SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 98% gewijzigd door S95Sedan op 12-05-2009 21:36:55 ]
Je bent toe aan een beurt.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:22 schreef Chocolate het volgende:
[..]
waarom las ik ge(n)aaid?
wss door de OP titel
Jij niet?quote:
What's up DR34M3R?quote:
Beurt?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:27 schreef vencodark het volgende:
[..]
Bij Mens-erger-je-niet kom je altijd aan de beurt.
Leuk spelletje.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:27 schreef vencodark het volgende:
[..]
Bij Mens-erger-je-niet kom je altijd aan de beurt.
Je kan ook een verhaaltje verzinnen.quote:
Mag ik ook meedoen?quote:
En jij denkt dat ie van mijn verhaaltjes in slaap gaat vallen?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je kan ook een verhaaltje verzinnen.
Dan ga ik wel met mezelf spelen.quote:
Dat we wel degelijk genaaid worden. Door life itself.quote:
Truequote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:32 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Dat we wel degelijk genaaid worden. Door life itself.
Spelletje? Zet de OP gewoon neer klier die je bent. How is that for a game.quote:
Jaquote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:30 schreef Ofresca het volgende:
[..]
En jij denkt dat ie van mijn verhaaltjes in slaap gaat vallen?
Ik ben in bad geweestquote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:33 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Spelletje? Zet de OP gewoon neer klier die je bent. How is that for a game.
Wil je niet helpen? Samen is het namelijk veel leuker.quote:
Is er iets gebeurd?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:32 schreef DR34M3R het volgende:
Dat we wel degelijk genaaid worden. Door life itself.
Kapot? Wat heb je getraind? En wat heb je de vorige keer getraind?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:36 schreef KudFokker het volgende:
Terug van fitness en ben helemaal kapot
De sauna daar is toch wel dé reden dat ik altijd motivatie kan opbrengen om daar heen te gaan![]()
Hey Swa how is hanging brother.quote:
Ik niet, heb je me gemist?quote:
Fitnessde eerst 2 tot 3x per week, maar de laatste 1.5 maand alleen maar hardgelopen waardoor ik alleen maar spiermassa ben kwijt geraakt...quote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:38 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Kapot? Wat heb je getraind? En wat heb je de vorige keer getraind?
Ojee, heb ik een promotie gemaakt?quote:
Maar natuurlijk! Gelukkig was je in mijn dromen bij mijquote:
Bijna goed, maar grote jongen!quote:
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:40 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Maar natuurlijk! Gelukkig was je in mijn dromen bij mij
quote:
Vandaag is het kansloos, Duimquote:
Whoeiquote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:46 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Je bent in het echt leuker dan op het forum.
Wat had je in gedachte?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:46 schreef vencodark het volgende:
[..]
Zeg, wat gaan we voor spelletje doen?
Recht omhoogquote:
Daarom, hahaquote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:48 schreef Duimelot het volgende:
ik kan t proberen
heb zowat in elk topic wel een tvp staan
En het nut van dat is?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:48 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik kan t proberen
heb zowat in elk topic wel een tvp staan
Mja, dat moet ik ook eens doen.. Dan kan ik in ieder geval niet meer de verkeerde smsenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb mn telefoon opgeschoond
Nu staan er geen nummers meer in die ik toch nooit bel
We hebben Catan, Mens-erger-je-niet, Yhatzee (of hoe je het ook schrijft), kaarten, darten, sjoelbak etc etc.quote:
nog op t toestel ben nooit de snelste met die dingenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En het nut van dat is?
Waar zijn je foto´s van de meet trouwens?
Ghehequote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:51 schreef vencodark het volgende:
[..]
We hebben Catan, Mens-erger-je-niet, Yhatzee (of hoe je het ook schrijft), kaarten, darten, sjoelbak etc etc.
Okequote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:51 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nog op t toestel ben nooit de snelste met die dingen
Neem de tijd maar schiet wel een beetje op.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:51 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nog op t toestel ben nooit de snelste met die dingen
Leukquote:
Ja anders komen we ze halen bij je.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:53 schreef vencodark het volgende:
[..]
Neem de tijd maar schiet wel een beetje op.
Ik heb geleerd dat je de volgende dag juist 1 van die ontbrekende nummers nodig had.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:50 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Mja, dat moet ik ook eens doen.. Dan kan ik in ieder geval niet meer de verkeerde smsen
Dat snap ik.quote:
Hmm... Nee, daar heb ik tot nu toe geen ervaring mee... Al vind ik het wel fijn dat, als ik een sms krijg, ik weet wie het is & daarom laat ik de nummers er vaak in staanquote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:54 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Ik heb geleerd dat je de volgende dag juist 1 van die ontbrekende nummers nodig had.
Net als 5 cent weggooien in een wensput en dan later op de dag tekort komen.
Hier zaten mensen bij bij wie ik niet eens meer een gezicht kon plaatsenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:54 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Ik heb geleerd dat je de volgende dag juist 1 van die ontbrekende nummers nodig had.
Net als 5 cent weggooien in een wensput en dan later op de dag tekort komen.
Ik ken die geintjes dus spreek het eens uit!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:55 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik zat te denken aan iets wat ik wou zeggen
Nou ga maar liggen dan, sjoelen is goedquote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:56 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik ken die geintjes dus spreek het eens uit!
nah moet nog ff zien hoe ik ze online krijg enzo wil ze niet gewoon op you tube zetten ofzo maar ff zippen enzoquote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:53 schreef vencodark het volgende:
[..]
Neem de tijd maar schiet wel een beetje op.
Lastigquote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:55 schreef Ofresca het volgende:
Ff een serieus, niet Singles gerelateerd probleem tussen door.
Mijn beste vriend heeft nu zijn 3e studie verneukt. Door gewoon niets te doen. Dit is echt een studie waarin ik hem later wel zie werken en ik vind het dus gewoon dom van hem.
Maar zijn leven is niet aan mij. Hij heeft naar mijn idee wel een goede schop onder zijn kont nodig, maar die moet niet van mij komen. Hoe voorkom ik dat ik hem ga bemoederen?
Voor als ie mee leest: Hoi Schaap!
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb mn telefoon opgeschoond
Nu staan er geen nummers meer in die ik toch nooit bel
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:59 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nou ga maar liggen dan, sjoelen is goed
Dat is inderdaad jammer dat jij er niet opstaat.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:59 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nah moet nog ff zien hoe ik ze online krijg enzo wil ze niet gewoon op you tube zetten ofzo maar ff zippen enzo
nog geen zin in gehad
en ach ze zijn niet zo bijzonder ik sta er niet op
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:02 schreef vencodark het volgende:
[..]
zorg eerst maar dat de baan glad genoeg is.
Dat gaat vanzelf toch?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:02 schreef vencodark het volgende:
[..]
zorg eerst maar dat de baan glad genoeg is.
Handig. Vooral met oud en nieuw en op je verjaardag.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:55 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hmm... Nee, daar heb ik tot nu toe geen ervaring mee... Al vind ik het wel fijn dat, als ik een sms krijg, ik weet wie het is & daarom laat ik de nummers er vaak in staan
quote:
Echt waarquote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:04 schreef vencodark het volgende:
[..]
Wat? Om te sjoelen moet het wel glad zijn anders glijdt er niets in hoor.
En daarom.. schiet ik meteen een plaatje met mn foon.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Hier zaten mensen bij bij wie ik niet eens meer een gezicht kon plaatsen.
En dan?quote:
Wax on.. wax offquote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:04 schreef vencodark het volgende:
[..]
Wat? Om te sjoelen moet het wel glad zijn anders glijdt er niets in hoor.
Ja, dan zekerquote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:05 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Handig. Vooral met oud en nieuw en op je verjaardag.
lastig als je de nummers eerder krijgt dan de gezichtenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:06 schreef zbbrox het volgende:
[..]
En daarom.. schiet ik meteen een plaatje met mn foon.Heb je er meteen het gezicht van het moment bij.
And theeeeeeeen?quote:
what says mine: 'dude'quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:10 schreef zbbrox het volgende:
[..]
And theeeeeeeen?
'dude where is my car' ... anyone?
Parking place, behind housequote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:10 schreef zbbrox het volgende:
[..]
And theeeeeeeen?
'dude where is my car' ... anyone?
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:11 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
what says mine: 'dude'
what says mine: 'sweet'
zoiets toch?
Wel goed wrijven.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:08 schreef vencodark het volgende:
[..]
Precies. Kijk, Cue heeft er verstand. van.
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:10 schreef MNR het volgende:
Pffftttt... toen ik in levende lijve voor Broxie stond, duurde het nog 1 minuut voordat ie me zag staan![]()
Hihihi, dat was de tweede keerquote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:12 schreef Duimelot het volgende:
[..]niet dat jij door had dat ie nogal eigenaardig gekleed was
Wel goed doen "Dude what does mine say" en "Sweet, what about mine"quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:11 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
what says mine: 'dude'
what says mine: 'sweet'
zoiets toch?
Niet te hard en te ruw. Dan wrijf je het weer droog en moet je weer helemaal opnieuw beginnen.quote:
tis dat je het lief zegt.. hoef ik niet weg te kruipen in een hoekjequote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:12 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wel goed doen "Dude what does mine say" en "Sweet, what about mine"
Maar ook niet te lang, want dan wrijft ie er nog een gat in!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:13 schreef vencodark het volgende:
[..]
Niet te hard en te ruw. Dan wrijf je het weer droog en moet je weer helemaal opnieuw beginnen.
Niets is te lastig voor Zuperbrox.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:09 schreef Duimelot het volgende:
[..]
lastig als je de nummers eerder krijgt dan de gezichten
Was het ookquote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:14 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
tis dat je het lief zegt.. hoef ik niet weg te kruipen in een hoekje
Goede avond MNRquote:
Touché!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:12 schreef Duimelot het volgende:
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:16 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Was het ook
Ben ook heel lief eigenlijk, alleen niet iedereen ziet dat![]()
Hallo, ik weet niet wat jij voor sjoelbak hebt maar bij de mijne wrijf je er geen extra gat bij hoor.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:14 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Maar ook niet te lang, want dan wrijft ie er nog een gat in!
Kleintje!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:10 schreef MNR het volgende:
Pffftttt... toen ik in levende lijve voor Broxie stond, duurde het nog 1 minuut voordat ie me zag staan![]()
Noem jij mijn sjoelbak nu raar!!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:17 schreef vencodark het volgende:
Hallo, ik weet niet wat jij voor sjoelbak hebt maar bij de mijne wrijf je er geen extra gat bij hoor.
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:13 schreef vencodark het volgende:
[..]
Niet te hard en te ruw. Dan wrijf je het weer droog en moet je weer helemaal opnieuw beginnen.
Zitten er al een paar in hoor andersquote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:17 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hallo, ik weet niet wat jij voor sjoelbak hebt maar bij de mijne wrijf je er geen extra gat bij hoor.
Ik snap de clue niet.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:20 schreef Duimelot het volgende:
die nieuwe heineke reclame met een walking fridge
nieuwer dan de walk in fridge?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:20 schreef Duimelot het volgende:
die wil ik ook!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:20 schreef Duimelot het volgende:
er was eerst een reclame met een walk in fridge dat vrouwen boven een walk in kleerkast geval bekijken en dan gegil horen van de heren beneden die een wal in fridge vol heineken vindenquote:
Nee met de walk in fridge.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:23 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
nieuwer dan de walk in fridge?
Dan ken ik hem niet
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:24 schreef Duimelot het volgende:
[..]
er was eerst een reclame met een walk in fridge dat vrouwen boven een walk in kleerkast geval bekijken en dan gegil horen van de heren beneden die een wal in fridge vol heineken vinden
die man wil ook zo'n walk in fridge maar krijgt een walking fridge
hallo dan heb je geen vrouw nodig om je bier te laten brengenquote:
Ho ho, daar kan het toch ook mee?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:23 schreef Nouk84 het volgende:
Ik krijg nog bezoek, gezellig
Nee, niet zulk bezoek
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:25 schreef mrbox het volgende:
[..]
hallo dan heb je geen vrouw nodig om je bier te laten brengen![]()
Dat zou kunnenquote:
Wat lief.. alleen net te laatquote:
Ywquote:
Deze is beterquote:
quote:
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:32 schreef MNR het volgende:
[..]
Yw
Mensen, ik ga mijn bedje inkruipen. Ik wens jullie allemaal nog een hele fijne avond en tot morgenvroeg!![]()
Ik nietquote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:34 schreef rival het volgende:
Woont er hier nog iemand in tilburg?
want dan was ik net bij je om de hoek
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:34 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
![]()
Maar dit is een andere![]()
Ze hebben dit trouwens echt gedaan dat gat in die muur en die bak eraan vast. Zijn ze 2weken mee bezig geweest voordat alles goed vast was gelast
Goede avondquote:
Dusterpowerrrrrrrquote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:12 schreef Duimelot het volgende:
quote:
Heb net een nieuwe gekocht, macbook air, best leuke apparaatjesquote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:39 schreef automatic_ het volgende:
Stomme klote laptop![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ga nu écht snel om een andere
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:41 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Hmmmm, nu je het zegt, ik heb zin om te naaien
Kijk eerst maar eens naar je eigen sjoelbakquote:
Ja, dat geloof ik wel! Maar ik hoef geen applequote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:41 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Heb net een nieuwe gekocht, macbook air, best leuke apparaatjes
Waarom? Mijn sjoelbak had ik anders eerder dan jouw sjoelbak. Je hebt vast zo'n moderne en te hippequote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:42 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Kijk eerst maar eens naar je eigen sjoelbak
dat dacht ik ook, maar als je er eenmaal mee werkt moet ik toegeven dat het wel heeeeeeeeeel fijn werktquote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:43 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, dat geloof ik wel! Maar ik hoef geen apple
Hahahaquote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:42 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Kijk eerst maar eens naar je eigen sjoelbak
Is een apple echt zo goed dan?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:44 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
dat dacht ik ook, maar als je er eenmaal mee werkt moet ik toegeven dat het wel heeeeeeeeeel fijn werkt
Ja, maar het lijkt mij irritant om een apple laptop te hebben, desktop windows vista en op de uni XPquote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:44 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
dat dacht ik ook, maar als je er eenmaal mee werkt moet ik toegeven dat het wel heeeeeeeeeel fijn werkt
Ja en lekkerquote:
trackpad werkt echt heerlijk, interface werkt echt op gevoel, alles waarop je klikt werkt (tot nu toe) niet te veel poespas hoeven downloaden, voor word/excel etc werkt ie perfect, video foto ook, alleen spelletjes minder.quote:
Het is maar een uurtje rijden naar ehv vlgs mij. Geef engel ook een knuff van mij?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:41 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Hmmmm, nu je het zegt, ik heb zin om te naaien
Jij hebt mijn sjoelbak niet eens!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:44 schreef vencodark het volgende:
[..]
Waarom? Mijn sjoelbak had ik anders eerder dan jouw sjoelbak. Je hebt vast zo'n moderne en te hippe
Nou zet maar neer dan, zal ik eens even kijkenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:44 schreef vencodark het volgende:
[..]
Waarom? Mijn sjoelbak had ik anders eerder dan jouw sjoelbak. Je hebt vast zo'n moderne en te hippe
Dat heeft wat zeehondenbabybontjes gekost..quote:
Mijn zwager heeft er eentje, maar als je ze niet gewend bent zijn het ondingen hoor. Ik ben er niet kapot van..quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:47 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
trackpad werkt echt heerlijk, interface werkt echt op gevoel, alles waarop je klikt werkt (tot nu toe) niet te veel poespas hoeven downloaden, voor word/excel etc werkt ie perfect, video foto ook, alleen spelletjes minder.
als ik naar ehv rij moet ik wel even via iemand anders rijden en dan zou ik te laat bij hem aan komen.. dus dat schiet niet opquote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:47 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Het is maar een uurtje rijden naar ehv vlgs mij. Geef engel ook een knuff van mij?
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:47 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
trackpad werkt echt heerlijk, interface werkt echt op gevoel, alles waarop je klikt werkt (tot nu toe) niet te veel poespas hoeven downloaden, voor word/excel etc werkt ie perfect, video foto ook, alleen spelletjes minder.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oke ik houd het wel gewoon bij mijn eigen computer.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:47 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Me too.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:47 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nou zet maar neer dan, zal ik eens even kijken
Dan slaap ik al en lepel je je d'r maar lekker bij.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:49 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
als ik naar ehv rij moet ik wel even via iemand anders rijden en dan zou ik te laat bij hem aan komen.. dus dat schiet niet op
Yoquote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:49 schreef Murmeli het volgende:
* Murmeli is weer klaar met eten en weer thuis
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:49 schreef vencodark het volgende:
[..]haven't seen me yet!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat moet ik met 2 sjoelbakken?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:47 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Jij hebt mijn sjoelbak niet eens!![]()
Dat zou je willen!
Hoeft niet ik weet toch dat ie goed is en lekker glijdt.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:47 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nou zet maar neer dan, zal ik eens even kijken
Denk dat dat niet in je voordeel zal werkenquote:
Ja maar ik nietquote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:51 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hoeft niet ik weet toch dat ie goed is en lekker glijdt.
Heeft het gesmaakt?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:49 schreef Murmeli het volgende:
* Murmeli is weer klaar met eten en weer thuis
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:50 schreef vencodark het volgende:
[..]
Wat moet ik met 2 sjoelbakken?Ik ben heul tevreden met die van mezelf en anderen gelukkig ook.
![]()
Dus...fok of met jouw bak
Denk je nou echt dat jij hem zou krijgen!?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:50 schreef vencodark het volgende:
[..]
Wat moet ik met 2 sjoelbakken?Ik ben heul tevreden met die van mezelf en anderen gelukkig ook.
![]()
Dus...fok of met jouw bak
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:49 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
als ik naar ehv rij moet ik wel even via iemand anders rijden en dan zou ik te laat bij hem aan komen.. dus dat schiet niet op
ja was lekker hoor, kwaak die kan best wat lekkers in elkaar draaienquote:
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:52 schreef Murmeli het volgende:
sjoelbakken? nerdalerd?
ang3l is de enige normale hier en die gaat nu douchen
Dus ik ben niet normaalquote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:52 schreef Murmeli het volgende:
sjoelbakken? nerdalerd?
Okequote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:53 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ja was lekker hoor, kwaak die kan best wat lekkers in elkaar draaien
Applequote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:44 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Niet?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:54 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]ik ben geen nerd.... toch?
dus als je een laptop neemt die er geil uit ziet ben je een nerd, en als je een stoere foon neemt ben je tof?
Oh gelukkigquote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:56 schreef Murmeli het volgende:
hey KF, jou had ik nog niet gezienmaar normaal ben je ook niet nee...niemand hier toch? ang3l eigenlijk ook niet hahahaha
mac's zijn koel!... behalve als je ze aan Murmelientje geeft, die zit heel de tijd te zeuren dat het 'te moeilijk is' enzo..quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:41 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Heb net een nieuwe gekocht, macbook air, best leuke apparaatjes
Haiquote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:52 schreef Murmeli het volgende:
sjoelbakken? nerdalerd?
ik ben een nerd! neuken?!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:56 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Niet?![]()
Maar Nerds zijn cute! En hun humor!
Windows 7 bevalt anders primaquote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:58 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
mac's zijn koel!... behalve als je ze aan Murmelientje geeft, die zit heel de tijd te zeuren dat het 'te moeilijk is' enzo..
Maar hoe relaxed is het om met twee vingers te kunnen scrollen, geen blauwe schermen meer te hebben en gewoon een OS te hebben wat het doet
Oja... Kwaak, het is tijd voor je anti mac jehova pilletje jongen..
En hoeveel krijg je betaalt voor deze post?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:58 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
mac's zijn koel!... behalve als je ze aan Murmelientje geeft, die zit heel de tijd te zeuren dat het 'te moeilijk is' enzo..
Maar hoe relaxed is het om met twee vingers te kunnen scrollen, geen blauwe schermen meer te hebben en gewoon een OS te hebben wat het doet
Macs zijn blijkbaar voor kale mannen.... box zn haar begint ook al aardig uit te dunnen dus dat klopt dan ook welquote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:58 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Is ook niets mis meequote:
WAT?! Dat lees ik nog net voor het douchen!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:56 schreef Murmeli het volgende:
hey KF, jou had ik nog niet gezienmaar normaal ben je ook niet nee...niemand hier toch? ang3l eigenlijk ook niet hahahaha
Macs zijn onhandig en voor mensen die willen uitsloven "oh kijk mij eens een mac hebben"quote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:02 schreef mrbox het volgende:
[..]
Is ook niets mis meemaar ooit op een mac (voor een langere tijd) gewerkt? dan snapt je het wel
Mijn windows 7 laptop staat hier toch al een paar maanden in de kast sinds ik weer een eigen appeltje heb. Had er eentje van de zaak, maar daar ga ik per vrijdag weg en ik had mijn iMac verkocht eind vorig jaar.quote:
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:01 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Macs zijn blijkbaar voor kale mannen.... box zn haar begint ook al aardig uit te dunnen dus dat klopt dan ook wel
Ik ben nog niet kaal.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:01 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Macs zijn blijkbaar voor kale mannen.... box zn haar begint ook al aardig uit te dunnen dus dat klopt dan ook wel
lekkere wijven op een mac is echter een ramp.... sorry schat... ik hou het nog ff bij windhoos.... niet dat ik dat fijn vind maar dat snap ik beter
verkapte zie mij eens alles hebben postquote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:03 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Mijn windows 7 laptop staat hier toch al een paar maanden in de kast sinds ik weer een eigen appeltje heb. Had er eentje van de zaak, maar daar ga ik per vrijdag weg en ik had mijn iMac verkocht eind vorig jaar.
het is toch wel goed om raar te zijn heb ik net beslotenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
WAT?! Dat lees ik nog net voor het douchen!
Nu ga ik al het abnormale van me afschrobben
Het is geen snappen, het is gewend zijn aan de onhebbelijkheden die windows met zich mee brengt. Geloof mij, 2 maanden appel'en en je wilt echt geen windows meer. Het is juist dat gemakt dat jij niet meer hoeft te denken wat je moet doen dat het makkelijk maakt. Wifi schakelaartje voor als je vista weer eens niet begrijpt dat je wilt interneten om maar iets simpels te noemen. Of IE die een uur staat te laden op een website omdat het OS bedacht heeft dat het tijd was om eens iets met de harddisk te gaan doen. En vooral dat iets he, windows doet altijd wel iets maar het is nooit 100% duidelijk wat het nu precies doet behalve processor tijd eten en een mooie zandloper tonen.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:01 schreef Murmeli het volgende:
[..]
lekkere wijven op een mac is echter een ramp.... sorry schat... ik hou het nog ff bij windhoos.... niet dat ik dat fijn vind maar dat snap ik beter
nee want dan had ik verteld dat ik ook nog een laptop met ubuntu had hequote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:04 schreef Murmeli het volgende:
[..]
verkapte zie mij eens alles hebben post
Ik hou niet van een man die niet weet wie hij is.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:03 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Jah, jij wil mij toch nieten Of
prrrrrrrrrrr
Was laatst mooi om te zien @ uni ... moest er een op wifi komen van de uniquote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:07 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Het is geen snappen, het is gewend zijn aan de onhebbelijkheden die windows met zich mee brengt. Geloof mij, 2 maanden appel'en en je wilt echt geen windows meer. Het is juist dat gemakt dat jij niet meer hoeft te denken wat je moet doen dat het makkelijk maakt. Wifi schakelaartje voor als je vista weer eens niet begrijpt dat je wilt interneten om maar iets simpels te noemen. Of IE die een uur staat te laden op een website omdat het OS bedacht heeft dat het tijd was om eens iets met de harddisk te gaan doen. En vooral dat iets he, windows doet altijd wel iets maar het is nooit 100% duidelijk wat het nu precies doet behalve processor tijd eten en een mooie zandloper tonen.
wat?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:08 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
nee want dan had ik verteld dat ik ook nog een laptop met ubuntu had he
dat dusquote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:10 schreef mrbox het volgende:
[..]
Was laatst mooi om te zien @ uni ... moest er een op wifi komen van de unidikke handleiding en alles .... Mac was gewoon selecteer netwerk en voer wachtwoord in, klaar
Linux liefie...quote:
Haha, slaap lekkerquote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:14 schreef rival het volgende:
Als jullie over computers beginnen snap ik het niet meer hoor ik ben weer weg
Zullen we het gewoon over bier en tieten hebben? Dat begrijpen tenminste alle mannen!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:14 schreef rival het volgende:
Als jullie over computers beginnen snap ik het niet meer hoor ik ben weer weg
Je bent wat in de war.. het is 'kerel'quote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:14 schreef mrbox het volgende:
Goh wat heb ik toch een hekel aan het woord "nerd"
Nah dat is alleen hoe jij het uitspreektquote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:15 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Je bent wat in de war.. het is 'kerel'
ja... nerdsquote:
Goed goed.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:18 schreef Murmeli het volgende:
ik stem voor bier, tieten en piemels, hebben ang3l en ik ook nog wat om over te lullen
Ok, voordat ik wegging was Scarlet Johansson op TV. Hebben we het tieten gedeelte alvast gehadquote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:18 schreef Murmeli het volgende:
ik stem voor bier, tieten en piemels, hebben ang3l en ik ook nog wat om over te lullen
Dat is zeker.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:18 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
ja... nerdspleidooi.
Wat ik eigenlijk probeer te zeggen is dat 'nerds' ook maar gewoon mensen zijn
quote:
Jaaa, sommige zijn leukquote:
Waarschijnlijk eerder dat half Nederland in de IT werktquote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:19 schreef Murmeli het volgende:
ik schijn ook op nerds te vallen.... 3e ITer vriendje op rijoh en eigenlijk was die daarvoor ook wel een IT nerdje.... damn.... ik ben erg
ik val op nerds
Mijn teller staat op 2. Van de 2.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:19 schreef Murmeli het volgende:
ik schijn ook op nerds te vallen.... 3e ITer vriendje op rijoh en eigenlijk was die daarvoor ook wel een IT nerdje.... damn.... ik ben erg
ik val op nerds
ik heb net ontdekt dat de ritsen op het paarse leren jasje van murmeltje, ondanks dat ze op tiet hoogte zitten, niet de toegang geven tot het stukje murmeli waar haar tieten aan het lijf vast zitten, Het komt helaas gewoon uit bij de voering van de jasquote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:15 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Zullen we het gewoon over bier en tieten hebben? Dat begrijpen tenminste alle mannen!
<insert kwaakvaak pats post nummer 3 van vandaag hier>quote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:21 schreef automatic_ het volgende:
Ik zou trouwens best een Iphone willen... Maar dan wil ik hem hoofdzakelijk omdat je de smsjes dan leuk kan lezen
Qua smsjes lezen ben ik om... & dat snotjes programma natuurlijkquote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:23 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
<insert kwaakvaak pats post nummer 3 van vandaag hier>
Dat vind ik wel lief van je, maar dat is niet wat ik wilde zeggen eigenlijkquote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:21 schreef Murmeli het volgende:
kwaak wil eigenlijk zeggen dat hij zichzelf heel sociaal en extravert vindt en dus wel een nerd is maar graag wil dat wij allemaal zeggen dat hij veel leuker, knapper en gezelliger is dan de gemiddelde nerd
he kwaak.... jij bent veel leuker, knapper en gezelliger dan de gemiddelde nerd hoor....
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:23 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
<insert kwaakvaak pats post nummer 3 van vandaag hier>
jij realiseert je niet dat je dat wilde zeggen maar diep van binnen wilde je dat welquote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:24 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Dat vind ik wel lief van je, maar dat is niet wat ik wilde zeggen eigenlijkIk wilde vooral aangeven dat niet elke nerd per definitie een onsociale contactgestoorde autist is die enkel maar over tieten kan dromen en over zijn rekenlineaal kan praten
Nee, maar dat is met elk stereotype dat een beetje rond zweeft over mensen.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:24 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Dat vind ik wel lief van je, maar dat is niet wat ik wilde zeggen eigenlijkIk wilde vooral aangeven dat niet elke nerd per definitie een onsociale contactgestoorde autist is die enkel maar over tieten kan dromen en over zijn rekenlineaal kan praten
Ja. Zo'n ding wat jij ook hadquote:
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:23 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Qua smsjes lezen ben ik om... & dat snotjes programma natuurlijk
Oja en dat foto-maak-door-stuur ding is ook tof!
Check!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:01 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Macs zijn blijkbaar voor kale mannen....
Ik gebruik hem de laatste tijd ook steeds vaker om snelle snapshot foto's door te sturen naar mijn hyve ding, twitter en facebook in 1 handeling via moby. Best leuk om tijdens een concert bijvoorbeeld ff snel een plaatje te maken en dan door te sturen ofzo.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:23 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Qua smsjes lezen ben ik om... & dat snotjes programma natuurlijk
Oja en dat foto-maak-door-stuur ding is ook tof!
O jaquote:
zeg... dr Phill...quote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:26 schreef Murmeli het volgende:
[..]
jij realiseert je niet dat je dat wilde zeggen maar diep van binnen wilde je dat wel
* Murmeli oefent vast voor als ze straks psychologie gaat studeren
ik beleef liever het concert dan dat ik met mijn telefoon ga staan te kuttenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:29 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Ik gebruik hem de laatste tijd ook steeds vaker om snelle snapshot foto's door te sturen naar mijn hyve ding, twitter en facebook in 1 handeling via moby. Best leuk om tijdens een concert bijvoorbeeld ff snel een plaatje te maken en dan door te sturen ofzo.
Zeg.. Ik heb een nieuwe gehad hèquote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:28 schreef mrbox het volgende:
[..]
![]()
ff tot juni wachten komen er nieuwe uit en dan gewoon 1 kopen
Kan dat SE ding ook door de plee
Ja, dat is op zich ook wel grappig, maar ik weet niet of ik dat vaak zou doen..quote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:29 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Ik gebruik hem de laatste tijd ook steeds vaker om snelle snapshot foto's door te sturen naar mijn hyve ding, twitter en facebook in 1 handeling via moby. Best leuk om tijdens een concert bijvoorbeeld ff snel een plaatje te maken en dan door te sturen ofzo.
Hey! Hoe is het nog gegaan bij het uitzendbureau?quote:
ik kan het allebij tegelijkertijd zonder te kutten.. Ben ik nu speciaal?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:30 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik beleef liever het concert dan dat ik met mijn telefoon ga staan te kutten
ja weer ff afwachten, ze hadden wel 2 vacatures dusss nog ffies afwachtenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:31 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hey! Hoe is het nog gegaan bij het uitzendbureau?
Oké dan, spannend! Ik hoop voor je dat het wat gaat wordenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:32 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
ja weer ff afwachten, ze hadden wel 2 vacatures dusss nog ffies afwachten
Nee, vrouwelijkquote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:32 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
ik kan het allebij tegelijkertijd zonder te kutten.. Ben ik nu speciaal?
Nee broeder... het zit hem niet in het kaal zijn!... het zit hem in het verstandig zijn. En wij kale mannen staan nu eenmaal bekend in de wereld als verstandige mensen. Want zeg nu zelf, hersens die veel werken en op moeten slaan hebben nu eenmaal verkoeling nodig. En dat gaat niet als er een bos dik stro op zit wat de lucht stroom blokkeerd!quote:
Haha, ik zie het! En hij heeft dan ook een sig die gaat over die opmerkingquote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:33 schreef Murmeli het volgende:
auto...dat is een opmerking die KF vanmiddag maakte, moet je ff klikken om het te lezen.... iig wij waren op hem aan het zeiken en hij ging zich steeds meer verdedigen enzo... dus heb ik deze maar in mn sig gezet...
ja hoor...heeeel speciaalquote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:32 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
ik kan het allebei tegelijkertijd zonder te kutten.. Ben ik nu speciaal?
ook goed... maar voor een vrouw ben ik dan wel exceptioneel lelijk enzo.quote:
Dat zijn de ergste.quote:
OH ECHT? ff kijken....quote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:35 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha, ik zie het! En hij heeft dan ook een sig die gaat over die opmerking
ja net als ze jou vroegen een heel 'lief' kind vondenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:35 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ja hoor...heeeel speciaal
dat zeggen ze over mensen met down syndroom toch ook?
ik heb een kale balzak...en nou?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:34 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Nee broeder... het zit hem niet in het kaal zijn!... het zit hem in het verstandig zijn. En wij kale mannen staan nu eenmaal bekend in de wereld als verstandige mensen. Want zeg nu zelf, hersens die veel werken en op moeten slaan hebben nu eenmaal verkoeling nodig. En dat gaat niet als er een bos dik stro op zit wat de lucht stroom blokkeerd!
en kale mannen, grote jannen... eigenlijk zijn wij gewoon het ultieme genot!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:34 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Nee broeder... het zit hem niet in het kaal zijn!... het zit hem in het verstandig zijn. En wij kale mannen staan nu eenmaal bekend in de wereld als verstandige mensen. Want zeg nu zelf, hersens die veel werken en op moeten slaan hebben nu eenmaal verkoeling nodig. En dat gaat niet als er een bos dik stro op zit wat de lucht stroom blokkeerd!
Jaquote:
Hoi! Hoe was je film?quote:
alleen voor een vrouw?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:35 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
ook goed... maar voor een vrouw ben ik dan wel exceptioneel lelijk enzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |