SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 98% gewijzigd door S95Sedan op 12-05-2009 21:36:55 ]
Je bent toe aan een beurt.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:22 schreef Chocolate het volgende:
[..]
waarom las ik ge(n)aaid?
wss door de OP titel
Jij niet?quote:
What's up DR34M3R?quote:
Beurt?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:27 schreef vencodark het volgende:
[..]
Bij Mens-erger-je-niet kom je altijd aan de beurt.
Leuk spelletje.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:27 schreef vencodark het volgende:
[..]
Bij Mens-erger-je-niet kom je altijd aan de beurt.
Je kan ook een verhaaltje verzinnen.quote:
Mag ik ook meedoen?quote:
En jij denkt dat ie van mijn verhaaltjes in slaap gaat vallen?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je kan ook een verhaaltje verzinnen.
Dan ga ik wel met mezelf spelen.quote:
Dat we wel degelijk genaaid worden. Door life itself.quote:
Truequote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:32 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Dat we wel degelijk genaaid worden. Door life itself.
Spelletje? Zet de OP gewoon neer klier die je bent. How is that for a game.quote:
Jaquote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:30 schreef Ofresca het volgende:
[..]
En jij denkt dat ie van mijn verhaaltjes in slaap gaat vallen?
Ik ben in bad geweestquote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:33 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Spelletje? Zet de OP gewoon neer klier die je bent. How is that for a game.
Wil je niet helpen? Samen is het namelijk veel leuker.quote:
Is er iets gebeurd?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:32 schreef DR34M3R het volgende:
Dat we wel degelijk genaaid worden. Door life itself.
Kapot? Wat heb je getraind? En wat heb je de vorige keer getraind?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:36 schreef KudFokker het volgende:
Terug van fitness en ben helemaal kapot
De sauna daar is toch wel dé reden dat ik altijd motivatie kan opbrengen om daar heen te gaan![]()
Hey Swa how is hanging brother.quote:
Ik niet, heb je me gemist?quote:
Fitnessde eerst 2 tot 3x per week, maar de laatste 1.5 maand alleen maar hardgelopen waardoor ik alleen maar spiermassa ben kwijt geraakt...quote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:38 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Kapot? Wat heb je getraind? En wat heb je de vorige keer getraind?
Ojee, heb ik een promotie gemaakt?quote:
Maar natuurlijk! Gelukkig was je in mijn dromen bij mijquote:
Bijna goed, maar grote jongen!quote:
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:40 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Maar natuurlijk! Gelukkig was je in mijn dromen bij mij
quote:
Vandaag is het kansloos, Duimquote:
Whoeiquote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:46 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Je bent in het echt leuker dan op het forum.
Wat had je in gedachte?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:46 schreef vencodark het volgende:
[..]
Zeg, wat gaan we voor spelletje doen?
Recht omhoogquote:
Daarom, hahaquote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:48 schreef Duimelot het volgende:
ik kan t proberen
heb zowat in elk topic wel een tvp staan
En het nut van dat is?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:48 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik kan t proberen
heb zowat in elk topic wel een tvp staan
Mja, dat moet ik ook eens doen.. Dan kan ik in ieder geval niet meer de verkeerde smsenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb mn telefoon opgeschoond
Nu staan er geen nummers meer in die ik toch nooit bel
We hebben Catan, Mens-erger-je-niet, Yhatzee (of hoe je het ook schrijft), kaarten, darten, sjoelbak etc etc.quote:
nog op t toestel ben nooit de snelste met die dingenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En het nut van dat is?
Waar zijn je foto´s van de meet trouwens?
Ghehequote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:51 schreef vencodark het volgende:
[..]
We hebben Catan, Mens-erger-je-niet, Yhatzee (of hoe je het ook schrijft), kaarten, darten, sjoelbak etc etc.
Okequote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:51 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nog op t toestel ben nooit de snelste met die dingen
Neem de tijd maar schiet wel een beetje op.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:51 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nog op t toestel ben nooit de snelste met die dingen
Leukquote:
Ja anders komen we ze halen bij je.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:53 schreef vencodark het volgende:
[..]
Neem de tijd maar schiet wel een beetje op.
Ik heb geleerd dat je de volgende dag juist 1 van die ontbrekende nummers nodig had.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:50 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Mja, dat moet ik ook eens doen.. Dan kan ik in ieder geval niet meer de verkeerde smsen
Dat snap ik.quote:
Hmm... Nee, daar heb ik tot nu toe geen ervaring mee... Al vind ik het wel fijn dat, als ik een sms krijg, ik weet wie het is & daarom laat ik de nummers er vaak in staanquote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:54 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Ik heb geleerd dat je de volgende dag juist 1 van die ontbrekende nummers nodig had.
Net als 5 cent weggooien in een wensput en dan later op de dag tekort komen.
Hier zaten mensen bij bij wie ik niet eens meer een gezicht kon plaatsenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:54 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Ik heb geleerd dat je de volgende dag juist 1 van die ontbrekende nummers nodig had.
Net als 5 cent weggooien in een wensput en dan later op de dag tekort komen.
Ik ken die geintjes dus spreek het eens uit!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:55 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik zat te denken aan iets wat ik wou zeggen
Nou ga maar liggen dan, sjoelen is goedquote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:56 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik ken die geintjes dus spreek het eens uit!
nah moet nog ff zien hoe ik ze online krijg enzo wil ze niet gewoon op you tube zetten ofzo maar ff zippen enzoquote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:53 schreef vencodark het volgende:
[..]
Neem de tijd maar schiet wel een beetje op.
Lastigquote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:55 schreef Ofresca het volgende:
Ff een serieus, niet Singles gerelateerd probleem tussen door.
Mijn beste vriend heeft nu zijn 3e studie verneukt. Door gewoon niets te doen. Dit is echt een studie waarin ik hem later wel zie werken en ik vind het dus gewoon dom van hem.
Maar zijn leven is niet aan mij. Hij heeft naar mijn idee wel een goede schop onder zijn kont nodig, maar die moet niet van mij komen. Hoe voorkom ik dat ik hem ga bemoederen?
Voor als ie mee leest: Hoi Schaap!
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb mn telefoon opgeschoond
Nu staan er geen nummers meer in die ik toch nooit bel
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:59 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nou ga maar liggen dan, sjoelen is goed
Dat is inderdaad jammer dat jij er niet opstaat.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:59 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nah moet nog ff zien hoe ik ze online krijg enzo wil ze niet gewoon op you tube zetten ofzo maar ff zippen enzo
nog geen zin in gehad
en ach ze zijn niet zo bijzonder ik sta er niet op
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:02 schreef vencodark het volgende:
[..]
zorg eerst maar dat de baan glad genoeg is.
Dat gaat vanzelf toch?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:02 schreef vencodark het volgende:
[..]
zorg eerst maar dat de baan glad genoeg is.
Handig. Vooral met oud en nieuw en op je verjaardag.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:55 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hmm... Nee, daar heb ik tot nu toe geen ervaring mee... Al vind ik het wel fijn dat, als ik een sms krijg, ik weet wie het is & daarom laat ik de nummers er vaak in staan
quote:
Echt waarquote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:04 schreef vencodark het volgende:
[..]
Wat? Om te sjoelen moet het wel glad zijn anders glijdt er niets in hoor.
En daarom.. schiet ik meteen een plaatje met mn foon.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Hier zaten mensen bij bij wie ik niet eens meer een gezicht kon plaatsen.
En dan?quote:
Wax on.. wax offquote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:04 schreef vencodark het volgende:
[..]
Wat? Om te sjoelen moet het wel glad zijn anders glijdt er niets in hoor.
Ja, dan zekerquote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:05 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Handig. Vooral met oud en nieuw en op je verjaardag.
lastig als je de nummers eerder krijgt dan de gezichtenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:06 schreef zbbrox het volgende:
[..]
En daarom.. schiet ik meteen een plaatje met mn foon.Heb je er meteen het gezicht van het moment bij.
And theeeeeeeen?quote:
what says mine: 'dude'quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:10 schreef zbbrox het volgende:
[..]
And theeeeeeeen?
'dude where is my car' ... anyone?
Parking place, behind housequote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:10 schreef zbbrox het volgende:
[..]
And theeeeeeeen?
'dude where is my car' ... anyone?
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:11 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
what says mine: 'dude'
what says mine: 'sweet'
zoiets toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |