quote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:35 schreef B.E.D het volgende:
Ik ben een groot liefhebber van het songfestival. Dat ten eerste.
Ja hij had moeten zeggen dat de imitator van Superman Christover Reeves weer op het paard zet en Elvis nog leeft en dat België de moet had hem te laten optreden.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:35 schreef B.E.D het volgende:
Echter mijn klacht gaat over de on-enthousiaste en saaie commentaaar van die presentator.
Doe mij maar Paul de Leeuw die de boel vrolijk aan elkaar kletst.
Het is een festival met vrolijke muziek en een uitgelaten sfeer.
Die gast nu praat net alsof ie het doodsaaie vragenuurtje van de 2e kamer zit te becommentariëren.
quote:Doe mij maar Paul de Leeuw die de boel vrolijk aan elkaar kletst.
Het is vast heel stoer om te zeggen dat Paul de Leeuw kut is, maar ik vind dat B.E.D daarin wel gelijk heeft. Desalniettemin is het Songfestival echt fucking triest en is TS een homo.quote:
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja hij had moeten zeggen dat de imitator van Superman Christover Reeves weer op het paard zet en Elvis nog leeft en dat België de moet had hem te laten optreden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If it has a grass wicket, play cricket! (Nee, dit slaat niet op het spelletje!)
Lullo scrotum ejaculatio est.
Hattrick: Ladderzatsquad (208243)
Eerst een matige grap maken over "bestaat dat nog" en dan doodleuk nog de Nederlandse inzending kunnen opnoemenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:38 schreef Cardiff het volgende:
Songfestival, bestaat dat nog?![]()
Toppers
Songfestival![]()
Daar hadden ze al mee moeten stoppen toen ABBA won..
Cornald Maas idd. Wat een saaie faalhaas.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:35 schreef B.E.D het volgende:
Echter mijn klacht gaat over de on-enthousiaste en saaie commentaaar van die presentator.
Doe mij maar Paul de Leeuw die de boel vrolijk aan elkaar kletst.
Het is een festival met vrolijke muziek en een uitgelaten sfeer.
Die gast nu praat net alsof ie het doodsaaie vragenuurtje van de 2e kamer zit te becommentariëren.
quote:Op woensdag 13 mei 2009 01:02 schreef B.E.D het volgende:
TS zit nu zeker in zijn vuistje te gniffelen, omdat hij iedereen pwnd, en alle reaguurde verwachte reacties geven.
Ik vind hem leuk kritisch.quote:Op woensdag 13 mei 2009 02:56 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Cornald Maas idd. Wat een saaie faalhaas.
Leuk antwoord van een gepwnde TS.quote:Op woensdag 13 mei 2009 01:02 schreef B.E.D het volgende:
TS zit nu zeker in zijn vuistje te gniffelen, omdat hij iedereen pwnd, en alle reaguurde verwachte reacties geven.
Cornald is op zn best in combi met paul de leeuwquote:Op woensdag 13 mei 2009 03:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik vind hem leuk kritisch.
Maar ik mis ook nog steeds de stem van Willem van Beusekom.
Dat zijn werkeloze profiteurs.quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:17 schreef Acinonyx het volgende:
Fokkers die rond 3 uur - 4 uur snachts nog op Fok zitten om gezellig te kletsen over het songfestival![]()
![]()
!!!
Ik was al weer wakker en had nog ff tijd over voordat ik naar het werk moest.quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:17 schreef Acinonyx het volgende:
Fokkers die rond 3 uur - 4 uur snachts nog op Fok zitten om gezellig te kletsen over het songfestival![]()
![]()
!!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |