Iedereen wil wel wat.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:31 schreef Daniane het volgende:
Ik wou dat ik kei mooi kon zingen.
quote:
Jij doet de laatste tijd echt nors tegen mij op sommige momenten!quote:
quote:
Doe nou maarquote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:33 schreef Daniane het volgende:
[..]
[..]
Jij doet de laatste tijd echt nors tegen mij op sommige momenten!Ik word er echt emo van.
[..]
Nou niet emo doenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:33 schreef Daniane het volgende:
[..]
[..]
Jij doet de laatste tijd echt nors tegen mij op sommige momenten!Ik word er echt emo van.
[..]
...quote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:34 schreef Hyman het volgende:
[..]
Doe nou maar
Ik ben heus wel liever dan Gordon
Finally Emo Radioquote:
quote:
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:34 schreef Hyman het volgende:
[..]
Doe nou maar
Ik ben heus wel liever dan Gordon
Jaquote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:34 schreef Desunoto het volgende:
Mark wat doe je? Je hebt een krasser op je geweten.
Ik ben vandaag heel flauw schijntquote:
Ik wil de hele wereld emo maken!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:34 schreef Desunoto het volgende:
Mark wat doe je? Je hebt een krasser op je geweten.
Dat is voor mijn moeder de enige reden waarom ik keihard kanker door het huis mag schreeuwenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:36 schreef Daniane het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ja
ik sneed me gister perongeluk aan me duitse boek
Tijd om van de tijdgrens weg te lopen.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:36 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ik ben vandaag heel flauw schijnt, komt door dat filosoferen
![]()
Wanttt, wat zou de tijd zijn als je precies, tussen alaska en japan zou staan, op dat ijzige eilandje, waar de tijdsgrens is.
Maakt niet uit, zijn toch geen restaurants met openingstijden enzulksquote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:36 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ik ben vandaag heel flauw schijnt, komt door dat filosoferen
![]()
Wanttt, wat zou de tijd zijn als je precies, tussen alaska en japan zou staan, op dat ijzige eilandje, waar de tijdsgrens is.
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:37 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Dat is voor mijn moeder de enige reden waarom ik keihard kanker door het huis mag schreeuwen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |