel erger bij elk extra drankje en daarom moet je er ook niet aan beginnenquote:Op woensdag 13 mei 2009 01:35 schreef Murmeli het volgende:
[..]
1 drankje duurt 2 uur om de alcohol af te breken, dus als jij er 5 op hebt mag je 10 uur later weer rijden....
Precies. Maar op zo'n moment weet je dus nooit zeker wanneer je weer veilig (of legaal) mag rijden.quote:Op woensdag 13 mei 2009 01:39 schreef Murmeli het volgende:
ik zit ff te denken he... stel je drinkt om 7, 8, 9, 10, 11 en 12 uur 's avonds een drankje. moet je dan eig wachten tot 10 uur na het laatste drankje? of tot een uur of 8? (de eerste 2 drankjes kan je in principe nog afbreken voordat je je laatste drankje wegtikt)
ik moet wel zeggen: toen i kdus die auto nog had zat ik wel eens tot half 1 snachts te zuipen en dan stapte ik om half 7 of 7 uur in de auto... te erg was dat, dan was ik nog straal lam. realiseerde me dat toen pas toen ik al halverwege naar mn werk was dus omdraaien was even fout als doorrijden maar ik baalde er wel van. doe ik echt nooit meer)
Als je slaapt herstel; je wel sneller, maar het afbreken begint idd al meteen. Als ik elk uur 1 drankje zou drinken zou ik denk ik zelfs nog behoorlijk nuchter zijn.quote:Op woensdag 13 mei 2009 01:39 schreef Murmeli het volgende:
ik zit ff te denken he... stel je drinkt om 7, 8, 9, 10, 11 en 12 uur 's avonds een drankje. moet je dan eig wachten tot 10 uur na het laatste drankje? of tot een uur of 8? (de eerste 2 drankjes kan je in principe nog afbreken voordat je je laatste drankje wegtikt)
ik moet wel zeggen: toen i kdus die auto nog had zat ik wel eens tot half 1 snachts te zuipen en dan stapte ik om half 7 of 7 uur in de auto... te erg was dat, dan was ik nog straal lam. realiseerde me dat toen pas toen ik al halverwege naar mn werk was dus omdraaien was even fout als doorrijden maar ik baalde er wel van. doe ik echt nooit meer)
het komt op mij over of je jezelf nu tegenspreekt. je zegt dat je behoorlijk nuchter zou zijn met elk uur een drankje. maar daarvoor zeg je dat rijden en drinken niet samen kunnen. wat bedoel je nu precies? of ben je dan wel nuchter maar zou je toch niet rijden?quote:Op woensdag 13 mei 2009 01:42 schreef kingmob het volgende:
[..]
Als je slaapt herstel; je wel sneller, maar het afbreken begint idd al meteen. Als ik elk uur 1 drankje zou drinken zou ik denk ik zelfs nog behoorlijk nuchter zijn.
Ik had/heb de gewoonte om doordeweeks naar het cafe te gaan om de week te breken, maar ik heb nu dus van die rare diensten. Een tijd geleden dus toch gedaan en toen moest ik om 5 uur 's ochtends naar m'n werk. Toen was ik dus nog ronduit dronken+moe. Echt niet relaxed, dat ga ik dus niet meer doen.
Het werkte wel als ik om 9 uur ging werken, dan was ik meestal wel weer fit tenzij ik het heel bont had gemaakt.
nah de post van kingmob na jou in acht nemend zou ik dan zeggen rond een uur of 8 kan je weer rijden. als je heel zeker wilt zijn. anders kan je ook zeggen na 5 uur smorgens, dat is 10 uur na het eerste drankjequote:Op woensdag 13 mei 2009 01:41 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Precies. Maar op zo'n moment weet je dus nooit zeker wanneer je weer veilig (of legaal) mag rijden.
Helaas zou ik (meestal) niet weten hoeveel ik gedronken heb en wanneer ik begon.quote:Op woensdag 13 mei 2009 01:48 schreef Murmeli het volgende:
[..]
nah de post van kingmob na jou in acht nemend zou ik dan zeggen rond een uur of 8 kan je weer rijden. als je heel zeker wilt zijn. anders kan je ook zeggen na 5 uur smorgens, dat is 10 uur na het eerste drankje
dat moet je dan maar gaan bijhouden als je de volgende ochtend wilt gaan rijden.quote:Op woensdag 13 mei 2009 01:50 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Helaas zou ik (meestal) niet weten hoeveel ik gedronken heb en wanneer ik begon.
Nee, ik zou niet gaan rijden, dat gaat me te ver. Maar ik vind dat wel een heel laag tempo, dus dat maakt het wel een stuk minder erg als je wel gaat rijden.quote:Op woensdag 13 mei 2009 01:46 schreef Murmeli het volgende:
[..]
het komt op mij over of je jezelf nu tegenspreekt. je zegt dat je behoorlijk nuchter zou zijn met elk uur een drankje. maar daarvoor zeg je dat rijden en drinken niet samen kunnen. wat bedoel je nu precies? of ben je dan wel nuchter maar zou je toch niet rijden?
als ik elk uur wat drink voel ik het ook niet, maar i kzou niet meer gaan rijden hoor! (dat is overigens ook het tempo dat kwaak aanhoudt met drinken, een drankje in een uur gemiddeld; die gaat echt niet rijden als ie voelt dat ie aangeschoten is)
Of gewoon niet drinken/ het bij 1 in het uur houden.quote:Op woensdag 13 mei 2009 01:52 schreef Murmeli het volgende:
[..]
dat moet je dan maar gaan bijhouden als je de volgende ochtend wilt gaan rijden.
langzaam drinken doe ik tegenwoordig ook. dat gaat best aardig. word ik niet aangeschoten want dat gevoel vind ik tegenwoordig niet meer prettig.quote:Op woensdag 13 mei 2009 01:55 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Of gewoon niet drinken/ het bij 1 in het uur houden.
Ik wilde ook net gaan.quote:Op woensdag 13 mei 2009 01:55 schreef Murmeli het volgende:
mensen ik ga slapen. het was weer gezellig! kingmob sterkte nog ff....
en truste voor straks ofresca!
Thx, gaat wel lukken, de gitaar ligt inmiddels op schootquote:Op woensdag 13 mei 2009 01:55 schreef Murmeli het volgende:
mensen ik ga slapen. het was weer gezellig! kingmob sterkte nog ff....
en truste voor straks ofresca!
Nee, sorry.quote:Op woensdag 13 mei 2009 01:58 schreef Murmeli het volgende:
oh ofresca jij bent pas 20! sjee! ruilen?
quote:Op woensdag 13 mei 2009 01:56 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Ik wilde ook net gaan.![]()
Werkze kingmob!
ik ookquote:
En uitgerekend vannacht besluit ze een antwoord te sturen!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 20:35 schreef halfbearad het volgende:
[..]
![]()
Nou goed. Ik stuur nog een puls over een week ofzo en bij geen reactie dan bel ik maar eens aan om te zien of ze echt dood is.
Zo, you're early up and running. Ben ook al een uurtje wakker, maar ben er net pas uitgekropenquote:
Hahaha!quote:Op woensdag 13 mei 2009 06:50 schreef Snuitebolletje het volgende:
goedemorgen MNR, vandaag moet ik echt weer eens in pak, helemaal geen zin in, dan ben ik veulste sexy
mij uitkleden als ik mijn pak probeer aan te trekken, of mij gewoon uberhaupt weerhouden van werkenquote:Op woensdag 13 mei 2009 06:55 schreef MNR het volgende:
[..]
Hahaha!
Goeiemorgen Snuit. Ja, ik vind het wel erg vervelend voor je. Ik wou dat er iets was wat ik voor je kon doen
Optie 1 is doable, optie 2.. is dat niet een logisch gevolg van optie 1?quote:Op woensdag 13 mei 2009 06:57 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
mij uitkleden als ik mijn pak probeer aan te trekken, of mij gewoon uberhaupt weerhouden van werken
dan is optie 2 dus ook doablequote:Op woensdag 13 mei 2009 07:02 schreef MNR het volgende:
[..]
Optie 1 is doable, optie 2.. is dat niet een logisch gevolg van optie 1?
I will, maar of ik al die aandacht aan kan, dat is maar de vraag!quote:Op woensdag 13 mei 2009 07:03 schreef MNR het volgende:
Ik zou zeggen: geniet lekker van het sexy voelen!
quote:Op woensdag 13 mei 2009 01:38 schreef Houdnini het volgende:
Het is net Utrecht, het lijkt er mooi, maar je vind er niets interessants.
quote:Op woensdag 13 mei 2009 07:09 schreef AirwiN het volgende:
Misschien voelt iemand hier zich geroepen om te reageren?
Stelling: Datingsites zijn het afvoerputje van datend NL
Ik ben het in ieder geval al wel eens met dit stukje...
[..]
Niks persoonlijks natuurlijk!quote:
Bij mij in het gebouw ook?quote:Op woensdag 13 mei 2009 07:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niks persoonlijks natuurlijk!
Ik ben morgen bij jou op het werk overigens!
Ik hoop het niet voor je aangezien de resultaten van mijn werk meestal tot gevolg hebben dat er wat mensen worden uitgeknikkerd wegens overbodigheid.quote:
Weg! Koest! Tsss! *zoekt stok*quote:Op woensdag 13 mei 2009 07:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik hoop het niet voor je aangezien de resultaten van mijn werk meestal tot gevolg hebben dat er wat mensen worden uitgeknikkerd wegens overbodigheid.
Ik probeer de boodschap meestal wat beter in te pakken dan dat natuurlijk.quote:
Ik help het je hopenquote:Op woensdag 13 mei 2009 07:07 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
I will, maar of ik al die aandacht aan kan, dat is maar de vraag!
moggh dreamer! je was vanacht weer rijkelijk aanwezig hier in mn bol! Allemaal mooie dromen gehadquote:
Tsja, je "went" er wel aanquote:Op woensdag 13 mei 2009 07:20 schreef KudFokker het volgende:
5 uur slaap is echt te weinig als je 40 uur werkt en 10 uur sport, per week
Nu gedraag je je als een echte koningin, uit de kunstquote:
quote:Op woensdag 13 mei 2009 08:11 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nu gedraag je je als een echte koningin, uit de kunst
*wuift mee naar het gepeupel*quote:
Neuken?quote:Op woensdag 13 mei 2009 08:17 schreef rival het volgende:
[..]
*stapt in zijn zwarte.... nee doe maar niet
quote:Op woensdag 13 mei 2009 08:17 schreef rival het volgende:
[..]
*stapt in zijn zwarte.... nee doe maar niet
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.compact en kleverig.
quote:Op woensdag 13 mei 2009 08:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Maar, maar, maar! Je kent me niet eens!*rent topic in, geeft JB een flinke beurt en rent weer weg*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
quote:Op woensdag 13 mei 2009 08:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Maar, maar, maar! Je kent me niet eens!Dat maakt het juist spannend!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vreemd, ik dacht dat jij van de bitterkoekjes met zeewater wasquote:Op woensdag 13 mei 2009 08:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
*rent topic in, geeft JB een flinke beurt en rent weer weg*
quote:Op woensdag 13 mei 2009 08:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
*rent topic in, geeft JB een flinke beurt en rent weer weg*
quote:Op woensdag 13 mei 2009 08:28 schreef rival het volgende:
[..]
Dat maakt het juist spannend!
Mwa, daar ben ik niet zo bang voorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
compact en kleverig.
There is a first for everything en ik help graag mensenquote:Op woensdag 13 mei 2009 08:29 schreef rival het volgende:
[..]
Vreemd, ik dacht dat jij van de bitterkoekjes met zeewater was
Thanks!!quote:Op woensdag 13 mei 2009 08:36 schreef mrbox het volgende:
een speciale goede morgen voor de dames die vandaag in rokjes gekleed gaan
Ben jij nu zo'n cliche homo die het eurosongfestival geweldig vind ?quote:
Ik las Fistquote:Op woensdag 13 mei 2009 08:35 schreef Ang3l het volgende:
Wil je ook geholpen worden? There is a first for everything!
Goedemorgen stuk chagrijnquote:Op woensdag 13 mei 2009 08:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ben nog nooit op een datingsite geweest, hoe moet ik dan op die stelling reageren Air!
En @ KF: hoe interessant!
Vertel eens wat meer over je werk en je sporten!
Note the sarcasm
Ik denk dat het komt omdat je er bij zet, bij 40 uur werken en 10 uur sporten...quote:
Dat vond zelfs ik ergquote:Op woensdag 13 mei 2009 08:47 schreef rival het volgende:
[..]
Ik denk dat het komt omdat je er bij zet, bij 40 uur werken en 10 uur sporten...
5 uur slapen is te weinig zou voldoende zijn.
(en ja, ik vermoed ook dat ons dat bij een ander geen reet zou boeien)
Queen, moet dat niet in jouw geval "thirst"in plaats van first zijn?quote:Op woensdag 13 mei 2009 08:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
There is a first for everything en ik help graag mensen
Wil je ook geholpen worden? There is a first for everything!
Nee je deed opschepperig over hoe intensief je week wel niet is.quote:Op woensdag 13 mei 2009 08:52 schreef KudFokker het volgende:
Ik zeg alleen maar dat ik kort geslapen heb omdat het een intensieve week is...
Hoezo opschepperig...quote:Op woensdag 13 mei 2009 08:57 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
Nee je deed opschepperig over hoe intensief je week wel niet is.
En je hebt geluk, ik ga werken nu
Hoi DH.quote:
Ik had dezelfde opmerking in gedachtenquote:Op woensdag 13 mei 2009 09:00 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Hoi DH.
Niet zo bijdehant he. Je mag dan wel een stuk groter zijn dan mij maar ik deins niet terug voor grote kerels!
Ok, ok, je zou me waarschijnlijk opvouwen en gebruiken als bowlingbal
Heb je haar weer met dat pompom gedoe in de morgen!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kom maar lekker langsquote:
quote:
Hehequote:Op woensdag 13 mei 2009 09:00 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik had dezelfde opmerking in gedachten
Noukjequote:
Nee het is opschepperig. 1 nacht kort slapen, poe poe, wat een verschrikking.quote:Op woensdag 13 mei 2009 09:00 schreef KudFokker het volgende:
Hoezo opschepperig...
Het zijn gewoon feiten....![]()
![]()
Het is toch hoe jij er naar kijkt en het op vat...
Slimmerdquote:Op woensdag 13 mei 2009 09:03 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Hehe
Ik heb in het verleden ook echt dat soort dingen gedaan. Ruzie krijgen met iemand die duidelijk groter en sterker is en dan vervolgens de eerste hulp opzoeken.
Ik was hardleers
quote:Op woensdag 13 mei 2009 09:01 schreef rival het volgende:
Heb je haar weer met dat pompom gedoe in de morgen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bels! rival!quote:![]()
![]()
Ik krijg een speciale goedemorgen, deze dame in rokje
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
Iddquote:Op woensdag 13 mei 2009 09:04 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nee het is opschepperig. 1 nacht kort slapen, poe poe, wat een verschrikking.
quote:
Hmm 1x bijna zoiets meegemaakt, mijn vrienden konden nog net ingrijpenquote:Op woensdag 13 mei 2009 09:03 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Hehe
Ik heb in het verleden ook echt dat soort dingen gedaan. Ruzie krijgen met iemand die duidelijk groter en sterker is en dan vervolgens de eerste hulp opzoeken.
Ik was hardleers
Ben je nou weer de aandacht aan het trekken jongedame?quote:Op woensdag 13 mei 2009 09:05 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
[..]
Bels! rival!![]()
![]()
Ik slaap ook echt 1 nacht al kort en slechtquote:Op woensdag 13 mei 2009 09:04 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nee het is opschepperig. 1 nacht kort slapen, poe poe, wat een verschrikking.
Geilaafquote:Op woensdag 13 mei 2009 09:05 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
[..]
Bels! rival!![]()
![]()
Ach ik hoorde toen bij een groep waarbij dat eigenlijk normaal was dus mijn "vrienden" deden net zo hard meequote:Op woensdag 13 mei 2009 09:06 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Hmm 1x bijna zoiets meegemaakt, mijn vrienden konden nog net ingrijpen
Zat op het terras met een aantal vrienden, een aantal bekende en die bekende hadden ook een aantal vrienden mee die ik niet kon...
Beetje dom van me, maar ik maakte grapjes over iemands moeder, dat vond hij niet leuk...
Hij zei: "Ik wil niet dat je grapjes maakt over mijn moeder"
Waarop ik zei: "Ok, over je vader dan ?! "
Toen kreeg ik bijna een knal voor mijn harses
Mijn vrienden hielden hem gelukkig tegen en stuurde mij weg
Gelukkig kan je nog gewoon lopen en alles doenquote:Op woensdag 13 mei 2009 09:06 schreef Belsezar het volgende:
![]()
Ja ach ik was erg dapper en dacht niet al te veel namaar ik heb er een hoop botbreuken en hechtingen aan over gehouden en dus een hoop leuke verhalen
Pm me maar waar en hoe laatquote:
Gelukkig welquote:Op woensdag 13 mei 2009 09:10 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Gelukkig kan je nog gewoon lopen en alles doen
en ben je nu veel wijzer
Hmm ik ben zelf nog nooit geslagen...quote:Op woensdag 13 mei 2009 09:09 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ach ik hoorde toen bij een groep waarbij dat eigenlijk normaal was dus mijn "vrienden" deden net zo hard meeGelukkig ga ik met geen van hun meer om, die tijd is over. Ik zat vroeger 2 keer per jaar op de eerste hulp
Laatste keer is toch wel al meer dan een jaar of 5 terug.
Ik zou niet durvenquote:Op woensdag 13 mei 2009 09:07 schreef Belsezar het volgende:
Ben je nou weer de aandacht aan het trekken jongedame?
Serieus KF, wat denk je nou? Dat ik ga onthouden wat jij hier allemaal post? Dat ik als ik morgen weer lees dat jij slecht geslapen hebt, dat ik dan denk "Ach, die arme jongen slaapt al nachten slecht!" Dus niet hè. Je geeft jezelf teveel credit jongen.quote:Op woensdag 13 mei 2009 09:07 schreef KudFokker het volgende:
Ik slaap ook echt 1 nacht al kort en slecht
Ik geloof er niks vanquote:
Mag ik jouw schouder lenen om op te slapen?quote:
In mijn groep vrienden was het ook normaal, we dronken veel te veel terwijl we toch nog moesten werken de volgende dag. Gevolg korte nachtjes, en nog kortere lontjes. S'avonds vaak de stad in, gewoon om wat te drinken, ruzie te zoeken. Ik had zelfs een eigen stoel bij de eerste hulp, de nachtzuster daar kende mij bij naam en toe naam, Ze heeft mij zelfs een keer haar telefoon nummer gegeven, maar ik durfde niet te bellen omdat ik bang was dat zij mij af zou rekenen op het feit dat ik veel te hard werk en te weinig slaap.quote:Op woensdag 13 mei 2009 09:09 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ach ik hoorde toen bij een groep waarbij dat eigenlijk normaal was dus mijn "vrienden" deden net zo hard meeGelukkig ga ik met geen van hun meer om, die tijd is over. Ik zat vroeger 2 keer per jaar op de eerste hulp
Laatste keer is toch wel al meer dan een jaar of 5 terug.
*haalt de titanium schroeven en plaatjes eruit en geeft schouder aan CG*quote:Op woensdag 13 mei 2009 09:15 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Mag ik jouw schouder lenen om op te slapen?
Ik zeg alleen dat ik kut geslapen heb omdat ik een vermoeiende week heb...quote:Op woensdag 13 mei 2009 09:13 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik zou niet durven![]()
[..]
Serieus KF, wat denk je nou? Dat ik ga onthouden wat jij hier allemaal post? Dat ik als ik morgen weer lees dat jij slecht geslapen hebt, dat ik dan denk "Ach, die arme jongen slaapt al nachten slecht!" Dus niet hè. Je geeft jezelf teveel credit jongen.
Ik kreeg geen verdoving meer op een bepaald moment. "Oh hij is het weer" kon ik lezen in hun ogenquote:Op woensdag 13 mei 2009 09:20 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
In mijn groep vrienden was het ook normaal, we dronken veel te veel terwijl we toch nog moesten werken de volgende dag. Gevolg korte nachtjes, en nog kortere lontjes. S'avonds vaak de stad in, gewoon om wat te drinken, ruzie te zoeken. Ik had zelfs een eigen stoel bij de eerste hulp, de nachtzuster daar kende mij bij naam en toe naam, Ze heeft mij zelfs een keer haar telefoon nummer gegeven, maar ik durfde niet te bellen omdat ik bang was dat zij mij af zou rekenen op het feit dat ik veel te hard werk en te weinig slaap.
Hmm door die verhalen van jou en Bels voel ik me een mietje...quote:Op woensdag 13 mei 2009 09:20 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
In mijn groep vrienden was het ook normaal, we dronken veel te veel terwijl we toch nog moesten werken de volgende dag. Gevolg korte nachtjes, en nog kortere lontjes. S'avonds vaak de stad in, gewoon om wat te drinken, ruzie te zoeken. Ik had zelfs een eigen stoel bij de eerste hulp, de nachtzuster daar kende mij bij naam en toe naam, Ze heeft mij zelfs een keer haar telefoon nummer gegeven, maar ik durfde niet te bellen omdat ik bang was dat zij mij af zou rekenen op het feit dat ik veel te hard werk en te weinig slaap.
Jij snapt het!quote:Op woensdag 13 mei 2009 09:22 schreef Belsezar het volgende:
[..]
*haalt de titanium schroeven en plaatjes eruit en geeft schouder aan CG*
But ofcoursequote:
Inderdaad het ligt aan mij.quote:Op woensdag 13 mei 2009 09:22 schreef KudFokker het volgende:
Ik zeg alleen dat ik kut geslapen heb omdat ik een vermoeiende week heb...
Een of andere huilie begint boehoe te doen dat het niet interessant is...
Het is ook niet interessant, net zoals fokking 95% van dit topic !
Het ligt gewoon aan jezelf als je daar over gaat mauwen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |