Ik vond de vorige films al gaaf, dus ik ben super benieuwd naar deze. Heb je 'm al gezien?quote:
Ik ben een maand ouder dan jou.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:18 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
19
Ik had perongeluk bier over de Fok servers gegooid, daardoor ging die wat langzamer
Je bent echt niet grappig ofzo.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:18 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
19
Ik had perongeluk bier over de Fok servers gegooid, daardoor ging die wat langzamer
mbo he.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:18 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
19
Sorry hoorquote:
Ja, hij is tof.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:19 schreef xalo het volgende:
[..]
Ik vond de vorige films al gaaf, dus ik ben super benieuwd naar deze. Heb je 'm al gezien?
Mooizo.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:19 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Is goed, heb hier toevallig wat water staan.
Hij is al uit de bios, maar 't gaat over superhelden zonder krachten. Hij lijkt me echt gaafquote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:18 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
X-Men gaan we misschien ook nog kijken, meningen waren verdeeld onder ze mensen die 'm hadden gezien.Waar gaat Watchmen over? Die zag ik niet op 't scherm voorbij komen buiten (en ook zo gauw niet bij de posters)
Ik Watchmen ook nog!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:17 schreef xalo het volgende:
[..]
Ik móet Watchmen zien, en X-Men Origins: Wolverine.
Vandaar! Ah verrek daar had ik nog van gehoord via iemand, die moet ik wel ff gaan kijken. Lieke, zullen wij die gaan kieken?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:19 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Watchmen is al uit de bios. Dat is ook over die superhelden die de wereld in de gaten houden, maar er dan mee stoppen.
Hihi.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:20 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Bij aankoop van bier, gratis biermeisje
[ afbeelding ]
Dan ben ik héel benieuwdquote:
De 13de, deal.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:20 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Vandaar! Ah verrek daar had ik nog van gehoord via iemand, die moet ik wel ff gaan kijken. Lieke, zullen wij die gaan kieken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |