Alsof je dumbells niet met blote handen vast kan houdenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:23 schreef Dibble het volgende:
die zijn handig als je met dumbells traint. TS is zelf een metro hoer die op de cardioafdeling met huisvrouwen zit te kletsen
Krijg je geen AIDS als ze je per ongeluk *kuch* aanrakenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:20 schreef fathank het volgende:
...in de sportschool.
Dat dus. Van die smerige metrosexuelen die in de sportschool rondlopen en van die achterlijke handschoentjes dragen.
Kan iemand mij dit fenomeen uitleggen?
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:21 schreef Mr.Silencer het volgende:
Handschoenen zijn niet altijd even praktisch, maar ik was het op ten duur toch echt zat dat ik continu mijn eelt liep te verwijderen. Laten zitten was ook geen optie, want dan kreeg ik op ten duur alleen maar meer last van mijn eelt, wat uiteindelijk ten kosten ging van mijn concentratie en prestaties. Nu heb ik daar gelukkig geen last meer van.
Ik kan het ook begrijpen dat je handschoenen draagt als je in bedrijfsleven veel handen moet schudden.
Je wilt natuurlijk niet overkomen als een boer met handen vol met eelt.
quote:
Lezen is jullie sterkste vak hequote:
Pff, wat is er mis met eelt op je handen? Ik schud liever een vent met eelt op zn handen de hand dan zo'n verwijfde nicht met van die zachte babyhandjes met een perfecte manicurequote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:21 schreef Mr.Silencer het volgende:
Handschoenen zijn niet altijd even praktisch, maar ik was het op ten duur toch echt zat dat ik continu mijn eelt liep te verwijderen. Laten zitten was ook geen optie, want dan kreeg ik op ten duur alleen maar meer last van mijn eelt, wat uiteindelijk ten kosten ging van mijn concentratie en prestaties. Nu heb ik daar gelukkig geen last meer van.
Ik kan het ook begrijpen dat je handschoenen draagt als je in bedrijfsleven veel handen moet schudden.
Je wilt natuurlijk niet overkomen als een boer met handen vol met eelt.
Iets doen omdat het "beter" is in een sportschool.quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:41 schreef Salatrel het volgende:
of van die mensen die 1x 100 kilo tillen omdat ze dan helemaal de man zijn omdat ze de 100 gedaan hebben terwijl 20x 50 bijvoorbeeld veel beter is
Dan ben je wel een falerquote:Op woensdag 13 mei 2009 10:37 schreef de_boswachter het volgende:
Ik zag zoen gast bij Fortuna - Mvv die van die handschoentjes droeg om te knokken
Je hebt ook van die speciale doekjes die je om je barbell kan wikkelen. Is toch wel erg fijn als je last hebt van zweethandjes en meer zekerheid wilt. Dit zal ook wel het idee zijn achter de handschoentjes.quote:Op woensdag 13 mei 2009 11:23 schreef poqpoq het volgende:
het kan soms handig zijn ivm grip. Maar dan kun je natuurlijk ook gewoon wat harder in de handvaten knijpen en train je je onderarmen ook.
eens met klacht dus
Zwetende Iraneesquote:Op woensdag 13 mei 2009 12:53 schreef MaximumRush het volgende:
Ik gebruik ze ook, maar dat komt omdat ik last heb van zweethanden. Wanneer ik zonder handschoenen train glijdt het bijna iedere keer me handen uit.
Eens.quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:00 schreef Bredewout92 het volgende:
Sportschool in het algemeen is voor nichten.
Je begrijp het niet. Jij bent de nicht in dit verhaalquote:Op woensdag 13 mei 2009 13:12 schreef Mi_Mang het volgende:
Ik ben maar een kleine Javaan met kleine handen en heb met die handschoenen aan een betere grip. Kan mij wat schelen wat één of andere nicht van mij denkt.
Hoezo zou ik het verhaal niet begrijpen? Je bent zeker zo'n fag die in de sportschool graag naar andere sportende mannen kijkt. Anders zou het je werkelijk geen hol schelen.quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:12 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Je begrijp het niet. Jij bent de nicht in dit verhaal [ afbeelding ]
Omdat je juist een nicht bent als je handschoentjes aan doet in de sportschool.quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:15 schreef Mi_Mang het volgende:
[..]
Hoezo zou ik het verhaal niet begrijpen? Je bent zeker zo'n fag die in de sportschool graag naar andere sportende mannen kijkt. Anders zou het je werkelijk geen hol schelen.
Tuurlijk. Mannen met kleinere en zweterige handen zijn natuurlijk per definitie geen echte mannen. Dat zag ik even over het hoofd.quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:16 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Omdat je juist een nicht bent als je handschoentjes aan doet in de sportschool.
Een echte man knijpt wat harder, train je je onderarmen ook direct.
Nee, je begrijpt het weer niet.quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:18 schreef Mi_Mang het volgende:
[..]
Tuurlijk. Mannen met kleinere en zweterige handen zijn natuurlijk per definitie geen echte mannen. Dat zag ik even over het hoofd.
quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:20 schreef Zero17 het volgende:
FOK!'ers die het gaan hebben over mannelijkheid..Nou zul je het krijgen hoor...![]()
Denk je echt dat een paar handschoentjes je zoveel meer kracht geven?quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:20 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee, je begrijpt het weer niet.
Een echte man hoeft niet per se in het bezit te zijn van een paar zweetvrije kolenscheppen. Een echte man heeft simpelweg genoeg kracht om zonder handschoentjes een gewichtje op te tillen.
Nee, maar wel de grip die je eigen handen blijkbaar niet kunnen opbrengen.quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:26 schreef Mi_Mang het volgende:
[..]
Denk je echt dat een paar handschoentjes je zoveel meer kracht geven?
Een echte man is zo zeker van zijn mannelijkheid, dat hij het niet nodig acht om andere mannen te degraderen. Al zou jij trainen in een tutu. Kan mij wat schelen.
Ik train enkel met dumbells/halters en aan het eind van mijn workout heb ik dusdanig zweterige handen dat ik grip verlies. Oplossing: handschoenen of magnesiumpoeder. Volgens jou ben ik meer mans als ik die halterstang/barbell met tig kilo op mijn harses krijg?quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:28 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee, maar wel de grip die je eigen handen blijkbaar niet kunnen opbrengen.
Draag je bij het rukken ook handschoentjes, omdat je anders geen grip hebt?
En als ik in een tutu ga trainen dan kan het je zeker wel wat schelen
Als je hem op je harses laat vallen dan ben je geen man. Je bent pas een echte man als je hem zonder handschoentjes kan optillen.quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:35 schreef Mi_Mang het volgende:
[..]
Ik train enkel met dumbells/halters en aan het eind van mijn workout heb ik dusdanig zweterige handen dat ik grip verlies. Oplossing: handschoenen of magnesiumpoeder. Volgens jou ben ik meer mans als ik die haltersting met tig kilo op mijn harses krijg?
Hoe klein ben je wel niet als je zon ding van tig (quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:35 schreef Mi_Mang het volgende:
[..]
Ik train enkel met dumbells/halters en aan het eind van mijn workout heb ik dusdanig zweterige handen dat ik grip verlies. Oplossing: handschoenen of magnesiumpoeder. Volgens jou ben ik meer mans als ik die halterstang/barbell met tig kilo op mijn harses krijg?
Volgens mij ben jij zo iemand die naar de sportschool gaat om alleen te laten zien hoe sterk je wel niet bent en dan ook neerkijkt op andere mensen die daar hun ding doen. Zo van: 'Nu even 300kg deadliften om er goed uit te zien.' Dat soort mensen irriteren mij pas.quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:36 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Als je hem op je harses laat vallen dan ben je geen man. Je bent pas een echte man als je hem zonder handschoentjes kan optillen.
Wederom onjuist.quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:46 schreef Mi_Mang het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij zo iemand die naar de sportschool gaat om alleen te laten zien hoe sterk je wel niet bent en dan ook neerkijkt op andere mensen die daar hun ding doen. Zo van: 'Nu even 300kg deadliften om er goed uit te zien.' Dat soort mensen irriteren mij pas.
En jij wil niet weten wat mij allemaal irriteert. Mocht je het eventueel toch willen weten, ben ik niet verantwoordelijk voor de gevolgen en kan in geen geval aansprakelijk worden gesteld mbt janken, huilen over rascime, generalisatie en meer van zulks.quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:46 schreef Mi_Mang het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij zo iemand die naar de sportschool gaat om alleen te laten zien hoe sterk je wel niet bent en dan ook neerkijkt op andere mensen die daar hun ding doen. Zo van: 'Nu even 300kg deadliften om er goed uit te zien.' Dat soort mensen irriteren mij pas.
Zal ik zeker doen. Ik zag je wel naar mijn kontje loeren in de kleedruimte gisteren.quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:52 schreef jagga het volgende:
[..]
pas op dat je de zeep niet laat vallen hé
Jungske, geloof me als ik dat was zat je nu niet de internetheld uit te hangen maar lag je duimsabbelend op je zij met een soothing-creme op je kontje, met de 1kg voorraad pot binnen handbereik.quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:55 schreef Mi_Mang het volgende:
[..]
Zal ik zeker doen. Ik zag je wel naar mijn kontje loeren in de kleedruimte gisteren.
Nou laat maar horenquote:Op woensdag 13 mei 2009 13:52 schreef jagga het volgende:
[..]
en kan in geen geval aansprakelijk worden gesteld mbt janken, huilen over rascime, generalisatie en meer van zulks.
Jij bent ook niet het type om een avond rustig mee te gaan klaverjassen hè?quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:58 schreef jagga het volgende:
[..]
Jungske, geloof me als ik dat was zat je nu niet de internetheld uit te hangen maar lag je duimsabbelend op je zij met een soothing-creme op je kontje, met de 1kg voorraad pot binnen handbereik.
Ik kan niet klaverjassenquote:Op woensdag 13 mei 2009 14:03 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Jij bent ook niet het type om een avond rustig mee te gaan klaverjassen hè?
Klaverjassenquote:Op woensdag 13 mei 2009 14:03 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Jij bent ook niet het type om een avond rustig mee te gaan klaverjassen hè?
Zoiets heet 'massa trainen', mr. pauper.quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:41 schreef Salatrel het volgende:
of van die mensen die 1x 100 kilo tillen omdat ze dan helemaal de man zijn omdat ze de 100 gedaan hebben terwijl 20x 50 bijvoorbeeld veel beter is
quote:Op woensdag 13 mei 2009 14:27 schreef devl1nsect het volgende:
Fitness/ bodybuilding/ krachttraining/ cardiotraining is een individuele sport. Tenzij je lekker met een clubje in een groep wilt sporten.
Dus als het een individuele sport is, waarom let je dan op:
* de handschoenen
* hoe iemand kreunt tijdens zijn oefening
* waarom degene maar 1 x 100 drukt ipv 20 x 50.
* welke kleding de persoon aan heeft
Als je daar op moet letten, ben je nog lang niet klaar voor om een sportschool te betreden.
Prutser
Dat dusquote:Op woensdag 13 mei 2009 14:27 schreef devl1nsect het volgende:
Fitness/ bodybuilding/ krachttraining/ cardiotraining is een individuele sport. Tenzij je lekker met een clubje in een groep wilt sporten.
Dus als het een individuele sport is, waarom let je dan op:
* de handschoenen
* hoe iemand kreunt tijdens zijn oefening
* waarom degene maar 1 x 100 drukt ipv 20 x 50.
* welke kleding de persoon aan heeft
Als je daar op moet letten, ben je nog lang niet klaar voor om een sportschool te betreden.
Prutser
3 series van 15 keer is natuurlijk de enige manier om juist te trainenquote:Op woensdag 13 mei 2009 13:50 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Wederom onjuist.
Ik ga wel naar de sportschool, maar ik til daar alleen een hoeveelheid kilogrammen die ik 3 series van 15 keer kan optillen. Van die mensen die dan 3 keer 100 kilo optillen en dan uitgeput zijn moet ik altijd stiekem uitlachen.
Pijn aan je handen als je vaker traintquote:Op woensdag 13 mei 2009 14:20 schreef Zaith het volgende:
[..]
Zoiets heet 'massa trainen', mr. pauper.
Die ene keer kan bijv. bij hun training horen of om te kijken hoeveel ze kunnen.
Handschoentjes zijn ook vet handig; dat vieze eelt en het doet pijn aan je handen als je vaker traint. Maar TS traint 1x in de 2 maanden en gaat dan puur om met zijn ICT vriendjes de gespierdere mannetjes af te zeiken.
Echte mannen maken blokjes van het eelt en trekken het dan van de handen af.quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:59 schreef fathank het volgende:
[..]
Pijn aan je handen als je vaker traint.
Je moet eens vaker gaan trainen, dan heb je dr geen last van. En een beetje eelt op de handen is niks mis mee. Maarja ik heb dan ook al eelt van het werk aan mn handen.
Oh noes, dat had ik beter niet kunnen zeggen, want nu vinden jullie mij een domme bouwvakker omdat ik eelt op mn handen heb.
doe ik ook altijd, pak ik een nagelknipper en knip ik mijn eelt eraf en spaar ze in een potje.quote:Op woensdag 13 mei 2009 17:16 schreef devl1nsect het volgende:
[..]
Echte mannen maken blokjes van het eelt en trekken het dan van de handen af.
Ik kauw erop of plak het op mijn gezicht voordat ik ga stappen. En dan een leuk meisje aanspreken.quote:Op woensdag 13 mei 2009 17:22 schreef RodeNek het volgende:
[..]
doe ik ook altijd, pak ik een nagelknipper en knip ik mijn eelt eraf en spaar ze in een potje.
Jij bent ook iemand die denk dat trainen om de mannelijkheid gaatquote:Op woensdag 13 mei 2009 13:36 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Als je hem op je harses laat vallen dan ben je geen man. Je bent pas een echte man als je hem zonder handschoentjes kan optillen.
quote:Op woensdag 13 mei 2009 17:25 schreef devl1nsect het volgende:
[..]
Ik kauw erop of plak het op mijn gezicht voordat ik ga stappen. En dan een leuk meisje aanspreken.
Wat heb je op je gezicht? Ja EELT. Voor de stoere man die een vrouw wil veroveren. Zij lachen, haal je het van je gezicht en babbel je wat.
Is weer eens wat anders dan het bierviltje op je neus of ijsklontje op de grond gooien en erop stampen en dan een vrouw aanspreken.
Meer grip kan ik nog wel begrijpen, maar minder pijn? Doet het pijn aan je handen als je een halter/dumbell vasthoudtquote:Op woensdag 13 mei 2009 17:30 schreef RodeNek het volgende:
[..]
...maar die handschoenen zijn er puur voor betere grip en minder pijn...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |