Dan moet ie z'n troep upgradenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 20:32 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Nee, dit soort kuttopics zijn goed voor de snelheid.
JAH !quote:
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 20:48 schreef HuHu het volgende:
[..]
Omdat er iemand is die het leuk vindt héél erg vaak te F5-en vermoeden we. Iemand die op korte termijn tegen een witte pagina aankijkt.
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 20:56 schreef HuHu het volgende:
[..]
Geen idee, er is iemand die heel snel heel veel pagina's opvraagt en de boel probeert plat te trekken. Noem het zoals je het wil noemen: F5-en, raiden, DDOS-en, kloten, enz...
De mensen die er verstand van hebben en er bij kunnen kijken er naar.
quote:
Het is en blijft gratis, dat hele FOK!. Wil je geen reclames zien, kun je een abonnement nemen. Zonder de reclames hou je helemaal geen FOK! meer over.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:01 schreef Limey het volgende:
mekkeren helpt niet, maar het is wel schandalig dat je reclame te zien krijgt naast een slechte prestatie.
Ik ben zelf admin/mod van een forum. Ga mij nou niet vertellen hoe het werkt. Reclame naast een error, dat verneukt ook het bedrijf waar je reclame voor maakt.....quote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:07 schreef Apelinq. het volgende:
[..]
Het is en blijft gratis, dat hele FOK!. Wil je geen reclames zien, kun je een abonnement nemen. Zonder de reclames hou je helemaal geen FOK! meer over.
Welk forum? Om het allemaal in verhouding te zien, namelijk.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:12 schreef Limey het volgende:
[..]
Ik ben zelf admin/mod van een forum. Ga mij nou niet vertellen hoe het werkt. Reclame naast een error, dat verneukt ook het bedrijf waar je reclame voor maakt.....
Vaak? 'Vroeger' misschien. De laatste maanden is FOK! bloedjesnel.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:07 schreef Limey het volgende:
ook een schande dat het zo vaak plaats vind
Mods kunnen geen topics mergen. Dat doen de FA's op aanvraag van de mods. Vaak lopen de topics zo snel dat het mergen een beetje zinloos is. En als iets gemergd wordt, merk jij daar als user weinig van.quote:+ incompetente mods die amper weten hoe ze threads moeten mergen.
Ik zou graag de namen van die Engelstalige fora dan willen. Aan de hand daarvan kan ik vergelijken of jij nou wel inziet hoe groot FOK! is in vergelijking met jouw fora. Toegegeven, sommige zaken kunnen beter geregeld worden, maar de bandbreedte dat jouw forum slurpt zal minder zijn dan FOK! slurpt. Dat brengt allerlei kosten met zich mee.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:21 schreef Limey het volgende:
ha ha. Ik ben verbonden aan een aantal engelstalige fora, voornamelijk voor 18+. Mods kunnen daar mergen etc. Wat is het nut van een mod als hij/zij enkel een post aan kan passen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |