Doe dan?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 20:32 schreef SuperwormJim het volgende:
Als alle baggerusers nou gewoon eens naar buiten zouden gaan of zo.
Zo zo populaire site en allesquote:Op dinsdag 12 mei 2009 20:34 schreef HuHu het volgende:
Dat is gewoon normaal hoor voor rond dit tijdstip.
Omdat er iemand is die het leuk vindt héél erg vaak te F5-en vermoeden we. Iemand die op korte termijn tegen een witte pagina aankijkt.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 20:45 schreef Siniti het volgende:
[..]
Zo zo populaire site en alles
maar waarom krijg ik de hele tijd errors dat et te druk is maar normaal niet
Dus één iemand kan met een simpele handeling als F5 vasthouden zo ongeveer het gehele forum platleggen?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 20:48 schreef HuHu het volgende:
[..]
Omdat er iemand is die het leuk vindt héél erg vaak te F5-en vermoeden we. Iemand die op korte termijn tegen een witte pagina aankijkt.
Dat lijkt me toch niet... hoop ikquote:Op dinsdag 12 mei 2009 20:50 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dus één iemand kan met een simpele handeling als F5 vasthouden zo ongeveer het gehele forum platleggen?
Dat was natuurlijk figuurlijk.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 20:50 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dus één iemand kan met een simpele handeling als F5 vasthouden zo ongeveer het gehele forum platleggen?
En wat is het dan letterlijk?quote:
Wat heb jij voor een zwakke F5? Ik moest in Oblivion altijd een hele constructie regelen met passers, perforators en pennen om op pijltje naar voor te blijven drukken als ik ging trainen en zo mijn athletics te trainenquote:
Geen idee, er is iemand die heel snel heel veel pagina's opvraagt en de boel probeert plat te trekken. Noem het zoals je het wil noemen: F5-en, raiden, DDOS-en, kloten, enz...quote:
Nou, succes dan maar.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 20:56 schreef HuHu het volgende:
[..]
Geen idee, er is iemand die heel snel heel veel pagina's opvraagt en de boel probeert plat te trekken. Noem het zoals je het wil noemen: F5-en, raiden, DDOS-en, kloten, enz...
De mensen die er verstand van hebben en er bij kunnen kijken er naar.
Dat is nog geen 1290533 topics!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:05 schreef miodzio het volgende:
Sorry ik ben bezig het forum te downloaden...
Ik heb al 1290532 topics!Dus nog ff geduld.
deed ik ook altijdquote:Op dinsdag 12 mei 2009 20:54 schreef Siniti het volgende:
[..]
Wat heb jij voor een zwakke F5? Ik moest in Oblivion altijd een hele constructie regelen met passers, perforators en pennen om op pijltje naar voor te blijven drukken als ik ging trainen en zo mijn athletics te trainen
Ik ben er wel trots op dat ik mijn sluipschutter naar lvl 60 had geholpen zonder enige cheats te gebruikenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |