Heb maar even een willekeurig plaatje gepaktquote:Op dinsdag 12 mei 2009 20:43 schreef Muis006 het volgende:
Ohh Merel de baked apple pie! Zo zonde dat ze die niet meer hebben bij de Mac...
haha, great minds think alike!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 20:43 schreef Muis006 het volgende:
Ohh Merel de baked apple pie! Zo zonde dat ze die niet meer hebben bij de Mac...
Ja ik had geen inspiratie en ik kan niet tellenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 20:45 schreef Tinkepink het volgende:
Merel ! Wat een ge-wel-dige topictitel![]()
Hoe gaat het verder met je? Hoe ben je het weekend doorgekomen? Hoe gaat het met je werk?
Ja? Kom je in het topic? Ja?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 20:46 schreef Merel het volgende:
[..]
Heb maar even een willekeurig plaatje gepakt
Wat loopt Fok irritant te doen hè?En dat terwijl ik zo wil songfestivalslowchatten!
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 20:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja? Kom je in het topic? Ja?
Ik hoop dat Duitsland wint zaterdag, dan kunnen we er heen en bij Tink logeren!
Prima planquote:Op dinsdag 12 mei 2009 20:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja? Kom je in het topic? Ja?
Ik hoop dat Duitsland wint zaterdag, dan kunnen we er heen en bij Tink logeren!
Ik zou denken "alle hoop is toch al verloren, dan vreet ik me helemaal vol ook!"quote:Op dinsdag 12 mei 2009 20:58 schreef Tinkepink het volgende:
Wel balen dat ik al zoveel heb gegeten vandaag. Had me voorbereid op een avondje snoepen, maar na het etentje moet ik dat maar niet doen
Goed en niet zo goed, maar het kómt goed:quote:Op dinsdag 12 mei 2009 20:57 schreef MariaEtcetera het volgende:
Hi thurrrr!
Greysje hoe is het gegaan!?
Ik ben mn resultaat van de dag aan het opzoeken!
Beter. Het bloedt niet meerquote:Op dinsdag 12 mei 2009 20:57 schreef Merel het volgende:
[..]
Prima plan
Alles goed verder met jou?Hoe gaat het met de spaghettibenen?
Wow, mooi hoor!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:02 schreef uniekhoorn het volgende:
Oja, hier een fotootje toen ik naar Theo Maassen ging.. Mijn haar zat nog in de "krullers"
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:02 schreef uniekhoorn het volgende:
Oja, hier een fotootje toen ik naar Theo Maassen ging.. Mijn haar zat nog in de "krullers"
[ afbeelding ]
Gelukkigquote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:02 schreef Tinkepink het volgende:
Lekker doen Muis. Als je nou een schaaltje rauwkost én wat lekkers neemt ben je helemaal goed bezig.
Ikke wel hoor schatjequote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:04 schreef Greys het volgende:
Uniek, wat ben je toch slank!
Muizel, doe je lekker rustig aan vanavond?
Dat vind ik echt heel liefquote:
Oke, maar dan klopt het vorige deel in de OP nietquote:
Hoezoquote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:09 schreef Adelante het volgende:
[..]
Oke, maar dan klopt het vorige deel in de OP niet
Oh fuck ik heb echt zitten kloten, ik heb niet het vorige maar het één-na-vorige topic in de OP gezetquote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:09 schreef Adelante het volgende:
[..]
Oke, maar dan klopt het vorige deel in de OP niet
Relax, it's the interwebzzzzquote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:11 schreef Merel het volgende:
[..]
Oh fuck ik heb echt zitten kloten, ik heb niet het vorige maar het één-na-vorige topic in de OP gezet
Echte mannen eten prinsessentaart!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:14 schreef Adelante het volgende:
[..]
Relax, it's the interwebzzzzvoor greys.
IKEA prinsessentaart eet![]()
Mijn vriendin had het meegebracht maar vond het te zoetquote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:20 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Echte mannen eten prinsessentaart!![]()
Waarna ze een Barney-boer laten en krabben aan plaatsen waar de zon niet schijnt
Arrrrr.
Nee, gewoon tomaten, van Tessa Kiros. Met flink knoflook, basilicum, chilivlokken, zwarte peper en mozzarella.quote:
Ondermijn je eigen mannelijkheid niet he!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:22 schreef Adelante het volgende:
[..]
Mijn vriendin had het meegebracht maar vond het te zoetDus moet ik er drie opmaken
Uit een goede hoek op zich.. Ben wel klaar maar 2 kg van mijn middel is toch nog wel het doel maar aan de andere kant ben ik nu 26 kg verder en dat is nu wel even genoeg jaquote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:27 schreef Tinkepink het volgende:
Lekker! Kip met knof! Je ziet er goed uit uniek! Jij bent nu ook wel klaar met afvallen denk? Of was de foto uit een goede hoek genomen?
Edit: leestekens de gekste![]()
hihiquote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:30 schreef mspoez het volgende:
Moblo, wat doe ik zie?
[ afbeelding ]
Heb ik verdorie je famous moment gemist in België! Feli! En mag je nou volgend jaar meedoen met het songfestival?
Alsof Linda Mijnkariskapot een hip dansje deed. Dat deden de dansers, waarvan op het laatste moment werd besloten dat ze hun shirt tijdens de act af moesten rukken omdat dat meer punten zou opleverenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:45 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
hihi![]()
dank je wel!
en nee, ik denk 't nietlijkt me ook geen goed plan, ik ben niet zo goed in fancy liedjes en danspasjes
daar ben ik ook wel benieuwd naar jaquote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:46 schreef Laureline het volgende:
Goede hoeken ftw! Je ziet er niet uit alsof er nog iets afmoet, Uniekhoorn. En geweldige benen voor een minirok. Heb je nog foto's van Voor?
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:46 schreef Laureline het volgende:
Goede hoeken ftw! Je ziet er niet uit alsof er nog iets afmoet, Uniekhoorn. En geweldige benen voor een minirok. Heb je nog foto's van Voor?
I say: you rockzors! Kan ook deels aan kledingkeuze liggen, maar het verschil is overduidelijkquote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:03 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze is van mei vorig jaar...
Van daarvoor nog niet, die foto's staan nog op dvd bij mijn ex, moet ik nog steeds halen.
huldequote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:03 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Van daarvoor nog niet, die foto's staan nog op dvd bij mijn ex, moet ik nog steeds halen.
Nog eentje dan: Echt, echt, echt heel goed.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:11 schreef uniekhoorn het volgende:nou genoeg aandacht gehad!
Pffff...
Groentes eten FTW
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:15 schreef conleche het volgende:
[..]
Nog eentje dan: Echt, echt, echt heel goed.Jij bent een voorbeeld hoe het zou moeten. Je beweegt, je eet veel, maar hyper gezond met zoveel groenten dat een konijn nog burp zou zeggen. Wat mij betreft kan het niet beter!!
OMG; je bent gewoon opgesplitst gehalveerdquote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:03 schreef uniekhoorn het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Ik viel van mijn stoel om het verschil van de stem die hij heeft als ie gewoon praat en de hoge als ie zingt! En het zal vast zingtechnisch niet best zijn, ik vond het wel bijzonder om te zien!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:23 schreef kwakveense het volgende:
[..]echt heel erg vind ik dat dus he.... hij kent de noten ook nog eens niet... sorry
Ik hou niet van dropquote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:39 schreef ColdFeet het volgende:
Muis, wbt snoepen: ik zeg ja, maar met mate. Als je dat kunt. Anders beter van niet.
Als jij na drie dropjes de zak gewoon weglegt, zou ik het niet laten. Ik ben het type dat rustig in 10 minuten een zak gomballen () wegwerkt; ik koop ze dus niet meer
Succes muiszors!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:50 schreef Muis006 het volgende:
Ik ga slapen! Mijn hersenen opladen voor het statistiek-inferno morgenmiddag. De 13e om 13 uur. Dat kan niet mis gaan
Trusten!
Ik een zak zure matten. Of gesuikerde spekjes (250 gramquote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:39 schreef ColdFeet het volgende:
Muis, wbt snoepen: ik zeg ja, maar met mate. Als je dat kunt. Anders beter van niet.
Als jij na drie dropjes de zak gewoon weglegt, zou ik het niet laten. Ik ben het type dat rustig in 10 minuten een zak gomballen () wegwerkt; ik koop ze dus niet meer
Ik kon het niet. Echt niet en nu wel. Ik haal nog steeds geen dingen in huis die ik het aller allerlekkerst vind, of in ieder geval niet in grote hoeveelheden. Maar ik doe nu rustig 2 weken met een pak koekjes. Van pure chocolade kan ik ook heel goed maar 1 of 2 blokjes nemen.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:57 schreef Laureline het volgende:
[..]
Ik een zak zure matten. Of gesuikerde spekjes (250 gram). Of gesuikerde snoepmix van de AH, al is dat een dieetvriendelijker keuze, want dan lust ik alleen de aardbeivormige. Of hoestmelange. En daarna wil ik chips. En koekjes met chocola. En wijn
![]()
Wie kan er hier wel met mate snoepen? Ik duidelijk niet, daarin vertoon ik echt verslaafdengedrag.
Ik, behalve de dag voor ik ongesteld word. En ik heb met chocola iets meer moeite. Maar het kost me weinig moeite ook daar af te blijven (of in elk geval: het met mate te nuttigen).quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:57 schreef Laureline het volgende:
Wie kan er hier wel met mate snoepen?
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:54 schreef conleche het volgende:
*mompelt iets over stoere rockers die nog voor elven op bed liggen en met witte sokken in badslippers komen vragen of de muziek wat zachter kan en dat het niet heel veel gekker moet worden.[/sub]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |